חדש על המדף

 

 

 

 

 


  צילומים: אייל גרניט, יעל האן, סטודיו אוסם, יחצ


ניוטרוג'ינה מסייעת לך לזהור בביטחון
בריאות ונראות העור מושפעים מגורמים שונים ובהם, הימצאות בקטריות, הורמונים, הצטברות של תאי עור מתים, דלקות שיכולות להיגרם מפצעונים ועוד. לכן חשוב להקפיד על שימוש במוצרים המכילים מרכיבים נכונים שיבטיחו עור בריא ונטול פגמים. ניוטרוג'ינה פיתחה את השילוב המושלם בין חומצה סליצילית (BHA), חומצה גליקולית (AHA) וגלוקונלקטון -(PHA) אבל מה ההשפעה של כל אחד מהמרכיבים הללו על העור?|




1) חומצה סליצילית (BHA) מנקה את הנקבוביות שנסתמו ומסירה תאי עור מתים על ידי ניקוי עמוק.
2) חומצה גליקולית (AHA)מקלפת את השכבות הפנימיות של העור ובכך גורמת לו לחדש את עצמו. בנוסף, ה-AHA ממיס את תאי העור המתים.
3) גלוקונולקטון PHA)) פועל בצורה דומה לחומצה גליקולית, אך כיוון שהמולקולות שלו גדולות יותר, הוא פועל גם על השכבות החיצוניות ביותר של העור.

בניוטרוג'ינה יודעים שסימנים על העור הם לא קעקועים לכל החיים, לכן הם רוצים לעזור לך להוציא החוצה את האור הפנימי שלך ולחשוף אותו לעולם, מבלי לעצור בשביל שום דבר או אף אחד- תהיו בטוחים בעצמכם ותיהנו  מעצמכם.
בניוטרוג'ינה מודעים לכך שביטחון עצמי הוא תנאי חיוני למימוש עצמי, לכן יצרו את ה-Clear & Defend +, כדי שתוכלו להיפרד מסימנים על העור אחת ולתמיד.

 
ניוטרוג'ינה Clear & Defend + תרחיץ פנים
פצעונים לא מטופלים, או פצעונים שנחשפו לשמש עלולים להשאיר סימנים על העור. ג'ל הניקוי מורכב משילוב עוצמתי של חומצה גליקולית (AHA), חומצה סליצילית (BHA) וגלוקונולקטון PHA)) וכך הופך את העור לחלק אחיד ובריא יותר.עקב העוצמה של המרכיבים, מומלץ להשתמש במוצר באופן הדרגתי, להתחיל פעם ביום ולהגביר את התדירות בהתאם לתגובת העור למוצר.
 

ניוטרוג'ינה Clear & Defend  + סרום יומי
הודות לשילוב העוצמתי של חומצה גליקולית (AHA), חומצה סליצילית (BHA) וגלוקונולקטון PHA)), הסרום הוכח מדעית לשיפור מראה העור עם הופעת סימני פצעונים. למראה עור אחיד ובריא יותר תוך שבוע אחד. בדומה לתרחיץ,  גם במוצר זה מומלץ שימוש הדרגתי, תחילה על סימנים קטנים ולאחר מכן ניתן לשים שכבה דקה על כל הפנים. 



מים מיסלריים לניקוי עור הפנים ואזור ההחתלה לתינוקות

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המשווק בארץ על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מביא בשורה חדשה לקטגוריית הטיפוח לתינוקות בישראל ומשיק מים מיסלריים לניקוי עור הפנים ואזור ההחתלה של התינוק.
מים מיסלריים מנקים את העור בעדינות מבלי לגרום ליובש בעור. בנוסף, המים המיסלריים מכילים רכיבים השומרים ומעניקים לחות לעור. באמצעות המים המיסלריים של מוסטלה ניתן לנקות בעדינות את עור התינוק ללא צורך בשטיפה. פתרון מושלם וטבעי כאשר רוצים למנוע גירויים שונים בעור ולשמור עליו באמצעות ניקוי עדין. המים מעניקים לעור רעננות ומותירים אותו רך למגע ולא דביק עם הניחוח הייחודי של מוסטלהומתאימים לשימוש מגיל לידה (מלבד פגים טרם השחרור מבית החולים). בנוסף, מכילים 98% רכיבים ממקור טבעי כמו אלוורה ואבוקדו אורגני, לשמירה על עורו העדין של התינוק ואינם מכילים רכיבים שמקורם מן החי.
 
המוצר הינו היפואלרגני עם יעילות קלינית מוכחת, ללא פרבנים, ללא פתלטים וללא פנוקסיאנתול.
לשימוש מיטבי במוצר יש להתיז את המים המיסלריים על פד כותנה לניקוי או צמר גפן ולנקות את עור הפנים או אזור ההחתלה של התינוק. יש לייבש בעדינות ולשים לב במיוחד לאזור ההחתלה ולקפלי העור. אין צורך בשטיפה.
אלית קלדרון כהן, מנהלת יחידת הדרמו קוסמטיקה בניאופרם מוצרי צריכה, מציינת כי מדובר במוצר חדשני המהווה בשורה צרכנית אמיתית בכל הקשור לשגרת הטיפוח של התינוק. "אנחנו שמחים וגאים להביא להורים בישראל בשורות חדשות שמיטיבות עם עור התינוק. עורם העדין של תינוקות ופעוטות רגיש מאד לגירויים ולכן הטיפול בו מצריך שימוש במוצרים המכילים רכיבים ייעודיים שנבדקו היטב לצורך כך. מוסטלה הוא מותג מומחה בעור התינוקות וכל מוצר עובר מאות מבחנים בטרם השקתו כדי לוודא את בטיחותו לעור. המים המיסלריים החדשים, המצטרפים למגוון מוצרי הטיפוח האיכותיים של מוסטלה, מאפשרים ניקוי עדין וטבעי של איזור ההחתלה ושל עור הפנים של התינוק ומציעים למעשה שגרת טיפוח חדשה עם מענה מיטבי לצרכים הייחודיים של עור התינוק מגיל לידה (מלבד פגים טרם השחרור מבית החולים). המוצר יכול לתת פתרון מעולה לניקוי יסודי של עור הפנים של התינוק גם כאשר נמצאים מחוץ לבית, וגם לתת פתרון טבעי ותחליפי להחתלת התינוק באמצעים ידידותיים מאד לעור.
 
יעל בן צבי, סמנכ"ל השיווק בניאופרם מוצרי צריכה,מוסיפה כי "מוצרי MUSTELA מפותחים במעבדות החברה בצרפת בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים. כמותג מס' 1 במכירות בבתי מרקחת באירופה בקטגוריית טיפוח העור לתינוקות1 החברה חרטה על דגלה את ערך החדשנות ומשקיעה רבות במחקר ופיתוח בתחום העור. החברה מבצעת מחקרים דרמטולוגים כבר למעלה מ-70 שנה ורשמה מאות פטנטים ברחבי העולם. פיתוח המוצרים של המותג מבוצע על ידי צוות מקצועי, בפיקוח רופאי עור וילדים ובאמצעות מחקרים מעמיקים, בדיקות יעילות ושביעות רצון מהשימוש, לצד עדיפות לשימוש ברכיבים שמקורם מהטבע.
ניאופרם גאה לעמוד בחזית החדשנות ולהעניק לצרכן הישראלי בכלל ולהורים בישראל בפרט, מגוון פתרונות לשגרת טיפוח וטיפול אופטימלית בכל גיל. אנחנו קשובים לטרנדים המתגבשים בעולם ושמחים להביא למדפים בכל עת את המוצרים עם הפיתוחים המתקדמים ביותר, כשטובת הצרכן הישראלי תמיד לנגד עיננו".
 
 


 
מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪ ל- 300 מ"ל. מחיר השקה – 49.90 ₪ בלבד.
ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות תינוקות נבחרות ובאתר מוסטלה.



יוקר מחיה? עוגת דבש לראש השנה ב- 5.90 שקל
חברת "אחוה" משווקת לראש השנה עוגת דבש בחושה בטעם עשיר בעלת מרקם של אפיה ביתית ובמחיר ללא תחרות: כ- 5.90 ₪ בלבד
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, ממשיכה במסורת השנתית לראש השנה וחגי תשרי, ומציעה עוגת דבש בחושה, בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית במחיר מוזל במיוחד: כ- 5.9 ₪ בלבד! העוגה תימכר ברשתות המזון, החנויות והמכולות ברחבי הארץ למשך כל תקופת החגים.לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", "בניגוד לגל ההתייקרויות במשק, אנו מבקשים להביא את סל מוצרינו במחיר עממי ונוח לכל כיס, ומאחלים חג שמח לכל בית ישראל".
 

 
 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 5.90 – 6.90 שקל לעוגה במשקל 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק, המרכולים והחנויות המתמחות.


אסם מרחיבה את סדרת בייגלה כפיות עם מהדורה חדשה: בייגלה כפיות בטעם שמנת ובצל
אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, מרחיבה את סדרת בייגלה כפיות ומשיקה מהדורה חדשה של בייגלה כפיות בטעם שמנת בצל – בייגלה בצורת כפית קטנה שמקנה חוויית אכילה הכוללת את "טבילת" הבייגלה במטבל. מסקר צרכנים שערכה אסם עלה כי 40% מהצרכנים נוהגים לאכול את הבייגלה עם מטבל כמו גבינה, קוטג', טחינה או חומוס.
סדרת בייגלה כפיות הושקה לראשונה במאי 2019 ויצרה חווית צריכה חדשנית בעולמות הבייגלה. בסדרת בייגלה כפיות קיימים כיום מספר טעמים כמו בייגלה כפיות בסגנון כפרי ובייגלה כפיות בסגנון איטלקי. המהדורה החדשה תהיה זמינה על המדפים החל מחודש ספטמבר 2022 ונועדה לרגש ולהפתיע את צרכני הבייגלה עם טעם חדש – עוצמתי, עשיר ומפנק.
בייגלה כפיות בטעם שמנת בצל, כמו שאר מוצרי הסדרה, הוא דק, טעים וקריספי, מתאים ונוח מאוד לאכילה עם מטבל. האריזה של בייגלה כפיות החדש בולטת ושונה מנראות שאר אריזות בייגלה אסם האדומות, רובה בצבע זהב ובפינה הימנית בתחתית הצבע האדום והמוכר, עליהם יככבו תמונות של שמנת ובצל על מנת להמחיש את הטעם המדויק וכמובן את חווית הדיפ האופיינית לסדרת בייגלה כפיות.
 

 
 
בייגלה כפיות בטעם שמנת בצל באריזת 300 גרם.
כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית יוקנעם.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.


 
 
"תבואות" מציגה סדרה של פסטה מקמח כוסמין אורגני - ספגטי, פוסילי ופנה – המיובאת מאיטליה
נהדרים כארוחת צהריים או ערב, לקחת לים או לבריכה ובכלל, בכל פעם שמתחשק לאכול פסטה טעימה!
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציגה סדרה של פסטה מקמח כוסמין אורגני - ספגטי, פוסילי ופנה - המיובאת מאיטליה. נהדרת כארוחת צהריים או ערב, לקחת לים או לבריכה ובכלל, בכל פעם שמתחשק לאכול פסטה טעימה!
כל אחד מהסוגים מתאים למגוון מאכלים איטלקיים אהובים כמו פסטה ברוטב פומודורו, פסטה ברוטב אלפרדו, פסטה אלי אוליו, סלט פסטה עם ירקות אנטיפסטי, סלט פסטה עם ירקות טריים, פשטידת מק אנד צ'יז, כתוספת ועוד.
 

 
 
הפסטה עשויה מרכיבים אורגניים בלבד, והיא נקייה מחומרי הדברה, צבעי מאכל וכימיקלים מזיקים.
כשר פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת הבד"ץ מחזיקי הדת.
מחיר: 11.90 ש"ח לאריזה במשקל 500 גרם.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים www.tvuot.co.il
 

פורינה משיקה לראשונה בישראל חטיפים מפנקים לחתולים: פריסקיז Party Mixבשנים האחרונות נראה כי בעלי חיות המחמד מעניקים יותר מאי פעם לבעלי החיים שלהם כל מה שהם צריכים כדי לשמור עליהם בריאים ושמחים. ממחקרים שהיו בנושא תזונת חיות מחמד עולה כי בתקופה האחרונה 21% מבעלי חיות המחמד השקיעו יותר מכספם בכל מה שקשור לתזונת בעלי החיים אותם הם מגדלים. אחד הפתרונות לפינוק החתול אותם מחפשים בעלי החתולים הינו חטיפים.

חטיפי פריסקיז פארטי מיקס הם חטיפים משובחים המיועדים לחתולים בוגרים, מכילים חלבון מן החי כרכיב ראשון, בעלי מרקם פריך לשמירת בריאות השיניים, ופחות מ 2 קלוריות לחטיף. מדובר בחטיפים אהובים על בעלי החיים וכיום, הם בין החטיפים הנמכרים בארה"ב.
 

 

לדברי קרן בראון, מנכ"לית פורינה ישראל: "תעשיית חיות המחמד צומחת מאוד וניתן לראות שההוצאות וההשקעה בבעלי החיים גדלים יותר משנה לשנה. על פי מחקרים*, שוק טיפוח חיות מחמד העולמי נמצא בצמיחה ויגיע ל 358.62 מיליארד דולר עד לשנת 2027. בעלי חיות המחמד מתייחסים לבעלי החיים שלהם ממש כאל ילדים ובהתאם משקיעים בהם בכל תחום, אנחנו בפורינה שמחים להעניק את הערך המוסף לבעלי כלבים וחתולים ולסייע להם להזין את חיות המחמד שלהם בתזונה המשובחת והבריאה ביותר עבורם במגוון רחב של מוצרים ופתרונות דרך מזון יבש ולח וכעת לראשונה בישראל בחטיפים לחתול תחת המותג פריסקיז. השקת חטיפי פריסקיז פארטי מיקס בישראל מהווה השקת דגל של פריסקיז, המותג האהוב מארה"ב, וכעת גם בישראל".
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות חיות המחמד.