ספא שבע אקספרס - אי של שפיות בלב העיר


  

צילומים: קשת זאבי

בלב העיר, בעורק הראשי של תל אביב- רחוב דיזנגוף, קיימת פנינה של שפיות ורוגע- ספא שבע אקספרס.


כשעוברים את דלת הספא, כאילו נכנסים לעולם אחר לגמרי: הצלילים, הריחות והצבעים לוקחים אותנו לתאילנד הרחוקה. כל המולת הרחוב נמוגה. עכשיו זה רק אנחנו והשלווה.
הצבעים השולטים בעיצוב הספא הם גווני סגול וכתום (המוביל גם לזהב) והצבעוניות העזה הזו, אל מול הריח הנהדר והמנגינה הנעימה הופך את ה-"וואו" הראשוני לגדול יותר.

הספא הוקם לאחרונה, כאח לספא הוותיק Sheva Spa Hilton.
הקונספט הוא של ספא תאילנדי מסורתי ולכן, מלבד העיצוב, תוכלו למצוא שם מטפלות תאילנדיות, ומנטליות התאילנדית ששמה את הלקוח במקום הראשון ובאה לידי ביטוי ביחס אישי ושירות מלכותי.


עברתי בספא טיפול פנים מרגיע ומפנק עם מוצרים מתקדמים ומכשירים בטכנולוגיות חדישות.
הטיפול היה נעים ועדין ונעשה במקצועיות גדולה.
בסיום הטיפול העור היה נקי, בהיר וזוהר יותר.




בין הטיפולים המוצעים בספא:
  • Royal Thai Massage: עיסוי תאילנדי אותנטי מסורתי, ששימש בעבר לטיפול במשפחות המלוכה והאריסטוקרטיה התאילנדית. הטיפול משלב לחיצות ומתיחות, ומביא לתחושת שחרור עמוקה, הטיפול משלב שמן קוקוס אמיתי ומתבצע בלבוש נוח. 
  • עיסוי כפות רגליים מסורתי (Foot Massage): בדומה לרפלקסולוגיה, גם בתאילנד רווחת האמונה שכף הרגל משקפת את מצבו הנפשי והפיזי של האדם ולכן עיסוי כפות הרגליים נועד להשפיע על הגוף והנפש. הטיפול מתחיל בטבילת הרגליים המסורתית, ולאחר מכן עיסוי של כפות הרגליים עם שמן קוקוס המשאיר את כף הרגל נעימה למגע. העיסוי נעשה בשילוב לחיצות עם עזרים תאילנדים מעץ על נקודות מפתח בכף הרגל, על מנת לשחרר לחצים ולהביא להרגשת איזון.
  • עיסוי ראש צוואר: טיפול מרגיע המתמקד בצוואר ובכתפיים להפגת הלחץ היום יומי והמתחים.
  • טיפוח ויופי: הקומפלקס מציע שירות נרחב של טיפולי מניקור ופדיקור, טיפולים קוסמטיים ועיצוב שיער.


שבע ספא אקספרס, דיזינגוף 107 תל אביב
להזמנות: 03-7746777
שעות פתיחה א-ה 09:00-21:00 ו-09:00-15:30
טווח מחירים 47-307 שקל
ניתן לרכוש גם סדרת טיפולים, בטווח מחירים של החל מ- 420 שקל ל-10 טיפולים של לק אקספרס ועד 5,000 שקל ל-20 טיפולים של עיסוי רגליים תאילנדי מסורתי.