חדש על המדף


 

 

 

 

 

 צילומים: יעל האן, אימגארט,ברייט מיתוג ושיווק, sell360pro, סטודיו אוסם, יחצ




במבה אדומה או קרמוגית? למה לא גם וגם!

אסם-נסטלה משיקה קרמוגית במילוי קרם במבה אדומה


לאחר ההצלחה המסחררת של קרמוגית במילוי קרם בייגלה מלוח, אסם-נסטלה מרחיבה את סדרת קרמוגית למקומות מפתיעים ומשיקה את קרמוגית במילוי קרם במבה אדומה!


במבה מתוקה היא אחת מסדרות המוצרים המוצלחות והאהובות תחת מותג העל "במבה" עם קהל צרכנים מושבע, קהל אשר התרגש והעניק ציון גבוה מאוד לרעיון של קרם במבה מתוקה בתוך עוגיית קרמוגית.

אסם-נסטלה זיהתה את הפוטנציאל, החליטה להוציא את הרעיון לפועל ולשלב כוחות בין במבה ובין העוגייה המפנקת קרמוגית, כך יצרה טעם חדש לסדרה: קרמוגית במילוי קרם במבה אדומה. השילוב המושלם בין עוגייה מתוקה ומפנקת לבין קרם במבה מתוקה מתקתק וצבעוני במיוחד היוצר חוויה טעימה ומפנקת.


הצרכן הישראלי אוהב לנסות טעמים חדשים ושילובים מעניינים ומחפש את הריגוש הבא.

היום, יותר מתמיד, הצרכנים מחפשים את הפינוק המושלם והמרגש שיעניק לנו רגע מתוק לצד הקפה, באמצע היום או לנשנוש עם חברים.


המהדורה החדשה של קרמוגית במילוי קרם במבה אדומה מצטרפת לטעמים הקיימים: קרמוגית בטעם שוקו, אגוזים, חלבה, קרמל מלוח וקרם בייגלה שהושק לאחרונה וזכה להצלחה גדולה.


לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה:

"קטגוריית העוגיות היא קטגוריה חשובה עבורנו. שמנו כמטרה להציע ריגושים וחדשנויות שלא נראו כמותם בקטגוריה. הרעיון של שילוב כוחות בין קרמוגית לבין מותג העל במבה עלה לאחר הצלחת קרם הבייגלה. בחנו את הרעיון בקרב צרכנים ולא ציפינו לכזו התרגשות והתלהבות. לא היה לנו ספק שזה הדבר הגדול הבא בקרב חובבי העוגיות.

תהליך הפיתוח שבו הפכנו את הבמבה האדומה והאהובה לקרם מפנק וטעים היה ארוך, אבל התוצאה הסופית מפתיעה, מרגשת ומפנקת במיוחד. אין לנו ספק שכמונו, גם הצרכנים יתרגשו ויתלהבו מהעוגייה החדשה והטעימה"




כשרות: בד"ץ העדה החרדית
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.




חברת "אחוה" משיקה סדרת מיני קצפיות חדשה: מרנג בטעם תות, וניל, ענבים ופירות יער

נשיקות צבעוניות במגוון צבעים וטעמים, מיני קצפיות בטעם תות, וניל, ענבים ופירות יער, משווקות באריזות נוחות מיוחדות • מיני קצפיות של "אחוה" ללא שומן, דלות בנתרן, נפלאות לקישוט עוגות ומאפים

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה סדרת מוצרים חדשה ומיוחדת: מיני קצפיות. הסדרה החדשה כוללת ארבעה טעמים בהם מיני קצפיות בטעם תות, בטעם וניל, בטעם ענבים ובטעם פירות יער. הקצפיות החדשות, בצבעים מקסימים מעוררי תיאבון, משווקות באריזות נוחות מיוחדות, צנצנות עגולות עם פתיחה וסגירה לשימוש נוח ולשמירת הטריות.

נשיקות מרנג עשויות מתערובת מתוקה של קצף, חלבונים וסוכר הנוצרת על ידי הקצפה ואפייה ארוכה בחום נמוך. המרנג משמש כבסיס לעוגיות מקצפת אפויות, לעיטור מאפים מתוקים, כבסיס להכנת מוסים או כממתק בפני עצמו. מיני קצפיות של "אחוה" דלות מאוד בנתרן, ללא שומן, והן נהדרות לשימוש בקינוחים מתוקים ולקישוט עוגות, עוגיות ומאפים.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", "אנחנו שמחים לחדש בסדרת מוצרים מיוחדת, המתאימה לכל המשפחה, גם כקינוח מתוק וכן לקישוט ואפייה. נדאג להביא גם את המוצרים הללו במחיר הנוח ביותר לצרכן".
 

 

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 8.90 – 10.90 ₪ למיני קצפיות באריזת 140 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות מלבד רמי לוי ורשת שופרסל.




"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה פרמיום טרייה במילוי בשר: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו

פסטה פרמיום טרייה במילוי בשר בסטנדרט איכות מעולה, 100% חיטת דורום עם אחוז חלבון גבוה, עשויה בשיטה איטלקית מסורתית • הסדרה כוללת 3 טעמים: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו בשימוש בשר בקר ועוף מובחרים, אינה מכילה חומרים משמרים או צבעי מאכל, קלה ומהירה להכנה ישירות מהמקפיא

חברת פסטה ריקו, החברה המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית ומשווקת מוצרי המזון מאיטליה, משיקה לראשונה סדרת פסטה פרמיום טרייה בשרית. סדרת המוצרים החדשה כוללת פסטה טרייה בשלושה טעמים: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו. הפסטה עשויה מ- 100% קמח דורום איכותי עשיר בחלבון (13 גר' חלבון ב- 100 גר' קמח), ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא אבקות טעם וריח. מילוי הבשר מנתחי בקר ועוף משובחים, בשילוב רכיבים טבעיים כירקות שורש ותבלינים. סדרת הפסטה הטרייה החדשה של פסטה ריקו תשווק במקפיאים של רשתות המזון ברחבי הארץ באמצעות חברת "תנובה" ותלווה במבצעי השקה מיוחדים.

סדרת הפסטה הבשרית החדשה של "פסטה ריקו" הנה פסטה פרמיום, נגיסה וטעימה להפליא ברמה עולמית של פסטה איטלקית, עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. הפסטה עשויה מ-100% קמח חיטת דורום איכותי, עם אחוז גבוה של חלבון בקמח. הפסטה הטרייה אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, היא משביעה ואיכותית, קלה ומהירה להכנה בזמינות ושימושיות ישירות מהמקפיא.

לדברי שי אלון, מנכ"ל חברת פסטה ריקו, "לאחר השקות מוצלחות של מוצרי פסטה טרייה ורביולי, אנו שמחים להרחיב את ליין המוצרים עם מוצרי פסטה במילוי מכסה אנטריקוט ועוף. זוהי הפעם הראשונה שמושק בישראל טורטליני בשרי ברמת פרמיום, המוכן לאכילה באמצעות הכנה מהירה ישירות מהמקפיא". לדבריו, פסטה ריקו שמה לה למטרה לחולל מהפיכה במדף הפסטה ולהכניס אל המשפחה הישראלית שימוש בפסטה טרייה בדומה לאיטליה.

סדרת המעדנייה הבשרית כוללת פסטה פרמיום טרייה ב-3 טעמים:

טורטליני ראגו
פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי בשר בקר מכסה אנטריקוט. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה בהקפצה קלה על המחבת עם ירקות, עם רוטבי עגבניות ,עם ציר בקר מצומצם ועוד..

טורטליני עוף
פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי עוף. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ישר מהמקפיא ונהדרת להגשה עם פטריות מוקפצות, רטבים על בסיס שמן זית וירקות טריים ועוד.

אניולוטי ראגו
פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי בשר בקר מכסה אנטריקוט וירקות שורש. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת בצריבה קלה במחבת ותוספת ירקות ירוקים, עם רוטבי עגבניות, או על בסיס שמן זית.

חברת "פסטה ריקו" מתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית הנושאת את תו האיכות BRONZE DIE, רטבים, קמחים, אורז ועוגיות. פסטה ריקו ידועה בטעם הפסטה המשובח והמיוחד שלה, הטריות, הקמח העשיר בחלבונים והמרקם המעולה, שהפכו אותה לפסטה פרמיום הנמכרת במסעדות שף, במעדניות ובבתי אב בכל רחבי הארץ. בנוסף מייצרת החברה עבור השוק המוסדי והפרטי מגוון רחב של פסטות טריות, כדורי פיצה, רוטבי עגבניות וקינוחים בהם פנקוטה ועוד.
 

 

כשרות: בשרי, בהשגחת רבנות מגדל העמק.
מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 29.90 ₪ לאריזת 300 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובמגוון החנויות והמכולות המובחרות.




חברת "אחוה" משווקת לרגל פורים מבחר אוזני המן במחיר ללא תחרות

אוזני המן מבית אחוה טעימים במיוחד ונימוחים בפה נמכרים באריזת 450 גרם שומרת טריות ובאריזת חיסכון משפחתית של 700 גרם • למרות גל ההתייקרויות בשוק המזון שומרת אחוה שומרת על מחיר אוזני המן זול ומשתלם ותשווק לחג גם אוזן המן במילוי קרם בטעם שוקולד באריזה אישית בשקל אחד בלבד
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משווקת לרגל חג הפורים אוזני המן טעימים ופריכים במגוון טעמים: אוזני המן במילוי מלית פרג, אוזני המן במילוי מלית תמרים ואוזני המן במילוי ממרח בטעם שוקולד. אוזני המן מבית אחוה מצטיינים בבצק רך ונימוחים בפה ובעלי טעם ביתי עשיר. אוזני המן עשירים במילויים של פרג, שוקולד ותמרים, המעניקים לעוגיות את טעמן העשיר והנפלא.
אוזני המן של "אחוה" משווקים באריזת נוחות שומרת טריות של 450 גרם, קלה לפתיחה ולסגירה, וכן באריזת חיסכון משפחתית של 700 גרם. בנוסף, משווקת אחוה אוזן המן במילוי שוקולד באריזה אישית סגורה, במחיר של 1 שקל בלבד!
אחוה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי מאפה משובחים בהם עוגיות מרוקאיות, רוגלך, עוגיות ממולאות, שוקולד צ'יפס, עוגות מאפין אישיות, עוגת תפוח עץ, עוגת שיש, עוגת שמרים קינמון וסדרת מאפים ללא סוכר. 
 

 
 
מחיר מומלץ לצרכן: 8-10 ₪ לאריזת 450 גרם; 10-12 ₪ לקרטונית 700 גרם.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות מלבד שופרסל ורמי לוי.




צבר יוצאת בבשורה קולינרית חדשה ומשיקה את "המעדנייה של צבר"

צבר יוצאת בבשורה קולינרית חדשה ומשיקה את "המעדנייה של צבר" -. במסגרת זאת, תשיק החברה, לראשונה, סדרת גבינות עם ירקות קלויים. "המעדנייה של צבר" מושקת כחלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה המתכתבת עם הביקוש ההולך וגובר למוצרי מעדנייה. בצבר זיהו כי הישראלי עובר בשנים האחרונות שינויים המתאפיינים במספר מגמות מרכזיות: אותנטיות, טריות, חוויה קולינרית ולוקאליות. שינויים אלה הובילו לאחת התופעות הקולינריות המעניינות של התקופה – פריחתן המחודשת של המעדניות, ומעבר של הקונים לרכישה מוגברת של מוצרי פרמיום מחוץ לרשתות השיווק.

ממרחי הגבינות הם פרי שיתוף פעולה עם מחלבת כפר תבור, שפיתחה עבור צבר גבינות ייחודיות בטעם ובמרקם, המשתלבות באופן אופטימלי עם סלטי הירקות הקלויים. מחלבת כפר תבור הפועלת משנת 2002 , מייצרת ומשווקת מוצרי חלב איכותיים וייחודיים ומתמחה בייצור גבינות מיוחדות כגון: צהובות וקשות, גבינות מוצרלה, שמנת, ריקוטה, גבינות לבנות, מלוחות ועוד.

בשלב הראשון תשיק צבר סידרת ממרחים על בסיס גבינת לאבנה בשילוב ירקות קלויים: לאבנה עם קרם פלפלים, לאבנה עם חציל על האש ולאבנה עם פלפל חריף וגרגירי חומוס. לצידם, משיקה החברה גם שורת ממרחים עם מתכונים עדכניים של אריסה, סחוג ירוק וסחוג אדום, פסטו ועגבניות מיובשות וכן סלטים. בהמשך, וכחלק מפיתוח פורטפוליו של מוצרי המעדנייה, תושק סדרת ממרחי קרם בולגרית בשילוב ירקות קלויים. ברוח חוויית הצריכה במעדנייה, עוצבו גם האריזות בעיצוב עכשווי, שקוף, דמוי זכוכית.
 

 




חברת Monday משיקה סדרת דגני בוקר חדשה ברמת פרמיום: Bon&Bon
דגני בוקר פרמיום בטעם נוגט, שוקולד, בראוניז וקרמל מלוח, באיכות גבוהה, במילוי מושקע ומוקפד ובשילוב טעמים המעניקים חוויה מפתיעה ומפנקת • לראשונה בישראל, דגני בוקר עם בשורה חברתית: חברת מאנדיי תתרום 20% מהרווחים מכל מכר של אריזת Bon&Bon חזרה לקהילה
מותג דגני הבוקר Monday משיק סדרת דגני בוקר חדשה, באיכות פרמיום: Bon&Bon. הסדרה כוללת דגני בוקר בארבעה טעמים: נוגט, שוקולד, בראוניז וקרמל מלוח. הדגנים איכותיים ביותר, טעימים להפליא, עם מילוי עשיר במיוחד (51% מילוי נטו), בשילוב טעמים חדשים ומיוחדים שחייבים לטעום. ולראשונה בישראל, דגני בוקר עם בשורה חברתית: חברת מאנדיי תתרום 20% מהרווחים מכל מכר של אריזת Bon&Bon חזרה לקהילה. התרומות יופנו בין היתר לפנימיות לנוער בסיכון, חיילים בודדים, מעונות לנשים מוכות ומטרות חשובות נוספות. החברה הקימה אתר אינטרנט דרכו היא תודיע לציבור בשקיפות מלאה כמה מארזים נמכרו, לאיזו מטרה תרמה בון-בון בכל פעם וגובה הסכום שהוקצה לתרומה.
 
סדרת דגני הבוקר החדשה של חברת Monday מיוצרת על ידי ענקית המזון ראלקורפ. החברה נחשבת ליצרנית הדגנים השלישית בגודלה בעולם, כשבין מותגיה דגני הבוקר Post, המשווקים בישראל באמצעות חברת "ר.ב.דגנים", בעלת מותג מאנדיי. בכוונת החברה להביא בשורה חדשה, צרכנית וחברתית, בשוק דגני הבוקר הנשלט בעיקר על ידי ענקיות כיוניליוור, קלוגס ונסטלה-אסם. דגני הבוקר החדשים ישווקו לרשתות המזון ברחבי הארץ על ידי ר.ב.דגנים, וילוו במבצעי השקה מיוחדים. 
 
לדברי רחל ברודנו, מנכ"ל ר.ב.דגנים, "בבון-בון הושקעו משאבים ומאמצים רבים כדי לייצר דגנים יותר איכותיים, יותר טעימים ועם יותר מילוי לעומת האחרים והכי חשוב, טעמים חדשים ומדליקים ומילוי שהוא 51% מילוי נטו. בנוסף, בון-בון חרתה על דגלה להעביר את הטוב הלאה! אלו לא רק דגנים טעימים להפליא, אלא גם ממולאים בכוונות טובות, וחוץ משמחה בפה, תהיה לצרכנים גם שמחה בלב באמצעות תרומה של 20% מהרווחים חזרה לקהילה". 
 
סדרת המוצרים החדשה כוללת דגני בוקר ב-4 טעמים:
Bon&Bon בטעם נוגט
דגנים במילוי קרם בטעם נוגט. אגוזי הלוז שנבחרו בקפידה יוצרים מילוי מפנק של נוגט אהוב שמלטף את הלשון.

Bon&Bon בטעם שוקולד
דגנים במילוי קרם בטעם שוקולד. הרבה קקאו ונגיעות וניל מולידים עבור אוהבי השוקולד, דגני שוקולד הממלאים באנרגיות וכיף להמשך היום.

Bon&Bon בטעם בראוניז
דגנים במילוי קרם בטעם בראוניז. לראשונה שילוב של בראוניז עטופים בדגנים, טעם ושילוב פשוט לעוף עליו.

Bon&Bon בטעם קרמל מלוח
דגנים במילוי קרם בטעם קרמל מלוח. הרבה דמיון ואהבה הושקעו בטעם הזה. כל טעימה בשילוב הזה מעניקה חוויה מפתיעה ומפנקת.

חברת Monday הנה חלק מיבואנית מותגי המזון העולמיים "ר.ב.דגנים", בבעלות רחל ברודנו. החברה הנה המשווקת הבלעדית בישראל של מותג דגני הבוקר אוראו ומגוון דגני Post, יצרנית הפירות היבשים Sun-Maid, יצרנית הקונפיטורות Bonne Maman, מותג דגני הבוקר Weetabix, מותג הסוכריות העולמי PEZ, יצרנית התבלינים העולמית McCormick ועוד. מוצרי החברה משווקים בכל רשתות השיווק בישראל ובחנויות מובחרות. 
 

 
 
כשר פרווה בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 – 22.90 ₪ לאריזת 480 גרם.
 
להשיג ברשתות המזון והחנויות המתמחות ברחבי הארץ. פרטים גם באתר האינטרנט של החברה:
www.bonbon-cereals.co.il




חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניק חדש בסגנון איטלקי: סלמי פפרוני
נקניק סלמי מעושן בסגנון איטלקי, ללא גלוטן, מיוצר מתערובת בשרים של הודו ובקר, מתובל בגרעיני פלפל שחור שלמים, נהדר לשימוש בכריכים וכתוספת למאפים בתנור, מרקים ותבשילים • הנקניק החדש ישווק באריזת 300 גרם ויצטרף לסדרת הנקניקים היבשים המובחרים של מעדני יחיעם
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניק חדש בסדרת הנקניקים היבשים: סלמי פפרוני. נקניק מעושן בסגנון איטלקי, ללא גלוטן, מעולה לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים. הנקניק החדש מיוצר מערובת בשרים של הודו ובקר ובתיבול אופייני ופיקנטי, ישווק באריזת 300 גרם ויימכר בסטנד הנקניקים היבשים של מעדני יחיעם ברשתות המזון.
סדרת הנקניקים היבשים של מעדני יחיעם כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין מוצרי הסדרה, סלמי מעושן, סלמי גלילי, קבנוס קלאסי, קבנוס פפרוני ועוד. בנוסף, מייצרת יחיעם נקניקי בוטיק הכוללים את הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סרוולט ועוד. לאחרונה השיקה יחיעם סדרת נקניקיות פרמיום חדשות הכוללת נקניקיות צ'וריסו ונקניקיות בסגנון צרפתי ונקניקיות בקר בסגנון אמריקאי הזוכות להצלחה. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "אנו שמחים לרענן את קטגוריית הנקניקים היבשים ולצרף נקניק חדש, סלמי פפרוני. טעמו של המוצר משובח ביותר ואנו בטוחים שקהל לקוחותינו ייהנה ממנו מאוד". 
 
 

 
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22.90 ₪ לאריזת 300 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.



מותג החיתולים בייביסיטר, משיק חיתול חדש לרך הנולד במידות 1 ו-2, המותאם לחודשים הראשונים של התינוק
בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל, זו השנה השלישית ברציפות* והמשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק חיתול חדש לרך הנולד במידות 1 ו-2, המותאם לחודשים הראשונים של התינוק. לאחר תהליך פיתוח ארוך ומוקפד, בו לקחו חלק הורים רבים והכל בכדי להעניק חיתול שיענה על הצרכים והדרישות של הורה מחתל בישראל, נולד החיתול החדש, שמציע להורים מחתלים מוצר מעולה במחיר נגיש.

סופג יותר מהמתחרים המובילים**

חיתול הניו בורן החדש, כמו כל סדרת חיתולי בייביסיטר, הינו בעל ספיגה מוגברת ונמצא כי הוא סופג כ- 30% יותר מהמתחרים המובילים האגיס ופמפרס**, פרמטר חשוב בבחירת החיתול. כמו כן, החיתול בעל שכבה נושמת באמצעות Air Flow Technology™, להגנה על עורו העדין של התינוק. עוד מאפיין חשוב הוא שהחיתול נבדק דרמטולוגית לעור רגיש וכהיפואלרגני בפיקוח רופא עור***.





הגנה מקסימלית לעור התינוק
החיתול החדש רך וגמיש ובעל עיצוב ייחודי, עם סגירה גמישה לעיטוף מושלם והתאמה מיטבית לגוף התינוק. בעל סמן רטיבות המאפשר לדעת מתי נדרשת החלפת חיתול ופתח קדמי לאזור הטבור (רק במידה 1), המונע מגע של החיתול עם גדם חבל הטבור. פרמטרים חשובים אלו, מעניקים הגנה מקסימלית וטובה לעור התינוק בחודשי חייו הראשונים!


75% מההורים העדיפו אותו על פני האגיס1
בסקר שערכה החברה, נמצא בין השאר, כי 75% מההורים שהתנסו בחיתול החדש, העדיפו אותו על האגיס . עוד נמצא כי כ-75% ממשתתפי המחקר העניקו ציון 'מצויין' לפרמטר רכות החיתול ו-100% מהם השיבו כי החיתול נעים למגע.

יעל בן צבי, סמנכ"לית שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה, מציינת כי "בפיתוח החיתול החדש של בייביסיטר, כמו בכל מוצרינו, הושם דגש על מענה מיטבי לצרכים של הצרכנים שלנו, כדי להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר. בזכות חיתול מצוין שעושה את העבודה, המותג בייביסיטר שעשה מהפכה בשוק וצומח יותר מכולם כבר 3 שנים ברציפות*, מנתב כעת את ההצלחה גם למידות הקטנות 1 ו-2. היה לנו חשוב לחדד ולדייק את הדרישות ואני גאה לומר, כי הצלחנו להגיע לתוצאה מצוינת, המהווה קפיצת מדרגה עבור ההורים בישראל. החיתול החדש שלנו, נותן מענה לכל מה שהורים מחפשים בחיתול לתינוק שלהם: חיתול בעל ספיגה מנצחת, שהוכחה בבדיקות מעבדת SGS העולמית**, חיתול שנבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ונמצא מתאים לעורם הרגיש של תינוקות*** ולא פחות חשוב מכך, במחיר נגיש".

מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בדיגיטל ובנקודות המכירה, הן במגזר הכללי והן במגזר החרדי.

אריזות חיתולי בייביסיטר ניו בורן החדשים ישווקו במידות 1 (2-5 ק"ג) ו- 2 (3-6 ק"ג).
מחיר מומלץ לצרכן 26.90 ₪ מחיר השקה 24.90 ₪

ניתן להשיג בנקודות המכירה השונות: ברשתות המזון, רשת Be, סופר-פארם אונליין, חנויות מתמחות למוצרי תינוקות וכמובן באתר בייביסיטר.


שוק החיתולים בישראל
שוק החיתולים החד פעמיים בישראל נאמד בכ־600 מיליון שקל ונמצא בצמיחה. על פי נתוני הלמ"ס, בחודש ספטמבר 2021 נרשמה עלייה של 3.9% בשיעור הילודה בארץ בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד. בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח בישראל זו השנה השלישית ברציפות*, מפתח, מייצר ומשווק חיתולים שמצטיינים בספיגה וגם מותאמים לעורו הרגיש של התינוק***, אלטרנטיבה שמאפשרת להורים בישראל חיתולים מצויינים במחיר נגיש.

בייביסיטר הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, הגיל השלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: דוקטור עור, ליסטרין, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.


*על פי נתוני סטורנקסט שנים 2018-2021.

**על פי בדיקות מעבדת SGS מנובמבר 2020. נבדק ע"י תמיסת מלח על חיתולי האגיס אקסטרה קר ופמפרס בייבי דריי לעומת חיתולי בייביסיטר ניו בורן (כולם מידה 1).

***נבחן במעבדה מוכרת בפיקוח רופא עור.

1על פי מחקר חברת NEW SENSE RESEARCH מיוני 2020 .