חדש על המדף- מרץ 2019

 

מותג מזון הבריאות "GREENY" השיק שמן פרג בכבישה קרה, עשיר בערכים תזונתיים!
השמן, מתוצרת חברת "אלפא ג'י אייץ'" האוסטרית, מופק מזרעי פרג מובחרים בתהליך של כבישה קרה, השומרת על ערכיו הבריאותיים של השמן.

שמן פרג בכבישה קרה נמצא בשימוש קולינרי ובריאותי כבר אלפי שנים. הוא עשיר בערכים תזונתיים ובהם יוד, אומגה 6 ו-9, ויטמין E ועוד.
לשמן טעם עדין וארומה מעודנת, והוא מתאים לתיבול ולהוספה לסלטים וירקות טריים, על מאפים ותבשילים מוכנים ועוד. אינו מתאים לטיגון.



כשר למהדרין בהשגחת בד"צ בית יוסף.
מחיר: 89.90 שקל לבקבוק של 250 מ"ל.
השמן מוצע במבצע 1+1 עד סוף חודש מרץ.

להשיג ברשתות הטבע ומזון: שקדיה, נקודת טבע, שוק העיר, יוחננוף ובחנויות טבע מובחרות.


"תבואות" מציעה קמח כוסמין מלא, עשיר בערכים תזונתיים ונהדר להכנת משלוח מנות לפורים - עם מאפים, עוגיות ואוזני המן טעימים!
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה קמח כוסמין מלא ואיכותי, להכנה של מגוון מאפים, עוגות, עוגיות ואוזני המן טעימים למשלוח מנות לחג פורים!
קמח כוסמין מלא אשר נטחן מהגרעין בשלמותו, עשיר בערכים תזונתיים. לדברי הנטורופתית יערה כהן איכילוב, הוא עשיר בסיבים תזונתיים, בוויטמינים מקבוצה B ובמינרליים כמו ברזל, סידן ואשלגן. כמו כן, הוא בעל ערך גליקמי נמוך ואחוז הגלוטן בו נמוך מזה שבחיטה.
אין צורך לערבב את הקמח עם קמחים אחרים. אפשר להכין ממנו מגוון סוגים של מאפים ועוגיות – מלוחים או מתוקים - ואוזני המן נהדרים, שיככבו במשלוח המנות השנה.

הקמח כשר פרווה בהשגחת הרבנות ובהשגחת הבד"ץ בעלז.
מחיר: 16.90 שקל לאריזה של 1 ק"ג.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

הצעה למתכון של אוזני המן מקמח כוסמין מלא, באדיבות הנטורופתית יערה כהן איכילוב:
חומרים להכנת הבצק:
1+1/2 כוסות קמח כוסמין מלא
1/2 כפית אבקת אפייה
2 כפות סוכר קנים 
1/2 כוס חלב או חלב צמחי (ללא תוספת סוכר)
2 כפות שמן קוקוס

להכנת מלית תמרים:
לטחון במעבד מזון:
5 תמרים מג'הול מושרים קלות במים חמים
2 כפות ממרח שקדים
1/2 כפית תמצית וניל טבעית

מלית שוקולד:
לשים בכל אוזן המן קוביית שוקולד מריר איכותי (60% מוצקי קקאו).

הוראות הכנה:
  • להכניס את החומרים היבשים לקערה ולערבב. להוסיף לקערה את החלב ושמן הקוקוס ולערבב עד לאיחוד כל החומרים.
  • לעטוף את הבצק בניילון נצמד ולהכניס למקרר לחצי שעה. 
  • לאחר מכן לרדד את הבצק על משטח מקומח. לקרוץ עיגולים. במרכז כל עיגול לשים כפית מילוי ולקפל לצורת משולש. לאפות כ-20 דקות בטמפרטורה של 180 מעלות. 


חברת "ביכורים מזון ומאפה" השיקה – "לחם פשתן" טרי – עשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, ודל מאוד בפחמימות
הלחם משווק באריזה מיוחדת השומרת על טריותו זמן רב
מעתה אפשר להשיג לחם פשתן טרי! חברת "ביכורים מזון ומאפה" המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מרחיבה את ליין לחמי הפשתן ומשיקה "לחם פשתן" טרי ופרוס, המשווק באריזה מיוחדת השומרת על טריותו.
הלחם מיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה. כדי לשמר את ערכיו התזונתיים של הפשתן הנחשב למזון על, נטחנים הזרעים במאפייה עצמה, סמוך ללישה ולאפייה. תהליך האפייה משלב טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת להכין מהזרעים הטחונים לחם עשיר וטעים, תוך שמירת ערכיהם התזונתיים. מייד בתום האפייה נארז הלחם באריזה מיוחדת באווירה מבוקרת, השומרת על טריותו זמן רב. עד כה, שיווקה החברה לחם פשתן קפוא.
הלחם עשיר באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, ומכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הלחם אינו מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים. התכולה הגבוהה של חלבון ואומגה 3 שבו, הופכת אותו לבחירה מצוינת עבור ספורטאים וטבעונים. תכולת הפחמימות הנמוכה שבו מקנה לו יתרון עבור מי שמעוניין בתזונה דלת פחמימות, כולל סוכרתיים. הלחם עשיר גם בסיבים תזונתיים, התורמים לבריאות ומקנים תחושת שובע המסייעת בשמירה על משקל תקין.
האריזה המיוחדת של הלחם, השומרת על טריותו, מאפשרת לקחת אותו ללא חשש ובנוחות לכל מקום, גם לנסיעות ארוכות.
אחרי פתיחת האריזה, אפשר לשמור את הלחם הטרי בטמפרטורת החדר עד שבוע. אפשר לאחסן גם במקרר או במקפיא. למי שאוהב מרקם קריספי, מומלץ לשים את הפרוסות בטוסטר.


כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.
מחיר: 26-22 שקל לאריזה במשקל 450 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, ודרך אתר החברה ולקבל משלוח הביתה: https://www.bikurim.co.il/


חברת שר (Schär) משיקה לחמים חדשים ללא גלוטן מוכנים לאכילה ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים
המותג מספר 1 באירופה בתחום הללא גלוטן משיק לחמים טריים חדשים ללא גלוטן וללא צורך בהקפאה בהם לחם "פאן מולטיגראנו" – לחם טרי, עשיר בטעמים ובמגוון זרעים. במקביל משיקה שר את לחמי "רוסטיקו" ו"פאן בלנקו" במתכון משופר – פחות נתרן, פחות שומן, ללא שמן דקל ויותר סיבים תזונתיים • כל הלחמים גם טבעוניים ואינם מכילים לקטוז, חלב, ביצים וחומרים משמרים
חברת שר (Schär), המובילה באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, משיקה לחם חדש ללא גלוטן מוכן לאכילה, מזין וטעים, ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים: פאן מולטיגראנו. בנוסף, משיקה החברה את לחם פאן בלנקו ולחם פאן רוסטיקו במתכון משופר: פחות נתרן, פחות שומן, ללא שמן דקל ויותר סיבים תזונתיים. כל הלחמים מגיעים באריזה חדשנית השומרת על טריות הלחמים, מונעת את הצורך בהקפאה ומבטיחה טעם, מרקם וריח נפלא של לחם אמיתי.
נבחרת הלחמים החדשה של שר כוללת: לחם פאן מולטיגראנו – לחם טרי עשיר בטעמים ובמגוון זרעים, זהה בטעמו לטעם של לחם אמיתי, לחם פאן בלנקו – לחם טרי בעל מרקם עדין, מתאים במיוחד לילדים, נפלא לשימוש לכריכים לגן או לבית הספר ולחם פאן רוסטיקו – לחם טרי כפרי, מועשר בזרעי פשתן, חמנייה ודוחן. מתאים במיוחד לכריכים ולטוסטים, משתלב מצוין עם כל ממרח. כל הלחמים מהווים מקור לסיבים תזונתיים, טבעוניים ואינם מכילים לקטוז, חלב וביצים.
לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת "ליב", הנציגה הבלעדית של שר בישראל: "כחלק ממדיניות החברה לספק מוצרים איכותיים ללא גלוטן, שיהיו גם - מזינים וגם טעימים, שוקדת החברה כל הזמן על שיפור המתכונים הקיימים. אחד האתגרים הגדולים היום בקרב הנמנעים מגלוטן הוא צריכת מזון בריא ומזין. הלחמים החדשים מזינים יותר, בריאים יותר וטעימים יותר. כמו כן, אריזת הטריות מהווה - פתרון נפלא למטיילים בארץ ובחו"ל. האריזה הקומפקטית נכנסת לכל תיק ומאפשרת לשמור על אורח חיים ספונטני".
בישראל משווקים מוצרי חברת "שר" על ידי חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי לקטוז וגלוטן. לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות.


כשר פרווה אפיית ישראל בהשגחת הרבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 שקל לאריזת 250 גרם.
להשיג ברשת ניצת הדובדבן, טבע קסטל, טיב טעם, אניס, AM:PM, מרכז מזון ובחנויות הטבע הפרטיות.



Schär משיקה חטיף בסגנון "טוויקס" ללא גלוטן: Chocolix - ביסקוויט פריך במילוי קרם בטעם קרמל מצופה בשוקולד חלב
חטיף פינוק מושלם ללא גלוטן ובטעם ממכר, מצופה בשכבה עשירה של שוקולד חלב, מכיל 32% שוקולד חלב ו-30% קרם בטעם קרמל • השוקוליסט משווק באריזת נוחות של 5 חטיפים ארוזים במארז. נפלא כחטיף ביניים, כנשנוש לצד הקפה ולמשלוחי מנות לפורים ללא גלוטן
חברת שר (Schär), המותג המוביל באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, מרחיבה את קטגוריית חטיפי הפינוק בתחום הללא גלוטן ומשיקה בישראל חטיף פינוק חדש: Chocolix - ביסקוויט פריך במילוי קרם בטעם קרמל מצופה בשוקולד חלב. השוקוליסט הוא חטיף בסגנון "טוויקס", ביסקוויט פריך במילוי קרם בטעם קרמל, מכיל 32% שוקולד חלב ו-30% קרם בטעם קרמל, מצופה בשכבה עשירה של שוקולד חלב, ללא גלוטן כמובן ובטעם ממכר. משווק במארז של 5 יחידות ויימכר בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות המזון הנחבחרות.
חטיף Chocolix ללא גלוטן בעל טעם וחוויה כמו של מוצר רגיל ועונה על צורך של פינוק מתוק שאינו מכיל גלוטן, באיכות נפלאה ובזמינות בכל ימות השנה. לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת "ליב", הנציגה הבלעדית של שר בישראל: "אנו שמחים להרחיב את קטגוריית חטיפי הפינוק בתחום הללא גלוטן ולהציע מגוון רחב יותר של אפשרויות. מהיום ילדים צליאקים יכולים להרגיש ממש כמו כולם וליהנות מחטיפים מפנקים, בבילוי עם משפחה או עם חברים". השוקוליסט מעולה כמנת לאחה"צ, כנשנוש לצד הקפה וכן לשילוב במארזי משלוחי מנות ללא גלוטן לפורים.


כשר חלבי בהשגחת הרבנות פררה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 25.90 שקל לאריזת 5 יחידות (110 גרם).
להשיג בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות טיב-טעם, אניס, סטופ מרקט, PM: AM ומרכז מזון.

חברת "אחוה" משיקה חטיף PRO: מעדן שומשום בתוספת חלבון
מעדן שומשום מועשר בחלבון, מכיל 54% חלבון יותר מבחלוה רגילה על בסיס טחינה גולמית עשירה בערכים תזונתיים ומופחת סוכר מחלוה רגילה • חטיף השומשום החדש בתוספת חלבון של אחוה הוא דרך חדשה וטעימה לספק לגוף תמיכה תזונתית גבוהה באריזה אישית, עם דגש על כמות יפה של חלבון. פתרון מצוין לאוכלוסיות רבות החל מילדים ונוער בשלבי גדילה, נשים, ספורטאים ואוכלוסיית הגיל השלישי
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה חטיף חדש ומהפכי: PRO – מעדן שומשום בתוספת חלבון. החטיף החדש הינו חטיף מועשר בחלבון, מכיל 20% חלבון, 54% חלבון יותר מבחלוה רגילה, מבוסס טחינה גולמית תוצרת "אחוה" ועם פחות סוכר (ביחס לחלוה בטעם וניל), אשר ישווק באריזות 40 גרם. החטיף החדש מכיל 55% טחינה גולמית מתוצרת "אחוה", הידועה בערכים התזונתיים הגבוהים שלה ושהינה דלת נתרן. חטיף החלבון ללא חומרים מהחי, מתאים לילדים, ספורטאים, טבעונים ולכל מי שזקוק להשלמת חלבון בתפריט. החטיפים יימכרו ברשתות המזון בתוך מעמד מיוחד ומעוצב שכולל 24 יחידות. מחיר כל חטיף 2.5 – 3 שקלים.
החלוה נחשבת כמזון בריאות הכי מתוק, בזכות תכולת הטחינה הגולמית שמהווה מרכיב עיקרי במוצר. טחינה גולמית של חברת "אחוה" ידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת "אחוה", חלוה מתוצרת אחוה הינה החלוה הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2018. "אנו רואים עלייה גוברת בביקוש למוצרים מבוססי טחינה גולמית, כשהחלוה מובילה את המגמה בתחום החטיפים המתוקים. הצרכנים לא מוותרים על החלוה ומזהים בה יתרון תזונתי בשל רכיב הטחינה הגבוה בה. לאור התגברות הדרישה למוצרים עשירים בחלבון, שמחנו לפתח ולהביא לקהל לקוחותינו חטיף עשיר בחלבון, תוך שמירה על מדיניות המחירים השווים לכל נפש של המפעל".
לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגיתM.Sc , חטיף השומשום החדש בתוספת חלבון של חברת אחוה הוא דרך חדשה וטעימה לספק לגוף תמיכה תזונתית גבוהה באריזה אישית, עם דגש על כמות יפה של חלבון. מדובר בחטיף העשוי מטחינה גולמית (לפחות 55% טחינה!) עם העשרה משמעותית של חלבון (54% יותר מבחלוה רגילה). בנוסף לכך נשמרים בחטיף כל היתרונות התזונתיים המוכרים של השומשום: ערכים תזונתיים גבוהים של חומצות שומן חיוניות, סידן, ברזל ומינרלים חיוניים נוספים. החידוש של חברת אחוה בשילוב חלבון סויה בחטיף השומשום הופך אותו להרבה יותר מאשר "עוד חטיף טעים". שילוב החלבון בחטיף השומשום מאפשר לתת תמיכה נאותה של חלבון, בנוסף לארוחות המרכזיות, עבור אוכלוסיות שנושא החלבון חשוב עבורן. למשל ספורטאים, ילדים ונוער בשלבי גדילה, נשים, הגיל השלישי ועוד. החטיף מכיל 8 גרם חלבון, 106 מ"ג סידן, 2 מ"ג ברזל ו-7 גרם סיבים תזונתיים. מתאים למי שמחפש ארוחת ביניים עם כמות יפה של חלבון וערכים תזונתיים גבוהים, בלי לוותר על ההנאה שבאכילת החטיף.


כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 2.5 – 3 שקל לאריזת 40 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.



מותג "עלמה" משיק את "שוקון" - גביע וופל במילוי קרם בטעם שוקולד עם פצפוצי אורז
גביע וופל קרמלי פריך בטעם ממכר, במילוי קרם ופצפוצי אורז, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי • השוקון הינו חידוש עולמי וישווק גם בחו"ל, יימכר במארז מיוחד של שלישיית גביעים ובמחיר מיוחד
מותג "עלמה" מבית גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, וופלים וקישוטי עוגות, משיק פינוק מתוק ומיוחד לרגל פורים: שוקון. גביע וופל במילוי קרם בטעם שוקולד עם פצפוצי אורז – הפינוק המושלם שיקשט כל משלוח מנות וישמח את הילדים. השוקון ארוז באריזה אישית בעיצוב צבעוני והינו גביע גלידה מלא פינוקים, עשוי מגביע הוופל הפריך והאיכותי של עלמה. השוקון ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, מתאים גם לטבעונים, ויכול לשמש כקינוח מתוק, לאירוח ולמשלוחי מנות. השוקון בכשרות בד"צ של העדה החרדית ירושלים, יימכר באריזת שלישייה וישווק ברשתות המזון ברחבי הארץ.
חברת "גילרו" הינה החברה הישראלית הוותיקה בתחום ייצור גביעי גלידה וופלים ונחשבת למובילה בתחומה. במפעל החברה השוכן בבית שמש מיוצרים מוצרי וופל וקישוטי עוגות המיוצאים למדינות רבות ברחבי העולם. מוצרי מותג "עלמה" שבבעלות החברה, מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית וברמת בטיחות ואיכות המזון מהגבוהים בעולם. לאחרונה הושק תחת מותג עלמה גם סדרת מוצרים ללא גלוטן, הכוללת גביעי גלידה, ופלים וגליליות ללא גלוטן, במטרה לתת מענה לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10 שקל למארז 3 יחידות.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.

ג'אמפ משיקה מהדורה מיוחדת של שני טעמים במראה צלול ורענן
המשקאות החדשים בטעמי אגס ואפרסק, מגיעים במיתוג החדש והעדכני של ג'אמפ
לאור ההצלחה בקרב הצרכנים שהביאה עמה סדרת המשקאות הצלולים והמרעננים שהושקה בקיץ 2018, השיקה ג'אמפ מהדורה ייחודית נוספת של שני טעמים המתווספים לטעמים המוכרים ואהובים כגון: תות בננה, תפוזים וענבים.
הטעמים החדשים, אגס צלול ואפרסק צלול, הם חלק מהמהפך אותו עבר המותג ג'אמפ הכולל מראה חדש, צעיר וצבעוני ובנוסף בקבוק משפחתי חדש ונוח לאחיזה.


הטעמים החדשים של ג'אמפ משווקים בבקבוק משפחתי 1.5 ליטר
את מוצרי המותג ג'אמפ ניתן להשיג ברשתות השיווק ובמרבית החנויות ברחבי הארץ.
כשרות בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: - 5 שקל לבקבוק משפחתי.