סרט- עידן הקרח 3

]פורסם לראשונה בבלוג אחר שלי ב-2 ביולי 2009, 15:38


מה עושים כשחם? מתקררים!

איך מתקררים? עם קרח. הרבה קרח!!! (ואולם קולנוע מוזג...)

השבוע יצאנו לסרט עידן הקרח 3.
זו היתה הפעם הראשונה בה צפיתי בסרט תלת מימד וזה היה נחמד הרבה יותר ממה שחשבתי.

את אחד הסרטים הקודמים בסדרה ראיתי עם רוני כשהיא היתה בת שלוש וחצי ולא כ"כ אהבתי אותו.
את הסרט הזה מאוד אהבתי וצחקתי בו הרבה (הבחור שלצידי דווקא לא צחק הרבה, אבל הרבה פעמים אני צוחקת מדברים רדודים והוא לא  ) אני חושבת שאלך עם רוני לצפות בו במהלך חופשת הקיץ.

צפינו בסרט ביס פלנט שבקניון איילון. אולם הקולנוע האהוב עלי.

עלילת הסרט-
החברים המוכרים מהסרטים הקודמים- דייגו, סיד, מני ואלי מגלים עולם חבוי תחת שכבת הקרח והשלג שבעולמם הקפוא
.
בעולם החבוי נמצאים דינוזאורים מזנים שונים וסביבת ג`ונגלים יפייפיה.
הסרט גדוש הרפתקאות וקטעים מצחיקים לרוב הנובעים מחיכוך הדיירים של העולם הקפוא עם הדינוזאורים מהעולם למטה (ויש שם גם דמות מאגניבה שעוזרת לח`ברה שלנו לצאת בשלום ממפגשים מפחידים עם דינוזאורים רעבים).

התלת מימד ממש מגניב: היו קטעים שממש ראיתי את הדמויות מטר ממני, רק לשלוח את היד וללטף אותן! אני חייבת לקחת לשם את רוני (כבר אמרתי את זה, אני יודעת, אבל מותר לי- אני מתלהבת).

הדבר היחיד שהציק לי- המשקפיים.
בשביל לחוות את התלת מימד יש צורך בהרכבת משקפים גדולים שמספק בית הקולנוע.
לי היה מאוד לא נוח איתן. לא בגלל המשקפיים הרגילות שיש לי אלא בגלל הלחץ התמידי שלהן על האף, משקל שאני לא רגילה אליו ושיצר מעין כאב מציק. אני יודעת שאני לא היחידה שחווה את ההצקה הזו עם משקפיים חדשות, ולעבור את זה במהלך כל הסרט זה לא נעים פי כמה.

אז מי שהולך- לקחת בחשבון שהמשקפיים עלולות להציק קצת, או אם יש לכם משקפי תלת מימד קלילות (יש כאלו מקרטון) בבית- רצוי לבוא איתן לקולנוע.