מסעדת מנואלה בזכרון יעקב Manuella





צילומים: אריאל גמרסני

מסעדת מנואלה
בזכרון יעקב שייכת לשף נדב שרז הנמצא כבר 13 שנים בענף המסעדנות.
נדב הינו בוגר סלואו פוד באיטליה.


במסעדת מנואלה כל הבצקים נעשים לבד ואי אפשר לפספס את האיכות!




אגלה לכם שכבר באוגוסט הייתי אמורה ל הגיע ולסקר את המסעדה אבל באותו הבוקר ביטלתי הגעה כי ידעתי שלא אהיה רעבה מספיק לסיקור.
הפעם, גם הרגשתי שלא אהיה מספיק רעבה (אכלתי כמה שעות לפני כן ארוחת בוקר גדולה) אבל בכ"ז נסעתי, כי לא היה לי נעים לבטל פעמיים.

נסעתי עם חשש שלא אוכל לאכול מספיק על מנת לסקר, ובאמת, הזמנו רק מנות עיקריות וקינוח משותף.
ולמרות השובע- שניהם חוסלו.


לדעת שנינו (בן זוגי ואני) מדובר בפסטות הטובות ביותר שאכלנו! וכמי שמבקרים לא מעט מסעדות מתוקף הסיקורים לבלוג- אכלנו לא מעט!


המסעדה מעוצבת בסגנון כפרי טוסקני.




מהמטבח יוצאות מנות איטלקיות קלאסיות כגון: רביולי, מגוון גדול של פסטות, פיצות, סלטים ועוד.
האוירה אינטימית ורומנטית.


המנות שהזמנו:


פסטה ברוטב ראגו טלה
מדובר במנה עסיסית בעלת טעם עשיר.
הטעמים מודגשים ואני ביקשתי תוספת שף רוטב שמנת שמבחינתי- עוזר לעדן ולשלב היטב את הטעמים.




פסטה ברוטב קרבונרה
נדב סיפר לנו שזו "פסטת הבית" וברגע שטעמנו אותה הבנו מיד למה היא זכתה לכבוד הזה.
היא נהדרת!

לבייקון טעם חרוך והמליחות שלו ושל הביצה יוצרים תענוג וחגיגה בפה.
כיף של מנה שבהחלט שווה לנסוע עבורה במיוחד.





לקינוח: טרמיסו
להבדיל ממסעדות רבות המזמינות את הקינוחים שלהם ממקור חיצוני, פה במסעדת מנואלה, כל הקינוחים נעשים ע"י אימו של נדב.
הטרמיסו מגיע בצורת הגשה אלגנטית וטעמו עשיר וביתי.
עוד נקודת זכות למסעדת מנואלה.




אין לי ספק שעוד נחזור למסעדת מנואלה!