נוטרישניסט קפאין רול



הרשומה הועברה מהבלוג הקודם 






בראשון שעבר, אחר הצהריים, הגעתי עם הילדים לחוג הבישול שלהם.
טל, המדריך החביב, שאל לשלומי ותהה בנוגע למראה העייף שלי. לכו עכשיו תסבירו לו שבבוקר הייתי שלוש וחצי שעות בעיריית ת"א, ממתינה בחום הכבד לתורי על מנת לרשום את עידו לגן עירייה, אח"כ אצתי לי לגן של רוני, להספיק להוציא אותה לפני שתחשוב שאמא שלה שכחה אותה ולא אוהבת אותה יותר, מאוחר יותר בשמש הקופחת להגיע לגן של עידו ותיק תק מהר-מהר, שלא נאחר- מגיעים לחוג בלט ואחריו לחוג בישול.
נו, ושאני לא אראה עייפה אחרי כל זה?

למחרת כשחזרתי מקניות בשרב איום ונורא חיכתה לי חבילה בתיבת הדואר- מוצר חדש מבית Garnier ושמו -
נוטרישניסט קפאין רול.או בשפה פשוטה יותר- רול לעיסוי העיניים  שלדברי היצרן משלב פורמולה עשירה בקפאין וטכניקת עיסוי ייחודית, שיחד ממריצים את מחזור הדם מסביב לעיניים, מגבירים את פעולת הניקוז הטבעית ובכך מסייעים להפחתת נפיחויות, כתמים כהים ומראה עייף.קלע בול למה שהייתי צריכה!
מאחר ואני כבר מכירה את חברת Garnier ומרוצה מהם עד כה (אני משתמשת בקרם הפנים שלהם ומאוד מרוצה ממנו, הוא קליל מאוד,לא שומני מדי, נספג בקלות ומזין את העור היטב) "הלכתי" על העניין בעיניים עצומות (תרתי משמע).אציין שעד היום לא אהבתי למרוח קרם עיניים. תמיד היתה לי תחושת כבדות ועייפות  אחרי המריחה ולעיתים אף צריבה. כך שנכון לעד לפני שבוע השתמשתי בקרם הפנים שלי גם לאיזור העיניים.

בקיצור, ביום שני שעבר התחלתי  להשתמש ברול העיסוי.

ו... פעולת מריחת הקרם נעימה מאוד- מסאז` עדין לאיזור שבחיים לא חשבתי זקוק למסאז`.
המרקם של התכשיר מאוד קליל, הוא מיימי שקוף ונספג ממש במהירות.


והתוצאות?
לי מלכתחילה אין  שקעים תחת העיניים והאיזור הזה די בהיר אצלי כך שאין לי השגות לגבי זה.

מה שכן, למרות שהחום הכבד שרר במהלך כל השבוע והימים לא הפכו להיות עמוסים פחות, השבוע העיניים שלי לא הקרינו עייפות והן לא היו נפוחות וכבדות.

אני לא יכולה להגיד בוודאות מלאה שאכן התכשיר הוא שעזר, אבל בפועל אין ספק שהמבט העייף והכבד לא נלווה אלי  במשך ימי השימוש ברול ולכן זה בשבילי מספיק בכדי להאמין שהמובטח על גבי האריזה קויים.

אני אמשיך להשתמש ברול ו-Garnier הרוויחו לקוחה מרוצה.