חדש על המדף לכבוד שבועות

 

 

 

 

 


  צילומים: אסף אמברם, סטודיו אוסם



חברת "פסטה ריקו" מגישה לרגל שבועות מתכון לפיצה איטלקית בטעם מקורי בהכנה ביתית

חברת "פסטה ריקו", המתמחה בייצור פסטה טרייה איכותית בשיטה איטלקית מסורתית, מגישה לרגל שבועות מתכון לפיצה איטלקית משובחת בהכנה ביתית: פיצה בשמל ותפוצ'יפס. הפיצה עשויה מכדורי הבצק 100% קמחים איטלקיים, בתוספת מפתיעה ומקורית של פרוסות תפוחי אדמה ורוטב בשמל. הפיצה מרהיבה וטעימה ביותר, נהדרת לשילוב כמנה עיקרית או כתוספת בארוחת החג.
חג שבועות שמח!
 
מצרכים (לכ-4-6 מנות):
1 כדור בצק להכנת פיצה של פסטה ריקו (250 גרם)
1 מיכל רוטב שמנת וגראנה פדנו של פסטה ריקו (200 גרם)
1 כוס קמח לפסטה מחיטת דורום
2 תפוחי אדמה בינוניים
1 כף מלח גס
2 כפות שמן זית
1 ענף רוזמרין טרי
1/4 כפית שחור גרוס
 
אופן ההכנה:
1. מפשירים את כדור הבצק להכנת פיצה על פי ההוראות (מומלץ להפשיר את הכדורים בשקית המקורית שלהם עד 4 ימים במקרר). מתפיחים בקערה מכוסה בטמפרטורת החדר למשך כשעתיים עד שהכדור מכפיל את נפחו.
2. מחממים את תנור האפייה לחום הגבוה ביותר כחצי שעה לפני ההכנה.
3. קולפים את תפוחי האדמה ופורסים דק במנדולינה. מניחים את הפלחים בקערה עם מים רותחים וכף מלח למשך חצי שעה. מסננים וסופגים היטב את הנוזלים בעזרת מגבת.
4. מפזרים על משטח עבודה קמח דורום רימאצ'ינטה ופותחים בעזרת הידיים את כדור הבצק לכדור עגול.
5. מניחים על גבי הבצק רוטב שמנת וגראנה פדנו ומסדרים את תפוחי האדמה הדקיקים מעל. מפזרים מלח גס, פלפל שחור ועלי רומזרין.
6. אופים בתנור שחומם לחום מירבי למשך כ- 7 דקות או עד שתחתית הפיצה מוכנה (בטאבון האפייה תהיה קצרה יותר כ 2-3 דקות). מושכים במעט שמן זית, פורסים ומגישים חם.
 
 

 

 


פיטנס עדשים ופלפלים
 
המותג המצליח Fitness ממשיך לבסס את עצמו כמותג המוביל בקטגוריית המאפה - בזכות שילוב מושלם בין דגנים מלאים, טעמים ייחודיים והמלצה על מנה מדודה.
סדרת קרקר THIN מבית פיטנס הושקה לפני כשנתיים וחצי ומיד ביססה עצמה כסדרה המובילה בקטגוריית המאפה המלוח. הקרקרים בסדרת קרקר THIN מכילים דגנים מלאים, הם דקים וקריספיים במיוחד ומציעים חווית אכילה סנסורית חדשה, ומלאה בטעמים מגוונים וייחודיים. הטעמים בסדרה של פיטנס עד כה: כפרי, רוזמרין, סלק, בטטה וזיתי קלמטה.
כעת, בהמשך להצלחה הגדולה ולבקשת הצרכנים לעוד ועוד טעמים, ממשיכה אסם-נסטלה לרגש ולחדש ומרחיבה את הסדרה עם טעם חדש ואהוב: קרקר THIN בתוספת עדשים כתומות ופלפלים, קרקר דק, קריספי פריך וטעים.
פיטנס עדשים כתומות ופלפלים, גם הוא כמו שאר מוצרי הסדרה בעל יתרונות תזונתיים ומכיל מאה אחוז דגנים מלאים, וכ- 99 קלוריות ב- 5 יחידות.
הקרקרים החדשים זכו בכל מבחני הטעימה בציונים גבוהים והם משתלבים נהדר בכל ארוחה, הם מכילים דגנים מלאים ובעלי מרקם ייחודי, כל זאת מבלי להתפשר על הטעם. מהווים תחליף ראוי ללחם שבארוחה, מתאימים לארוחות בוקר או ערב ואפילו וארוחות ביניים.
לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: " סדרת הקרקרים של פיטנס THIN תופסת מאז השקתה את המקום הראשון בקטגוריה, זאת מכיוון שמדובר במוצר ייחודי שהוא בשורה עבור הצרכנים שלנו, מוצר שמשלב טעם נהדר עם ערכים תזונתיים מדודים, הצרכן יודע בדיוק מה הוא אוכל ולכן הצרכנים הישראלים אוהבים את המוצר ומשלבים אותו בארוחות השונות או כנשנוש. פיטנס עדשים כתומות ופלפלים הושק גם הוא על מנת לתת מענה טעים, בעל חומרי גלם טובים ומזינים לכל ארוחה ביום. אין לי ספק כי המוצר החדש ימשיך לחזק את פיטנס בקטגוריית ה- Better for youהמוביל והחזק בעולם המאפה המלוח".
 
 

 
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כשרות : בד"ץ העדה החרדית

 

פריכיות פיטנס THIN – פריכיות דגנים דקות וקריספיות בתוספת קטניות וירקות

פריכיות THIN החדשות מציעות חווית אכילה מרעננת בעולם הפריכיות- דקות, קריספיות ומתפצחות בפה, משלבות טעמים מרגשים לצד ערכים תזונתיים גבוהים: מכילות דגנים מלאים ותוספות כגון קטניות וירקות, ומציעות מנה מדודה של כ - 13 קלוריות ביחידה.

הפריכיות החדשות מעניקות לצרכנית חווית אכילה מפתיעה ומהוות פתרון נהדר בארוחות כתחליף לחם, עם מטבל טעים או סתם כנשנוש.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה:
"קרקר THIN של פיטנס סחף אחריו את הקהל הישראלי ואנחנו מביאים בשורה דומה גם לסגמנט הפריכיות.
ההשקה האחרונה של פיטנס בסגמנט הייתה לפני מספר שנים עם הפריכיות הנימוחות: בפעם הראשונה הצרכן הישראלי פגש פריכית חדשה, דקה ופריכה המיוצרת בטכנולוגיה ייחודית.
היום, אנחנו מביאים את הבשורה הגדולה הבאה עם סדרת המוצרים החדשה המציעה חווית אכילה שלא נראתה כמותה בעולם הפריכיות, עם מרקם חדש, שימוש בחומרי גלם טובים, נראות מגרה ואריזת מגש נוחה להגשה ואירוח"





ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כשרות : הרבנות הראשית ראשון לציון ובד"צ העדה החרדית.