חדש על המדף


פתיבר קלאסי ועוגת הבית בטעם תפוז, עכשיו עם פחות סוכר
אסם מרחיבה את מגוון מוצריה ומשיקה את המוצרים האהובים והמצליחים פתיבר אסם קלאסי ועוגת הבית בטעם תפוז בגרסאות חדשות עם פחות סוכר.
בסיום תהליך פיתוח ארוך תשיק אסם גרסאות עם פחות סוכר של המוצרים הוותיקים אשר התקבלו באהדה במבחני טעימה שנעשו בקרב צרכני הקטגוריה כחלק מתהליך הפיתוח.

ליאור עזרי, מנהל שיווק מאפה- "אנחנו נציע לצרכנים גרסאות חדשות למוצרים המצליחים פתי בר אסם ועוגת הבית בטעם תפוז אשר יכילו פחות סוכר. המוצרים החדשים עברו בהצלחה גדולה את מבחני הטעימה שקיימנו בקרב הצרכנים והם עומדים בסטנדרטים הגבוהים של טעם ואיכות כפי שאנו מקפידים בכל מוצרינו. הגרסאות החדשות עם פחות סוכר יתווספו ויימכרו לצד המוצרים הקיימים כיום בשוק, דבר אשר יאפשר לצרכנים לבחור בעצמם אילו מוצרים לרכוש ולצרוך."


השקת המוצרים החדשים מהווה צעד נוסף במימוש התחייבותה של אסם לשיפור הערכים התזונתיים של מוצרי החברה והם עומדים באופן מלא בתקנות הסימון של משרד הבריאות.
פתיבר אסם מוביל במשך שנים רבות את קטגוריית הביסקוויטים ומהווה 65% ממכירותיה בישראל.
פתיבר אסם פחות סוכר מצטרף לסדרת מוצרי פתיבר הקיימת- קלאסי, שוקו, מריר, קרמל וללא גלוטן.
גם בקטגוריית העוגות אסם מובילה עם עוגות הבית, כ 38% ממכירות הקטגוריה.
עוגת הבית בטעם תפוז פחות סוכר מצטרפת לסדרת העוגות הבחושות של אסם בטעמי- תפוז, שיש, שוקוצ'יפס, שוקו וניל, שוקולד ועוד.
עוגת הבית בטעם תפוז פחות סוכר – בכשרות בדץ, רבנות יקנעם
פתיבר קלאסי פחות סוכר – בכשרות בדץ, רבנות יקנעם
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.


קרם קרקר וחטיפי קרקר, עכשיו גם במליחות מעודנת
בסיום תהליך פיתוח ארוך תשיק אסם גרסאות חדשות במליחות מעודנת לקרם קרקר ולחטיפי הקרקר אשר התקבלו באהדה במבחני טעימה שנעשו בקרב צרכני הקטגוריה כחלק מתהליך הפיתוח.


ליאור עזרי, מנהל שיווק מאפה- "אנחנו נציע לצרכנים קרקרים חדשים וטעימים במליחות מעודנת. המוצרים החדשים עברו בהצלחה גדולה את מבחני הטעימה שקיימנו והם עומדים בסטנדרטים הגבוהים של טעם ואיכות כפי שאנו מקפידים בכל מוצרינו. המוצרים החדשים במליחות מעודנת יתווספו ויימכרו לצד המוצרים הקיימים כיום בשוק, דבר אשר יאפשר לצרכנים לבחור בעצמם אילו מוצרים לרכוש ולצרוך."


השקת המוצרים החדשים מהווה צעד נוסף במימוש התחייבותה של אסם לשיפור הערכים התזונתיים של מוצרי החברה והם עומדים באופן מלא בתקנות הסימון של משרד הבריאות.
סדרת חטיפי הקרקר וקרם קרקר של אסם הם מתכון מנצח לאירוח קליל וטעים. מתאימים להגשה בתוספת ממרחים וגבינות או כנשנוש כחטיף.

קרם קרקר במליחות מעודנת – בכשרות בדץ העדה החרדית, רבנות יקנעם
חטיפי קרקר במליחות מעודנת – בכשרות בדץ העדה החרדית, רבנות יקנעם
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

אסם מציגה: קטשופ פיצה
חברת אסם, המובילה את שוק הקטשופ בישראל, משיקה מהדורה מיוחדת – קטשופ פיצה. קטשופ פיצה הינו קטשופ בתיבול מעודן, המעשיר ומשדרג את טעמה של הפיצה והופך את משימת הכנת הפיצה הביתית לפשוטה ומהירה יותר. הקטשופ החדש עומד בתקנות הסימון החדשות של משרד הבריאות.


לדברי עתליה צוקרמן, מנהלת המותג באסם: "כמובילי הקטגוריה, אנו תמיד שואפים לחדש ולרגש את קהל הצרכנים ולהשיק מהדורות מיוחדות המבוססות על קטשופ אסם האהוב. במחקרים שערכנו, זיהינו שצרכנים רבים מכינים פיצה ביתית לארוחת הערב עם קטשופ אסם ומעוניינים בפתרון משדרג טעם. באופן זה נולד הרעיון להשיק את קטשופ פיצה- לשדרוג טעם הפיצה הביתית, כך שתהיה טעימה, מתובלת ומעניינת. כמו כן, קטשופ פיצה זכה לקונצנזוס בקרב בני הנוער והמבוגרים, ודורג במקום הראשון בבחירת הצרכנים."

הוראות הכנה לטוסט פיצה מהיר:
חממו תנור מראש ל-180 מעלות, מרחו קטשופ פיצה אסם על גבי פיתה חצויה, פזרו את התוספת המועדפת וכסו בגבינה צהובה בכמות הרצויה. הכניסו לתנור ל-7-10 דקות או עד שרואים את הגבינה מותכת ונמסה.

בכשרות בד"צ העדה החרדית.
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

"נפטון" מציגה ממרח אריסה חריפה, משובחת וטעימה
חברת "נפטון" (משנת 1980), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, מציגה ממרח אריסה חריפה, משובחת וטעימה, המוסיפה טעם מעולה לכל מנה – בשר, עוף, דגים, מרקים, נזידים, ירקות מבושלים, כריכים ועוד.

ממרח האריסה - כמו כל מוצרי התבלינים ותערובות התיבול של נפטון - איכותי, ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל או מונוסודיום גלוטומט.
אריסה היא ממרח חריף שמקורו בתוניס, המבוסס על תערובת של פלפל חריף ומיובש, יחד עם פלפל מתוק, שום, שמן ותבלינים. יש שני סוגי אריסה – חריפה (סחקה) ומתוקה - שבה היחס בין הפלפלים משתנה, והממרח מכיל יותר פלפלים מתוקים מחריפים.
במדינות שונות בעולם נהוג להכין ממרחים על בסיס דומה – טחינה של פלפלים חריפים, טריים או מיובשים ותבלינים - יחד עם פלפלים מתוקים ו/או שום ו/או שמן ו/או חומץ ו/או עשבי תיבול. בדרום אפריקה ובפורטוגל יש ממרח דומה בשם פירי פירי, המתבסס על פלפל פירי פירי (סודני/שאטה). בספרד ובפיליפינים יש ממרח בשם אדובו, שבו יש חומץ במקום שמן ואורגנו. באינדונזיה יש ממרח בשם סמבל, המכיל יותר נוזלים מהאריסה. בקוריאה יש ממרח בשם גוצ'וג'אנג, שמשמש כמרכיב בסיסי במאכלים רבים. בקולומביה יש ממרח פלפלים חריפים בשם אחי, המעורבב עם עגבניות ירוקות. בסין יש ממרח בשם דובנג'יאנג, המבוסס על פלפלים מיובשים וטחונים יחד עם פולי סויה, פול, אורז ומלח ים מותססים. בלוב מוכר הפלפלצ'ומה, ובתימן – הסחוג הירוק והאדום.

כשרות מהדרין בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע ובד"צ העדה החרדית.
מחיר: 9.90 – 12.90 ש"ח (לאריזה במשקל 180 גרם).
להשיג ברשתות חצי חינם, יינות ביתן, סלאח דבאח, ברקת ובחנויות מובחרות.

"תבואות" משיקה סדרה של מחיות פרי (סמוזי) 100% אורגניות
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה סדרה של מחיות פרי (סמוזי) העשויות מ-100% פירות אורגניים, ב- 4 טעמי פירות טעימים טעימים. המחיות, המיוצרות באיטליה, עשויות אך ורק מפירות טבעיים אורגניים, שאינם מהונדסים גנטית וללא כל תוספות של חומרים משמרים, סוכר או חומרים מלאכותיים.
הסדרה מוצעת ב-4 טעמים נהדרים ונוחים לזיהוי:
• תפוח עץ ואגס – תפוח עץ 60%, אגס 40% - פקק ירוק
• תפוח עץ, אפרסק ומנגו – תפוח עץ 70%, אפרסק 20%, מנגו 10% - פקק כתום
• תפוח עץ ובננה – תפוח עץ 80%, בננה 20% - פקק צהוב
• תפוח עץ, תות ובננה – תפוח עץ 75%, תות 15%, בננה 10% - פקק אדום


האריזה האישית והנוחה מאפשרת לצרוך פרי בזמינות ובנוחות, בכל מקום. לאריזה פקק בטיחותי הנסגר בהברגה ומאפשר סגירה חוזרת. יש לאחסן במקום קריר ואחרי הפתיחה, יש לאחסן במקרר. יש לצרוך עד יומיים לאחר הפתיחה.

כשר פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל, ובהשגחת הרב י.בלינוב, איטליה.
מחיר: 4.90 ש"ח לאריזה במשקל 100 גרם.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.


חברת "ביכורים מזון ומאפה" משיקה "לחם שיפון - 100% מלא" - טרי וטעים
חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, משיקה לחם חדש - "לחם שיפון - 100% מלא", טרי וטעים. הלחם עשוי מקמחים מלאים בלבד: 80% קמח שיפון מלא ו-20% קמח חיטה מלא, בתוספת של סובין גרוס גס וגרעיני חמניות ופשתן, המעניקים ללחם מרקם פריך. הלחם לא מכיל תוספת סוכר.
קמח שיפון מלא עשיר בסיבים תזונתיים, מינרלים (מגנזיום, זרחן, אשלגן, אבץ, מנגן ועוד), ברזל וויטמינים (E, K, B6 ועוד), והערך הגליקמי שלו נמוך משל מרבית הקמחים האחרים.


כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית והרבנות מעלה אדומים.
מחיר: 16 - 18 ש"ח לאריזה במשקל 900 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ.


Neta" רוקחות מהטבע" מציגה את "חוסן פלוס" – העשוי לסייע בהתמודדות עם מחלות החורף
החורף כבר כאן. בצד גשמי ברכה, רבים מאיתנו סובלים ממחלות חורף כצינון, שפעת ועוד. מערכת חיסונית חזקה תתמודד ביעילות עם המחלות השונות האופייניות לעונה זו של השנה. חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציעה את "חוסן פלוס" - תכשיר צמחי ייחודי, העשוי לסייע בחיזוק מערכת החיסון והתמודדות עם מחלות החורף.

"תפקידה העיקרי של מערכת החיסון הוא להגן על הגוף מפני זיהומים, רעלנים ומחלות. מערכת חיסון חזקה תתמודד עם משימותיה ביעילות, ולכן חשוב לשמור עליה ולחזק אותה", מסבירה הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין. "התכשיר 'חוסן פלוס' עשוי מרכיבים צמחיים וטבעיים בלבד, המוכרים ברפואה הטבעית כבעלי יכולת לחזק את המערכת החיסונית. "התמצית מכילה סמבוק שחור, קצח, אסטרגלוס, עלי זית, לאפאצ'ו ואכינצאה, ללא כל חומרים משמרים", אמרה. התכשיר בעל כשרות מהודרת ותו תקן .GMP
ספירין ממליצה גם על תזונה עשירה בדגנים מלאים, פחמימות מורכבות וקטניות, פירות וירקות, זרעים ואגוזים. כדאי להקפיד על צריכה מוגברת של מזונות מבושלים, חמים ומחממים כמו ירקות שורש (בטטה, דלעת, דלורית, גזר, שורש סלרי וסלק), וירקות נוספים כמו שום, בצל, צנון, שומר וברוקולי, דייסת שיבולת שועל, מרקים, דגנים וקטניות. מומלץ גם להרבות בשתיית נוזלים, מים ותה צמחים (ג'ינג'ר, הל, קינמון, קמומיל), לבצע פעילות גופנית יומית בת 30 דקות ולהוסיף גם תרגילי נשימה והרפיה, דמיון מודרך או מדיטציה.


כשר למהדרין בהשגחת הרב רובין, ובהשגחת הרבנות בית שמש.
מחיר מומלץ: 176 ש"ח למארז, הכולל 3 בקבוקים במשקל 50 מ"ל כל אחד.
להשיג בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים ודרך האתר http://www.netapharm.co.il/

לכבוד ט"ו בשבט, משיק סטודיו "אהבה קטנה" עציצים עם זרעי בזיליקום או עגבניות שרי בקופסאות פח מעוצבות ועם כיתוב אישי
סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, השיק לט"ו בשבט סדרה של עציצים מקסימים עם זרעי בזיליקום או עגבניות שרי בקופסאות פח מעוצבות – שכיף לתת או לקבל! על העציצים אפשר להוסיף שם או כיתוב אישי ברוח החג, כמו למשל: משהו טוב מתחיל לצמוח, זרעים של אהבה, ועוד.
את המוצרים אפשר להזמין באתר https://ahavaktana.co.il, ולקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר בהפתעה – במשלוח ישיר לביתו. כל פריטי "אהבה קטנה" מיוצרים במקום, לפי הזמנה.
משפטים ברוח החג שאפשר להוסיף לעציץ:
• משהו טוב מתחיל לצמוח
• זרעים של אהבה
• תודה שאת עוזרת לי לצמוח
• זרעים של התחלות

העציצים מוצעים ב-10 דוגמאות: אוהל טיפי, חברים ביער, חלל, אהבה קטנה, גלידריה, חוף עתלית, במבי והחברים, חד קרן, יום נפלא, משחק מכוניות.
העציץ מכיל אדמה מדושנת וזרעים. תוך זמן קצר ניתן ליהנות הן מהטעם הנהדר של הירק והן מההשקעה המוצלחת.
קוטר 9 ס"מ, גובה 8.5 ס"מ.
מחיר: 46 ש"ח.
להשיג באתר חנות "אהבה קטנה" https://ahavaktana.co.il


ההגדה הכי חברתית לפסח שתיקח אתכם רחוק , דרך שבילים ונופי ילדות הכי יפים בארץ !
שולחן החג יהיה השנה קסום, חברתי ומרגש בזכות יוזמה של עמותת 'ילדים בסיכוי' בשילוב ילדי פנימיית שבילים, אשר יקחו אתכם לאתרים ולפינות החמד שהתברכנו בהם בישראל .

השנה עמותת 'ילדים בסיכוי' הפיקה הגדה מיוחדת לפסח, אשר כל ההכנסותיה הן תרומה לילדי הפנימיות בישראל, שחווים מציאות קשה ומורכבת.
נושא ההגדה הוא - "נוף ילדות", והיא הוכנה בסדנא ייחודית על ידי חניכי פנימיית "שבילים", פנימיית קצה פוסט-אישפוזית, משפחתית וייחודית, המיועדת לנערים ונערות בעלי קשיים רגשיים והתנהגותיים בגילאי 12-18.

הנערים והנערות עיטרו את נוף ילדותם המיוחדת, אשר מסמל עיר או אתר ישראלי הקרובים לליבם.
ההגדה היא תמצית הישראליות , ובסופה, תוכלו להנות גם ממדריך טיולים ארץ ישראלי, בשיתוף "החברה להגנת הטבע".
כל ההכנסות מרכישת ההגדות, קודש למען שיפור חייהם של ילדי הפנימיות בישראל וצעירים חסרי עורף משפחתי.


אתם מוזמנים לרכוש את ההגדות כמתנה לכל מי שיקר לכם, משפחה וחברים, וכן לארגונים וחברות כשי לחג לעובדים, שכן אין מתנה נפלאה יותר ממתנה שימושית, שיש לה גם ערך חברתי אמיתי (את ההגדות ניתן למתג בלוגו החברה או הארגון)

לפרטים נוספים - מוריה :
בטלפון 03-6475075
בדוא"ל: moriahs@yeladim.org.il
מדגל" מציעה להתחדש עם ברזי מטבח עדכניים, איכותיים ונוחים, המשדרגים את חוויית השימוש
לכבוד שנת 2020, השנה האזרחית החדשה, מציעה חברת "מדגל" מבית פלסאון, מהמובילות בתחום הברזים בישראל, להתחדש עם ברזי מטבח עדכניים, המשדרגים את חוויית השימוש ומאפשרים נוחות מקסימלית בעבודה במטבח.
הברזים עשויים מחומרים איכותיים, המשלבים טכנולוגיה עדכנית ואיכות ייצור גבוהה. מדגל מעניקה לברזים 7 שנות אחריות.
ברז מטבח מסדרת בזלת (47819) – ברז נשלף גבוה ומעוגל, המאפשר להניח בכיור כלים גבוהים וגדולים. צינור הסיליקון האיכותי והגמיש הנשלף מהברז חוזר למקומו בקלות - עובדה המעניקה נוחות רבה בזמן השימוש. הברז מוצע בגימור שחור, או בגימור כרום בשילוב שחור. מחיר: 1,755 – 1,840 ש"ח.

 
ברז IFLOW – ברז אלקטרוני המופעל באמצעות חיישן (לאחר הזזת הידית שלו), המאפשר להפעילו או לסגור אותו – ללא מגע, תוך הענקת חוויית שימוש נוחה במיוחד. ניתן להשתמש בברז בדרך מכנית או אלקטרונית. הברז כולל שני מצבי זרימה – רגיל וספריי והוא מוצע בקו עיצוב גבוה, מעוגל ויוקרתי. בזמן הפעלתו נדלקת טבעת תאורה מרהיבה בצבע כחול. הברז מוצע בגימור כרום. מחיר: 3,175 ש"ח. 

 
ברז מטבח מסדרת גליל – ברז מטבח מתקדם הכולל לחצן ייעודי הממוקם בצמוד לפייה, ומאפשר לפתוח ולסגור אותו במהירות ובקלות, במינימום נגיעה בברז. הברז, הכולל גם ידית הפעלה רגילה, מוצע בקו עיצוב ישר ואלגנטי ובגימור כרום. מחיר: 1,288 ש"ח.

 
להשיג בחנויות הקרמיקה המובחרות ברחבי הארץ.