חדש על המדף

 

 

 

 

 

 


  צילומים: יעל האן, אחיקם חיים, אביב קרוט, הדס ניצן, פרסום יהושע, לירן אגסי, Sell360pro, סטודיו אוסם, יחצ



העוגיות המפנקות של פתי בר עכשיו בטעם תותים בשמנת ובטעם קפה

פתיבר אסם האייקוני הוא מותג הביסקוויטים המצליח בישראל עם כ- 70% נתח שוק ונמצא בכל בית.
בשנתיים האחרונות, כבש המותג פתיבר פינוקים את סגמנט עוגיות המפנקות עם סדרת מוצרים טעימה במיוחד! פתיבר פינוקים, פתיבר דובוני שוקולד, פתי בר אצבעות שוקולד ולאחרונה פתי בר בטעם עוגת גבינה שהושק בחג השבועות והפך להצלחה מסחררת. כעת, לקראת החורף, משיקה אסם את הטעם החדש והמתבקש מאד –
פתיבר פינוקים בטעם תותים בשמנת, שילוב נהדר בין ביסקוויט פתיבר פריך וטעים בטעם תות
לקרם מפנק בטעם שמנת.
 
טעם התות הוא אחד הטעמים האהובים ברחבי העולם במיוחד בחורף, והשילוב של שמנת ותותים הוא שילוב קלאסי להכנת קינוחים ולנשנושים בכל בית. השילוב המושלם של שניהם מגיע כעת בתור עוגיות מפנקות ומתאים עבור ילדים ומבוגרים כאחד. המוצר החדש זכה להתעניינות רבה ולציונים גבוהים במיוחד בקרב פאנל צרכנים. פתי בר פינוקים תותים בשמנת נהדר לאכילה במגוון הזדמנויות צריכה: להתחלה מתוקה של הבוקר לצד הקפה, כפינוק לאחר ארוחת הצהריים, ככיבוד לאורחים או כנשנוש קליל בערב.
 
לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה:
"ההשקות האחרונות שלנו בסדרת פתיבר פינוקים סחפו את הישראלים וצבעו את הקינוחים של כולנו בצבעים שלא נראו כמותם. הרשת הוצפה בעוגות צבעוניות והדבר שימח וריגש אותנו מאוד.
אנחנו באסם-נסטלה קשובים לצרכנים ומחפשים להעניק להם חוויות טעם וצריכה חדשות ומגוונות.
פתיבר פינוקים תותים בשמנת מושק לאחר מחקר ותהליך פיתוח ארוך, אנחנו נרגשים לקראת יציאתו לשוק. ובטוחים שהצרכנים הישראלים יתרגשו כמונו מהמוצר החדש, וימשיכו להציף את הרשת בתמונות נהדרות של קינוחים והצעות הגשה מעניינות"
 
 

 
 
 
וכעת, לקראת החורף, משיקה אסם את הטעם החדש והמתבקש מאד –
אסם פתיבר קפה, ביסקוויט פתיבר פריך וטעים המכיל קפה המעניק טעם וארומה מרגשים.
המוצר החדש זכה להתעניינות רבה וציונים גבוהים במיוחד בקרב פאנל צרכנים.
הוא ישדרג כל עוגת ביסקוויטים ויעניק לה את הטעם האהוב של הקפה, כך שכל עוגה תצא ייחודית עם טוויסט מרגש.
 

 
 
בנוסף, אסם פתיבר קפה נהדר לאכילה כעוגייה טעימה לכל המשפחה ולמגוון הזדמנויות צריכה: להתחלה מתוקה של הבוקר לצד הקפה, כפינוק לאחר ארוחת הצהריים, ככיבוד לאורחים או כנשנוש קליל בערב.
לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה:
"הרעיון לפתיבר קפה עלה ממחקר גדול שעשינו ולאחר תהליך פיתוח ארוך אנחנו נרגשים לקראת יציאתו לשוק. אנחנו בטוחים שהצרכנים הישראלים יתרגשו כמונו מהמוצר החדש ומצפים מאוד לתמונות עוגות וקינוחי קפה שיציפו את הרשת כמו בהשקות הקודמות"

 
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
כשרות: חלבי, משולש K


לשדרוג הסופגנייה בקלות השתמשו בפודינג החדש: אסם-נסטלה משיקה פודינג נוגט
חג החנוכה מגיע, ואיתו הסופגניות בטעמים מגוונים, עם מילוי או עם טופינג, ותוספות ממתוק ועד מלוח. לקראת חנוכה משיקה אסם נסטלה מהדורה של פודינג חדש וייחודי - פודינג נוגט.
פודינג נוגט מהווה בשורה קולינרית חדשה שתאפשר להכין בבית בפשטות ובקלות סופגניות וקינוחים ברמה של כל קונדיטוריה מובחרת. פודינג נוגט החדש הוא התוספת המושלמת כטופינג או כמילוי מפנק לסופגניות הביתיות ולשדרוג כל קינוחי החג. הפודינג מעניק טעם עשיר לכל מאפה, גם בציפוי וגם במילוי או כתוספת בצד.
הטעם החדש מצטרף לשאר הטעמים המוכרים, ביניהם; פודינג וניל האהוב, פודינג וניל צרפתי, פודינג שוקולד הפופולארי, פודינג ריבת חלב, ופודינג שוקולד מריר בלגי.
 

 
 
כשרות: בד"ץ העדה החרדית




חברת "אחוה" משיקה חלוה חדשה: חלוה עם אגוזי לוז
 
לאחר שכבשה את מדפי החלוה עם מבחר של מוצרי חלוה בטעמים וסוגים שונים, משיקה חברת אחוה, יצרנית החלוה והטחינה המובילה בישראל, מוצר חדש ומפתיע: חלוה עם אגוזי לוז! חלוה נפלאה בטעם עשיר של אגוזי לוז, נימוחה בפה, עשירה בסיבים תזונתיים ועם אחוז גבוה של חלבון – 10% ל-100 גרם. מקור הטעם העשיר של החלוה באגוזי הלוז ובשומשום האיכותי ממנו מופקת הטחינה הגולמית המשובחת של אחוה, המשמשת כרכיב מרכזי בכל מוצרי החלוה. החלוה החדשה מצטרפת לסדרת החלוה המצליחה של אחוה ותימכר ברשתות המזון במגשית ארוזה במשקל 400 גרם.
 
סדרת החלוה של "אחוה" נחשבת לנמכת ביותר בישראל והיא מובילה את השוק שנים ארוכות. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, מדובר במהלך שהינו חלק מתוכנית החברה להשיק מוצרי חלוה בטעמים מיוחדים. "לצד צריכה גבוהה של מוצרי חלוה בטעמים קלאסיים הנשמרת לאורך שנים, אנו מזהים בקרב צרכנים פתיחות רבה לנסות מוצרי חלוה בטעמים חדשים ונרגשים לצרף טעם חדש בטעם אגוזי לוז, הנחשב לאחד האגוזים המשובחים והנפלאים בטעמם".
 

 
 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.


שקדי מרק מקלונים של נסטלה
החורף כבר בפתח ואיתו מגוון המרקים הבריאים והטעימים. גם השנה, כדי לגוון את החוויה ולחדש את המרק שהצרכן הישראלי כה אוהב אסם-נסטלה משיקה שוב מהדורה מיוחדת של שקדי מרק מקלונים ארוכים וקראנצ'ים! המוצר מושק גם החורף הזה בעקבות פניות חוזרות ונשנות של צרכנים ותגובות נלהבות למהדורה.
שקדי המרק האהובים של אסם, הם הטעם נוסטלגי של הילדות של כולנו, ומלווים את חיינו במשך שנים רבות. גם אם מכניסים אותם למרק עוף חורפי ומחמם או סתם מנשנשים אותם ישר מהשקית, כולם אוהבים את הטעם הממכר של שקדי המרק הצהבהבים. כעת המהדורה החדשה של שקדי מרק : מהדורת שקדי מרק מקלונים– מעניקה חווית צריכה שונה ומגוונת לכל טועמיה.
 
המקלונים מגוונים את חווית אכילת המרק בקרב הילדים והמבוגרים לקראת החורף. שקדי המרק ארוכים יותר, הם מתאפיינים במרקם פריך ומתאימים כתוספת מפנקת משביעה ופריכה לכל סוג של מרק או כנשנוש. קטגוריית שקדי המרק בישראל נמצאת בצמיחה מתמדת, בשנים האחרונות גדל השוק ב 11% ואסם-נסטלה הינה המותג המוביל בקטגוריה.
 
שקדי מרק מקלונים היא מהדורה מיוחדת שמושקת שנית לאחר שהמוצר נבחר על ידי הצרכנים והומלץ במדד בראבו. המקלונים מגוונים את החוויה הסנסורית של אכילת המרק בקרב הילדים והמבוגרים לקראת החורף. שקדי המרק ארוכים יותר, הם מתאפיינים במרקם פריך ומתאימים כתוספת מפנקת משביעה ופריכה לכל סוג של מרק או כנשנוש.
המוצר אינו מסומן. הוא מכיל רכיבים טבעיים בלבד ללא צבע מאכל וללא חומר משמר.
בנוסף, מחזירה אסם למדפים את מהדורת שקדי מרק 30% קמח מלא, מהדורה אהובה ומבוקשת על ידי הצרכנים כבר מ- 2019.
לדברי נירה זיטנר מנהלת הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "אסם-נסטלה מובילה את קטגוריית שקדי המרק בישראל בגאווה ובחדשנות, אנחנו גאים להקשיב לצרכן ולהשיק מוצר כה אהוב ומבוקש. הרעיון של שקדי מרק מקלונים הוא להעניק לצרכנים חוויות אכילה מגוונת ומעניינת ולהפוך את המרק הביתי למגוון וייחודי". 
 
 

 
להשיג ברשתות השיווק
בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית


פריכיות Fitness בציפוי קרמל מלוח

סדרת פריכיות השוקולד המצליחה והאהובה של Fitness מציעה מגוון פריכיות טעימות בציפויים שונים: שוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקולד לבן.
סדרה זו הייתה הראשונה להציע נשנוש מושלם ללא רגשות אשם: פריכית דקה ונימוחה, מצופה בשוקולד, טעימה ומפנקת, הארוזה באריזות אישיות של זוג פריכיות, עד 70 קלוריות בלבד לאריזה. המוצר אף מציע נוחות מקסימלית: בכל מארז ישנן שש אריזות אישיות קלות לנשיאה וארוזות בנפרד, לשמירה על הטריות ועל גודל המנה, ומאפשרות להנות מהמוצר הטעים בכל מקום ובכל זמן!
וכעת הסדרה מתרחבת עם מוצר נוסף ומרגש: פריכיות Fitness בציפוי קרמל מלוח, מוצר חדש בטעם טרנדי ומפתיע במיוחד.
 
לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה:
"Fitness הינו מותג מוביל בקרב צרכנים בעלי מודעות לתזונה מאוזנת, אשר מציע מגוון מוצרים טעימים ואיכותיים במיוחד, אך יחד עם זאת בעלי ערך תזונתי מוסף ועם המלצה קלוריות לצריכה נבונה. אנחנו בפיטנס קשובים תמיד לבקשות הצרכנים, ובעקבות האהבה הגדולה שיש לטעם "קרמל מלוח", החלטנו להשיק מוצר חדש ומפנק בטעם האהוב והטרנדי. המוצר זכה להתלהבות גדולה בקרב הצרכנים ואנו בטוחים שהוא יהיה הצלחה גדולה".
 

 
 
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.
כשרות בד"ץ העדה החרדית



"חקלאי גרנות" תחל לשווק אבוקדו בשל מוכן לאכילה
גרנות, הנחשבת לחברת השיווק והייצוא של אבוקדו הגדולה בישראל, תחל לשווק לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאים אבוקדו ומוכן לאכילה באריזה ייעודית • תמיר בושניצקי, מנכ"ל "חקלאי גרנות": "נשווק אבוקדו מוכן לאכילה לכל אורך העונה בזנים שונים וניתן מענה לביקוש הגובר לצריכת אבוקדו מיידי ביומיום"
לאחר שהפכה לספקית האבוקדו הגדולה ביותר בשוק המקומי, עם שיווק של מבחר זני אבוקדו לכל אורך העונה, מסמנת "חקלאי גרנות" את היעד הבא. חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, מעמיקה את פעילותה בתחום האבוקדו ומשיקה לראשונה אבוקדו בשל ומוכן לאכילה. האבוקדו הבשל של גרנות, המוכן לצריכה באופן מיידי מזמן הרכישה, ישווק באריזת קופסא מעוצבת, בה ייארזו 2-3 יחידות אבוקדו, על פי הזן והעונה. בשלב הראשון ישווק אבוקדו מזן אטינגר, הפותח את עונת האבוקדו בישראל, נחשב לזן מובחר וטעים האהוב ביותר על הישראלים. לאחר מכן ישווקו זני אבוקדו נוספים בהם פוארטה, ארדיט ועוד. בהמשך, ישווק אבוקדו מסוג האס, המוביל את הייצוא הישראלי של אבוקדו לחו"ל, גם הוא באריזה ייעודית מעוצבת.
 
שיווק אבוקדו בשל ומוכן לאכילה מהווה יתרון עצום לצרכן. האבוקדו ניתן לאכילה מרגע הקנייה באופן מיידי וחוסך את זמן ההמתנה להבשלת האבוקדו בבית ואת תשומת הלב הנדרשת לצריכת האבוקדו בזמן, למניעת בזבוז של חומר הגלם והפסד כספי. לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל חקלאי גרנות, מגמות הבריאות, הצמחונות והטבעונות העולמיות, המצויות בעלייה, מגדילות את נתח השוק של קהלים הצורכים אבוקדו באופן יומיומי. "זיהינו צורך אקוטי אצל הצרכן הישראלי, לרכוש ולצרוך אבוקדו מוכן ובשל לאכילה ולכך אנו מבקשים לתת מענה".
 
 

 
 
צריכת האבוקדו בעולם מצויה במגמת עלייה חדה. על פי מחקרים, האבוקדו נחשב לשומן בריא, כ- 20% מהרכבו התזונתי הם שמנים בעלי תכונות המונעות כולסטרול, תהליכי חמצון ומחלות לב. יש בו כמות גבוהה של ויטמינים שהעיקרי ביניהם הוא ויטמין E הנחשב לנוגד חמצון חשוב ביותר המגן על הרקמות מפני נזקי חמצון, קרינה והרעלה. האבוקדו מכיל את כל חומצות אמינו החיוניות, מה שהופך אותו לבעל חלבון מלא. הוא מכיל גם פחמימות – בעיקר סיבים תזונתיים שעוזרים לתהליך העיכול. האבוקדו עשיר מאוד באשלגן ודל בנתרן ולכן מתאים לבעלי נטייה למחלות לב וכולסטרול. באבוקדו יש ברזל, סידן, מגנזיום וויטמין C.
 
חקלאי גרנות" הנה חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאיים, הנמצאת בבעלותם של החקלאים מהקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד גרנות. גרנות מובילה בתעשיית האבוקדו הישראלית עם כ-40,000 טון פירות לעונה, 70% ממנו לייצוא. בית האריזה לאבוקדו של גרנות הוא מהגדולים והמתקדמים בעולם. מדי שנה מחדשת החברה ומטמיעה טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך, הן במערכות המיון והאריזה והן במערכות הניהול והבקרה.
 
כשרות: הרב אפרתי ובד"צ עדה חרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות השיווק.


מותג המזון "עתיד ירוק" משיק סדרה טבעונית חדשה: "רצועות עוף טבעוניות" ו"בשר טחון טבעוני"
|
אפשר להכין בבית, בפיקניק או בטיול – רק להוסיף מים, לסנן ולתבל לפי הטעם שאוהבים
מותג המזון "עתיד ירוק" משיק סדרה טבעונית חדשה: "רצועות עוף טבעוניות" ו"בשר טחון טבעוני", שלא מצריכים הקפאה או קירור! אפשר להכין בבית, בפיקניק, בטיול או בחו"ל – רק להוסיף מים, להשרות, לסנן ולתבל לפי הטעם שאוהבים. הסדרה משווקת בידי חברת "רוצים את הטבע", המתמחה במוצרי מזון מהטבע.
 
מרצועות העוף הטבעוניות אפשר להכין מגוון מנות: שווארמה, מוקפץ, תוספת לסלט, מאפים ממולאים ועוד. מהבשר הטחון אפשר להכין לזניה, בולונז, עראיס, ממולאים, פאי רועים ועוד. כל אריזה קלת משקל (120 גרם), ומתאימה להכנה של 4-2 מנות.
המוצרים עשויים מחלבון סויה מרוכז שאינו מהונדס גנטית, ללא חומרים משמרים. הם גם מכילים כמות יפה של חלבון: רצועות העוף הטבעוניות מכילות 47 גרם חלבון ב-100 גרם, והבשר הטחון הטבעוני מכיל 49 גרם חלבון ב-100 גרם.
אופן ההכנה קל: יש להשרות את תוכן השקית 30 דקות ב-2 כוסות מי ברז קרים. לשטוף היטב ולסנן, לתבל ולהכין איך שאוהבים.
 

 
 
כשר פרווה בהשגחת הרבנות ירושלים ובד"ץ העדה החרדית.
מחיר: 21.90 ש"ח לכל אחד מהטעמים, לאריזה במשקל 120 גרם.
להשיג ברשתות: שופרסל green, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, עדן טבע, אניס, בוטיק טבע, זמורה אורגני, וחנויות הטבע ברחבי הארץ.
 


"משומשו" משיקה גבינה טבעונית חדשה בסגנון חלומי

פיתוח מהפכני וטעים במיוחד מבית היוצר של משומשו שישדרג לכם את הכריך והסלט • גבינת חלומי טבעונית, ללא חומרים משמרים, ללא לקטוז,
בטעם משובח של חלומי, מצוינת לטיגון במחבת ונהדרת גם כשהיא קרה
מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו" מקיבוץ גן-שמואל, מרחיב את מוצריו ומביא בשורה חדשה בתחום תחליפי החלב. לאחר שהשיק בהצלחה קו מוצרים בקטגוריית הגבינות הטבעוניות, אשר כולל צהובות טבעוניות, מלוחות טבעוניות, חמאה טבעונית וסדרת ממרחים טבעוניים בטעמים, משיק המותג גבינה טבעונית בפיתוח חדשני: בסגנון חלומי. הגבינה הטבעונית החדשה טעימה להפליא, עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעונית, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים, נהדרת כתוספת לכריך או לסרט - מטוגנת, צלויה או קרה.
 
החלומי הטבעונית של משומשו מכילה סידן וסיבים תזונתיים ברמה גבוהה. הגבינה תשווק באריזת נוחות של 250 גרם המכילה שתי פרוסות בעובי המתאים בדיוק לטיגון מושלם. מומלץ לטגן במחבת ולהגיש בסלט, כריכים וכתוספת נפלאה למנה עיקרית. לדברי מנהלי המותג, בכוונת החברה להשיק בקרוב מוצרים נוספים בקטגוריות חדשות, בהם תחליפי דגים ונקניקים.
 
לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, פיתוח ישראלי הצליח ליצור תחליף קולינארי לגבינה שאינו מכיל חלב או רכיבי חלב שונים. מדובר בגבינות הטבעוניות של "משומשו" אשר מכילות סידן וסיבים תזונתיים, שאינן מכילות כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים והן בעלות כשרות פרווה מהודרת. הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית, במיוחד עבור אלו שלא יכולים לצרוך מוצרי חלב ומתקשים לספק לגופם את כמות הסידן היומית.
 
 

 
כשרות פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 – 19.90 ₪ לאריזת 250 גרם.
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

 
 


Johnson's Baby מותג הטיפוח לילדים ותינוקות יוצא בשיתוף פעולה עם המחזמר "סינדרלה"


Johnsons' Baby, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי המוביל של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון, יוצא בשיתוף פעולה עם המחזמר "סינדרלה" שיעלה על הבמות בחנוכה הקרוב.
 
"סינדרלה", המבוסס על הסיפור הקלאסי, מתאר את סיפורה של סינדרלה הענייה המגיעה מביתה עם אם חורגת ואחיות מרושעות לנשף מלכותי שבו הנסיך מתאהב בה ומנסה לאתר אותה לאחר שהלכה והשאירה אחריה נעל אחת.במחזמר משתתפים נעמה סופר על, משה אשכנזי, דין מירושניקוב ושירלי לוי.
 

 
 
במסגרת שיתוף הפעולה בין Johnson's Baby ל"סינדרלה" מוזמנים הצרכנים להשתתף בפעילויות בעמוד האינסטגרם של ג'ונסונס בייבי שיועלו לקראת חנוכה בהן ניתן לזכות בזוג כרטיסים למחזמר ובמארז מוצרי ג'ונסונס בייבי לשיער לשנה שלמה.
כמו כן, כל מי שיגיע לצפות במחזמר יקבל קופון הטבה לרכישת מוצרי ג'ונסונס בייבי.

סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי, מועשרת בטיפה של שמן ארגן ובנגיעה של פרוטאין משי, מותירה את השיער נעים כמשי, רך ובעל מראה בריא.
 
מחירים: שמפו- 27.00 שקלים, מרכך- 22.00 שקלים, ספריי- 19.00 שקלים
 
סדרת הטעמים האקזוטית לחתולים ומעדן חדש לחתלתולים של חברת ביופט

ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, מרחיבה את סדרת המעדנים האקזוטית של המותג האהוב "שזיר". סדרת מעדנים שמשלבים את הטעמים והיתרונות של הפירות בתזונת החתולים יחד עם חלבון איכותי מן החי במגוון מרקמים.

המעדנים החדשים מגיעים בשישה מתכונים מעוררי תיאבון בטעמים אקזוטיים, כאשר כל מעדן מכיל פילטים אמיתיים של טונה או עוף יחד עם מגוון פירות: מעדן נתחוני עוף עם אננס, מעדן טונה עם אננס, מעדן נתחוני עוף עם תפוח עץ, מעדן טונה עם מנגו ומעדן טונה עם קיווי .
ממחקר שערכה שזיר עולה כי שילוב פירות במזון לחתולים מסייע לשמירה על בריאות מערכת העיכול ודרכי השתן של החתול.
בנוסף, השיק המותג מעדן חדש המיועד לחתלתולים המכיל טונה ואלוורה המוטעם לחיך הייחודי שלהם יחד עם הוויטמינים הנחוצים להם.
 
כל המרכיבים מבושלים באידוי השומר על הערכים התזונתיים ללא תוספת חומרים משמרים או חומרי צבע.
הטונה במוצרי "שזיר" מגיעה אך ורק מדיג בר קיימא ומדייגים רשומים. כל אריזה מציינת את מיני הטונה אשר שימשו להכנת המוצר.
 
כיאה למותג, המעדנים מלאי טעם וחומרי גלם איכותיים, מהווים ארוחה מושלמת ומאוזנת. המוצר מיועד לכל סוגי החתולים ומתאים גם עבור החתולים הבררנים ביותר בגלל רמת הטעימות הגבוהה.
 

 
 
המעדנים בסדרה האקזוטית במשקל 75 גרם.
המעדנים בסדרת החתלתולים במשקל 85 גרם.
מחיר מומלץ לצרכן: 7 ₪.
להשיג בחנויות המחמד המובילות.