טיפוח העור וניחוחות חדשים- שנייה לפני בוא האביב


צילומים: קשת זאבי, יח"צ

שנייה לפני שהאביב מגיע, כשהמעלות מתחילות לטפס ואז שוב צונחות וההשפעה על העור שלנו מתבטאת ביובש וסדקים, זה בדיוק הזמן לתת את הפוש האחרון מבחינת הלחות המחוזקת ולהגיע אל האביב עם עור חלק ונעים, כזה שכיף לחשוף בשרוולים קצרים.
זה גם הזמן לשים לב לצלקות שונות שלא החלימו- בקרוב הן תחשפנה לשמש והשמש מאוד לא טובה עבורן, מבחינת ריפוי.
ולסיום- סדרת ההניחוחות שילוו אותנו בזמן הקרוב.

קבלו:

סדרת מוצרי "לקטופיל" לטיפול בעור יבש, סדוק ומגורה מבית חברת התרופות "כצט"
לקטופיל הנה סדרת מוצרי טואלטיקה טיפולית מבית חברת התרופות כצט, המהווה פתרון מצוין לתופעת העור היבש, הסדוק והמגורה. סדרת לקטופיל כוללת 5 מוצרים: תחליב סבון טיפולי, תחליב גוף טיפולי, קרם ידיים טיפולי לידיים עובדות ושמפו ומסכה נגד קשקשים.
זוהי סדרת מוצרי הטואלטיקה הטיפולית היחידה שמוצריה הם בעלי רמת  p.H 3.5 – רמת חומציות המסייעת לשיקום יכולת ההגנה הטבעית של העור ושמירה עליה. מוצרי לקטופיל מבוססים על שילוב ייחודי של חומצה לקטית ומרכיבי לחות המופקים מחלב. סדרת לקטופיל כולה מאושרת ע"י א.י.ל - האגודה הישראלית לסוכרת.
המוצרים בסדרה:
תחליב סבון טיפולי היחיד ברמת pH3.5 לשימוש יומיומי עבור כל המשפחה ובמיוחד לבעלי עור  יבש, סדוק ומגורה. מתאים גם לתינוקות הסובלים מתפרחת חיתולים. תחליב סבון לקטופיל אינו מכיל דטרגנטים המיועדים להקצפה בלבד, הוא היפואלרגני ומתאים לעור רגיש. מחיר: 59.90 שקל.
קרם ידיים טיפולי לידיים עובדות פותח במעבדות חברת כצט, מכיל נוסחה מיוחדת של מרכיבי לחות וחומצה לקטית המופקים מחלב. במיוחד לעור ידיים עובדות, עור יבש וסדוק. היחיד ברמת pH3.5 שומר על לחות וגמישות העור, עוזר בשיקום סדקים בעור הנגרמים מיובש, עבודה ופגעי אוויר. הקרם הוא היפואלרגני ומתאים לעור רגיש. מחיר: 34.90 שקל.
קרם גוף טיפולי קרם גוף טיפולי פותח במעבדות חברת כצט, מכיל נוסחה מיוחדת של מרכיבי לחות וחומצה לקטית המופקים מחלב. נבדק ואושר היפואלרגנית ולעור רגיש. היחיד ברמת pH3.5  המסייע ליכולת ההגנה הטבעית של העור. מתאים לשימוש יום יומי המסייע בשיקום סדקים בעור הנגרמים מיובש ופגעי אוויר, שומר על לחות וגמישות העור, מרגיע ומשפר את עור הגוף ומעניק לו הגנה, רכות, גמישות והזנה.. מחיר: 39.90 שקל



עור בריא הוא עור חומצי. עור גופנו מגן על עצמו באופן טבעי ע“י שמירה על רמת החומציות. המדענים מודדים את החומציות בערכים של מתחת ל 7- מראים על חומציות ואלה מעל 7 מעידים על בסיסיות. .רמת ה- pH הנורמלית של העור נעה בין 4-6. כאשר פוחתת החומציות מתרופפים תאי השכבה החיצונית והיא מאבדת את יעילותה כמגנה על העור, העור הופך רגיש יותר לזיהומים וגם יופיו ורכותו נפגעים מכך.

לחומציות העור שני תפקידים עיקריים:
    • הגנה טבעית על העור מחיידקים הגורמים לזיהומים ומחלות.
    • השתתפות בתהליך התחדשות תאי העור.

היתרונות הבולטים ברכיבי החלב במוצרים לעור :
Lactic acid (חומצה לקטית): מהווה 70% ממעטה ההגנה החומצי של העור. הגוף מפריש את החומצה הלקטית בזמן פעילות שרירים מואצת, כמו גם בכל תהליך ריפוי של רקמות בגוף. החומצה הלקטית מחזקת את המעטפת החומצית של העור ובכך יוצרת סביבה קוטלת מזהמים. כמו כן, היא מחזקת את תנגודת העור לחיידקים, פטריות ונגיפים.
Lactoserum (לקטוסרום): מעשיר את העור בחומרי הזנה, בעיקר לקטוז המספק אנרגיה לתאי העור ותורם להתחדשות ושיפור מראה העור.
Lactowax (לקטווקס): מעשיר את העור באלמנטים הידרוליפידים ולכן שומר על הלחות והאלסטיות של העור.
את סדרת הטואלטיקה הטיפולית לקטופיל ניתן להשיג בכל מחלקות הטבע ברשתות הפארם ובכל בתי המרקחת.


דוקטור עור  YOUNG: סדרת מוצרי טיפוח, שפותחה בהתאמה לצרכי טיפוח הפנים של נערות

ניאופרם מוצרי צריכה מרחיבה את מותג הדרמו-קוסמטיקה דוקטור עור, שפותח על ידי רופאי עור. החברה נכנסת לקטגוריית טיפוח לנערות ומשיקה את סדרת דוקטור עור YOUNG, הכוללת מגוון רחב של מוצרים שפותחו בכדי לתת מענה לצרכים השונים והייחודיים של עור הפנים של נערות. שימוש קבוע במוצרי דוקטור עור YOUNG יעניק לעור מראה נקי, בריא וחלק יותר.

רכיב ייחודי לטיפול ושיפור מראה העור
אף על פי שהאדם משתמש במשאבים ימיים למזון מאז ומעולם, היום אנו יודעים שמערכות אקולוגיות ימיות מציעות פוטנציאל רב גם בתחום הקוסמטיקה.
כל מוצרי הסדרה מכילים את רכיב הפיקוסכריד AC, רכיב ייחודי בעל תכונות התומכות בטיפול בעור מעורב עד שמן. הפיקוסכריד AC הוא שילוב ייחודי של רכיבים המופקים מאצה בשםLaminaria Digitata יחד עם אנזים המופק מבקטריה ואבץ. הרכיב מאזן את הפרשת הסבום (השומן) בעור, מטהר ומרגיע את העור ומשפר את מראהו.
במחקר שנעשה בקרב משתתפות עם עור הנוטה לאקנה שהשתמשו ברכיב פיקוסכריד AC בריכוז 1% למשך 28 יום, נמצאה ירידה של 15% בממוצע בייצור הסבום וירידה של עד 18% בייצור הקומודונים (נקודות שחורות או לבנות). שטח פגמי עור ירד תוך 4 ימים.
כל מוצרי הסדרה מכילים את רכיב הפיקוסכריד AC ורכיבים נוספים שיעילותם מוכחת, נבדקו לעור רגיש, ולא מכילים פראבנים.
לדברי יעל בן צבי סמנכ"לית שיווק ניאופרם מוצרי צריכה: "סדרת דוקטור עור YOUNG, מביאה את המומחיות שלנו בעור, האיכויות והתועלות של מוצרי דוקטור עור המוכרים והאהובים, גם לנערות. הסדרה פותחה בשיתוף עם רופאי עור מובילים וביחד עם קבוצת נערות שליוו אותנו במהלך הפיתוח על מנת שנוכל לענות על הצרכים הייחודים, באמצעות רכיב חדשני שיעילותו מוכחת. גם חווית השימוש – ניחוחות, מרקמים ואריזות, פותחה על סמך ההתנסות של קבוצת הנערות על מנת לתת מענה אופטימלי".


הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים:
  • מסכת חימר- מסכה מנקה וסופחת שומנים לטיפול ולניקוי יסודי של עור מעורב עד שמן.המסכה מכילה רכיבי חימר, סופחת עודפי שומן ומאזנת את הפרשתו, מטהרת ומרגיעה את העור ובכך מסייעת לשיקום העור ולתהליך חידוש מראה העור. שימוש קבוע במסכה מסייע במניעת נקודות שחורות (נבדק נון קומודוגני), מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 שקל.
  • סבון פחם פילינג- תרחיץ גרגירים לניקוי יומיומי לעור פנים מעורב עד שמן. מכיל שילוב ייחודי של אבקת פחם פעיל עם גרגירים, המנקה ומטהר ביסודיות את הנקבוביות לעומק, סופח לכלוך ושומן ומותיר את הפנים נקיות, ללא ברק, במראה מאט ומבלי לייבש את העור. מותאם לחומציות הטבעית של העור. מסייע במניעת נקודות שחורות (נבדק נון קומודוגני), ללא טריקלוזן. מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 שקל.
  • קצף לניקוי הפנים- קצף עדין לניקוי הפנים, מסיר ביעילות שאריות לכלוך, איפור ועודפי שומן. לניקוי עדין ויסודי של עור מעורב עד שמן. הקצף מכיל תמצית שיבולת שועל המרגיעה מיידית את העור. כמו כן, השימוש בקצף מסייע במניעת נקודות שחורות (נון קומודוגני), ומותיר את העור רך ונעים למגע. מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 שקל.
  • טיפול יום נקודתי- ג'ל שקוף, סופח עודפי שומן ולחות, לטיפול נקודתי בפגמי עור.
    הג'ל פותח את הנקבוביות, מטהר אותן לעומק ומייבש את הפגמים מבלי לגרות את העור.
    לשימוש במשך היום. מכיל חומצה סליצילית בריכוז 2%, רכיב פעיל הפותח את הנקבוביות ותורם לפעולת ניקוי העור. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקלים.
  • טיפול לילה נקודתי - קרם בגוון לבן, אפקטיבי לטיפול נקודתי בפגמי עור, סופח עודפי שומן ולחות, מטהר ומייבש פגמים. הקרם מכיל רכיבים שיעילותם מוכחת, התורמים לאיזון הפרשת הסבום ולטיהור העור. הקרם מרגיע גירויים ומקדם את שיקום וחידוש מראה העור. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקל.
את מוצרי סדרת דוקטור עור YOUNG ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.


צלקות זה לא משחק ילדים. חדש: קלו-קוט ג'ל עכשיו באריזה חדשה
קלו קוט ג'ל ,שמתאים במיוחד לילדים, הנו טיפול מועדף בצלקות, מקצר את תהליך החלמת הצלקת ומשפר את המראה שלה.

פציעות בתקופת הילדות, הן תופעה שכיחה ביותר. ילדים חווים ולומדים את העולם תוך כדי משחק. המשחקים האלו מלווים לעיתים בנפילות ובפציעות: הסטטיסטיקה מצביעה על כך שתאונות בית ופנאי הן הסיבה העיקרית לפגיעות ילדים:

34% מכלל הילדים שהובאו לחדרי מיון בשנת 2015 פונו לשם בעקבות פגיעה חיצונית.
36% מאשפוזי ילדים בשנה זאת נבעו מנפילות.
חלק ניכר מילדים אלה יפתחו צלקות במקום הפגיעה.
הנתונים מראים כי ל-32% מהילדים ובני הנוער יש צלקות בגדלים שונים ובמיקומים שונים, כתוצאה מפציעות.
פציעות אלה עלולות לגרום לצלקות אדומות, מגרדות, בולטות או שונות בצבען מהעור הבריא שסביבן. בהעדר ההתערבות נכונה ברגע המתאים, צלקות עלולות להוות תזכורת כואבת לפציעה לאורך כל החיים.

עורם של ילדים, רגיש יותר מעורם של מבוגרים. שריטות ופצעים שטחיים, במרבית המקרים יתרפאו מעצמם ולא ישאירו סימן, אך פצעים ושריטות עמוקות יותר עלולים להותיר צלקות בעור ואפילו ללוות אותו לאורך כל החיים.

סוגי צלקות:
צלקת היפרטרופית נשארת בגבולות הפצע המקורי, היא בעלת שוליים ברורים ופיגמנטציה. צלקת מסוג זה נראית אדומה, מעובה ומוגבהת ועלולה לגרד או להכאיב.
צלקת קלואידית מתאפיינת בצמיחת יתר של רקמת צלקת באזור עור פגוע.  הרקמה הנוצרת באזור גדלה מעבר לגבולות הפצע המקוריים, היא קשה, מעוגלת ולא אחידה. היא עשויה להיות אדומה או כהה יותר מהעור שסביב הצלקת.

מתי לטפל?
המועד האידיאלי להתערבות הינו מיד כשהעור מתחיל לרפא את עצמו – לאחר סגירת הפצע ונפילת הגלד, כשהעור סגור ויבש ואינו מפריש. בשלב זה, מומלץ לנסות למנוע את היווצרותה של צלקת בולטת, מגרדת, או בעלת פיגמנטציה חריגה, אותה קשה יותר לרפא בהמשך.

ג'ל סיליקון הוכח כאידיאלי לטיפול בצלקות בגיל צעיר:
ההנחיות הבינלאומיות לטיפול בצלקת קובעות כי שימוש בג'ל סיליקון, דוגמת קלו-קוט ג'ל, נמצא בקו הטיפולי הראשון בטיפול ובמניעת צלקות היפרטרופיות וטיפול מועדף בקלואידים מינוריים.
היתרונות של קלו קוט ג'ל:
1. מיזעור הסיכון להתפתחות צלקת אבנורמלית (אדומה ומוגבהת)
2. קיצור תהליך החלמת הצלקת משנה וחצי, בדרך כלל, לכשלושה חודשים. כשמדובר בילדים, אשר לא תמיד מתאפקים מלגרד את הצלקת, קיצור זמן הריפוי הוא משמעותי ביותר.
3. הג'ל גם משפר את מראה הצלקת: מרכך ומשטח אותה ומפחית אודם, כאב, גרד ונוקשות.

ההנחיות  הבינלאומיות לטיפול בצלקת קובעות כי במקרים רבים, לג'ל יש עדיפות על פני יריעות סיליקון. דבר זה נכון במיוחד כשמדובר בילדים:
• הג'ל שקוף ולכן אינו חושף את הילדים לתחושות בושה.
• הג'ל פותר את הבעיות הנובעות מכך שילדים נוטים להתנגד לתהליך השיקומי ולקלף את יריעות הסיליקון.
• הג'ל מתאים לאזורים שקשה לשים בהם יריעות סילקון, כגון מפרקים ואזורי גוף שהתוואי שלהם אינו מאפשר זאת כגון פנים וצוואר.


מחיר: 180 שקל
ישנן הנחות בקופות החולים ובבתי המרקחת הפרטיים והדיגיטליים

מכיל 15 גרם
את מוצרי קלו-קוט ניתן לרכוש ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בתי מרקחת און ליין ובבתי המרקחת של קופות החולים.


סדרת תחליבי רחצה בניחוחות מטריפים של גלידה שיהפכו כל מקלחת ל"מוי כיף"

"כיף" משיקה סדרת תחליבי רחצה מפנקים ומועשרים בלחות, בניחוחות של גלידות אהובות, בניהן: קרם עוגיות, קרמל מלוח, מרשמלו, שוקולד תפוז ועוד
"כיף", המותג המוביל בישראל בתחום הרחצה, משיק סדרת תחליבי רחצה מועשרים בלחות בניחוחות מטריפים של גלידה: קרם עוגיות, שוקולד תפוז, קרמל מלוח, מרנג לימון, מרשמלו וסוכריות ג'לי - בפורמולה מועשרת בלחות המעניקה לעור תחושת רכות מלטפת, והופכת מקלחת לחוויה מרעננת עטופה בניחוחות מטריפים! הפורמולה החדשה מכילה רכיבים איכותיים התורמים לתחושת רכות מלטפת של העור ומחזירים את הכיף למקלחת.
סדרת תחליבי הרחצה של "כיף" מתאימה לכל סוגי העור, משאירה את עורך נקי, גמיש ורענן. הפורמולה החדשה מועשרת בחמאת שיאה, ויטמין E ואלוורה היוצאת חווית ניקוי מלטפת ותחושה של עור רגוע ורך המבושם בעדינות בניחוח הנשאר לאורך שעות ארוכות.
סדרת תחליבי הרחצה החדשה מצטרפת למגוון הרחב של "כיף", הכולל את תחליבי הרחצה MILK שהושקה לאחרונה בפורמולה משופרת, ההופכים את חוויית הרחצה למפנקת, קלילה ואנרגטית. בהמשך השנה צפויות הפתעות חדשות "מוי כיף".


מחיר: 12.90 שק לתכולת 700 מ"ל
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ




 STORY: קולקציית בישום בהתאמה אישית

הבשמים החדשים של קולקציית STORY, יוצרים את חווית הריח האינדיבידואלית העונה על הצורך של כל אחת מאתנו ליצור זהות עצמאית, מיוחדת, לא צפויה וכזאת שמשאירה חותם אישי השייך אך ורק לנו.

ארבעת הבשמים של Story יוצרים שילובים מעניינים בין ניחוחות הדרים, פירותיים, פרחוניים, רעננים ומתובלים, המתפתחים מרגע ההתזה הראשון והמרענן, ועד לבסיס המתקבע על העור בניחוח עמוק ועוצמתי.

"חותם אישי" היא מילת מפתח בתעשיית הבישום בשנים האחרונות. ענקי בישום כמו טום פורד, דיור, טוקה, ג'ו מלון ואחרים יצרו קולקציות של בשמים הפועלות בשיטת הריבוד (layering). סטורי מצטרפת למגמה עם קולקציה ראשונה של ארבעה בשמים שנרקחו במיוחד כדי ליצור שילובים מפתיעים ומיוחדים.

הקולקציה נוצרה בבית הבישום "רוברטה פריז" (Robretet Paris) שהיה שותף ביצירת בשמים אייקונים למותגים כמו אטלייר קולון, אנה סוי, קלואה, אסקדה, דיור, ג'יוונשי, לאו'קסיטן, הרמס ועוד.
האף של "רוברטה" רקח באמנות ארבעה בשמים היוצרים יחד מעטפת מושלמת של ניחוח אישי. כל בושם הוא עולם בפני עצמו. שילוב של שני בשמים יוצר עולם חדש ודרגת המשחק עולה בכל פעם שמנסים ומאתגרים את האף ויוצרים עוד עולם חדש בשילוב של שלושה או ארבעה. כל יצירת ניחוח מורכב חדש מתחברת באופן אינדיבידואלי לחוויות אישיות שצברנו במהלך השנים, לריחות שליוו אותנו בילדות, לאהבות ראשונות, לטיולים במקומות רחוקים, לניחוחות שמזכירים לנו רגעים קסומים.
החוויה הנוצרת בזמן שילוב הבשמים על הגוף היא חוויה עוצמתית המשפיעה על מצב הרוח.


YALNG YALNG& MUSK
בושם ארומטי
תווים עליונים: הדרים, עץ מסטיק, זעפרן, לענה ריחנית.
תווי אמצע: ילנג ילנג, תבלינים, יסמין ואיריס.
תווי בסיס: מאסק, עצים, וניל ואמבר.


WHITE FLOWER & VANILLA
בושם פרחוני
תווים עליונים: טנג'רין, סוכר, דומדמניות.
תווי אמצע: פרחים לבנים, טוברוז, אפרסק.
תווי בסיס: וניל, מאסק, סנדלווד.


BERGAMOT & AMBER
בושם מתובל
תווים עליונים: ברגמוט, גזר, סיגליות.
תווי אמצע: פטצ'ולי, איריס.
תווי בסיס: אמבר, מאסק, עץ ארז.


CEDARWOOD & VIOLET
בושם ירוק
תווים עליונים: ירוק, מלון וברגמוט.
תווי אמצע: סיגליות, ורד, פרחים שקופים, יסמין.
תווי בסיס: עץ ארז, עץ גואיאק, טחב, סנדלווד.


מחיר לצרכן: 100 שקל לתכולת: 50 מ"ל
ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן והפרפומריות המובילות