חדש על המדף

 

 

 

 

 

 

 

  צילומים: אלכס גרמן, רוני ברוקס, דני גולן, יעל האן, סטודיו אוסם, יחצ



אסם מחזירה למדפים את המוצר האהוב של במבה: במבה בומבה
אותה הבמבה בטעם המוכר והאהוב ובצורה ענקית
במיוחד לקראת חג הפסח המתקרב, מחזירה אסם פעם נוספת את המהדורה של במבה בומבה כשל"פ – במבה ענקית במרקם המשלב פריכות ונימוחות יחד עם חמאת הבוטנים האהובה.
הרעיון ליצירת במבה גדולה עלה באסם כבר לפני מספר שנים. הגרסה הזו של במבה זכתה להצלחה רבה בקרב הצרכן הישראלי. מאז התקבלו באסם פניות רבות מצרכנים בבקשה להחזיר את המוצר למדפים. לכן החליטו כעת באסם להשיק שוב את המוצר לקראת חג הפסח במהדורה כשל"פ.
 

 
 
במבה בומבה הינה אותה הבמבה בטעם המוכר והאהוב ובצורה ענקית המעניקה חווית אכילה ייחודית.
כשרות: בד"צ בית יוסף תכולה: 60 גרם



הטחינה האהובה בבקבוק לחיץ
בשורה חדשה ומשמחת מגיעה ממדפי הטחינה. טחינה גולמית של חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, מושקת באריזת בקבוק לחיץ. הטחינה החדשה משומשום טהור, 100% טבעי, במרקם עדין, משווקת באריזת נוחות במשקל של 350 גרם. הבקבוק החדש בעיצוב חדיש ונוח, מצויד בחלונית צד שקופה לבדיקת הכמות הנותרת בבקבוק, בטעם נפלא ועדין, רק לזלף וליהנות. טחינה בבקבוק לחיץ של אחוה תשווק בכל רשתות המזון (למעט שופרסל ורמי לוי), במחיר משתלם ובכשרות מהדרין, כולל כשרות לפסח לאוכלי קטניות.

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, יועצת מקצועית של חברת "אחוה", "טחינה היא מאכל בריא ואיכותי המבוסס על זירעוני שומשום העוברים תהליך של טחינה, עשיר ביתרונות תזונתיים. כאשר הטחינה טבעית היא נחשבת למאכל בריא מאוד, כיוון שהיא עשירה בסידן, ברזל, חומצות שומן חיוניות, סיבים תזונתיים ודלה בנתרן. טחינה טבעית היא תוספת נהדרת לכל ארוחה ויכולה להשתלב כסלט בפני עצמו או כרוטב לסלט ירקות, תיבול לבשר ואפילו משתלבת בהרבה מאד סוגים של קינוחים".
"אחוה" נחשבת למותג הטחינה הנמכר ביותר בישראל. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", "אנו שמחים לחדש ולהביא לצרכן את הטחינה האהובה הנמכרת ביותר בישראל גם בבקבוק לחיץ. על רקע גל עליות המחירים, אנו מציעים את המחיר המשתלם ביותר ביחס לתכולת המוצר, כמות גדולה יותר מהמוצרים המקבילים בקטגוריה, במחיר זול יותר, זו מדיניות אחוה וכך נמשיך לנהוג תמיד". 
 
 

 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 8.90 ₪ - 9.90 ₪ לאריזת 350 גרם.
להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ (למעט שופרסל ורמי לוי).




"פרימור" משיקה לרגל פסח: מיץ תפוזים סחוט טבעי למהדרין
התפוזים הסחוטים עומדים להיות השנה חלק משולחן ליל הסדר. "פרימור" משיקה לרגל חג הפסח מיץ תפוזים סחוט טבעי 100% בבקבוק 2 ליטר ובכשרות מיוחדת, סחוט למהדרין. המיצים הכשרים לפסח של פרימור בכשרות בד"ץ עדה חרדית, ישווקו ברשתות המזון לרגל החג ויהפכו את שולחן ליל הסדר וימי החג לחגיגיים ושמחים במיוחד.
סדרת המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור", כוללת 100% מיץ תפוזים סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיצים נוספים איכותיים ואהובים על ידי צרכני הקטגוריה, המיצים הסחוטים הינם ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר.
"פרימור" הינו המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, בנוסף למיצים סחוטים ומצוננים מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים וכן רכזי פירות לשוק המוסדי.




מחיר מומלץ לצרכן: כ- 25 – 29 ₪ לבקבוק 2 ליטר.
כשרות מהדרין בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית ירושלים והרבנות נחל שורק.
להשיג ברשתות המזון לשוק החרדי וברשתות השיווק ברחבי הארץ והחנויות המתמחות.



לקראת פסח: אסם-נסטלה משיקה מנה חמה רייס נודלס בטעם עוף כשרה לפסח
חדש לפסח: אסם - נסטלה משיקה לראשונה מנה חמה רייס נודלס כשרה לפסח בטעם עוף במרקם חדש וייחודי, מדובר במוצר פרימיום המעניק חווית אכילה ביתית וטעימה ללא מאמץ.
בשנים האחרונות, הצרכן הישראלי נפתח לטעמים ורכיבים מגוונים, וההשפעה ניכרת בהרבה קטגוריות. בעולם של מנות אישיות מהירות להכנה, אנחנו רואים את ההשפעה דרך הצמיחה שנובעת מחדשנות מוצרית המושפעת מאותם טרנדים קולינאריים כמו הטרנד האסייתי, הטרנד החריף וטעמי עולם.
הסדרה החדשה של מנה חמה רייס נודלס מציעה מגוון מוצרים המבוססים לראשונה על אטריות אורז, בעלי מרקם חדש ואיכותי שלא קיים בשוק התבשילים האישיים. מוצר חדשני, פרימיומי הפונה לקהל הצרכנים הקבוע של שוק התבשילים האישיים (בעיקר צעירים ובני נוער), אך גם לקהל צרכנים חדש שמחפש פתרון לארוחה אישית מהירה יותר מגוונת ומשודרגת.

בשנים האחרונות, סגמנט הנודלס בשוק התבשילים האישיים נמצא בגידול של 23% ואסם-נסטלה מובילה את הסגמנט עם המותג מנה חמה. ועכשיו בכשרות לפסח שמאפשרת למטיילים לאכול מנה אישית חמה וטעימה גם בדרכים ובטיולים ללא מאמץ.

לדברי אדר אלטמן מנהלת מותג מנה חמה באסם נסטלה: "מנה חמה רייס נודלס הושקה בנובמבר האחרון וכבר הפכה להיות מוצר אהוב על הצרכנים בימות השנה. השנה, החלטנו לעשות את כל המאמצים ולהשיק תבשיל אישי נודלס כשר לפסח היחיד בשוק - מנה חמה רייס נודלס בטעם עוף, על מנת לאפשר למטיילים ליהנות מהמוצר האהוב גם במהלך החג. המוצר מהווה פתרון נוח ופשוט לטיולים השונים שניתן לעשות במהלך החג ואין לי ספק כי הצרכנים יאהבו את המוצר ויתנסו בו במהלך החג."




כשרות מנה חמה רייס נודלס בטעם עוף : בד"צ חתם סופר
להשיג ברשתות השיווק



חברת "אחוה" משיקה לרגל פסח סדרת עוגות מיוחדת בסגנון אפייה ביתי

חברת אחוה משיקה לרגל חג הפסח סדרת עוגות בחושות חדשה בסגנון של אפייה ביתית. הסדרה כוללת עוגת בראוניס, עוגת תפוז וקוקוס, עוגת שוקוצ'יפס ועוגת אגוזים וקינמון. העוגות בעלות טעם עשיר, נימוחות בפה ומתאימות לכל המשפחה, נהדרות לאירוח ולבילוי מחוץ לבית, לטיולים ופיקניקים. העוגות בכשרות מהדרין, ללא חשש קטניות, משווקות במגשית מיוחדת במשקל 350 גרם, המתאימה גם לחימום בתנור. עיצוב העוגות צבעוני ומיוחד, באווירה בינלאומית עם איורים מהעולם. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", "אנו שמחים לחדש ולהביא לצרכן עוגות כשרות לפסח במתכון חדש ובמחיר נגיש לכל כיס, בהתאם למדיניות המחירים של אחוה".
עוד תשווק אחוה לפסח את סדרת ממרחי השומשום המתוקים מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא: ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם סילאן וממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר. הממרחים מכילים טחינה גולמית איכותית בכמות גבוהה מאוד, ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דלי נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוניים. מתאימים למריחה על מצה להנאת כל המשפחה. 
 

 
 
כשר ללא חשש קטניות בהשגחת חתם סופר ב"ב.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-10 – 12 ₪ לעוגה באריזת 350 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות מלבד רמי לוי ורשת שופרסל.



"מאפיית אריאל" משיקה סדרת מוצרי מאפה רחבה כשרה לפסח
"מאפיית אריאל", המתמחה במוצרים כשרים לפסח, משיקה ליין רחב של מוצרים כשרים לפסח הכולל סדרת בורקסים, ג'חנון, מלאווח, בצק לפיצה - ללא גלוטן ובמתכונים מקוריים של "מאפיית אריאל". בנוסף תשווק החברה לאפה, לחמניות וסדרת עוגות, עוגיות ומאפינס כשרים לפסח • המוצרים ישווקו ברשתות המזון ובסניפי רשת "מאפיית אריאל" לקראת ובמהלך חג הפסח
חברת "מאפיית אריאל", המתמחה במוצרים כשרים לפסח, משיקה לרגל החג מגוון מוצרים רחב שטרם נראו על המדף: ג'חנון, מלאווח, בורקס גבינה, בורקס תפוח אדמה, בורקס פיצה ובצק עלים. החברה מציעה גם ליין של לחמניות כשרות לפסח, הכולל שישיית לחמניות ולאפה הראשונה מסוגה בשוק. בנוסף, תשווק החברה סדרת עוגות כשרה לפסח הכוללת עוגה בטעם שוקולד, עוגת שיש ועוגת וניל עם שטרויזל וכן סדרת עוגות ועוגיות פרימיום. בסניפי הרשת יוצעו מבחר עוגות פרמיום כשרות לפסח בהן עוגת אספרסו, עוגת שוקוצ'יפס ואגוזים ועוד, וכן מאפינס וסדרה של עוגיות מיוחדות. 
 

 
 
לדברי שי סלמן הבעלים של "מאפיית אריאל, "במשך 25 השנים שכללנו את היכולות ואת ההתמקצעות שלנו בתחום, שיפרנו כל הזמן את הטעם של המוצרים והרחבנו את המגוון". לדבריו, הסיבה להרחבת המגוון היא לחץ של צרכנים לספק עוד ועוד מוצרים. "אנחנו לא מסתפקים בלתת תחליף למוצרי החמץ אלא מביאים טעמים שלעיתים אף עולים על המוצר המקורי", אומר שי סלמן. 
 
סדרת המאפים הכשרה לפסח של מאפיית אריאל כוללת:

ג'חנון כשר לפסח
ג'חנון איכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמתכון מקורי של מאפיית אריאל, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, מוגש קפוא באריזת 600 גרם (14 יחידות). ניתן לאפות על חום נמוך למשך הלילה וכן באפייה מהירה בתנור, ומגישים טרי וחם, לצד עגבניות מרוסקות וביצה קשה. כשר פרווה לפסח לאוכלי קטניות. 
 
 


מלאווח כשר לפסח
מלאווח איכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמתכון מקורי של מאפיית אריאל, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, מוגש קפוא באריזת 600 גרם (6 יחידות). ניתן להכין על מחבת ובתנור, ומגישים טרי וחם, לצד סלט ירקות טרי וביצה קשה. כשר פרווה לפסח לאוכלי קטניות.




בורקס גבינה, בורקס תפוח אדמה, בורקס פיצה כשר לפסח
בורקס איכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמתכון מקורי של מאפיית אריאל, במילוי עשיר של גבינה, תפוח אדמה ורוטב פיצה, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, מוגש קפוא באריזת 600 גרם (18 יחידות). אופים למשך כ-20 דקות ומגישים טרי וחם, לצד סלט רענן. כשר חלבי לפסח לאוכלי קטניות (בורקס תפוח אדמה כשר פרווה). 
 
 



בצק עלים כשר לפסח
בצק עלים איכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמתכון מקורי של מאפיית אריאל, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, מוגש קפוא באריזת 450 גרם (3 יחידות). מיועד למאפי עוגות, עוגיות, קישים, פשטידות ועוד. כשר פרווה לפסח לאוכלי קטניות. 


סדרת העוגות הכשרה לפסח של מאפיות אריאל כוללת:
עוגה בטעם שוקולד, עוגת שיש, עוגת שוקוצ'יפס ועוגה בטעם וניל עם שטרויזל
עוגות כשרה לפסח ללא חשש קטניות, במתכון מקורי של מאפיות אריאל ובטעם של אפייה ביתית, ללא צבעי מאכל, משווקת באריזת נוחות של 350 גרם.




כשרות מוצרי המאפה בהשגחת בד"ץ בית יוסף והרבנות פ"ת.
כשרות העוגות ללא חשש קטניות בהשגחת חתם סופר.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22-24 ₪ לאריזת ג'חנון, מלאווח, בורקס (600 גרם); כ-11 – 13 ₪ לעוגה באריזת 350 גרם וכ 17-19 ללחמניות כשל"פ.
להשיג ברשתות המזון ובסניפי רשת "מאפיית אריאל" ברחבי הארץ.



טחנת "קמח הארץ" משיקה לחג הפסח ג'באטה איטלקית כשרה לפסח, ללא גלוטן
טחנת "קמח הארץ" משיקה לחג הפסח ג'באטה איטלקית כשרה לפסח, ללא גלוטן, המשווקת מוכנה וקפואה באריזה ובה 4 יחידות. הג'באטה נאפית מקמח MOLINO - תערובת אפייה מעולה מאיטליה.

לאחר ההפשרה אפשר לשמור את הג'באטה יומיים בטמפרטורת החדר, או עד חמישה ימים בקירור. לקבלת מעטפת קריספית, מומלץ לאפות אותה כמה דקות בתנור חם.
 
 

 
הג'באטה כשרה לפסח בהשגחת בד"צ בית יוסף (מכיל קטניות) והרבנות פתח תקווה (וברכתו "שהכל"). לנמנעים מגלוטן, היא כמובן מתאימה בכל ימות השנה.
מחיר: כ- 20 ש"ח בממוצע למארז במשקל 400 גרם (4 יחידות, כל אחת במשקל 100 גרם). המחיר הסופי נקבע ע"י החנות המשווקת.
להשיג ברשת ניצת הדובדבן ובחנויות טבע ברחבי הארץ. בקרוב ברשתות שיווק וחנויות נוספות.
** לתערובת האפייה MOLINO תוצאות אפייה שלא נופלות מקמחים רגילים מבחינת מראה, טעם ונוחות העבודה, וניתן להשיגה ברשתות וחנויות טבע, ובאתר הטחנה.



לרגל פסח: מותג הניקיון האהוב בארה"ב Scrub Daddy מגיע לישראל
יבואנית מוצרי המזון והצריכה ר.ב.דגנים, בבעלות רחל ברודנו, נכנסת לראשונה לתחום הניקיון. החברה חתמה על הסכם זיכיון בלעדי עם מותג מוצרי הניקיון השלישי בגודלו בארה"ב, Scrub Daddy. לרגל פסח, תחל החברה לייבא לישראל את מוצרי המותג הפופולארי, הכוללים ספוגי ניקוי מיוחדים לכלים ומשטחים. בשלב הראשון תייבא החברה את הספוג המקורי Scrub Daddy, ספוג עגול וקשיח, המגיע בליין נרחב של צבעים, את Scrub Mommy, ספוג שחציו קשיח וחציו רך המיועד לספיחת הלכלוך ואת Scrub Daddy Lemon, ספוג בתכונות הספוג המקורי, בתוספת ריח לימון.

הספוגים המחייכים של Scrub Daddy, הנחשב למותג הניקיון האהוב ביותר באמריקה, נחשבים לספוגים מהפכניים, רב שימושיים ואיכותיים. הספוגים מתאימים לניקוי משטחים שונים ובהסרת לכלוך קשה מכלים, סירים חרוכים, כיורים, חדרי אמבט, גרילים ועוד. הספוגים אינם סופחים ריחות וכתמים, לא מתפוררים וניתן לנקות בעזרתם גם משטחים חרוכים ללא תוספת של חומר ניקוי. בצורתו הקשיחה מנקה הספוג ביעילות כל משטח ואינו מותיר שריטות. במים פושרים הוא מתרכך ומתאים לכל צורה של כלי וכוס. ספוג הניקוי הייחודי צבעוני וחייכני, נוח לאחיזה ולשימוש ונשאר נקי ועמיד לאורך כ- 3 חודשים. צבעוניות הספוגים מאפשרת להפריד בין שימושי הניקיון, להבדיל בין בשר וחלב וליצור בידול באיזורי הניקיון.

חברת Scrub Daddy הוקמה על ידי אהרון קרוז, יהודי אמריקאי שהיה מכונאי מוסמך, אשר חיפש פתרון לבעיית הלכלוך בידיים שנוצרה מעבודתו. מתוך שנות הניסיון שלו פיתח כריות ניקוי מיוחדות בעזרתן הצליח להסיר כל לכלוך. מצויד בהבנה שיש לו ביד מוצר מנצח הוא רשם אותו כפנטנט ובשנת 2012 החליט להשתתף בתוכנית "הכרישים", בה הוכתר Scrub Daddy כמוצר המצליח ביותר והפך להצלחה בין לילה. כיום נמכרים מוצרי המותג ברשתות הקמעונאיות הגדולות ביותר בארה"ב במיליוני יחידות מידי שנה.

לדברי רחל ברודנו, מנכ"ל ר.ב.דגנים, "אנו שמחים להביא בשורה במדף מוצרי הניקיון באמצעות מותג איכותי כמו Scrub Daddy ובטוחים שבמדינה חובבת ניקיון כמו ישראל, יהפוך המותג לאהוב ביותר גם כאן".




מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17.90 - 19.90 ₪ ליחידה.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המתמחות ברחבי הארץ. 
 
 
 
אקוואפור Aquaphor משיקה שני דגמים חדשים של קנקני מים: אמתיסט, ואוניקס
טעם הקפה לא משהו? היעזרו בקנקן של "אקוואפור" לקבלת מים טעימים לשתייה חמה או קרה, לבישול ולמכונת הקפה! חברת אקוואפור Aquaphor האירופאית משיקה שני דגמים חדשים של קנקנים לסינון ולטיהור מים: אמתיסט ואוניקס.
הקנקנים מיועדים לסינון ולטיהור מי ברז, להפחתת טעם וריח כלור ב-75% לפחות ולהפחתת חומרים מזיקים במים ובהם מתכות, חומרים אורגניים, חלודה, פנולים ועוד. המים המסוננים גם מסייעים להגן על מוצרי חשמל כמו מכונות הקפה והקומקומים. הפילטר שבקנקן מתאים לסינון של כ-200 ליטר ומומלץ להחליפו אחת לחודש, בממוצע (תלוי באיכות המים ובהיקף השימוש).

הקנקנים האיכותיים ללא BPA והם כוללים מחוון המתריע כשהגיע הזמן להחליף את הפילטר. הקנקנים מיוצרים לפי תקן 9001 ISO. לפילטר כשרות חו"ל OK.
קנקן אוניקס Onyx: קנקן בנפח 4.2 ליטר מים (2.9 ליטר מים מסוננים), שקוף, עגול ואלגנטי, עם מכסה לבן.
קנקן אמתיסט Amethyst: קנקן בנפח 2.8 ליטר (1.3 ליטר מים מסוננים), שקוף ואלגנטי, עם מכסה בצבע כחול. הקנקן צר ומתאים לדלת המקרר.
 
 


מחיר: 230 ש"ח (כולל 10 פילטרים. שווי כל פילטר 29 ש"ח).
להשיג באתר https://aquaphor.com/he-il



מדגל מבית פלסאון ישראל משיקה את "שניר" - ברז נשלף ומעוצב למטבח, עם שני מצבי זרימה
מדגל מבית פלסאון ישראל, המתמחה בברזים, ארונות אמבט וכיורי איכות, משיקה את "שניר" - ברז נשלף ומעוצב למטבח, עם שני מצבי זרימה שימושיים. הברז מוצע בצבעי כרום, ניקל מוברש ושחור.
בכל בית, ברז המטבח הוא הברז שעובד הכי הרבה וזו בדיוק הסיבה מדוע עליו להיות פרקטי, פונקציונאלי וכן, גם מעוצב ויפה. ברז "שניר" הוא בדיוק מה שכל בית צריך בכל יום ועל אחת כמה וכמה, בחג עתיר ארוחות ואירוח כמו חג הפסח. לברז קשת גבוהה ואלגנטית, ידית הפעלה מעוצבת ונוחה, פייה נשלפת ושני מצבי זרימה.
 

 

מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקן 9001 ISO ותקנים בינלאומיים מחמירים.
להשיג בחנויות קרמיקה וטמבוריות ברחבי הארץ. פרטים: www.madgal.co.il