חדש על המדף

 

 

 

 

 

 

 

 

  צילומים: יעל האן, סטודיו אוסם, אייל גרניט, אסף אמברם, עמית שטראוס, תומר גרינברג, pexels, יחצ




אסם מחזירה למדפים את הקטשופ האהוב - קטשופ על האש
קטשופ על האש של אסם הוא קטשופ עם תיבול עשיר המשדרג כל ארוחה, נפלא עם קבב, נקניקיות, המבורגרים חזה עוף ואפילו עם ירקות.
אסם, מובילת שוק הקטשופ בישראל, מחזירה למדפים את המהדורה המיוחדת של קטשופ 'על האש' לקראת תקופת המנגלים הקיציים.
בהתאם לטרנד רטבי השולחן הלחיצים ואחרי ההצלחה של המהדורה שנה שעברה, אסם-נסטלה בחרה להחזיר אל המדפים את הקטשופ האהוב - קטשופ 'על אש' המעניק טעמים חדשניים ורלוונטיים שישביחו כל על האש עם מינימום מאמץ ומקסימום טעם.
קטשופ "על האש" פותח במיוחד כמטבל לבשרים שהוכנו על האש או במחבת הביתי. הוא מעשיר ומשדרג את טעמם עם תיבול עשיר וספייסי והולך עם הכל: קבב, נקניקיות, המבורגרים ובשרים על האש, מה שהופך את המנגל המשותף לחוויה טעימה ומהנה.
לדברי נירה זיטנר, מנהלת הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "אסם נסטלה גאה להשיק שוב לקראת יום העצמאות ולג בעומר את קטשופ על האש, שהפך להיות מסורת לתיבול המנגל המזוהה איתנו הישראלים. קטשופ הוא מוצר תיבול אהוב ביותר בישראל ובעולם. מאז הקורונה עולם הרטבים הקרים גדל ב- 12% כאשר השקת סדרת הרטבים Dip&Spread הגדילה את הקטגוריה. אנחנו שמחים להמשיך את תהליכי החדשנות והגיוון ולהשיק את קטשופ על האש, בתוך מגוון הרטבים החדשניים שלנו. קטשופ על האש הוא קטשופ בתיבול נפלא שמותאם בדיוק לחיך הישראלי ומשביח כל "על האש". אין צורך בחשיבה או הכנה מראש – פשוט מביאים את הקטשופ ונהנים".
 
 

 
בכשרות בד"ץ ורבנות מקומית שדרות .
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.


הדר אפיפית משיקה סדרת פירורים לאפיה ולקינוחים במיוחד בשבילכם לשבועות!
 
חג השבועות הלא הוא חגיגה גדולה של אירוח וקינוחים חלביים.
ברוח החג, חברת הדר אפיפית מעדכנת על השקת סדרת מוצרים חדשה לאפייה ולקינוחים - פירורי ביסקוויט וניל ושוקו ופירורי עוגיות אמריקאיות, ועוגיות קרמל.

בנוסף בהדר אפיפית משיקים מחדש את ביסקוויט הקסטה להכנה קלה ונפלאה של קסטת הגלידה בבית.
המוצרים החדשים אידיאליים להכנת קינוחים בכלל ולשבועות בפרט וכולם מגיעים עם מתכונים מנצחים והצעת הגשה. חשוב לציין כי המוצרים ייחודיים ואין להם מקבילה אצל המתחרים.

 

הדר אפיפית היא חברה הפועלת מאז קום המדינה, מייצרת עוגיות, ביסקוויטים, קרקרים ומוצרים לאפייה. החברה מתמחה במוצרים איכותיים ובמחירים תחרותיים.

לקמעונאות, אפיפית משווקת ליין מוצרים רחב תחת מותג הבית שלה,  מותג הדר וכן עבור המותגים הפרטיים של רשתות השיווק שופרסל, יש, רמי לוי, ואושר עד.
אפיפית מובילה בייצור לחברות תעשייתיות– לדוגמה עוגיות קרמבו וביסקוויט הקסטה
ומייצרת מוצרי ליבה לחברות המובילות בתעשייה הישראלית.
חב' הדר אפיפית חברה בהתאחדות התעשיינים בישראל, בעלת תקני איכות:
iso9001, haccp ,fsc ופועלת תחת הכשר בד"צ העדה החרדית.
מוצרי החברה בחזקת כשרות פרווה ואישור סמל vegan friendly (מתאים לטבעוניים).


 
מדבריו של מנכ"ל הדר אפיפית, רן כץ: "הדר אפיפית חרטה על דגלה לייצר מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים.
הדר - הכי טעים בבית ובמחיר הכי הוגן."





חברת "אחוה" משיקה את הממתקים הנוסטלגיים: קרם מוקצף בטעם בננה ותות עם ציפוי בטעם שוקולד

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה לרגל יום העצמאות את החטיפים הנוסטלגיים שיוצרו במפעל אחוה ששכן בדרום תל אביב, עוד מלפני קודם המדינה: חטיף קציפה בטעם בננה מצופה (בננית) וחטיף קציפה בטעם תות מצופה (תותית). הממתקים האהובים ישווקו לכל אורך השנה במארז 18 יחידות, בשני טעמים, ובמחיר של כ-1 ₪ ליחידה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו חוזרים לייצר את הממתקים הנוסטלגיים לאור דרישה גוברת מצד צרכנים מזה מספר שנים, שביקשו לחזור ולצרוך הממתקים האהובים המוכרים בכל בית בישראל".
חברת אחוה הוקמה בשנת 1929 בסמטת בית הבד בשכונת פלורנטין בתל אביב. החברה מתמחה בייצור טחינה גולמית, כולל טחינה אורגנית, חלוה איכותית מסוגים שונים, עוגות ומגוון מוצרי מאפה, מוצרים ללא סוכר, תרכיזים לשתייה וממתקים. החברה, בבעלות יעקב מלאך, זוכה פרס מפעל חיים על פעילותו בתחום ייצור מזון בישראל, מעסיקה כ-235 עובדים וכ-20% ממוצריה מיועדים לייצוא. מוצרי "אחוה" משווקים במדינות רבות ברחבי העולם, בהם אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה, מדינות חבר העמים, אירופה וצפון אמריקה.
 

 
 
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 18-20 ₪ לאריזת 18 יחידות (25 גרם ליחידה).
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

 

ארוחת שבועות  עם משקאות פרימור

סדרת המשקאות הקלים של "פרימור" כוללת מגוון של שמונה טעמים בהם משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות בננה, מנגו ודיאט אשכוליות. המשקאות נבדקו במבחני טעימה וזכו לציונים גבוהים במיוחד והם משווקים בבקבוקים מעוצבים הניתנים למיחזור (פיקדון).
"פרימור" הינו המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים. בנוסף למיצים סחוטים ומצוננים מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים וכן רכזי פירות לשוק המוסדי.
 

 
 
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.6 ₪ לבקבוק 1.5 ליטר.
כשר למהדרין בהשגחת חוג חתם סופר והרבנות נחל שורק.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.

 
 
אסם-נסטלה צובעת את עוגות חג השבועות בירוק עם פתיבר פיסטוק
ביסקוויט הפתיבר של אסם הוא הביסקוויט האהוב והמצליח ביותר בישראל והוא מחזיק כ 70% מנתח שוק קטגוריית הביסקוויטים. פתיבר אסם משמש כחומר גלם טעים, פשוט ונוח להכנת מגוון רחב של קינוחים ועוגות באפס מאמץ ובטעם מושלם.
חג השבועות, חג הגבינות ועוגות הגבינה, הוא חגיגה של ממש עבור הביסקוויט האהוב. בתקופה זו הביקוש למוצר עולה משמעותית וצרכנים רבים רוכשים אותו על מנת להכין את עוגות הביסקוויטים המושלמות שיעטרו את שולחנות החג.
בחג השבועות 2021, אסם השיקה את פתיבר פטל הורוד וצבעה את שולחן חג השבועות בעוגות חג וורודות וחגיגיות במיוחד.
לאחר ההצלחה הגדולה, באסם-נסטלה ממשיכים להקשיב לטרנדים הקיימים בשוק ולבקשות הצרכנים ולהשיק לחג השבועות הקרוב את אחד הטעמים הטרנדיים ביותר של השנים האחרונות-
פתיבר בטעם וצבע פיסטוק.
פתיבר פיסטוק מאופיין בטעם פיסטוק מרגש ובצבע ירקרק והוא מוסיף טוויסט מדהים לעוגת הגבינה והביסקוויטים המסורתית. במסגרת החג, הצרכנים מחפשים כיצד לחדש וליצור מאפים ועוגות בגוונים ייחודיים ובטעמים חדשים. השקת פתיבר בטעם פיסטוק היא ההזדמנות של אוהבי האפייה והקונדיטוריה ליצור קינוחים נהדרים ויצירתיים המשלבים את פתיבר פיסטוק ומעניקים טעם ונראות מיוחדת שלא נראתה כמותה.
המוצר החדש יושק במהדורה מיוחדת ומגיע באריזה ססגונית ובאווירת הפריחה האביבית שבפתח.
הוא הצליח לרגש צרכנים שנחשפו אליו בשלבי הפיתוח במסגרת מחקרי הטעימה והקונספט וזכה לציוני טעימה גבוהים במיוחד.
לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "חג השבועות הוא חג הפתיבר. בשנה שעברה השקנו את פתיבר פטל שהתקבל בתשואות ובאהבה גדולה וראינו ברשת אינספור עוגות ביסקוויטים וורודות שהוכנו לקראת חג השבועות. אנחנו מאוד קשובים לקול הצרכנים והטרנדים שבשוק המזון וקיבלנו המון פניות לפתח ביסקוויט בטעם פתיבר. כמובן שלא יכולנו להישאר אדישים לבקשות ולאחר תהליך פיתוח ארוך אנחנו משיקים את פתיבר פיסטוק שהולך לצבוע את חג השבועות בירוק. הפיסטוק מבוקש מאוד בתחומי האפייה והקונדיטוריה בכל הווריאציות שלו ואנחנו גאים להיות מובילים וקשובים ולהשיק כל הזמן מוצרים טרנדיים חדשניים וטעימים מאד, אנו בטוחים שהפתיבר החדש יהפוך כל שולחן חג לטעים וצבעוני יותר.
 

 
 
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
כשרות: רבנות יקנעם , בד"צ עדה חרדית
 
 
סדרת קרקר THIN של פיטנס כובשת את המקום הראשון בקטגוריה ומתרחבת עם מוצר חדש: פיטנס זיתי קלמטה
המותג המצליח Fitness ביסס עצמו בשנים האחרונות כמותג המוביל בקטגוריית המאפה - בזכות שילוב מושלם בין טעם נהדר, דגנים מלאים והמלצה על מנה מדודה.
סדרת קרקר THIN מבית פיטנס הושקה לפני כשנתיים ומיד ביססה עצמה כסדרה המובילה בקטגוריית המאפה המלוח. הקרקרים בסדרת קרקר THIN מכילים דגנים מלאים, דקים, קריספיים במיוחד ומציעים חווית אכילה סנסורית חדשה, ומלאה בטעמים מגוונים וייחודיים.
כעת, בהמשך להצלחה הגדולה ובמיוחד לקראת חג השבועות, ממשיכה אסם-נסטלה לרגש ולחדש ומרחיבה את הסדרה עם טעם חדש ואהוב: קרקר THIN בתוספת זיתי קלמטה. דק, פריך וטעים.
גם המוצר החדש בעל יתרונות תזונתיים ומכיל דגנים מלאים, זיתי קלמטה ועשבי תיבול. הקרקרים החדשים טעימים, דקים וקריספיים ומכילים כ- 99 קלוריות ב- 5 יחידות. הקרקרים זכו בכל מבחני הטעימה בציונים גבוהים והם משתלבים נהדר בכל ארוחה, במיוחד לחג השבועות עם סוגי הגבינות השונים והמתבלים או כארוחת ביניים. הקרקרים מכילים דגנים מלאים ובעלי מרקם ייחודי, כל זאת מבלי להתפשר על הטעם.
לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "מאז השקת פיטנס THINהקרקרים תופסים את המקום הראשון בקטגוריה ולא בכדי. מדובר בבשורה מתמשכת לצרכנים הישראלים שאוהבים את המוצר ומשלבים אותו בארוחות השונות או צורכים אותו כנשנוש. כחברה שחרטה על דגלה את נושא השיפור התזונתי, אנחנו מתרגשים לקראת הרחבת הסדרה עם המוצר האהוב בטעם חדש. פיטנס זיתי קלמטה מושק במיוחד לקראת חג השבועות על מנת לתת מענה טעים, בעל חומרי גלם טובים ומזינים בחג. אין לי ספק כי המוצר החדש ימשיך לחזק את פיטנס בקטגוריית ה- Better for you המוביל והחזק בעולם המאפה המלוח".
 

 
 
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כשרות : בד"ץ העדה החרדית
 
 
 
חברת "תבואות" משיקה סדרה של ניוקי איטלקיים אורגנים
לכבוד שבועות, משיקה חברת "תבואות", המתמחה במזון טבעי ואורגני, סדרה של ניוקי איטלקיים אורגנים, נימוחים וטעימים להפליא! בטעמי הסדרה: ניוקי תפוחי אדמה אורגני; ניוקי תפוחי אדמה אורגני ללא גלוטן; ניוקי תפוחי אדמה אורגני עם תרד; וניוקי תפוחי אדמה אורגני עם קמח כוסמין ותרד.
הניוקי משתדכים נהדר לכל רוטב ולכל תוספת - החל בדגים, בשר או עוף וכלה בירקות, תבלינים או גבינות. הרטבים שנחשבים לקלאסים לליווי ניוקי הם רוטב עגבניות, רוטב חמאה ומרווה, בשאמל או רוטב חמאה וגבינה. תבואות מפנקת עם מתכון לרוטב חמאה ומרווהJ
ניוקי (Gnocchi) הוא מאכל איטקלי מוכר, נפוץ ואהוב, המוכן מתפוחי אדמה, סולת, קמח, פירורי לחם או גבינת ריקוטה. המילה מציינת כופתאות וזאת צורת הרבים של המילה Gnocco. למרות שרואים בה סוג של פסטה, מרכיביה שונים. נהוג להגיש ניוקי עם רטבים שונים.
בארגנטינה, אורוגואי וברזיל – ארצות בהן המטבח האיטלקי מאוד פופולרי, מקובל לאכול ניוקי ב-29 לחודש - יום לפני קבלת השכר החודשי. הסיבה: הניוקי נחשב למזון משביע, טעים ובריא והוא מתאים במיוחד ליום בו רבים סובלים ממחסור במזומנים. יש הנוהגים להניח שטר כסף מתחת לצלחת הניוקי, כסגולה לשגשוג.
 

 
 
כשר פרווה, בהשגחת הרב י.בלינוב ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר: 17.90 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם.
להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.
 
"תבואות" מציעה מתכון טעים וקל להכנה: ניוקי ברוטב חמאה ומרווה
באדיבות המתכונאית אריקה לוי
 
מצרכים:
2 חבילות ניוקי אורגני של "תבואות"
100 גרם חמאה מלוחה
שמן זית
10 עלי מרווה טריים (שלמים או פרוסים לרצועות) 3 כפות מים פלפל שחור
גבינת פרמז'ן
 
אופן ההכנה:
¨ להכין את הניוקי לפי ההוראות, לסנן, לשטוף במים קרים ולפזר מעט שמן זית מעל
¨ לחמם מחבת עמוקה או סוטאז'. להוסיף 4 כפות שמן זית ואת החמאה. כשהיא נמסה, להוסיף את המרווה ולטגן מעט
¨ להוסיף את המים. לערבב
¨ להוסיף את הניוקי המוכנים, לערבב –לטגן. לתבל בפלפל שחור ולהקפיץ קלות
¨ לשים בקערת הגשה. לפזר מעל גבינת פרמז'ן ולהגיש
 

 


"חקלאי גרנות" החלה בשיווק זן האבוקדו ריד

"חקלאי גרנות", חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון והשווקים הסיטונאים, משווקת בימים אלה אבוקדו מסוג ריד במגוון אריזות תחת מותג "חקלאי גרנות". אבוקדו מסוג ריד נחשב לזן משובח, טעים ומובחר, המסכם את עונת האבוקדו לקראת הקיץ, עד התחדשותה בתחילת ספטמבר. אבוקדו מסוג ריד בעל אחוזי שומן נמוכים ביחס לסוגי אבוקדו אחרים, אך הדבר אינו פוגע במרקם שלו, שנשאר קרמי, עסיסי ובעל טעם ייחודי, מעט אגוזי. הריד צפוי להיות משווק עד לסוף יולי וניתן להשיגו בשווקים וברשתות המזון ברחבי הארץ.
על פי מחקרים, האבוקדו נחשב לשומן בריא, כ- 20% מהרכבו התזונתי הם שמנים בעלי תכונות המונעות כולסטרול, תהליכי חמצון ומחלות לב. יש בו כמות גבוהה של ויטמינים, חלקם ויטמינים מסיסים בשמן, שהעיקרי ביניהם הוא ויטמין E. זהו נוגד חמצון חשוב ביותר והוא מגן על הרקמות מפני נזקי חמצון, קרינה והרעלה. האבוקדו מכיל את כל חומצות אמינו החיוניות, מה שהופך אותו לבעל חלבון מלא. יש לכך ערך רב לצמחונים, לטבעונים, לתינוקות וילדים ולאנשים בתהליכי הבראה. הוא מכיל גם פחמימות – בעיקר סיבים תזונתיים שעוזרים לתהליך העיכול. האבוקדו עשיר מאוד באשלגן ודל בנתרן ולכן מתאים לבעלי נטייה למחלות לב וכולסטרול. באבוקדו יש ברזל, סידן, מגנזיום וויטמין C.
 
כיום נחשב אבוקדו גרנות לגורם מוביל בענף האבוקדו הישראלי, עם נתח שוק של כ-33% מהפרי הנקטף בארץ, כשכ- 70% מהתוצרת מיועדת לייצוא. בית האריזה לאבוקדו של גרנות נחשב לאחד הגדולים והמתקדמים בעולם וממוקם באזור התעשייה הסמוך לקיבוץ גן שמואל. כ-50,000 טון פרי מגיע לבית האריזה מדי שנה מכ- 35,000 דונם של מטעי גרנות, המתפרסים מקיבוץ נחשונים במרכז ועד לקיבוץ החותרים בצפון. כ-12,000 דונם אבוקדו נטעו בעשור האחרון בהשקעה של מעל לכ- 100 מיליון שקלים ועוד אלפי דונמים צפויים להינטע בשנים הקרובות.
לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל חקלאי גרנות, "אנו לקראת סיום של עונת אבוקדו מוצלחת בישראל, בה שיווקנו בהצלחה אבוקדו מסוג אטינגר, האס, פוארטה ופינקרטון, אליהם מצטרף כעת אבוקדו מסוג ריד, אחד הזנים המוצלחים והטעימים שיש. אנו חוזרים ומבקשים מהצרכנים כי רצוי וכדאי לרכוש אבוקדו בעונה בלבד ומגורם מוסמך, ובכך להבטיח את איכותו. אנו מקווים שכמות וזמינות הפרי בשווקים יאפשר לנו לשמור על מחירו הנמוך לכל אורך העונה".
 

 
 
כשרות: הרב אפרתי ובד"צ עדה חרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.90 – 10.90 ₪ לק"ג (המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות השיווק). להשיג ברשתות שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, יוחננוף, מגה, חצי חינם, בשווקים הסיטונאים ובחנויות המתמחות.

 
 
לקראת הקיץ, אסם משיקה שתי מהדורות מיוחדות של ביסלי: ביסלי שווארמה וביסלי שום בצל
אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, מחזירה למדפים שתי מהדורת מיוחדות של ביסלי אהובות במיוחד: ביסלי שווארמה וביסלי שום בצל. ההחלטה להחזיר כעת את שתי המהדורות התקבלה לאחר בקשות רבות של צרכנים.
שתי המהדורות החדשות מתחברות מאוד לטעמים העוצמתיים והישראליים שכולם אוהבים, ויהיו זמינות על המדפים החל מחודש מאי. ביסלי שווארמה בצורה שטוחה שמקנה מרקם קליל ופריך וכייפי לאכילה, בטעם ישראלי ואהוב שמוכר לכולם. ביסלי שום בצל בצורת צינורות מעוגלים שיוצרת קראנצ'יות עוצמתית ומספקת חווית אכילה מהנה במיוחד, בטעם הנוסטלגי והאהוב בשילוב טעמים עוצמתיים.
 

 
 
עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם: "ביסלי הוא החטיף השלישי הנמכר והאהוב בישראל. אנו באסם קשובים לצרכנים ולאור אהדתם לטעמי ביסלי שווארמה וביסלי שום בצל, החלטנו להחזיר את שתי המהדורות המיוחדות עם היציאה מפסח. מדובר בטעמים ישראליים, נועזים, עוצמתיים ואהובים ואנו שמחים להשיקם מחדש גם השנה".
 

 
 
תכולה: 60 גרם
כשרות
: כשר-פרווה בהשגחת הרבנות שדרות.
 
 

חוגגים שבועות עם "פסטה ריקו"
חברת "פסטה ריקו" מגישה לשבועות מתכון חגיגי ומיוחד:
פולנטה תירס עם צלעות תירס מתובלות וקוביות סלמון
חברת "פסטה ריקו", החברה הישראלית המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית, מגישה לרגל שבועות מתכון חגיגי ומיוחד, של פולנטה תירס עם צלעות תירס מתובלות וקוביות סלמון. השימוש במנה בפולנטה תירס מוכנה של "פסטה ריקו", הנמכרת במהדורה מוגבלת לרגל החג. המנה קלה להכנה, מרשימה וטעימה במיוחד, תהיה הכוכבת של שולחן החג שלכם, גם בטעם וגם בנראות.
 

 


מצרכים (לכ- 4 מנות):
2 מיכלי פולנטה של "פסטה ריקו"
300 גרם סלמון חתוך לקוביות בינוניות
4 כפות רוטב טריאקי איכותי
1/2 כפית מלח
3 כפות שמן זית
לצלעות התירס:
2 קלחי תירס שבושלו במים רותחים במשך 15 דקות
1 כוס שמן קנולה לטיגון
1 כפית אבקת שום גבישי
1 כף פפריקה מתוקה
1 כפית מלח
 
להגשה:
100 גרם פרמזן מגורר דק
3 כפות עלי טימין
 
אופן ההכנה:
1. בקערה עמוקה מערבבים קוביות סלמון, טריאקי, מלח ושמן זית.
2. מניחים על תבנית מרופדת בנייר אפייה ואופים בתנור שחומם מראש ל- 180 מעלות 25 דקות עד השחמה.
3. מחממים סיר עם שמן עמוק ומטגנים את צלעות התירס עד שהן מתעגלות.
4. מסירים מהשמן ומניחים על תבנית עם תערובת התבלינים (אבקת שום גבישי, פפריקה מתוקה ומלח) ועוטפים את הצלעות מכל הכיוונים.
5. מכינים את גביעי הפולנטה לפי הוראות ההכנה על הקופסא.
6. מניחים בצלחת את הפולנטה ומעל מסדרים קוביות סלמון ואת צלעות התירס.
7. מפזרים מעל צלעות התירס מעט פרמזן וטימין ומגישים.