חודש המודעות לסרטן השד



אנחנו בעיצומו של חודש אוקטובר, חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד.

סבתא שלי נפטרה מסרטן השד וכמוה עוד נשים סביבי.
בשנים האחרונות אני עוברת אחת לשנה בדיקה אצל כירורג שד והשנה צורפו לבדיקה גם אולטראסאונד וממוגרפיה. שניהם כל חצי שנה, וזאת כי אני כבר נחשבת "בסיכון" בעקבות סרטן בלוטת התריס שהיה לי.


אז כן, לא תמיד יש לנו זמן מיותר ולא בדיוק מתחשק לנו שידיים זרות ימששו אותנו, ובטח שלא כיף לעשות ממוגרפיה.
הכי קל זה להדחיק את הרעיון של סרטן השד ולנסות לא לחשוב על זה. אבל זה לא אחראי ולא בוגר. לא כלפי עצמנו ולא כלפי המשפחה שלנו והסובבים אותנו.

תעשו לעצמכן טובה ותפנו זמן ביומן לבדיקה.

לנשים שמגלות את סרטן השד בשלב מוקדם יש 92% ריפוי! זה המון!!!


ואם משום מה אתן משלות את עצמכן שסרטן השד היא מחלה של נשים מבוגרות, אז דעו שזה לא נכון- כרבע מהחולות שאובחנו בישראל בשנים האחרונות הינן מתחת לגיל 50.

אל תעצמו עיניים- לכו להיבדק!

ואם בחודש המודעות עסקינן, אז אני שמחה לפרגן לשתי רשתות שנרתמו למאבק בסרטן השד:

לרגל חודש המודעות יצרה LALINE מסיכת עיניים מרגיעה בצבע ורוד במהדורה מוגבלת.
אתן מוזמנות לרכוש את המסכה בללין ב -19.90 ש"ח ובדרך זו לתרום ל- עמותת "אחת מתשע" , אליה יועברו 50% מרווחי המכירות של המסכה.




וחברת ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס משיקה ליין של סטים ורודים ו- 20% מהכנסות מכירתם יתרמו לעמותת "אחת מתשע".


המון בריאות!