חדש על המדף

 

 

צילומים: אפרת אשל, מיכאל כץ, חגית גורן, טל אזולאי, יעל האן, אייל קרן, אייל גרניט, ישראל כהן, sell360pro, סטודיו אוסם, יח"צ
 
 

חברת "אחוה" משיקה סדרת עוגות חדשה באריזה אישית

עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, עוגת שמרים אישית במילוי פרג ועוגת שמרים אישית דניש קינמון, עשירות במילוי וארוזות באריזה אישית נוחה ושומרת טריות • יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של "אחוה": "הקורונה הביאה לדרישה גוברת למוצרי מזון ארוזים באריזה אישית ואנו שמחים לתת לכך פתרון"
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה סדרת עוגות שמרים חדשה באריזה אישית. הסדרה כוללת 3 מוצרי מאפה בטעמים נפלאים ובאיכות של אפייה ביתית: עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, עוגת שמרים אישית במילוי פרג ועוגת שמרים אישית דניש קינמון. העוגות האישיות החדשות מבית המאפה של אחוה הן הקרובות ביותר לעוגות קונדיטוריה, עשויות מבצק שמרים נימוח, עשירות במילוי של שוקולד, פרג וקינמון, נימוחות בפה ובעלות טעם של אפייה ביתית. העוגות משווקות באריזה אישית של 120 גרם ומתאימות כארוחות ביניים, כקינוח מפנק ולפתרון אכילה מחוץ לבית לצד שתייה קרה או חמה. מומלץ להוציא מאריזה ולחמם לפני ההגשה.
סדרת העוגות האישיות החדשה של "אחוה" תימכר במחיר שווה לכל נפש של כ-2.5 – 3.5 ₪ בלבד ליחידה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה": "אחד מהטרנדים התופסים תאוצה לאחרונה, שללא ספק הם תוצאה של וירוס הקורונה, הוא הביקוש ההולך וגובר למוצרי מזון ארוזים באריזה אישית. אנו שמחים לתת לכך מענה ולהביא לצרכן מוצרי מאפה טעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר שווה לכל כיס".
 

 
 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 2.5 – 3.5 ₪ לעוגה אישית באריזת 120 גרם.
להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ.


תערובת קטניות אורגנית של "תבואות"

התערובת, המכילה מגוון עשיר ומשביע של קטניות ודגנים אורגניים ומזינים, מתאימה להכנת מרק, נזיד, תוספת חמה וסלטים חמימים

אוכל מנחם של חורף: חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה לימי החורף הקרים "תערובת קטניות אורגנית", הכוללת מגוון עשיר של קטניות ודגנים אורגניים. התערובת המשביעה והמזינה כוללת עדשים ירוקות, עדשים אדומות, אפונה ירוקה, גריסי פנינה, פולי אזוקי וחיטת כוסמין, והיא מתאימה להכנת מאכלי חורף טעימים ובהם מרק, נזיד, תוספת חמה, תבשילים וסלטים חמימים.

התערובת משלבת דגנים וקטניות ומספקת לגוף חלבון מלא מהצומח, ויטמינים ומינרלים ובהם ויטמינים מקבוצה B, ברזל, אבץ, סידן, כרום ומגנזיום. הסיבים התזונתיים בתערובת תורמים לתחושת שובע. 
 

 

מחיר לצרכן: 16.90 ש"ח לאריזה במשקל 500 גרם.
כשר בהשגחת הרבנות מטה יהודה ובד"צ בעלז.
להשיג ברשתות ובתי טבע ברחבי הארץ.


העוגייה שהתחפשה: ערגליות משנות צורה

מותג ערגליות הוא אחד המותגים המובילים והאהובים בקטגוריית העוגיות. כולנו גדלנו עליהם והן מלוות אותנו, בין אם כנשנוש קטן ליד הקפה, לאירוח של חברים או בטיולים משפחתיים.
לאורך השנים אסם חידשה את סדרת המוצרים והשיקה מילויים חדשים וטעימים כמו תפוז, פטל ותפוח.
בפעם הראשונה ולכבוד חג פורים, אסם משנה את צורתה האייקונית של העוגייה האהובה ומשיקה את עיגוליות תות -  עוגייה עגולה וקטנטנה המציעה חווית אכילה חדשה, כיפית ומרגשת של העוגייה האהובה.
עיגוליות תות ניתנות לאכילה בביס אחד קטנטן ומושלמות לכל רגע שבו שמתחשק משהו מתוק וטעים.
עיגוליות הוא פורמט חדש ומפתיע המעניק לצרכן חוויה שלא הכיר עד כה מהמותג האהוב עליו.
לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "חג פורים הוא החג השמח והצבעוני ביותר, חג שבו כולנו לובשים צורה חדשה בדמות תחפושות ומחלקים משלוחי מנות עם שוקולדים ועוגיות.
לרגל החג הכיפי, גם ערגליות לובשות צורה חדשה בדמות עוגייה עגולה וקטנטנה. שינוי הצורה יוצר חווית אכילה חדשה שלא נראתה תחת המותג עד כה ואנחנו בטוחים שהצרכנים הישראלים שכל כך אהובים ערגליות יתרגשו גם מעיגוליות"
 

 
 
כשרות: בד"ץ העדה החרדית
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.


סדרת חטיפי שוקולד של "caring candies"
סדרת חטיפי השוקולד כוללים חטיפי שוקולד מריר וחלב העשויים מרכיבים טבעיים ומכילים מעט מאוד פחמימות. בסדרה 5 טעמים נהדרים: שוקולד מריר עם שבבים של דובדבנים חמוצים, שוקולד מריר עם שבבי מנטה, שוקולד חלב, שוקולד חלב עם שבבי מנטה, ושוקולד חלב עם שבבי טופי.

החטיפים מוכנים באהבה בעבודת יד, והם ללא תוספת סוכר, גלוטן, חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים. הם מיוצרים בחברת "caring candies" מדרום אפריקה - הדוגלת במוצרים בריאים יותר, ומיובאים בידי "שניידר שירות ושיווק".

חטיפי השוקולד מוצעים באריזות במשקל 50 גרם. בשל הרכבם, הם ידידותיים לשוחרי בריאות ולסוכרתיים: הם מכילים 4- 6 גרם פחמימות ל-100 גרם, כלומר 2 – 3 גרם פחמימה בלבד לחטיף במשקל 50 גרם!

שוקולד מריר עם שבבי דובדבן חמוץ: מכיל שוקולד מריר 70% קקאו, בשילוב שבבי סוכריה בטעם מפתיע של דובדבן חמצמץ (לא מכיל פרי), אבקת מלטיטול, איזומאלט, חומרי טעם וריח טבעיים. ללא רכיבים מן החי. מכיל רק 2.5 גרם פחמימות בחטיף. מתאים לטבעונים.
שוקולד מריר עם שבבי מנטה: מכיל שוקולד מריר 70% קקאו עם שבבי סוכריה בטעם מרענן ומפנק של מנטה טבעי, אבקת מלטיטול, איזומאלט. ללא רכיבים מן החי. מכיל רק 2 גרם פחמימות בחטיף. מתאים לטבעונים.
שוקולד חלב: מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות וחומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.
שוקולד חלב עם שבבי מנטה: מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות, חומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל ואיזומאלט. בשילוב תמצית מנטה טבעית. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.
שוקולד חלב עם שבבי טופי קרמל: מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות, חומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל, איזומאלט, תמצית טופי מחומרים טבעיים. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.




כשרות: מהדרין פרווה – לשוקולד המריר, וכשר חלבי – לשוקולד החלב (עכו"ם), בהשגחת בד"ץ קייפטאון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר: 8.90 ש"ח לאריזה במשקל 50 גרם.
להשיג בחנויות טבע, בתי מרקחת וחנויות פרטיות ברחבי הארץ, ודרך האתר



"נפטון" משיקה ממרח חדש: "ממרח עגבניות בתוספת שמן זית"

למה שלא תחליפו את הקטשופ, את העגבניות המרוסקות או את רכז העגבניות – בממרח עגבניות מתובל?
חברת "נפטון" (1990), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, רטבים וממרחים, משיקה ממרח חדש - "ממרח עגבניות בתוספת שמן זית". הממרח הטעים והאיכותי, המצטרף לסדרת הממרחים המשובחים של החברה, ישדרג כל טוסט, פסטה או כריך! הממרח פרווה, מתאים לכל מאכל והוא ללא מונוסודיום גלוטמט או צבעי מאכל.

"נפטון" מציעה מתכון לקסדייה (טוסט מקסיקני של טורטייה מטוגנת) עם ממרח עגבניות וגבינת מוצרלה מעושנת - לה אפשר לשדך זיתים, פטריות, תירס, בצל מטוגן (או לא), ועוד. קסדייה Quesadilla)) היא מאכל מקסיקני העשוי מטורטייה ממולאת (גבינה, ירקות ותבלינים. לעתים מכינים עם בשר). מקובל להכינה עם שתי טורטיות שביניהן גבינה, או עם טורטייה אחת - שמקפלים לחצי במהלך ההכנה.




כשרות - פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע.
מחיר: 9.90 – 12.90 ש"ח ל-180 גרם.

להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסני השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.


"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה: ממרח בטעם חמאה מופחת שומן
ממרח בסגנון חמאה, במרקם קטיפתי ובטעם נפלא של חמאה, מופחת שומן, ללא חלב, 100% טבעוני, ללא חומרים משמרים וללא חשש מאלרגנים • ממרח בטעם חמאה של "משומשו" מכיל פחות מחצי מכמות השומן וכמות הקלוריות ביחס למוצרים מקבילים בשוק ואף ביחס לחמאה רגילה
מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו", משיק ממרח טבעוני חדש ומהפכני בפיתוח ראשון מסוגו: ממרח בטעם חמאה מופחת שומן על בסיס שמן קוקוס. החמאה הטבעונית עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, ללא חלב, ללא כולסטרול, ללא סויה וללא חומרים משמרים. רמת השומן בממרח בטעם חמאה של "משומשו" הינה כמחצית מרמת השומן בממרחי חמאה וחמאות רגילות והטעם נפלא! ממרח החמאה מכיל כמות גבוהה של סידן והוא ללא שומן טראנס וללא חשש מאלרגניים. בעוד שכל מוצרי החמאה מכילים 70% שומן ומעלה, ממרח החמאה של "משומשו" מכיל רק 35% שומן וכן כמחצית מכמות הקלוריות ביחס למוצרים מקבילים בשוק כולל ביחס לחמאה רגילה. החמאה נפלאה לשימוש בכריכים, בטוסטים, לשילוב בארוחת בוקר וערב, ואף מתאימה לשימוש בבישול ואפייה בשלל מתכונים מתוקים ומלוחים.
מסבירה יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc: "שילוב חמאה בתפריט מרגיש לאנשים רבים כמו 'חטא'. הם נהנים מהטעם אבל לא מרגישים בנוח עם הערכים התזונתיים. הסיבה היא אחוז השומן הגבוה בחמאה - מעל 90%! - עם כמות גבוהה של חומצות שומן רוויות שמקורן מן החלב. "מדובר במקור בעייתי של שומן רווי ומחקרים לאורך השנים אף הראו קשר בינו לבין עליה בסיכון למחלות לב וכלי דם. לכן, אנשים רבים מוותרים על ההנאה שבשילוב החמאה בתפריט היומי. החידוש של חברת משומשו יכול לתת את המענה הנכון לשמירה על תפריט בריא בלי לוותר על הטעם של החמאה מידי פעם. מדובר בממרח בטעם חמאה שהינו טבעוני לחלוטין ובעל ערכים תזונתיים טובים יותר מכל תחליפי החמאה המוכרים כיום בשוק".
לדבריה, מקור השומן בממרח בטעם חמאה של חברת משומשו הוא שמן קוקוס שנחשב לשומן רווי צמחי התורם לבריאות. הממרח מכיל את אחוז השומן הנמוך באופן מובהק ביחס לחמאה ואף ביחס לממרחים אחרים בטעם חמאה המצויים כיום בשוק. המוצר ללא תוספת סוכר ועם כמות פחמימות נמוכה מאוד (3.5 גרם ב-100 גרם). כמו כן יש תוספת של סיבים תזונתיים. שימו לב, הממרח איננו מקבל מדבקה אדומה של כמות גבוהה של נתרן! יתרון נוסף של הממרח בטעם חמאה הוא כמות גבוהה של סידן, ב-100 גרם מוצר יש מעל מעל ל-70% מכמות הסידן היומית המומלצת לאדם בוגר!
ממרח בטעם חמאה על בסיס שמן קוקוס מצטרף אל סדרת הממרחים הטבעונית בסגנון גבינות שמנת של "משומשו", הכוללת ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד, ובנוסף ממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. לאחרונה השיקה החברה לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס, גבינה העשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז, כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס וללא חומרים משמרים. בנוסף, משווקת משומשו צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז'ן טבעוני ועוד.
 

 
 
כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 ₪ לאריזת 150 גרם.
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.



אסם משיקה את סדרת אסם בישולים

לראשונה בישראל, אסם משיקה סדרת מוצרי בישול עם "תווית נקייה" המבוססת על חומרי גלם איכותיים המוכרים לצרכן ומבטיחים תוצאה קולינרית מעולה.

לאורך השנים האחרונות חל שינוי משמעותי ביחס של הצרכן לרכיבים במוצרי הצריכה. קהל הצרכנים הפך להיות מודע לתזונה בריאה יותר ולכן בוחן היטב את מרכיבי המוצרים טרם צריכתו. המגמה של חיפוש אחר מזון מזין וטעים הולכת וגדלה בארץ ובעולם כולו, הצרכן מחפש אחר מוצרים שברשימת הרכיבים שלהם מופיעים חומרי גלם טובים ומוכרים שנמצאים בכל בית (תווית נקיה). בנוסף, בתקופה האחרונה היקף הבישול הביתי בישראל צמח בכ-16%: יותר אנשים מבשלים בבית ומחפשים אחר המוצרים שיקצרו להם את הדרך למנה טעימה ומאוזנת כך למשל צמחה קטגורית רטבי הבישול ב24%.

במסגרת הבישול הביתי צרכנים מחפשים אחר פתרונות שיאפשרו להם להכין ארוחות טעימות ומזינות תוך שימוש במוצרים עם רכיבים שהם מכירים ובוטחים בהם. מסקר שערכה אסם השנה נמצא כי כ-60% מהצרכנים מחפשים אחר פתרונות מהירים, ו- 35% מחפשים מוצרים שיאפשרו להם ביטחון בתוצאה.

לדברי ליעד שובל, מנהלת הפעילות הקולינרית באסם-נסטלה: "בשנה האחרונה יותר אנשים עוברים לבשל בבית, לא לכולם רקע בבישול ולכן הם מחפשים את המוצרים שיבטיחו להם תוצאה טעימה בלי מאמץ ובלי להתפשר על הרכיבים. סדרת אסם בישולים החדשה מהווה בשורה קולינרית אמיתית. מדובר בסדרת מוצרים בעלי תווית נקייה המורכבת מרכיבים מוכרים שכל אחד יכול למצוא במזווה סטנדרטי. הצרכן יכול לקרוא את רשימת הרכיבים, ולהבין בקלות ממה מורכב המוצר. הוספת כפית או כף אחת בלבד מקפיצה את הטעמים ומבטיחה תוצאה נהדרת וטעימה. בנוסף מדובר לראשונה על מהלך מדויק שמחבר בין האופליין לאונליין – החיבור בין סדרת בישולים לאתר בישולים המוביל, תאפשר לצרכנים שלנו לקבל פתרון הוליסטי הכלל את המוצרים והמתכונים המעולים להכנת המנות האהובות בקלות וביעילות."

ההשקה מורכבת משתי סדרות מוצרים: סדרת בישולים מיקס וסדרת רטבי בישולים:
סדרת בישולים מיקס המורכבת מ-100% רכיבים טבעיים ומוכרים לכל, מייעלת את תהליך הבישול הביתי למסייעת לקבל טעמים אליהם קשה להגיע בתנאי המטבח הביתי, או שהשגתם דורשת זמן ומאמץ ניכרים. הסדרה מאפשרת לשדרג מגוון רחב של מנות, על ידי הוספת כפית אחת בלבד אשר תהפוך את המנה לעשירה, טעימה ומיוחדת יותר - ללא צורך ברכיבים נוספים. בסדרה שלושה מוצרים: מיקס קלאסי, מיקס בצלים ומיקס איטלקי.

רטבי בישולים, הארוזים בבקבוקים, ומציגים גם הם "תווית נקיה", בדמות 100% רכיבים מוכרים לכל, המהווים את שילוב הטעמים המדויק שצריך למנה בבקבוק אחד. הרוטב מכיל בתוכו את כל מקבץ הטעמים בשיטת ALL IN ONE– רק להוסיף, לבשל ולהגיש. ופונים אל הטעם הישראלי עם רוטב לעוף בתנור, המבוסס על סילאן ובצלים; רוטב לדג – עגבניות שמן זית ושום; ורוטב לחזה עוף – המשלב חרדל ודבש.




כשרות-בד"צ עדה חרדית
רוטב לדג בדצ חתם סופר.



 YO'RIDGE - שילוב טבעוני של יוגורט ופורידג'
לאחר הצלחה בלונדון משיקה יופיקס בישראל סדרת יוגורטים טבעונית עם "תווית נקייה" המכילים חיידקים פרוביוטיים ואחוז גבוה של פרי • הסדרה תושק ב- 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, אוכמניות פטל ודומדמניות שחורות ותימכר בסניפי GREEN של שופרסל
חברת "יופיקס" סטארט-אפ ישראלי עטורי פרסים, המפתחת תחליפי חלב מן הצומח, פיתחה לאחרונה עבור השוק הבריטי סדרת יוגורטים פרוביוטית חדשה על בסיס צמחי, תחת המותג YO'RIDGE - THE REAL FOODISTS. לאור הצלחת הסדרה הוחלט להשיק אותה גם ברשתות השיווק בארץ. מדובר בסדרת יוגורטים חדשה מן הצומח עם חתיכות שיבולת שועל, שילוב של יוגורט (Yogurt) ודייסה (Porridge), המיוצרים רק מרכיבים איכותיים ביותר. היוגורט אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים, חומרים משמרים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט חלבי ואחוז גבוה של פרי. מוצרי הסדרה מאופיינים במרקם קצת יותר סמיך ומכילים חתיכות של שבולת שועל, ובכך מהווים פתרון מושלם לארוחת ביניים או לארוחת בוקר קלה ומזינה והם ישווקו בסניפי GREEN של רשת שופרסל.
סדרת YO'RIDGE (יורידג') כוללת בשלב זה שלושה מוצרי יוגורט ללא חלב, בטעמים שונים שעשויים ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת מייצבים או חומרים משמרים. רכיבי היוגורט כוללים 4 מוצרים בלבד - קוקוס, שומשום, שיבולת שועל ועדשים. הסדרה כוללת 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, ואוכמניות פטל ודומדמניות שחורות. אחד מאפיינים הייחודיים של המוצר הוא שיש בו חתיכות שיבולת שועל רכות שלמות מה שנותן להם מרקם ייחודי ועוזר למוצר להיות עשיר ומזין. יורידג' הינו מוצר CLEAN LABEL, מבוסס דגנים אשר גידולם הנו בר קיימא.
יופיקס היא חברת סטארט-אפ ישראלית שיזם ופיתח רונן לביא, הראשונה במיזמי חממת THE KITCHEN של קבוצת שטראוס. החברה בעלת טכנולוגיה ייחודית מייצרת את מוצריה במפעל החברה בנתיבות. לאחרונה החלה החברה לייצא את סדרת YO'RIDGE לשוק הבריטי תחת המותג THE REAL FOODISTS והם נמכרים בשלב הראשון בכ-80 חנויות נוחות ובחנויות טבע ובריאות בלונדון. לאור ההתקבלות הטובה, המוצר עתיד להימכר גם ברשתות המזון הגדולות בבריטניה.
 

 
 
כשר פרווה בהשגחת הרבנות ישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.90 ₪ ליחידה במשקל 125 גרם.
להשיג בחנויות שופרסל גרין.


"תבליני מימון" משיקה לראשונה בישראל סדרת מוצרי פריכיות תחת מותג EXTRA

פריכיות אישיות עם כוסמת, זרעי על, צ'יה וקינואה, סדרת פריכיות מצופות שוקולד בלגי, פריכיות במאגדת וסדרת צ'יפס אורז חום מלא • פריכיות אקסטרה עשויות מאורז חום מלא – ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. הפריכיות בתיבול ישווקו באריזה שומרת פריכות – אקסטרה טעים, אקסטרה קריספי, אקסטרה בריא

חברת "תבליני מימון", חברת התבלינים הוותיקה והנמכרת ביותר בישראל ובעלת המותג "מימונס", משיקה לראשונה סדרת מוצרי פריכיות מהפכנית, אשר כבשה את העולם. החברה תחל לשווק בישראל את פריכיות האורז של המותג הבינלאומי Rice-up המיוצרות בבולגריה ונמכרות כיום במעל ל-60 מדינות ברחבי העולם בהצלחה רבה. בישראל יושקו הפריכיות תחת מותג EXTRA, שפותחו במשותף עבור הצרכן הישראלי. פריכיות האורז של מותג אקסטרה כוללות פריכיות אישיות מאורז חום מלא במגוון טעמים ואריזות; פריכיות בציפוי שוקולד בלגי, פריכיות עם תוספות כמו צ'יה קינואה וכוסמת, פריכיות במאגדת וצ'יפס אורז מלא במגוון טעמים וסוגי אריזות, סדרת פרוטאין וסדרת "סופר סידס". עם כניסתה לקטגוריה הופכת "תבליני מימון", ליבואנית הבלעדית והרשמית של מוצרי Rice-up cישראל, מהלך בו הושקעו מעל ל-7 מיליון שקלים.

סדרת הפריכיות EXTRA מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית, מגרעין האורז המלא ולא מקמח אורז וכוללת כ-35 מוצרים, במגוון סוגים וטעמים. בין מוצרי הסדרה: פריכיות אורז אישיות – פריכיות אורז חום מלא באריזות אישיות גרם בטעמי טבעי, כוסמת, 7 זרעי על, צ'יה וקינואה ומלח מהרי ההימלאיה. פריכיות מאגדת – פריכיות אורז חום מלא באריזות 200 גרם (מחולקות ל-4 אריזות פנימיות) עם 7 זרעי על ומלח מהרי ההימלאיה. פריכיות שוקולד בלגי – פריכיות ופריכוני אורז חום מלא באריזות 30,90 ו – 70 גרם גרם בציפוי שוקולד מריר בלגי, בציפוי שוקולד חלבי בלגי ובציפוי שוקולד לבן בלגי 

.

בנוסף, תשווק החברה סדרת צ'יפס אורז – חטיפי פריכיות אורז מלא באריזות 25,60 ו – 120 גרם; בטעמי טקסס ברביקיו, צ'ילי חריף, פפריקה ומלח ים, וכן 2 תתי סדרות נוספות: צ'יפס אורז אקסטרה פרוטאין: חטיפי צ'יפס אורז באריזות 60 גרם בתוספת עדשים אדומות, עדשים שחורות ושעועית מש וצ'יפס אורז סופר סידס: חטיפי צ'יפס אורז באריזות 60 גרם המכילים כוסמת, צ'יה וקינואה וזרעי חמניות 



הפריכיות זכו להצלחה עולמית ונמכרות במדינות רבות ברחבי העולם. בפיתוח הקטגוריה ניתן דגש רב לטעם, למרקם ולרכיבים, על מנת שהמוצר יהיה אקסטרה טעים; מיוצר מאורז חום מלא מתובל ועם תוספות מגוונות. פריכיות אקסטרה היחידות המצופות בשוקולד בלגי. אקסטרה קריספי – הטכנולוגיה הייחודית בה הן מיוצרות מאפשרת לפריכיות להיות פריכות ודקות במיוחד. אקסטרה בריא - פריכיות אפויות, העשויות מדגן מלא ומיוצרות על ידי חימום של הגרעין השלם לשמירת מלוא הוויטמינים והמינרלים. בנוסף, הפריכיות מכילות דגנים, קטניות, תוספת חלבון ובעלות ערך קלורי נמוך. כל המוצרים ללא גלוטן, ולמעט פריכיות השוקולד, אינם מכילים חומרים מן החי וטבעוניים.

לדברי צחי כנען, מבכירי הדיאטנים הקליניים בישראל, "אם שואלים אותי כדיאטן המתמחה בהרזיה, מטבוליזם ותזונת ספורט, איזה מוצר היית חולם שיהיה במדף? אין ספק שאקסטרה עשיר בחלבון הוא זה. חטיף אפוי המשלב דגנים מלאים עם קטניות, מיוצר מחימום של הגרעין השלם לשמירת מלוא הוויטמינים והמינרלים. מומלץ כארוחת ביניים טעימה, מזינה ודלת קלוריות".

לדברי אברהם מימון, מנכ"ל ובעלים "תבליני מימון", מדובר במהלך יוצא דופן בגודלו אך מאידך, בהתפתחות טבעית של החברה וחדירה לעולמות קולינריים חדשים המשתלבים בחזון ובערכים שלה. "שוק תחליפי הלחם ובתוכו פריכיות האורז עובר מהפיכה, ממוצר זניח ולא ממותג הוא נעשה מוצר מרכזי בתזונת המשפחה. כחברה מובילה בעולמות הקולינריים, אנו שואפים להניח על המדף את המוצר הטוב ביותר בכל קטגוריה. שיתוף הפעולה עם מותג Rice-up מאפשר לנו להביא לצרכנים את הפריכיות הטעימות, הקריספיות והבריאות אשר כבשו כל מדינה מתוך 62 המדינות בהן הן משווקות". לדבריו, יחד עם צוות הפיתוח המנוסה של החברה, הושם דגש על איכות המוצרים וחומרי הגלם, מרקמם, ערכם התזונתי, וכמובן טעמם המצוין. "אנו מאמינים מאוד במוצרים ובקטגוריה הצומחת ושמחים על הרחבת פעילות החברה, בשיתוף פעולה עם יצרן בעל שם עולמי".


כשר בהשגחת בד"ץ בית יוסף והרבנות הראשית לישראל (פריכיות שוקולד בכשרות הרבנות).

מחיר מומלץ לצרכן: פריכיות בטעמים (24 גר'): כ-3.90 ₪; אריזת חיסכון (200 גר'): כ-14.90 ₪; פריכיות שוקולד (90-30 גר'): כ-3.90 – 7.90 ₪; צ'יפס אורז (120-60 גר'): כ-5.90 – 10.90 ₪.

להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.

 


חברת כצט משיקה מוצר חדש מסדרת טיפטיפות "נובימול" לילד הגדול

התכשיר החדש יכיל את אותו תרחיף מרוכז ומוכר בבקבוק בנפח גדול יותר ומזרק ייעודי המותאם לילדים מגיל 3 ומעלה

עם בוא החורף, עולה גם שכיחותן של מחלות החורף בקרב ילדים ועימן תופעות החום והכאבים וכמובן השימוש בתכשירים לטיפול בתופעות אלה. בישראל, מוערך שוק התכשירים להורדת חום לילדים בכ- 3 מיליון יחידות בשנה (2019) והוא כולל מגוון תכשירים נוזליים, עם חומרים פעילים שונים, המוכרים ביניהם – פראצטמול (דוגמת נובימול/אקמולי) ואיבופרופן (נורופן, אייבו).
טיפטיפות נובימול, של חברת התרופות "כצט", הוא התכשיר המוביל בקטגוריה בקרב הורים לתינוקות ופעוטות עד גיל 3, לאור היתרון שבריכוז התכשיר. כך, נובימול, מרוכז פי שניים ביחס לתכשירים אחרים בקטגוריה ומאפשר מתן "מחצית" הכמות ביחס למתחרים – מה שבדרך כלל משפר את ההיענות לטיפול בקרב הקטנטנים ומקל על מתן התרופה. התכשיר מותר לשימוש מגיל לידה ומכיל 15 מ"ל.
בכדי לאפשר להורים להמשיך ליהנות מיתרון הכמות הקטנה של נובימול גם כשהילדים מעט יותר גדולים, החליטה חברת כצט על הרחבת המותג והשקת המוצר החדש – טיפטיפות נובימול לילד הגדול.
נפח הבקבוק של נובימול לילד הגדול (50 מ"ל) הותאם במיוחד לילדים בגילאי 3-9, על מנת להספיק בצורה אופטימלית למשך מספר ימי המחלה, הממוצע בגילאים אלה. כמו כן, אריזת התכשיר מכילה מזרק גדול יותר בנפח של 5 מ"ל, המותאם לילדים ממשקל 8 ק"ג ועד 33 ק"ג.
המזרק המצורף כולל גם חידוש בלעדי – שנתות כפולות המאפשרות לזהות בקלות את נפח התרחיף הנדרש גם לפי משקל הילד , לנוחות ההורים. שאיבת התרחיף נעשית דרך פקק פטנט המקל על השימוש, מאפשר שאיבה הגיינית של התרחיף ומונע בזבוז התכשיר.
 

 
 
נובימול לילד הגדול מוגש ממש כמו טיפטיפות נובימול המקורי בטעם תות וללא סוכר.
"נובימול" לילד הגדול אינו מחייב מרשם רופא, להשיג בבתי המרקחת. מחיר לצרכן 59.90 ₪.




חדש מד"ר פישר בסדרת יו-לקטין: קרם כף רגל טיפולי Extra

יובש בכפות הרגליים הינה תופעה מוכרת בקרב נשים וגברים רבים שסובלים מעור קשה, סדוק ומחוספס בכפות הרגליים, מה שהופך למטרד הן מבחינה אסתטית והן מבחינה פיזית.
ד"ר פישר מרחיבה את סדרת יו-לקטין, הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ומניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש, ומשיקה קרם כף רגל טיפולי Extra. התכשיר מיועד לטיפול בעור יבש, מעובה ומחוספס במיוחד ומסייע בשמירה על היגיינת כף הרגל ובמניעת ריחות גוף רעים.
התכשיר החדש מעניק לחות ל- 48 שעות, עבר את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתו לעור רגיש, ללא פראבנים, SLS ו-SLES. שימוש יומיומי ישמור על העור רך, יסייע במניעת סדקים וישפר את מרקם העור ומראהו. 
 

 
 
ד"ר פישר יו- לקטין קרם כף רגל טיפולי Extra 15% מכיל שילוב מרכיבים ייחודי לטיפול אינטנסיבי ולמראה עור בריא:
• Urea 15%- בעל כושר ספיחת לחות גבוה, מרכך את העור ומקל על גירויים הנגרמים מעור יבש.
• חומצה לקטית (AHA) Lactic Acid 5%- יעילה במיוחד כמרכיב להוספת לחות, מסייעת בשמירה על עור גמיש.
• (BHA) Salicylic Acid - חומצה סליצילית משפרת את מראה ותפקוד העור, מסייעת בהסרת תאים מתים ויבשים הסותמים את נקבוביות העור וגורמים לעור יבש ומחוספס.
• Mint Oil- לתחושת קירור ולסיוע בהרגעת העור.
• Decalact - רכיב ייחודי המסייע בשמירה על היגיינת כף הרגל ובמניעת ריחות גוף רעים.
תכולה: 150 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ₪ ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.
המלצות לשמירה על כפות רגליים חלקות ובריאות, ואיך מטפלים ביובש וסדקים הקיימים:
1. הימנעו מהליכות ממושכות בכפכפים, סנדלים שטוחים או יחפים.
2. הקפידו לשמור על היגיינת הרגליים- יש לדאוג לרחוץ היטב את הרגליים עם מים וסבון היגייני לפחות פעם ביום ולהקפיד לייבשן.
3. במידת הצורך ניתן לעשות שימוש בתכשירים המסייעים בפעולת הפילינג כגון יו-לקטין ג'ל פילינג טיפולי.
4. מרחו פעמיים ביום קרם ייעודי לכפות הרגליים המכיל חומרים פעילים כדוגמת ד"ר פישר יו-לקטין קרם טיפולי פורטה או EXTRA לכף הרגל. יש למרוח את הקרם על כף הרגל ולעסות עד לספיגה מלאה. לטיפול אפקטיבי במיוחד מומלץ למרוח את הקרם ולגרוב גרביים במשך השינה.
5. במידה והמצב אינו משתפר ואתם סובלים מסדקים עמוקים וכואבים, מומלץ לפנות לפדיקור רפואי או פודיאטור.
סדרת ד"ר פישר יו-לקטין פרי פיתוח מדעי, ניסיון עשיר ומומחיות דרמטולוגית רבת שנים, פותחה במעבדות המחקר של ד"ר פישר והינה הסדרה המובילה והמקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ומניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש. תכשירי הסדרה מומלצים על ידי רופאי עור ועל ידי עמותת אי"ל (האגודה הישראלית לסוכרת).



קלינקס משיק את Proactive Care™ - סדרת מוצרי היגיינה חדשה
• קלינקס מותג הפרמיום הוותיק, הידוע בזכות הרכות והאיכות הבלתי מתפשרת של מוצרי הטישו שלו, מרחיב בימים אלה פעילותו ונכנס לקטגוריות חדשות
• בכך, קלינקס יהיה המותג היחיד בקטגוריה, המציע סדרת מוצרי היגיינה שלמה הכוללת מגוון פתרונות לשמירה על היגיינה מושלמת והגנה על העור העדין של הפנים והידיים
• הסדרה כוללת מסכות חד פעמיות למבוגרים וילדים, ג'ל לחיטוי ידיים, מגבות ידיים היגייניות ומגבונים לניקוי ידיים ופנים
• המוצרים פותחו כדי לתת מענה לצרכים החדשים שהשגרה החדשה הביאה עימה
שנת 2020 הייתה שנת מפנה בכל הקשור לשמירה על ההיגיינה האישית, והובילה לעלייה במודעות החשיבות הרבה שיש לשמירה על ההיגיינה שלנו כחלק משמירה על בריאותנו ואימוץ הרגלים חדשים, שלא היינו מודעים אליהם קודם.
עד פרוץ מגפת הקורונה מרבית העולם התמודד עם סיכונים בריאותיים באופן ריאקטיבי, ללא הקפדה יתרה על היגיינה אישית. מגפת הקורונה יצרה את ההבנה כי ההגנה על הבריאות, חייבת להיות יזומה באמצעות שמירה עקבית ובלתי פוסקת על ההיגיינה האישית. קלינקס ((Kleenex, מותג הטישו הראשון בעולם מבית קימברלי קלארק, פיתח במהלך החודשים האחרונים סדרת מוצרים שנועדה לענות לצרכים וההרגלים החדשים הללו ולספק מוצרים איכותיים במיוחד לשמירה על ההיגיינה מצד אחד והגנה על העור מאידך. הפיתוח התבצע תוך התבססות על מחקרי שוק, שהעלו כי מוצרי ההיגיינה הקיימים כיום בשוק אינם עונים לצורכי כלל הצרכנים, שחלקם זקוקים לפתרונות היגיינה איכותיים יותר מהקיימים בשוק.

סדרת Proactive Care החדשה של קלינקס כוללת מגוון של 4 סוגי מוצרים שנועדו לסייע בצורך החיוני של שמירה על ההיגיינה, תוך שמירה על העור ומתבססת על מבחני איכות ומבדקים דרמטולוגיים, כיאה למותג המספק מוצרי היגיינה כבר למעלה מ-95 שנה.
 
מסכות חד פעמיות למבוגרים וילדים
מסכות הפנים ההגייניות למבוגרים וילדים מסדרת Proactive Care החדשה של קלינקס, מסייעות בהפחתת התפשטות של נגיפים, ומיוצרות בטכנולוגיה ייחודית של 3 שכבות התורמת לנשימה קלה. המסכות החד פעמיות של קלינקס נבדקו דרמטולוגית ובעלות לולאות אוזניים אלסטיות להתאמה נוחה. השכבה הפנימית ביותר של המסכה אינה ארוגה ונוחה לעטיה, השכבה האמצעית משמשת כשכבת בקרה ומונעת חדירה של טיפות, והשכבה החיצונית ביותר מסייעת במניעת חדירה של זיהומים חיצוניים דרך האף והפה. בנוסף, המסכות מגיעות עם נרתיק לסגירה חוזרת ושמירת על היגיינת המסיכה בתיק.
המסכות החדשות של קלינקס לילדים מתאימות לשימוש החל מגיל 3 ומעלה.
*5 יחידות באריזה

ג'ל ידיים
ג'ל הידיים החדש של קלינקס מכיל 70% אלכוהול ומיועד לניקוי הידיים, במידה ואין סבון ומים בסביבה.
הג'ל, בניחוח לימון עדין, מועשר בתוספת לחות ולכן עדין לעור הידיים, מתייבש במהירות ואינו מותיר שאריות ג'ל.
*ג'ל הידיים מגיע בבקבוקון 50 מ"ל המתאים במיוחד לנשיאה בתיק או בבקבוק 220 מ"ל

מגבות ידיים היגיינית
שימוש משותף במגבות ידיים בחדרי אמבטיה או במטבח, עלול לגרום להיווצרות של מיליוני חיידקים ובקטריות. בדיוק לצורך כך פותחו מגבות הידיים ההיגייניות של קלינקס מסדרת Proactive Care, המסייעות בשמירה על ההיגיינה ומאפשרות שימוש במגבת אחת, נקייה רעננה ויבשה בכל שימוש. המגבות החד פעמיות החדשות של קלינקס מהוות אמצעי לסיוע בשמירה על בריאות בני הבית. שימוש במגבת ידיים חד פעמית הינה הדרך ההיגיינית ביותר לייבוש הידיים, בהשוואה למגבת בד היות והדבר מסייע בהפחתת התפשטות חיידקים. כמו כן, מגבת הידיים ההיגיינית של קלינס בעלת כושר ספיגה גבוה, עדינות לעור הידיים, ומיוצרת בטכנולוגיה המוגנת בפטנט ייחודי. האריזה הייחודית של המגבות עמידה בפני לחות, מתאימה במיוחד לשימוש בחדרי אמבטיה ומאפשרות שליפה מהירה והיגיינית.

מגבונים פנים וידיים
מגבוני הניקוי החדשים של קלינס מסדרת Proactive Care לניקוי היגייני של הידיים והפנים מנקים ביעילות את העור העדין ללא שימוש באלכוהול. המגבונים מיוצרים מבד רך בעל מרקם עבה ומושרים ב-95% מים טהורים, זאת בהשוואה למוצרים הקיימים בשוק המבוססים לרוב על אלכוהול ועל כן אינם מתאימים לשימוש לעור הפנים. הודות
לעובדה כי הם אינם מכילים אלכוהול כלל, המגבונים של קלינקס מתאימים לשימוש על פני עור הפנים הרך אך חזקים מספיק לניקוי הידיים, מתייבשים במהירות ואינם מותירים שאריות דביקות על פני העור. בנוסף, המגבונים מגיעים באריזה קומפקטית נוחה לשימוש מחוץ לבית ולנשיאה בתיק.
*24 מגבונים באריזה 
 

 
 
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם




ניקול משיקה: מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות ומטליות לחות בתוספת חומץ

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון מבית קימברלי קלארק, משיק שני מוצרים חדשים בקטגוריית המטליות הלחות שיהפכו את החיים של כולנו להרבה יותר קלים: מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות ומטליות לחות בתוספת חומץ להברקה בקלות.

חלונות מלוכלכים מפריעים במיוחד לחובבי הניקיון. גם למראות ופריטי נוי עשויי מראה יש תפקיד נכבד בבית, ואף אחד לא רוצה להביט בעצמו מבעד למראה מלוכלכת או מלאת אבק. ניקוי חלונות ידוע כמשימה קשה במיוחדת שדרשה עד היום שימוש בספריי חלונות ביד אחת ומטלית או מגבת נייר ביד השנייה. מתוך צורך זה נולדו המטליות החדשות שפיתח המותג ניקול – מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות.

מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות
המטליות הלחות של ניקול לניקוי חלונות ומראות מנקות ומבריקות משטחי זכוכית ומראות בדרך קלה, יעילה וחסכונית, מבלי להשאיר סימנים וסיבים.
הבד הייחודי והאיכותי ספוג בנוזל מותאם לניקוי, הסרת אבק וכתמים והברקה של משטחי זכוכית.





מטליות לחות בתוספת חומץ
מוצר נוסף שהושק מניקול - מטליות לחות בתוספת חומץ לניקוי מהיר הברקה בקלי קלות.
החומץ ידוע כחומר טבעי לניקוי ולהברקה. המטליות החדשות של ניקול בתוספת חומץ מסירות ביעילות לכלוך, אבק, כתמי מזון ושומן ומותירות ריח רענן ונעים ברחבי הבית.

*ניתן להשיג את מגוון מוצרי ניקול ברשתות השיווק והפארם


"ריצפז פרש הום" בניחוח מרכך כביסה מבית סנו
"מקסימה- BLUE BLOSSOM"
תרכיז לניקוי כל סוגי הרצפות - מבריק, מגן, ומבשם את הרצפה בניחוח עוצמתי ומתמשך
בעקבות ההצלחה של מרכך הכביסה ולאור בקשות צרכנים סנו משיקה את ריצפז פרש הום – בניחוח מרכך כביסה מקסימה BLUE BLOSSOM (בלו בלוסום) האהוב. לראשונה, נוזל לניקוי והברקת כל סוגי הרצפות בניחוח עצמתי של מרכך הכביסה בלו בלוסום עם אפקט הבישום המתמשך.

רבים מעידים על ההנאה מניחוח כביסה נקיה המתפשט בכל חדרי הבית בתהליך הכביסה והייבוש. היום ניתן ליהנות מהריח אהוב עם ריצפז פרש הום בניחוח מרכך כביסה מקסימה בלו בלוסום.




ריצפז פרש הום החדש יעניק לביתכם תחושת ניקיון ורעננות בניחוח המוכר והאהוב של מרכך כביסה מקסימה בלו-בלוסום עם אפקט הבישום המתמשך.
• 2 ליטר באריזה
• מחיר: 16-23.90 שקלים (לפי אתר פרייסס

להשיג ברשתות השיווק ובאתר סנו עד הבית https://shop.sano.co.il



מטלית חלומית לריצפה -מטלית מיקרופייבר לתוצאות מושלמות מבית סנו

סנו סושי משיקה את המטלית החלומית לריצפה שהופכת את פעילות שטיפת הריצפה לחוויה חלומית ומפנקת.

המטלית החלומית לריצפה של סנו סושי עשויה מיקרופייבר עם מירקם בד ייחודי רך ומפנק לשימוש נעים וחלומי ולתוצאות ניקיון מושלמות. המטלית מצטיינת בכושר ספיגה גבוה, בסחיטה יסודית ומהירה, ואינה משאירה סיבים וסימנים על הריצפה.






· מטלית חלומית אחת באריזה.

· מחיר: 10.90 שקלים (לפי אתר זאפ).


להשיג ברשתות השיווק