ניטרוג'ינה מציגה את Welcome Home Ritual: שגרה חדשה לבריאות העור

     

צילומים: קשת זאבי


להרגלים החדשים שנכנסו לחיינו בתקופה זו ובהם שטיפה תכופה של ידיים ושימוש במסכה, יש השלכות על העור שלנו העלולות לפגוע בו. העור, הוא האיבר הגדול ביותר בגוף וכשהוא נחשף לגורמים שליליים ומזיקים, הוא סובל.
שימוש מוגבר בסבונים עלול לגרום להסרת שמנים טבעיים מהעור, מה שהופך את העור ליבש יותר עם נטייה מוגברת להופעת פצעים וקמטים מוקדמים. היגיינה אמנם מגנה עלינו מפני פתוגנים, אך עודף היגיינה מגביר את הסיכון לאלרגיות, גירויים או דרמטיטיס. השימוש המשלים בג'ל הידרו-אלכוהולי מעצים את התופעות הללו, במיוחד בעור יבש או אטופי. גם אם מקיימים את ההנחיות של ארגון הבריאות העולמי (כמות קטנה של אלכוג'ל על כף היד ושפשוף הידיים בתנועות סיבוביות עד שמתייבשות לחלוטין) , הדבר מעודד הופעת סדקים, קילוף או גירד בעור.
גם השימוש הממושך במסכה עלול לגרום לגירויים או דרמטיטיס. רקמות העור סופגות את השומן הטבעי מעל פני העור, מה שהופך אותו למחוספס ורגיש יותר, וזה מתבטא באדמומיות.
לבסוף, הלחות והחום שנוצרים מתחת למסכה, יחד עם העלייה בפחמן הדו חמצני שאנו פולטים, מביאים להצטברות של חיידקים, זיעה ושומן, אשר מגרים הופעה של אקנה, בעיקר באזורי הלסת או הסנטר ויכולה להיות תוצאה של " סתימה קלה של הנקבוביות", אומרת מומחית בטיפולי פנים ואנטי אייג'ינג של ניוטרוג'ינה.
דרמטולוגים מאשרים את החשיבות באיזון הנכון שבין ניקוי פנים ללחות הנכונה, המאפשר לעור להתמודד עם המציאות החדשה בימינו בתנאים הטובים ביותר.
 
ניטרוג'ינה מציגה את Welcome Home Ritual: שגרה חדשה לבריאות העור היוצרת קבלת פנים בטוחה ונוחה ביותר בכניסתך לבית. בעצתה של מומחית טיפולי הפנים של ניוטרוג'ינה תהפכו את חדר האמבטיה שלכם למקום של יופי וטיפוח ב4 שלבים:
הקדמה: עם הגעתכם הביתה, הסירו את הנעליים, שטפו ידיים והסירו את המסכה! עכשיו, בגלל שנגעתם במסכה, שטפו שוב את הידיים.
 
1. הסירו לכלוך מהפנים בעזרת ג'ל ניקוי. בחרו ג'ל ניקוי יעיל, כדוגמת תרחיץ ג'ל Hydro Boost לניקוי הפנים המכיל חומצה היאלורונית ומשאיר את העור נקי, רענן וגמיש למגע. התעקשו על אזור ה- T (מצח, אף וסנטר) ושטפו עם הרבה מים חמימים.
 

 
 
2. העניקו לחות לעור הפנים. החום והלחות שנוצרים בתוך המסכה עלולים להוביל לשבירת עור, פצעונים, נקבוביות סתומות או אקנה. אז לאחר שניקיתם את הפנים כהלכה, השלב הבא הוא הזנה ולחות לפנים. מומלץ להשתמש בקרם לחות Clear & Soothe של ניוטרוג'ינה, קרם לחות עם כורכום במרקם קליל, מרגיע ומעניק לחות מיידית לאורך כל היום
 

 
 
3. פנקו את הידיים. שטפו את הידיים שוב והרימו אותן. השתמשו בקרם ידיים מרוכז של ניוטרוג'ינה המעניק לחות מיידית לידיים יבשות או סדוקות. הקרם מותיר את הידיים רכות וחלקות יותר. הניחו כמות קטנה מעל יד אחת ולאחר מכן על היד השנייה והמתינו לספיגה מלאה. נצלו את הרגע ופנקו את עצמכם בעיסוי קל. ואם אתם סובלים ממצב של יובש קיצוני? מומחי ניוטרוג'ינה ממליצים למרוח שכבה עבה של קרם ולכסות את הידיים בכפפות כותנה בכדי להבטיח תיקון אינטנסיבי יותר.
 

 
 
4. העניקו לחות לגוף. זכרו להיות אדיבים לגופכם. טמפרטורות גבוהות בחדר ובמים, על רקע מזג אוויר קר בחוץ, מותירות עור יבש ולא מוגן. העניקו לחות לעור בעדינות בעזרת קרם גוף Deep Moisture של ניוטרוג'ינה המתאים לעור עדין. הקרם ישאיר את העור מוגן, רך ונעים למגע למשך 24 שעות מהשימוש הראשון.
זכרו: Neutrogena® Welcome Home Ritual הינה שגרה חדשה המברכת את בואכם הביתה ומבטיחה שהעור שלכם יקבל את ההגנה והפינוק שהוא ראוי להם.