קיץ וחם! מוצרי הטיפוח והיופי שיקלו עליכם



צילומים: קשת זאבי


  Conceal & Correct של קרליין PRO
ערכת קונסילרים מקצועית למראה עור אחיד ומושלם.

קרליין משיקה בימים אלה ערכה מקצועית מושלמת עם יכולת הסוואה עמידה ומותאמת לכל סוגי הפגמים כדי שתוכלי בתוך רגע להשיג עור פנים בגוון אחיד ומושלם.

הערכה המקצועית "Conceal & Correct" החדשה משלבת גוונים שונים של קונסילרים ליצירת אחידות מושלמת בגוון עור הפנים, העלמת כתמי פיגמנטציה, צללים כהים, אדמומיות וקמטים.
שילוב בין מגוון הקונסילרים למצב הנתון של עור הפנים מעניק לך את היכולת ליצור גוון אחיד ומושלם ומכין את הפנים למריחת המייק-אפ או הפודרה בקלות ובמהירות.

הגוונים בערכה:
הערכה המקצועית משלבת קונסילירים מתקני גוון וקונסילרים מאחדי גוון.

מתקני הגוון:
את מתקני הגוון יש למרוח ישירות על העור באזורים בהם תתי-גוון, הנוצרים מתחת לשכבת העור העליונה, משתקפים על הפנים ויוצרים אזור אדמדם, נימים, פצעונים וכהויות כחלחלות סביב העיניים.

ירוק: קונסילר מתקן גוון לניטרול אדמומיות בעור. להסוואת עור מגורה, פצעונים, קופרוז או צלקות. שלב ראשון למריחה על העור ומתחת למייקאפ.
כתום בהיר: לגוון עור בהיר. קונסילר מתקן גוון לנטרול כהויות ותת-גוון כחלחל. מסווה צללים כהים סביב העיניים. שלב ראשון ובסיס לאיפור העיניים.
כתום כהה: לגוון עור כהה. קונסילר מתקן גוון לנטרול כהויות ותת-גוון כחלחל. מסווה צללים כהים סביב העיניים. שלב ראשון ובסיס לאיפור העיניים.

אופן שימוש: מורחים מעט מהקונסילר על האזור המיועד להסוואה בטפיחות קלות, מטשטשים בעזרת מברשת מס' 01 של קרליין. משלימים במריחת מייק-אפ ו/או פודרה.


מאחדי גוון:
את מאחדי הגוון מתאימים ליצירת גוון אחיד של הפנים, ללא משטחים כהים ועמוקים. מתאים במיוחד להסוואת צללים כהים בזוויות העין, להחלקת מראה קמטי הבעה סביב האף והפה, להעלמת כתמי פיגמנטציה ופגמי עור.

3 גווני קונסילר:
גוונים (בהיר עד כהה) מתאימים להאחדת הגוון על פי צבע העור. יש לבחור גוון משלים למייק-אפ, או בהיר ממנו בדרגה אחת בלבד.

אופן שימוש: מורחים מעט מהקונסילר על האזור המיועד להסוואה. ניתן למרוח את הקונסילר כשלב ראשון לפני המייק-אפ לקבלת אזור בהיר יותר, בעיקר סביב העיניים או האף, ומעליו ניתן למרוח כל סוג של מייק-אפ או פודרה.
לחילופין, ניתן למרוח את הקונסילר המאחד בעזרת מברשת מעל למייק-אפ להסוואת קמטים עמוקים ואז לטשטש היטב עם מברשת קונסילר ולהשלים את האיפור במריחת סומק או ברונזר.


מחיר מומלץ לצרכן : 69.90 שקל
ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר החדש www.careline.co.il




מסכות פנים להענקת לעצמך טיפול יופי מקצועי גם בבית, מבית קרליין
קרליין משיקה מוצרים ייחודיים וחדשים בישראל: מסכות פנים גמישות ומקצועיות המשלבות את היתרונות של מסכת יופי, מרקם ג'ל מרגיע ואריזה אישית וסטרילית המותאמת לשימוש מהיר ונוח.

מסכת המיצוק הינה מסכת ג'ל גמישה הספוגה במרכיבים המעניקים לחות מידית לעור, מסייעים לתיקון נזקי גיל ומשפרים את מוצקות העור. מולקולות קולגן ותמצית פולי סויה מחזקים את הרשת האלסטית, מעניקים גמישות ורכות ותורמים למיצוק העור. החומצה היאלורונית ותמצית קקטוס מעניקים לחות מיידית לעור, מעלימים קמטוטי יובש ומטשטשים קמטי הבעה.
מסכת הג'ל הגמישה מאפשרת התאמה מושלמת של המסכה לכל תווי הפנים. עם הנחת המסכה, סרום המרכיבים הפעילים מתחיל לפעול ומעניק הזנה מיידית. לאחר 15 דקות בלבד של רוגע ופינוק עם המסכה, עור הפנים מוצק יותר, רווי לחות ורענן למראה. האפקט המשולב של מסכת ג'ל מרגיעה עם חומצה היאלורונית, קולגן וחומרי הלחות גורמים לעור לשמור על המראה המוצק וזוהר למשך ימים ארוכים.
המסיכה מתאימה לכל סוגי העור ועברה בדיקות דרמטולוגיות, היפואלרגנית וללא פארבנים.

המרכיבים הפעילים במסכה השחורה:
קולגן – קומפלקס המורכב משני סוגים של מולקולות קולגן הנספגות בשכבת העור העליונה לשיפור אפקט המיצוק של העור.
חומצה היאלורונית – מרכיב לחות יעיל הדומה בהרכבו למרכיב הלחות הטבעי בעור. מעלה את הרמת הלחות הפנימית ויוצר מעטפת לחות חיצונית המונעת התנדפות לחות מהעור.
תמצית תאי קקטוס – מרכיב לחות המסוגל לספוח ולאגור לחות המזינה את העור למשך שעות ארוכות. עשיר בוויטמינים A, B ו- C החיוניים לתפקוד בריא של תאי העור. משמש כנוגד חמצון (אנטי אוקסידנט) יעיל מגן על העור מפני מתח הנוצר עקב קרינה או זיהום סביבתי.
פולי סויה – מיצוי גליצין סויה עשיר בויטמין E ואנטי-אוקסידנטים המגינים על סיבי הקולגן והאלסטין מפני נזקים הנגרמים מקרינה וחימצון. מסייע לשמירה על עור חלק ומוצק.


מסכת הזהב הינה מסכת ג'ל גמישה ספוגה במרכיבים המעניקים הזנה מידית לעור המסייעים לתיקון נזקים קיימים ומונעים נזקים עתידיים.
המסכה מועשרת באבקת זהב הלוכדת לחות, תורמת למיצוק ומעניקה מגע של זוהר לעור. אנזים הפאפאיה מבצע קילוף עדין של תאי עור מתים לחשיפת עור רענן וקורן. קומפלקס אצות ותמצית הקקטוס מעשירים את העור בוויטמינים, אנטי-אוקסידנטים ולחות המעניקים לעור תחושה מידית של גמישות ורכות.
מסכה הג'ל הגמישה מאפשרת התאמה מושלמת של המסכה לכל תווי הפנים.
עם הנחת המסכה על הפנים, הסרום, העשיר במרכיבים פעילים, מזין את העור ומחדיר לחות. לאחר 15 דקות בלבד של רוגע ופינוק עם המסכה, עור הפנים רווי בלחות, מאוזן ורענן. האפקט המשולב של מסכת ג'ל מרגיעה עם

אבקת זהב והמרכיבים הפעילים גורמים לעור לשמור על מראה מוצק, קורן וזוהר למשך ימים ארוכים.
מתאימה לכל סוגי העור
עברה בדיקות דרמטולוגיות, היפואלרגנית וללא פארבנים

המרכיבים הפעילים במסכת הזהב:
אבקת זהב – אבקת זהב לוכדת לחות ומסייעת להעלאת רמת הלחות הטבעית בעור, תורמת למיצוק ומעניקה מגע של זוהר לעור.

תמצית פאפאיה – מיצוי פאפאיה עשיר בוויטמינים ומכיל כמות גבוהה במיוחד של אנזים הפאפאין המשחרר את הדבק הבינתאי המחבר תאים מתים. התאים המתים יוצרים שכבה עליונה אפרורית ומחוספסת, לכן הסרה עדינה חושפת עור נקי ומאפשרת קליטה טובה יותר של מרכיבי ההזנה במסכה. .

תמצית אצות – מיצוי ביו-ממטי של אצת חונדרוס קריספוס הגדלה לחופי האוקיינוס הצפוני. האצה מצטיינת בתכולה גבוהה במיוחד של פוליסכרידים (55% ממשקלה) היוצרים מעטפת לחות סביב התאים להגנה מפני השפעות קרינה ותהליכי חמצון. מעניקה לעור לחות מתמשכת ותחושת רכות קטיפתית.

תמצית תאי קקטוס – מרכיב לחות המסוגל לספוח ולאגור לחות, תוך כדי הזנת העור למשך שעות ארוכות. עשיר בוויטמינים A, B ו- C החיוניים לתפקוד בריא של תאי העור. הקקטוס ידוע בנוסף כנוגד חמצון (אנטי אוקסידנט) יעיל המעניק הגנה מפני קרינה ו זיהום סביבתי.

אופן השימוש בשני סוגי המסכות:
1. יש להשתמש במסכה על עור פנים נקי להשגת תוצאות מרביות.
2. לפתוח את השקית, לפרוס את המסכה ולהניח על הפנים.
3. מומלץ להירגע למשך 15 דקות כדי להעניק למרכיבים אפשרות לפעול באופן ממוקד על העור.
4. מסירים את המסכה ועם אצבעות נקיות מעסים את עודפי החומרים על כל אזור הפנים, הצוואר והמחשוף עד לספיגה מלאה.
5. אין צורך לשטוף. מתאים לכל סוגי העור, לשימוש 1-2 פעמים בשבוע או כמסכת יופי מאירה לפני אירוע.

כל אריזה מכילה 5 מסכות. כל מסכה מעניקה טיפול מלא ומושלם לעור. מומלץ לשימוש 1-2 פעמים בשבוע לפי מצב העור.
מחיר מומלץ לצרכן : 69.90 שקל
ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר החדש www.careline.co.il



ספרי מקבע איפור מבית קרליין
קרליין משיקה ספריי חדש לקיבוע איפור פנים. הספריי משמר את המראה הרענן המתקבל מיד לאחר המריחה, כל שעות היום ובכל מזג אוויר. התרסיס אוורירי וקל במגע עם העור, יוצר שכבת הגנה מקרוסקופית השומרת על חיוניות וגוון הפיגמנטים, מונעת זליגה ומקבעת איפור נוזלי או אבקתי.

אופן השימוש: בסיום האיפור החזיקי את התרסיס אנכית לפנים. רססי בעדינות ממרחק של 20 ס"מ. הקפידי לסגור את העיניים בזמן הריסוס.

Fix & Go מקבע איפור מעניק לך את היתרונות הבאים:

מקבע כל סוג איפור לכל שעות היום / ל-16 שעות
מתאים לשימוש על איפור נוזלי או אבקתי
מעניק עמידות בפני לחות גבוהה או זיעה
מעניק מראה חלק לפנים ומונע ברק שומני
מונע שקיעת האיפור לנקבוביות ולקמטוטים
ללא תחושת יובש
היפואלרגני
Oil Free


מחיר מומלץ לצרכן : 39.90 שקל
ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר החדש www.careline.co.il


מותג הקוסמטיקה האמריקאי Palmer’s עושה עלייה ארצה
מותג הקוסמטיקה האמריקאי Palmer’s עושה עלייה ארצה. המותג נמצא בבעלות חברת E.T. Brown אשר השיקה בשנת 1975 את המותג המהפכני Palmer’s .מוצרי החברה נמכרים כיום ביותר מ 110 מדינות בעולם תוך הובלת קטגוריית הטיפול בסימני מתיחה אצל נשים לאחר הריון. חומר הגלם העיקרי של החברה הוא חמאת קקאו .
את הנציגות היוקרתית של מותג palmers בישראל, קיבלה קבוצת יזמים ישראלים שלהם נסיון וידע בעולם הקמעונאות. בראשם סיגל יחזקאל קריינר אשר שימשה בתפקידי ניהול סחר בכירים וכאשר נחשפה למותג, איכותו וגודלו בעולם החליטה להביאו ארצה.
לדבר יחזקאל קריינר, "Palmer’s הינו מותג עם איכויות גבוהות ביותר אך ברמות מחירים שמתאימות לשוק הישראלי. עובדה זו חיזקה אצלי מאד את האמונה שסיכויי הצלחתו כאן גבוהים. מרגע שחתמנו על קבלת הנציגות בישראל, אנו מקבלים פניות רבות מלקוחות ישראלים שפנו לחברה בארה"ב ומכאלו שמכירים את המוצג מחו"ל, בחיפוש אחר המוצרים וזה מגביר אצלנו את האמונה ואת ההתרגשות לקראת התחלת המכירה בארץ".


ב Palmer’s מתחייבים לשימוש ברכיבי יופי סופר טבעיים, מייצרים מוצרי טיפוח לעור שבאמת עובדים אך ברמת מחירים כזו שידם של רבים משגת. על פי החברה האם, כל אחת מפורמולות המוצרים, מבוססת על רכיבים העשירים והיוקרתיים ביותר שהטבע מציע, כולל 100% חמאת קקאו טהורה, חמאת שיאה, חמאת זיתים ושמן קוקוס. המותג מוכר כמותג חמאת הקקאו המוביל בעולם וכיום המוצרים נותנים מענה לכל טיפולי העור הנדרשים: פנים, גוף, סימני מתיחה, תינוקות, שיער ומוצרי אמבט.
ב Palmer’s מגלים אחריות סביבתית וחברתית ותורמים רבות חזרה לחברה. ב 2012 החברה הצטרפה לארגון העולמי לקקאו ותומכת מאז בנסיונות הארגון לספק למגדלי הקקאו ומשפחותיהם סביבה כלכלית וחברתית טובה יותר. כמו כן החברה משתייכת לאגודות נוספות שתומכות גם הן בחקלאים ומגדלים של חומרי הגלם בהן משתמשת כמו: איגוד מגדלי השיאה, “Happy Baby” – תמיכה בנשות כפרי אוגנדה ועוד.
חברת E.T. Browne יצרנית המותג, מוגדרת גם כחברה שהיא “Cruelty free” (ללא אכזריות), כלומר חברה שאינה מבצעת ניסויים על בעלי חיים בתהליך ייצור המוצרים.


המותג שנמכר ברשתות הפארם המובילות בעולם, מוכר כמותג איכותי ברמות מחירים שוות לכל כיס, ישווק ברשתות הפארם בישראל ובחנויות ואתרי פארם וטבע מובילים דוגמת "שור טבצ'ניק", "ביו גאיה", "נקודתי טבע" ועוד וכן ישירות דרך אתר המותג בארץ, www.palmers.co.il





סדרת מי גוף מבושמים בניחוחות קיץ בעיצוב פירות צבעוני, לתחושת מקלחת מרעננת באמצע היום, מבית SACARA

הקיץ הישראלי מציב בפנינו לא מעט אתגרים, בינהם גם כל הקשור לבישום.
ככל שהטמפרטורה בחוץ עולה, כך פוחתת בהתאמה הסבילות של האף שלנו לניחוחות, ואנו מפחיתים את עוצמת הבושם כדיי שלא להכביד על הסביבה.
אז איך אפשר לשמור על ריח נעים ורענן – גם בעונה החמה?
עברו לבודי מיסט!
הדרך הקלילה, הרעננה והאוורירית להתבשם – גם בחודשי הקיץ החמים.

אמנות הבישום
בעולם אומנות הבישום, נחשב הבודי מיסט כמעין מקלחת מרעננת המשאירה תווי ניחוח. התרסיס, משתלב היטב עם קרם או תחליב גוף, וניתן ליצור בעזרתו קוקטיילים קייצים מטריפי חושים.

הבודי מיסט של סקארה אידיאלי עבור נשים צעירות, המעוניינות בניחוח קליל שמלווה אותן כמו הינומת ריח במהלך היום.
את הנוסחה הנעימה, ניתן להתיז על כל אזורי הגוף, או פשוט להתיז באוויר ולפסוע אל תוך עננת הניחוח.

תרסיס הבודי מיסט נוח לנשיאה בתיק, ואידאלי להתרעננות לאחר חדר כושר או יום עבודה ארוך.

מגוון הניחוחות
מאסק מורכב ממאסק לבן, פרחי אביב ונגיעת וניל קלה. כל אלה, יוצרים עטיפה חושנית ואוורירית על הגוף. עיצוב האריזה צבעוני וקיצי במיוחד, מקושט בפלחי אבטיח על רקע ירוק.
וניל בורבון, בניחוח וניל מעודן בפירות יער ונגיעות טרופיות מתקתקות. מעניק תחושה קלילה של נשיות מרחפת ומעודנת. עיצוב האריזה טרופי ושמח, מקושט באייקונים של אננס על רקע ורוד.
פירות יער, הוא חגיגה מעוררת חושים של פטל, דובדבן ופרחים טבעיים, אשר יוצרת קסם של ניחוח רענן וצעיר. עיצוב האריזה צבעוני ואופנתי, מקושט בצמדי דובדבנים על רקע סגול.
ניחוח הים והטבע, מעניקים לבודי מיסט תחושה של חופשה נצחית. עיצוב האריזה עם קריצה, מקושט בפרי הבננה האקזוטי על רקע ורוד.

תוכלי לבחור בניחוח המועדף עליך ואף ליצור קוקטיילים של ניחוחות לתחושה אינדיבידואלית ומיוחדת.
בסדרת הבודי מיסט תוכלו למצוא קרם ידיים בניחוח תואם ותחליב גוף משלים לריבוד מושלם של ניחוחות.


מחיר: 9.90 שקל לתכולת: 125 מ"ל
ניתן להשיג בכל סניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר www.sacara.co.il






Fa משיקה סדרות חדשות לאישה ולגבר ומרחיבה את מגוון הדאודורנטים
סדרת Fa ISLAND VIBESנוצרה בהשראת האיים האקזוטיים הוואי ופיג'י ומציעה ניחוחות מרעננים של אבטיח עם שילוב של פרח אילנג-אילנג (ylang ylang) ובניחוח אננס ופרחי פרנג'יפני להרגשה נעימה ורעננה לאורך זמן. סדרה מעניקה הגנה אפקטיבית עד 48 שעות באמצעות טכנולוגיית ה-Duo Release המזהה תנועה ולחות עם הופעת הריחות, משחררת ניחוח רענן במשך כל היום. כמו כן, הפורמולה מונעת היווצרות של כתמי זיעה ועל כן אידיאלית לקיץ במיוחד. הסדרה כוללת 2 דאודורנטים ספריי ורול און אחד.
סדרת Fa INVISIBLE POWER העונה על כל הדרישות שהגבר צריך – הגנה וביטחון ללא פשרות. סדרת דאודורנטים בניחוח רענן הנשמר עד 72 שעות ועם הגנה מתקדמת מפני זיעה וריח גוף. טכנולוגיית Sweat Detect מונעת הזעה ומספקת הגנה משולשת מפני כתמי הזיעה הנפוצים ביותר – כתמים לבנים, צהובים וכתמים שמנוניים על הבגדים. הסדרה כוללת דאודורנט ספריי ורול און אנטי פרספירנט.


מוצרי הסדרות החדשות שלFa מוצעים במחיר מומלץ לצרכן של 14.90 שקל
ניתן להשיג ברשתות השיווק, רשתות הפארם ובחנויות המובחרות.


 TOUCH UP KIT ערכת טאץ' אפ ייעודית מבית SACARA

כולנו מכירות את תחושת האכזבה...את משקיעה זמן מול המראה, מגיעה מתוקתקת וריחנית לאירוע, אבל החום והלחות מכריעים אותך עוד לפני המנה הראשונה וכל ההשקעה מתמוססת לך מול העיניים.
מה עושים? מאמצים הרגלים של מאפרים מקצועיים ומגיעים עם ערכת טאץ' אפ קטנה וחמודה שתסדר לך את האירוע!
איך זה עובד? תתרגלי לטוב, מהיום את הכוכבת!
בתחום ההפקות ובצילומים מקובל שצוות האיפור מסתובב מאחורי הקלעים עם ערכה קטנה לתיקוני איפור ובכל פעם שהכוכבת קצת מזיעה או מתעייפת הוא דואג לרענן אותה באופן מידי עם מוצרים ייעודים.
בעונת החתונות הקרובה, את הכוכבת של הערב! דאגנו לך למספר סוגי ערכות טאץ' אפ קומפקטיות ונוחות לשימוש ולנשיאה, כדי שתוכלי לרענן את הלוק בקלילות.
ובעצם למה רק באירועים ובשמחות? הרי כל יום הוא היום החשוב בחייך. בנינו עבורך גם ערכה לשימוש יומיומי.
עכשיו, את יכולה לבחור אם לשתף את החברות, או להשאיר את סודות היופי שלך לעצמך.
מומחי האיפור של המותג SACARA בחרו את המוצרים המתאימים ביותר לחידוש ולריענון איפור מהיר גם בתנאי לחות וחום של קיץ ישראלי. צוות העיצוב של המותג ארז הכול עבורך בתיקי איפור מקסימים בגווני שחור או לבן נוצצים, כדי שיהיה לך קל ונעים להסתובב עם הערכה- החברה הכי טובה שלך, בכל מקום.

ערכת טאץ' אפ לערב- שפתון אדום/ שפתון ניוד בתיק איפור שחור ואלגנטי בגימור לקה בוהקת
הערכה מכילה מוצרי ריענון חיוניים לבסיס, לשפתיים ולשובל של ניחוח:
פודרה מספר 100- בגוון שקוף המתאים לכל גווני העור. הפודרה מקבעת את האיפור מחדש ומעניקה מראה מט לאורך זמן.
מיני-ערכת ניקוי וחידוש איפור הכוללת מקלוני אוזניים ופדים של צמר גפן למקרה שהחלטת להתרגש ולבכות והמסקרה שלך לא עמדה בזה...
בושם תיק מוקטן TO GO בניחוח חושני ומפתה, כי חוש הריח הוא בעל הזיכרון הארוך ביותר מכל החושים.
מראת כיס – כזו שיכולה להישלף בכל רגע ולהציל את המצב
ולבחירה- שפתון/ גלוס עמיד בשני גוונים, להשלמת ההופעה:
ערכה המכילה ליפ גלוס עמיד בגוון אדום אש לערבים מיוחדים בהם את לוהטת במיוחד!
או
ערכה עם שפתון עמיד LIP STAY בגוון ניוד אופנתי ואוניברסלי מספר 01 לערבים רגועים יותר.


ערכת טאץ' אפ ליום יום- שפתון ורוד או שפתון ניוד בתיק איפור לבן אופנתי בגימור לקה בוהקת
הערכה מכילה מוצרי ריענון לבסיס, לשפתיים ומברשת איפור:
פודרה מספר 100- בגוון שקוף המתאים לכל גווני העור. הפודרה מקבעת את האיפור מחדש ומעניקה מראה מט לאורך זמן.
מיני-ערכת ניקוי וחידוש איפור הכוללת מקלוני אוזניים ופדים של צמר גפן למקרה שהחלטת לצאת מהמשרד בשיא החום ואיפור העיניים שלך לא עמד בזה...
מכחול שפתיים לחידוש השפתון ולהנחה מדויקת של פיגמנט הצבע על השפתיים.
מראת כיס – כזו שיכולה להישלף בכל רגע ולהציל את המצב
ולבחירה- שפתון ג'וסי גליטר זוהר ואופנתי בגוון ורוד 02 או בגוון ניוד 01.


מחיר מיוחד לכל ערכות הטאץ' אפ - 45 שקל
(הנחה של עד כ-20% ממחיר המוצרים בנפרד).
ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA בכל רחבי הארץ ובאתר www.sacara.co.il



המותג "הד אנד שולדרס" משיק שמפו ממותג במחווה לשוער האגדי ג'יאנלואיג'י (ג'יג'י) בופון
לקראת אירועי המונדיאל שייפתחו באמצע חודש יוני 2018, משיק מותג השמפו המוביל Head & Shoulders את סדרת מוצרי ULTRA MEN במיתוג חדש: על הבקבוקים החדשים תתנוסס תמונתו של שוער הכדורגל האגדי ג'יאנלואיג'י (ג'יג'י) בופון, אשר שיחק בקבוצת יובנטוס ונבחרת איטליה, ובחודש נובמבר האחרון הכריז על פרישתו מעולם הכדורגל, לאחר 176 הופעות בנבחרת איטליה, שיא ההופעות בהיסטורית הנבחרת. השוער האיטלקי נחשב לאחת מהדמויות המשפיעות ביותר בעולם הכדורגל ומדורג כאחד מהשוערים הגדולים בהיסטוריה של המשחק.

קמפיין הפרסום למוצר נוצר בהשראת השחקן האיטלקי והאתגרים עמם הוא מתמודד על המגרש ומחוצה לו.

סדרת ULTRA MEN: ניחוח עוצמתי מותאם לגבר, שיער חזק יותר עד ו100% נקי מקשקשים

הד אנד שולדרס, מותג השיער המוביל בעולם, מציע לגברים את סדרת שמפו in13 בהם משולבת טכנולוגיית מיקרו אבץ מואצת לטיפול בקשקשים, מרכיבי לחות מרוכזים לחיזוק השיער וניחוח עוצמתי מותאם לגבר. הסדרה כוללת שלושה וריאנטים: הד אנד שולדרס להקלה מיידית לקרקפת בניחוח נענע, הד אנד שולדרס Total Care לטיפול מושלם והד אנד שולדרס *Old Spice , עם ניחוח ה Sandalwood (שמן עץ האלמוג) המרגיע והאהוב של הבושם הגברי באותו שם.

דו"ח Euromonitor**, אשר סקר את העדפותיהם של גברים בתחום הטיפוח וההיגיינה האישית, מצא כי ככל שגברים משקיעים יותר בקטגורית בריאות וטיפוח השיער, כך ציפיותיהם עולות לגבי מוצרים ייעודים העונים על הצרכים הספציפיים שלהם.

מותג השיער Head& Shoulders, נענה לאתגר זה ופיתח את סדרת ULTRA MEN החדשה כך שתתאים לדרישות הגברים עבור כל סיטואציה ותאפשר להם לעמוד בכל אתגר.
הסדרה החדשה מתבססת על חדשנות עולמית בתחום השמפו לגברים וטיפוח הקרקפת והשיער. שולבה בה טכנולוגיית מיקרו- אבץ מואצת ( MICRO ZINC ) , אשר פותחה על ידי מדעני החברה במהלך 12 השנים האחרונות. הנוסחא החדשה כוללת חלקיקי אבץ קטנים פי 8 מבעבר, ולחידוש זה השפעה לא רק על הגנה טובה יותר של עור קרקפת, אלא גם חווית שטיפת שיער נוחה יותר.


בקבוקי שמפו ULTRA MEN הממותגים של הד אנד שולדרס יושקו במהדורה מוגבלת לקראת המונדיאל ברשתות השיווק השונות.