חדש על המדף

 

 

 

 

 


  צילומים: אסף אמברם, סטודיו אוסם, יח"צ




OGX סדרת מוצרים חדשה בישראל לשיקום וטיפוח השיער
המותג כולל 6 סדרות מוצרים עם רכיבים ייחודיים הנותנים מענה אפקטיבי וממוקד לסוגי שיער שונים ולמגוון הצרכים ובעיות השיער הנפוצות ביותר כגון- שיער יבש, שיער פגום וקצוות מפוצלים
המותג חדש לשיקום וטיפוח השיער: OGX מבית ג'ונסון אנד ג'ונסון, מוכר ברחבי אירופה וארה"ב, מציע סדרה חדשנית שמוצריה מותאמים ומספקים מענה ממוקד לסוגי ומצבי שיער שונים, מועשרת ברכיבים חדשניים אקזוטיים להגנה יומיומית על השיער ומראה שיער בריא לאורך זמן.
המותג כולל 6 סדרות מוצרים שונות המספקים מענה לסוגי ומצבי שיער שונים: שיער יבש, שיער פגום, שוונצים וקרזול, חוסר לחות, שיער דק ועדין וכן שיער חלק שעבר החלקה ברזילאית,מעניקים הזנה ושיקום ממוקד לשיער ומסייעים בשמירה על מראה שיער בריא, רך ומלא ברק:
 
סדרת מוצרים לשיקום השיער בתוספת שמן ארגן מרוקאי:
הסדרה כוללת שמפו ומרכך משקם, שמן מחזק ותרסיס שמן קליל המתאימים לשיקום שיער יבש, ללא ברק וחסר לחות.
השמפו והמרכך מועשרים בשמן ארגן מרוקאי החודר לעומק השיער ומזין אותו בלחות. השמן מחזק את סיב השערה ומסייע לשיקום ולהחזרת גמישות וברק לשיער פגום, יבש ונוקשה. תרסיס השמן, עם ניחוח נפלא מועשר בשמן ארגן מרוקאי מתאים לשימוש יומיומי ומסייע בהתחדשות מראה השיער, למראה שיער מחוזק ומסייע להגן עליו מפני קצוות מפוצלים ופריזים.
 
 


 
סדרת מוצרים להזנת השיער בתוספת חלב ושמן קוקוס:
הסדרה כוללת שמפו ומרכך מזין ותרסיס לחות לשיער בתוספת שמן קוקוס המתאימים לשיער יבש, חסר לחות וברק הזקוק להזנה. שמפו ומרכך בעלי מרקם קרמי, מזינים מועשרים בחלב ושמן קוקוס עם פרוטאין ומסייעים בחיזוק סיבי השיער, מעניקים גמישות, לחות, איזון והזנה יומיומית לשיער יבש, חסר לחות וברק. תרסיס הלחות מועשר בשמן קוקוס ותמצית במבוק,
מטפח שיער יבש, עייף וחסר חיים מהשורש ועד קצה השערה, מתאים לשימוש יומיומי ולאורך זמן. לשיער יבש, עייף וחסר חיים. מחדש את הלחות בשיער ובקרקפת ומסייע לשיער להיות נעים למגע, רך במראה בריא יותר.
 
 

 
 
סדרת מוצרים לנפח בשיער בתוספת ביוטין וקולגן:
הסדרה כוללת שמפו ומרכך המעניקים תוספת נפח,המתאימים לשיער דק ועדין. שמפו ומרכך בעלי נוסחת סופר-נפח, מועשרים בקולגן, בביוטין (ויטמין (B7 ובחלבון חיטה שעבר תהליך הידרוליזה.
המוצרים מסייעים בהחדרת חומרי הזנה לתוך סיב השיערה, ליצירת מראה שיער מלא נפח, עבה ובריא יותר כל יום. המוצרים מסייעים בהפיכת שיער דק ועדין למלא יותר ושופע למראה ועוזרים לעבות את כל סוגי השיער.
Ogx Ever Straightening Brazilian Keratin Smooth Shampoo & Conditioner, 2 x 385ml | eBayOGX סדרת מוצרים לטיפוח השיער בתוספת קרטין: הסדרה כוללת שמפו ומרכך בתוספת קרטין המתאימים לשיער חלק שעבר החלקה ברזילאית. שמפו ומרכך מועשרים בחלבוני קרטין בשילוב שמני קוקוס, אבוקדו וחמאת קקאו מסייעים בחיזוק וריכוך סיבי השיער תוך החלקת מעטפת השערה לקצוות מחוזקים, תוך הוספת ברק וזוהר יומיומי לשיער חלק כל יום ולאורך זמן.
 
 
 
סדרת מוצרים מחזקים לשיער בתוספת שמן ארגן וקרטין:
הסדרה כוללת שמפו ומרכך מחזק עם שמן ארגן וחלבוני קרטין המתאימים לשיער ארוך, שביר ועדין עם קצוות מפוצלים. שמפו ומרכך המחזקים מועשרים בשמן ארגן וחלבוני קרטין, שילוב המסייע בחיזוק סיב השערה מבפנים ובהגנה עליה מפני שבירה לכל אורכה. המוצרים מסייעים במניעת שבירת השערה וקצוות מפוצלים ושומר על שיער ארוך וחזק.
 

 
 
סדרת מוצרים אנטי פריז בתוספת שמן אגוז הקוקוי:
הסדרה כוללת שמפו ומרכך עם נוסחת DEFRIZZ בתוספת שמן הקוקוי המתאימים לשיער הנוטה לשוונצים וקרזול. שמפו ומרכך DEFRIZZ מועשרים בשמן אגוז הקוקוי, סוד עתיק מהוואי.
נוסחה ייחודית זו מסייעת בשמירה על קצוות השיער מפני קרזול וחשמל סטטי, מונעת פריזים ושוונצים, מזינה ומעניקה ברק מנצנץ ועמידות בפני הלחות שבאוויר למראה שיער זוהר ומלא ברק, כך שכל יום יהיה "יום שיער מוצלח".
מחירים מומלצים לצרכן: 32.90 לשמפו\מרכך
ניתן להשיג ברשת סופר פארם בלבד.
 
 
מטרנה מציגה את סדרת הדייסות החדשה: סדרת ארוחות שיבולת שועל של מטרנה
שיבולת שועל היא פחמימה בעלת יתרונות תזונתיים רבים, עשירה במקורות חלבון המספקים לגוף אנרגיה וקלוריות, היא עשירה בסיבים תזונתיים ולכן תורמת לתחושת שובע לאורך זמן ולשיפור תהליך העיכול, ונחשבת לדגן משביע ומאוזן.
המבוגרים שבינינו צורכים אותה בדרך כלל בצורת דייסה או גרנולה ובכך מקבלים את היתרונות התזונתיים לגופם, אך מה עם הילדים והתינוקות? מזון תינוקות הוא איננו בהכרח מזון של מבוגר בגרסה טחונה או דלילה יותר, אלא התינוק זקוק למזון שמותאם במיוחד עבורו, הכולל את הערכים התזונתיים שיפתחו את בריאותו ויתרמו לגדילתו הנכונה והמאוזנת.
כמענה לצורך זה משיקה מטרנה את סדרת הדייסות החדשה לגילאי שישה חודשים ומעלה: סדרת ארוחות שיבולת שועל של מטרנה. כל הטוב שבשיבולת שועל – מותאם לתינוק.
ארוחת שיבולת שועל של מטרנה עשויה מדגנים שנבחרו בקפידה, טחונים דק, המבטיחים מרקם עדין המותאם לתינוק, להכנת ארוחת דגנים טעימה ומזינה, תוך עמידה בתקני האיכות הקפדניים ביותר בארץ ובעולם של מזון תינוקות. הסדרה החדשה כוללת ויטמינים, מינרלים וברזל, כך שקערת דייסה אחת מספקת כ 25% מהקצובה היומית של ברזל לתינוק.
סדרת ארוחות שיבולת שועל של מטרנה מגיעה בשני טעמים, על בסיס חלבי, להכנה בתוספת מים בלבד:
- ארוחת שיבולת שועל
- ארוחת שיבולת שועל וקינואה
גודל אריזה: 260 גרם, גיל שימוש: 6 חודשים ומעלה. הסדרה מגוונת את תפריט התינוק וחושפת אותו לטעמים ומרקמים חדשים.
ע"פ המלצות מומחי התזונה המובילים בעולם ובארץ לתינוקות וילדים, החל מגיל 6 חודשים, כחלק מתזונה יומית מאוזנת, מומלץ לשלב דגנים כמזונות משלימים לתינוק.
ארוחת שיבולת שועל של מטרנה מתאימה לשילוב בתפריט התינוק בשלב המעבר למוצקים ומהווה דרך נוספת לגוון את התפריט היומי של התינוק ולאפשר לו לגלות ולהכיר טעמים חדשים ומאוזנים עם ערכים תזונתיים מומלצים ודגנים שנבחרו בקפידה עבורו. ארוחה זו בהחלט גם יכולה להתאים לפעוטות וילדים גדולים יותר. סדרת ארוחות שיבולת השועל של מטרנה מיועדת לאכילה בקערה וכפית, בהמלצת המומחים של מטרנה, על מנת לפתח את צרכיו ההתפתחותיים של התינוק ולאפשר לו רכישת מיומנות של אכילת מוצקים. הכנתה של הדייסה נוחה ופשוטה – יש להוסיף מים, להמתין שתי דקות והדייסה מוכנה.
 

 
 
סדרת ארוחות שיבולת שועל של מטרנה מצטרפת לסדרת הדייסות הקיימת של מטרנה: דייסות דגנים של מטרנה – המציעות מגוון של 6 טעמים שונים, וסדרת דייסות גם וגם – דייסה ותמ"ל במוצר אחד.
כשרות: חלבי, בהשגחת הרבנות עמק חפר.
ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק והפארם

 

"פסטה ריקו" משיקה כדורי בצק להכנת פיצה, פוקאצ'ה וג'בטה
חברת פסטה ריקו, המתמחה בייצור פסטה טרייה ובייבוא מוצרי מזון איטלקיים, משיקה לרגל החג מארז חדשני ומיוחד של כדורי בצק להכנת מגוון מאפים איטלקיים איכותיים בהם פיצה, פוקאצ'ה, ג'בטה ועוד. הקיט כולל 3 כדורי בצק באיכות פרמיום, עשויים 100% קמחים איטלקיים, הנשמרים בהקפאה לאורך זמן וניתנים לשימוש לאחר הפשרה והתפחה. כדורי הבצק של פסטה ריקו ישווקו במקפיאים של רשתות המזון וכן באתר הזמנות האון-ליין של החברה.
 
 

 
כדורי הבצק של פסטה ריקו עשויים מבלנד קמחים איטלקיים בשילוב מחמצת איטלקית משובחת ושמרים ומיועדים להכנת פיצות ומגוון מאפים נוספים. לדברי רן מיכאלי, השף הראשי של חברת פסטה ריקו, "מדובר בכדורי בצק להתפחה מהירה, החוסכים תהליכי הכנה ארוכים מראש וזמינים במקפיא לשימוש לפי הצורך. הכדורים מיוצרים מ- 100% קמחים איטלקיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, טעם וריח ומשמשים לפתרון קל ואיכותי להכנה של ארוחות ערב ולאירוח לכל המשפחה". לדבריו, לפתיחה מיטבית של הבצק מומלץ לעשות שימוש בקמח דורום מסוג רימאצ'ינטה ולעקוב אחר הוראות פתיחת הבצק על גבי האריזה.
עוד מציעה פסטה ריקו לרגל שבועות מארזי פיצה מיוחדים להכנה עצמית, בשילוב קמח ורוטב עגבניות. באתר החברה מוצעים למכירה 3 מארזי פיצה, הכוללים 4-8 כדורי בצק פפה 300 גרם להתפחה מהירה, קמח 100% חיטת דורום איטלקית לפתיחת הבצק, ובקבוק עגבניות חתוכות דק. המארזים ישווקו בצידנית רב פעמית ממותגת וההזמנות יבוצעו דרך אתר החברה ויסופקו דרך מערך המשלוחים הישיר של פסטה ריקו.
 
 

 
כשרות: פרווה, מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29 ₪ למארז 3 יחידות כדורי בצק במשקל כולל של 750 גרם.
להשיג ברשתות המזון הנבחרות ברחבי הארץ ובאתר חברת פסטה ריקו: https://www.pastariccoshop.com/