חדש על המדף







תערובת תיבול "חוויאג' למרק" טעימה - עם מתכון משובח להכנת מרק בשר תימני אסלי חברת "נפטון" המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, מציגה "חוויאג' למרק" - תערובת תיבול טעימה לתיבול מגוון מאכלים בניחוח תימני - בשר, עוף, דגים, מרקים, קציצות, תפוחי אדמה, אורז, ירקות מבושלים ועוד.

כמו כל מוצרי התבלינים ותערובות התיבול של נפטון, גם החוויאג' למרק הוא ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל או מונוסודיום גלוטמט.
חוויאג' למרק הוא תערובת תיבול תימנית מסורתית, המכילה חלק או את כל התבלינים הבאים, ביחסים שונים, כנהוג בכל אזור במדינה: כוסברה מיובשת, כורכום, הל, כמון, פלפל שחור וחילבה.



כשרות מהדרין בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע.
מחיר: 10.90 – 12.90 ש"ח (לאריזה במשקל 150 גרם). בימים אלה, התבלין מוצע במבצע מיוחד ברשתות שיווק (לדוגמה: 2 תבלינים ב-15 ש"ח בחצי חינם, תבלין ב-8.90 ש"ח ביינות ביתן, 2 תבלינים ב-16 ש"ח בסלאח דבאח).
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

"נפטון" מציעה מתכון טעים במיוחד של מרק בשר תימני אסלי - שיכול להוות ארוחה מלאה – והוא מתאים במיוחד לימי החורף הקרים.

מרק בשר תימני אסלי, בתיבול חוויאג' למרק של "נפטון"

המצרכים (6 מנות):
1-1.5 ק"ג כתף בקר, חתוך לקוביות
2.5 ליטר מים
צרור פטרוזיליה
צרור כוסברה
2 בצלים בינוניים, חתוכים לקוביות בינוניות
6 שיני שום גדולות, פרוסות
3 עגבניות בשלות – מגורדות
6 תפו"א קלופים, חתוכים לקוביות גדולות
4 גזרים, חתוכים לקוביות בינוניות
2 כפות חוויאג' מרק של נפטון
1 כף פפריקה מתוקה של נפטון
1/4 כפית פפריקה חריפה של נפטון
1/4 כפית פלפל שחור של נפטון
1 כפית מלח
4 כפות שמן זית
2 כפות שמן צמחי

** רשות: 2 כפות רכז עגבניות
חתיכת דלעת
עצמות בקר
קישוא, חתוך לקוביות בינוניות

אופן ההכנה:
• שמים את השמנים בסיר גדול ומזהיבים את הבצל. מוציאים לצלחת.
• באותו סיר צורבים את קוביות הבשר מכל הצדדים, בכמה סבבים.
• מחזירים לסיר – שבו כל הבשר הצרוב - את הבצל, ומוסיפים מים כדי כיסוי. מביאים לרתיחה ומקפים את הקצף שנוצר מעל. מוסיפים את התבלינים, מכסים וממשיכים לבשל, תוך בעבוע עדין, כשעה.
• מוסיפים את הירקות למרק. על נוזלי המרק רק לכסות את התכולה, ולכן רק אם יש צורך – להוסיף עוד מים רותחים.
• לכסות כמעט לגמרי ולבשל עוד כשעה וחצי, עד שהבשר מאוד רך. אחרי כ-3/4 שעה לטעום ולתקן תיבול.

 Ener Good - מארז משפחתי של מרובעי אנרגיה מעולים בטעמים נהדרים, המבוססים על פירות מיובשים, קוקוס וקקאו

חברת "טבע ירוק", המתמחה בייצור ושיווק מוצרי בריאות, מציגה אתEner Good – מרובעי אנרגיה המבוססים על פירות מיובשים, קוקוס וקקאו, בשני טעמים נהדרים. החטיפים משווקים במארז משפחתי במשקל של 300 גרם, המכיל 12 מרובעים.
מרובעיEner Good מכילים אך ורק רכיבים איכותיים וטבעיים מהצומח: תמרים, דובדבני אמרנה מיובשים, חמוציות מיובשות, קקאו נא אורגני, אבקת קקאו, פתיתי קוקוס ואבקת חרובים - ללא כל תוספות של סוכר, חומרים משמרים, צבעים מלאכותיים, רכיבים מן החי, קמחים או גלוטן.
בסדרת מרובעי האנרגיה הטבעיים, שני טעמים:
• מרובעי שוקולד, תמר, חרוב, קוקוס וקקאו. מכילים: תמרים (50%), פתיתי קוקוס (35%), אבקת חרובים אורגנית (10%), קקאו אורגני (5%).
• מרובעי שוקולד, דובדבן, חמוציות וקוקוס. מכילים: דובדבן אמרנה מיובש (25%), חמוציות ללא תוספת סוכר, תמרים אורגניים, שבבי קוקוס, אבקת קקאו.
הנטורופתית יערה כהן איכילוב מציינת, שכאשר מעוניינים באנרגיה זמינה ומהירה ממקורות טובים וטבעיים, ללא חומרים משמרים, צבעים מלאכותיים או תוספת של סוכר - המרובעים של Ener Good יספקו אותה באופן מיטבי, שכן הם משלבים סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים שונים ועוד. "מרובעי האנרגיה האלה נהדרים כארוחת ביניים, לפני אימון ספורט, ליד כוס קפה או כפינוק בערב", הוסיפה.
האריזה המשפחתית מאפשרת לכל אחד מבני הבית ליהנות מחטיף אנרגיה, טעים ובריא - בבית, בעבודה או בשעות הפנאי. מומלץ לאחסן במקום קריר ויבש.
 
כשרות: כשר פרווה באישור המועצה הדתית בית שמש, ובהשגחת הבד"ץ העדה החרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: 35 ש"ח לאריזה במשקל 300 גרם.
להשיג ברשתות וחנויות טבע ברחבי הארץ.


"מעדני יחיעם" מחזקת את תחום נקניקיות הפרימיום
חברת "מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשה – נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי ונקניקיות בסגנון צרפתי
נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי ונקניקיות בסגנון צרפתי, מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, מלאות בשר, גדולות ועסיסיות ובטעם מעולה • נקניקיות הגורמה החדשות של "מעדני יחיעם" מכילות 16% חלבון, ללא גלוטן ומביאות לראשונה לקהל הישראלי נקניקיות מצוננות בטחינה גסה ובמרקם בשרי ועסיסי
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה סדרת נקניקיות גורמה חדשה, הכוללת נקניקיות חדשות בשני סוגים: נקניקיות צ'וריסו – נקניקיות בסגנון ארגנטינאי, ונקניקיות בסגנון צרפתי – נקניקיות מבשר בקר ועוף מעושנות. הסדרה החדשה הנה חלק מקטגוריית נקניקי הבוטיק של יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם נקניקי סרוולד, פרשוטו, סלמי צרפתי, סלמי הרץ ועוד, וכעת גם נקניקיות גורמה חדשות המביאות לראשונה לקהל הישראלי נקניקיות מצוננות בטחינה גסה ובמרקם בשרי ועסיסי.
נקניקיות הפרמיום החדשות של יחיעם עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, גדולות ועסיסיות, במרקם בשרי ובטעם משובח. הנקניקיות בעלות רמת חלבון גבוהה ומכילות 16% חלבון והן ללא גלוטן. נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי בעלות מרקם בשרי וטעם פיקנטי, מומלצות לצלייה על האש או במחבת. ניתן ורצוי לשלב כמנת פתיחה בארוחות על האש. נקניקיות בסגנון צרפתי מעושנות על שבבי עץ בוק בסגנון אזור בורגון שבצרפת. בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה. מומלצות לצלייה על האש או במחבת וכתוספת לתבשילי קדרה כמו שוקרוט. הנקניקיות משווקות באריזות של 280 גרם, 3 יחידות נקניקיות גדולות באריזה.
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", זוהי הפעם הראשונה שמשווקות בישראל נקניקיות מצוננות בטחינה גסה ובמרקם בשרי. "הסדרה החדשה מיועדת לאוהבי בשר המבקשים מעדני גורמה איכותיים, עשירים ומלאי טעם, בדומה לרמה העולמית בתחום זה". 
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22.90 ₪ לאריזת 280 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.


חברת "אחוה" משיקה עוגה חדשה בסדרת מוצרי המאפה: עוגת שמרים בטעם קרמל
עוגה נפלאה מבצק שמרים נימוח במילוי עשיר של קרמל, מצטרפת לסדרת המאפים הביתית של אחוה הכוללת עוגת שמרים שוקולד, קינמון ופרג • העוגה החדשה תשווק באריזת 400 גרם ובמחיר שווה לכל נפש
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה ומיוחדת בסדרת המאפים מתוצרתה: עוגת שמרים בטעם קרמל. העוגה החדשה מבית המאפה של אחוה עשויה מבצק שמרים נימוח, ממולאת בקרם עשיר של קרמל (32% מילוי), נימוחה בפה ובעלות טעם עשיר של אפייה ביתית. עוגת שמרים בטעם קרמל תשווק באריזה של 400 גרם, נפלאה לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה. מומלץ לחמם לפני ההגשה.
סדרת העוגות הביתית של "אחוה" כוללת עוגת שמרים שוקולד, קינמון ופרג. העוגות איכותיות וטעימות, נמכרות במחיר שווה לכל נפש של כ- 10 שקלים לאריזת 400 גרם. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", מוצרי המאפה זוכים להצלחה שכן מדובר במוצר טעים ואיכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמחיר אטרקטיבי. "אנו שמחים לצרף טעם נוסף לסדרת העוגות, קרמל, ונמשיך להקפיד גם במוצר זה על מתן תמורה מירבית לכספו של הצרכן. אנו לא קופאים על השמרים ובקרוב מאוד נפתיע עם מוצרים חדשים נוספים". 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 9 – 11 ₪ לעוגה באריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.


כריכוני לחמניות פשתן חורפיים, טריים ובריאים  של חברת "ביכורים מזון ומאפה"
חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, לחמים, לחמניות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מציעה להתפנק עם כריכוני לחמניות פשתן חורפיים, טריים ובריאים – לארוחה עשירה וחמימה עם חברים או בני משפחה.
לחמניות הפשתן מיוצרות מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית. הלחמניות עשירות באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, והן מכילות כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-2 גרם ללחמנייה במשקל 50 גרם). הן לא מכילות תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, והרכבן המיוחד מקנה תחושת שובע ומסייע בשמירה על משקל תקין. הלחמניות משווקות באריזה מיוחדת השומרת על טריותן.
כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.
מחיר: 18 – 22 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם. בכל אריזה 5 לחמניות. 
מתכונים ללחמניות פשתן חמימות:
קר בחוץ, המזגן דולק, החברים הגיעו ומתחשק משהו שהוא לא ארוחה אבל גם לא חטיפים-פיצוחים? יש! כריכונים חמימים מלחמניות פשתן. מומלץ לחצות את הלחמניות ולחמם בטוסטר אובן או בתנור, עד שהם קראנצ'יים כמו שאוהבים:
כריכון עם גבינת מוצרלה, בצל סגול, סלמון מעושן ופטרוזיליה
לפזר גבינת מוצרלה על חצאי לחמנייה ולטסטר, עד שהגבינה תימס. להוציא ולהניח מעל הגבינה פרוסות דקיקות של בצל סגול. להניח מעל פרוסת סלמון מעושן. לעטר במעט פטרוזיליה טרייה קצוצה.
כריכון עם ביצת עין, בצל לבן, חסה, אבוקדו ושומשום קלוי
למרוח חצי לחמנייה עם אבוקדו, לפזר מעליו פרוסות דקיקות של בצל ולהניח מעל חסה. להניח מעל לחסה ביצת עין - מתובלת בשומשום קלוי, מלח אטלנטי, מעט טימין ופלפל שחור גרוס. לכסות בחצי השני של הלחמנייה.

כריכון עם פטריות, גבינה מעושנת, בטטה סגולה וירקות
למרוח חצי לחמנייה עם מיונז. להניח מעל פיטריות פורטובלו חמות - צלויות או מטוגנות, גבינה צהובה מעושנת, פרוסות דקיקות של עגבנייה, בצל סגול ומלפפון חמוץ, שכבה דקה של פטריות חמות יחד עם פרוסה דקה של בטטה סגולה מטוגנת. להניח מעל הכל עלה חסה עסיסי ולכסות בחצי השני של הלחמנייה.

להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ. דרך אתר החברה ניתן לקבל משלוח הביתה: https://www.bikurim.co.il/


"משומשו" משיקה פתיתים טבעוניים בסגנון פרמז'ן
פתיתים טבעוניים בסגנון פרמז'ן, 100% טבעוני, פרווה, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים • בטעם נפלא של פרמז'ן משובח, מצוין לשימוש בפסטות, במאפים ובסלטים
מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו" מקיבוץ גן-שמואל, ממשיך להפתיע ומביא בשורה חדשה וחשובה בתחום תחליפי החלב: לאחר שהשיק בהצלחה קו מוצרים בקטגוריית הגבינות הטבעוניות, אשר כולל צהובות טבעוניות, מלוחות טבעוניות וסדרת ממרחים טבעוניים בטעמים, משיק המותג גבינה טבעונית חדשה: פתיתים טבעוניים בסגנון פרמז'ן. הגבינה הטבעונית החדשה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים, בטעם נפלא של פרמז'ן משובח. הפרמזן תשווק באריזת 150 גרם והיא נהדרת לשימוש בפסטות, במאפים ובסלטים.
לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, פיתוח ישראלי הצליח לאחרונה ליצור תחליף קולינארי לגבינה שאיננו מכיל חלב או רכיבי חלב שונים. מדובר בגבינות הטבעוניות מסדרת "משומשו" אשר מכילות סידן וסיבים תזונתיים, שאינן מכילות כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים והן בעלות כשרות פרווה מהודרת. הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית עבור קהל הצרכנים, ובמיוחד עבור אלו שעד עכשיו לא יכלו לצרוך מוצרי חלב והתקשו לספק לגופם את כמות הסידן היומית.
לדברי מנהלי החברה, אייל אדוט ועומר אליאב, מותג "משומשו" שם לו למטרה לייצר תחליפי גבינות בכל הקטגוריות ולהציג תחליפים טעימים הנותנים מענה לקהל הטבעוני, לנמנעים מחלב ולשומרי הכשרות. "סדרת הממרחים הטבעונים שהשקנו לפני כשנה זוכה לשמחתנו להצלחה רבה. אנו בטוחים שקהל הלקוחות ייהנה גם מהמוצר החדש, הפרמז'ן". 
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 18.90 – 19.90 ₪ לאריזת 150 גרם.
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.



הורים בישראל ממליצים על מוצרי הדרין לטיפול והגנה מכינים

מארז הדרין להגנה ולטיפול בכינים וביצי כינים
המארז כולל:
הדרין ONCE - משמיד כינים וביצי הכינים
הדרין פרוטקט - מונע התרבות כינים על הראש

אחת המטלות השנואות על הורים היא הטיפול בראש הילדים כשיש להם כינים. במהלך שנת הלימודים, כאשר הילדים מבלים שעות ממושכות ביחד, ילד מדביק את חברו שמדביק את חברתו שעושה סלפי עם השכנה...
התוצאה - מכת כינים על ראשי הילדים. ומי הכי סובל? ההורים

אז מה עושים ? קודם כל נושמים.
לאחר מכן מטפלים בכינים ובביצים ומונעים את הג'ונגל הבא
איך?

ערכת "הדרין" להמשך שנה מוצלחת נקייה ומוגנת: המארז כולל: הדרין ONCE תרסיס לטיפול בכינים ובביצי כינים והדרין פרוטקט להגנה מפני התרבות כינים על הראש
כל מוצרי הדרין אינם מכילים חומרי הדברה ויעילותם ובטיחותם מוכחת. המוצרים ידידותיים לעור ועדינים לשיער ולקרקפת ומשום כך מוצרי הדרין מתאימים לשימוש כל המשפחה - תינוקות מגיל 6 חודשים, ילדים ומבוגרים.

סדרת מוצרי הדרין - הסדרה להגנה ולטיפול בכינים ובביצי כינים:

מחיר: 120.40 שקלים למארז
כמות: הדרין ONCE תרסיס – 100 מ"ל / הדרין פרוטקט -250 מ"ל
את מגוון מוצרי הדרין ניתן להשיג בפארמים, בבתי המרקחת הפרטיים, בבתי המרקחת של קופות החולים ובבתי המרקחת הדיגיטליים
* ייתכנו מקרים בהם יהיה צורך לחזור על הטיפול

לקבלת טיפים למניעת הידבקות ולמידע נוסף על מוצרי הדרין היכנסו לאתר www.hedrin.co.il


מבחר מקסים של שלטים מעוצבים: לדלת הכניסה, לדלת החדר ולימי ההולדת המשפחתייםבאתר "אהבה קטנה"

לכבוד יום המשפחה, מציע סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, להתחדש עם מבחר מקסים של שלטים מעוצבים: לדלת הכניסה, לדלת החדר, לתיבת הדואר ולימי ההולדת המשפחתיים.
השלטים מוצעים במגוון עיצובים, חומרים, דוגמאות וסגנונות: עץ, מתכת, מגנט, שלט עץ בשילוב תליונים (שאפשר לרשום את הילדים, ותמיד אפשר להוסיף עוד שם), שלטי אותיות, שלטי עץ עם איורים במגוון דוגמאות ועוד. בנוסף לשם המשפחה, אפשר להוסיף כיתובים מיוחדים (בהתאם לדגם) כמו: "כאן גרים באהבה", "אין כמו בבית" ועוד. מחירי השלטים: החל מ- 20 ש"ח עד 100 ש"ח.

בנוסף, מציע הסטודיו "שלט ימי ההולדת" מקורי ומשמח: שלט משפחתי עם תליונים שבהם רשומים שמות ותאריכי ימי ההולדת של בני המשפחה. השלט מחולק לחודשי השנה, כשמכל חודש נוצרת שרשרת תליונים של ברי המזל שנולדו או התחתנו בו. לשרשרת אין סוף, ותמיד אפשר לצרף אליה עוד יקירים וחברים. על התליונים, המוצעים בצורות לב ועיגול, ניתן לרשום שם ותאריך. יש אפשרות להזמין שלט עם שם ו-30 תליונים מודפסים, או לרכוש תליונים ללא הדפסה, ולרשום עליהם לבד.
מחיר שלט עם 30 תליונים מודפסים: 280 ש"ח. שלט עם 30 תליונים לא מודפסים - 169 ש"ח. בכל עת אפשר להזמין תליונים נוספים.



את המוצרים אפשר להזמין באתר https://ahavaktana.co.il, ולקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר בהפתעה – במשלוח ישיר לביתו. כל פריטי "אהבה קטנה" מיוצרים במקום, לפי הזמנה.