חדש על המדף

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 צילומים: סטודיו אוסם, גיא זיידל, SANTE, יחצ


אסם מרחיבה את סדרת בייגלה כפיות עם מהדורה חדשה שמכניסה פיקנטיות לשגרה

אסם משיקה מהדורה מיוחדת - בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי. בסדרת בייגלה כפיות האהובה קיימים כיום שני טעמים: בייגלה כפיות בסגנון כפרי ובייגלה כפיות בסגנון איטלקי. המהדורה החדשה זמינה על המדפים החל מחודש ינואר 2022 ונועדה לרגש ולהפתיע את צרכני הבייגלה עם טעם חדש - פיקנטי, עוצמתי ומתובל.
סדרת בייגלה כפיות הושקה לראשונה במאי 2019 ויצרה חווית צריכה חדשנית בעולמות הבייגלה. ממחקר שערכה אסם-נסטלה, עולה כי 40 אחוז מצרכני הבייגלה נוהגים לטבול בייגלה בדיפים שונים כמו גבינות, טחינה וחומוס.
בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי, כמו שאר מוצרי הסדרה, הוא דק, טעים וקריספי, מתאים ונוח מאוד לאכילה עם מטבל. האריזה של בייגלה כפיות החדש בולטת ושונה מנראות שאר אריזות בייגלה אסם האדומות, והצ'ילי על גבי האריזה ממחיש את הפיקנטיות שבמוצר.
 

 
 
בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי באריזת 300 גרם: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית יקנעם. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.




במבה-INSIDE OUT
לראשונה – הנוגט בחוץ והבוטנים בפנים!
אסם יוצאת בבשורה חדשנית ופורצת דרך בבמבה במילוי, ומשיקה במהדורה מוגבלת את במבה INSIDE OUT – לראשונה הנוגט בחוץ והבוטנים בפנים. הטעם הייחודי והשילוב האהוב בין נוגט לחמאת בוטנים מעניק חוויה כפולה ומפנקת לאוהבי הבמבה במילוי מכל הגילאים.

במבה נוגט הינו אחד החטיפים האהובים ביותר בקרב הצרכן הישראלי, המלווה אותם בתחנות חייהם המרכזיות והמהותיות. בשל כך באסם חשבו על דרך ייחודית לצאת מהקופסא ולייצר גרסה הפוכה של במבה נוגט, כאשר לראשונה הנוגט יהיה בחוץ והבוטנים בפנים –שילוב מבוקש ואהוב במיוחד.

במבה INSIDE OUT זכתה בציון הגבוה ביותר מהשנים האחרונות במבחני טעימה של בני נוער כמוצר אהוד במיוחד (בהשוואה לציוני התקבלות כללית במבחני מהדורות במבה במילוי קודמים, מבחנים מונדיים בקרב נוער בגילאי 13-17, KANTAR. מבחן הטעימה לבמבה במילוי INSIDE OUT בוצע ב- 2021). מדובר בהשקה ייחודית עבור מוצר נחשק שמושק בעקבות אהדת צרכנים לבמבה נוגט המוכר ואהוב.

אריזת במבה INSIDE OUT בנראות בולטת על המדף שמחוברת למוצר ומדגישה שמדובר בבמבה נוגט INSIDE OUT במראה פודאפילי, במטרה להגביר את ההתנסות בחוויה.




במבה INSIDE OUT יימכר באריזות 60 גרם ו-130 גרם.
כשרות –בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית שדרות.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.90 – 8.90 ₪ לאריזת 55 גרם.
להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ.




חברת "מאכלי עולם" משיקה סדרה נהדרת של צ'יפס אמריקאי בטעמים, של חברת S'HAL מניו יורק

החטיף קראנצ'י בטירוף, ללא חומרים משמרים וללא גלוטן. בטעמים: צ'ילי מתוק, ברביקיו מעושן, מלח ים, ברביקיו ודבש ומלח ים וחומץ

מי לא אוהב צ'יפס? שיקום! חברת "מאכלי עולם", המתמחה ביבוא ושיווק טעמים ומאכלים מהעולם, משיקה סדרה נהדרת של צ'יפס אמריקאי בטעמים של חברת S'HAL מניו יורק, בטעמים מגוונים - צ'ילי מתוק; מלח ים; ברביקיו מעושן; מלח ים וחומץ; ברביקיו ודבש ובקרוב, יושקו טעמים נוספים! הצ'יפס - קראנצ'י בטירוף - הוא החטיף הרשמי של קבוצת הבייסבול הניו יורקית מטס.
חברת S'HAL מכינה צ'יפס מתפוחי אדמה אמיתיים ואיכותיים, ועל כך גאוותה. החטיף ללא חומרים משמרים וללא גלוטן ולכן מתאים גם לנמנעים מגלוטן. הצ'יפס מיוצר בטכנולוגיה ייעודית ( (KETTLE CHIPSהתורמת לצ'יפס פריך במיוחד, שחום ומגרה. מצוין ליד בירה, שתייה קלה או חמה, לצפייה במשחק כדורגל, כדורסל או בייסבול, לבינג', למילואים, בנסיעה באוטו, לטירונות ולמפגש משפחתי או עם חברים.
 

 
 
כשר פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
מחיר: 15 – 20 ש"ח לאריזה במשקל 141 גרם.
להשיג ברשת סופר יודה, אתר כרמלה עד הבית וחנויות ופיצוציות נבחרות ברחבי הארץ.



חמאת שקד ישראלי "מבית השקד" מכפר תבור. המיוצרת בארץ ומכילה  100% שקדים שגדלו בישראל

 "חמאת שקד ישראלי", המיוצרת בארץ ומכילה אך ורק 100% שקדים שגדלו בארץ ונטחנו עם קליפתם. החמאה במרקם רך ובטעם של שקד אמיתי, מתאימה למילוי ואפייה, כבסיס מצוין לרטבים לסלט, לשייקים ועוד וגם פשוט נטורל – על פרוסה, פנקייק, במוזלי, או עם כפית, ישירות מהצנצנת.
את החמאה מכינים בטמפרטורה מבוקרת של 32 מעלות – כך שסגולותיו וערכיו הבריאותיים של השקד נשמרים באופן אופטימאלי והיא גם עשירה בערכים תזונתיים ובהם: 26 גרם חלבון, 408 מ"ג סידן, 12.5 גרם סיבים תזונתיים, 14.3 גרם פחמימה ו-3.9 מ"ג ברזל (ל-100 גרם מוצר). החמאה היא סנונית ראשונה ב"סדרת הרכיב הבודד" האיכותית של החברה, שתכלול ממרחים וחמאות שכוללים אך ורק רכיב אחד.
 

 
 
כשר פרווה, בהשגחת בדץ חוג חתם סופר והרבנות האזורית שומרון.
מחיר: כ- 34.90 ש"ח (ל-300 גרם).
להשיג בניצת הדובדבן, סטופ מרקט, טיב טעם, בבתי טבע מובחרים ובאתר https://nuthouse.co.il

"בית השקד" מציע מתכון לעוגת תפוחי עץ ביתית בציפוי קרם מסקרפונה וחמאת שקד ישראלי
באדיבות המתכונאית אריקה לוי
 
מצרכים:

לעוגה
4 ביצים
1+1/4 כוסות סוכר
2 כוסות קמח תופח (או 2 כוסות קמח רגיל + 2 כפיות אבקת אפייה)
1 כוס שמן
1 כפית קינמון
קורט מלח
4 תפוחי עץ קלופים ומגולענים, חתוכים לקוביות קטנות
לציפוי
1 גבינת מסקרפונה
1 מיכל שמנת מתוקה להקצפה
4 – 6 כפות "חמאת שקד ישראלי" של "בית השקד"
2 - 4 כפות סוכר (רצוי חום) או סילאן (תלוי בדרגת המתיקות שרוצים)
1/2 כפית קינמון
לגיוון: 1/4 כפית ג'ינג'ר טחון
אופן ההכנה:
עוגה
לחמם תנור ל-180 מעלות
• לנפות קמח (או קמח ואבקת אפייה)
• לערבב תפוחי עץ עם קינמון ו-2 כפיות סוכר חום
• להקציף ביצים וסוכר לתערובת אוורירית
• להוסיף קמח וסוכר. להוסיף את תפוחי העץ
• לצקת לתבנית עגולה (22 – 24) או לשתי תבניות אינגליש קייק
• לאפות כ-45 דקות, עד שקיסם שננעץ בעוגה יוצא יבש. לצנן
ציפוי
• להוציא מהמקרר את המסקרפונה כחצי שעה לפני ההכנה
• רצוי לשים את השמנת המתוקה במקפיא למשך 15 דקות, טרם הקצפתה
• להקציף מסקרפונה 2 דקות במהירות נמוכה-בינונית, עד לריכוכה. להוסיף את חמאת השקד, הקינמון והסוכר, ולהקציף עוד 2 דקות
• להוסיף את השמנת המתוקה בקילוח דק. כשכל השמנת בפנים, להגביר את המהירות למהירות גבוהה ולהקציף לייצוב
• למרוח על העוגה הקרה
 
 

 
מרבה מרחיבה את סדרת עוגית 37% שוקולד צ'יפס האייקונית: עוגיות במרקם רך


מרבה ישראל יבואנית העוגיה באריזה הכחולה שזכתה לכינוי "37" ומחזיקה בתואר הבלתי מעורער "עוגיית השוקולד צ'יפס הנמכרת ביותר בישראל", ממשיכה לחדש ולהפתיע עם מהדורה חדשה של העוגיות האהובות: עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך – רכות ואוריריות, נמסות בפה ועמוסות בשוקולד, בשלושה טעמים מפנקים!
מהדורת עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך כוללת 3 טעמים, שני טעמים קיימים וטעם חדש:
1 .עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך - עוגייה מעודנת ורכה, משובצת כפתורי שוקולד חלב, לבן ומריר לתענוג יוצא דופן שחובה לנסות.

2. עוגיות שוקולד צ'יפס ופירות יער במרקם רך- שילוב פירות היער החמצמצים עם מתיקותו של השוקולד הבלגי הלבן המשובח בעוגיה הרכה, מבטיח את טעמן העדין והמיוחד של העוגיות, שלא ניתן להפסיק לאכול אותן.

3. טעם חדש! עוגיות לימון ושוקולד צ'יפס במרקם רך-עוגיות נימוחות בטעם לימון עם 29% שוקולד לבן תענוג מרענן ומפתיע לא רק לחובבי הלימון.

המהדורה החדשה והרכה מצטרפת למגוון הטעמים העשיר בסדרת עוגיות השוקולד צ'יפס של מרבה:
 עוגיות 37% שוקולד צ'יפס
 עוגיות טריפל שוקולד ציפס
 עוגיות ממולאות קרם שוקולד
 עוגיות ממולאות קרם נוגט (נוגטלי)
 עוגיות שוקולד צ'יפס מצופות שוקולד
 עוגיות מיני שוקולד צ'יפס




מחיר מומלץ לצרכן- 10-12 ₪

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.



אסם משיקה מגוון חטיפים ושילובים חדשים
בנוסף להשקת במבה נוגט INSIDE OUT - אסם משיקה שני מיקסים חדשים: ביסלי קראנצ' מיקס וביסלי בלאגן מיקס וכן, אפרופו בטעם לחם שום
לכבוד שנת 2022, אסם מביאה הזדמנויות חדשניות ומשיקה מגוון חטיפים ומיקסים חדשים אשר יוצעו לצרכן במהדורה מוגבלת החל מינואר 2022. בנוסף לבמבה INSIDE OUT, משיקה אסם שני מיקסים חדשים: ביסלי קראנצ' מיקס וביסלי בלאגן מיקס וכן, אפרופו בטעם לחם שום.
אחת המגמות הבולטות בקטגוריית החטיפים הם שילוב בין מרקמים, טעמים וחוויות אכילה שונות ומפתיעות. מותגי אסם ממשיכים לרגש ולחדש, וגם הפעם מוצרי החדשנות של המותגים השונים מצליחים לתת מענה לחוויית האכילה הן באופן אמוציונלי והן באופן סנסורי.
בין שלל החטיפים החדשים ניתן למצוא במהדורה מוגבלת את: במבה נוגט INSIDE OUT, לראשונה הנוגט בחוץ וחמאת הבוטנים בפנים. השקה חדשנית, ייחודית ופורצת דרך אשר התקבלה בהתלהבות גבוהה בקרב בני נוער וזכתה בציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה, בשורה חדשה בסגמנט הבמבה במילוי.
בנוסף, בעולמות ביסלי, משיקה אסם שני מיקסים חדשים: מהדורה מוגבלת של ביסלי קראנצ' מיקס - ביסלי בצל, שטוחים ואפרופו, ומהדורה מוגבלת נוספת של ביסלי בלאגן מיקס – ביסלי ברביקיו, דובונים ופיצוחים. מיקסים אלו נבחרו על ידי הצרכנים בסקר שנערך ברשת. מדובר בשילוב מרגש של טעמים ומרקמים ובהזדמנות צריכה חברתית נהדרת. המיקסים נמכרים במהדורה מוגבלת במשקל 150 גרם, כאשר כל צרכן אוכל את המיקס בצורה שהוא אוהב.
חטיף נוסף המושק בינואר 2022 במהדורה מוגבלת הוא אפרופו לחם שום - טעם בועט אבל אלגנטי. במבחני טעימה אפרופו בטעם לחם שום השיג תוצאות מצוינות, המוצר נתפס כטעים, אטרקטיבי מבחינה ויזואלית, בעל טעם מעניין שמתאים מאוד למותג ומשתלב היטב עם המרקם המוכר והאהוב של האפרופו (תירס) וחווית אכילה מהנה.
 

 
 
החטיפים יימכרו בגדלים הבאים:
במבה נוגט אינסייד אאוט נמכר ב-2 גדלים: 60 גרם ו-130 גרם
ביסלי קראנצ' מיקס וביסלי בלאגן מיקס נמכרים ב-150 גרם
אפרופו לחם שום נמכר ב-50 גרם.
כשרות: כל המוצרים כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית
למעט ביסלי בלאגן מיקס (מכיל דובונים) - כשרות פרווה- חתם סופר ורבנות מקומית.



סדרת חטיפי חלבון חדשה - :go on nutrition כל חטיף במשקל 50 גרם - מכיל 33% חלבון!

הכירו סדרת חטיפי חלבון חדשה - סדרת חטיפי החלבוןgo on ,nutrition המושקת בימים אלה בשלושה טעמים נהדרים: וניל-פטל, שוקולד וקרמל מלוח. החטיפים מספקים "בוסט" טעים של חלבון איכותי, ויטמינים ומינרלים. הם ללא תוספת סוכר והם מתאימים לכולם – מתאמנים ולא מתאמנים כאחד.
סדרת החטיפים, מתוצרת חברת Sante המתמחה במזון בריאות, מבוססת על חלבון מי גבינה איכותי – איזולט. משקל כל חטיף 50 גרם מתוכם 16.5 גרם חלבון (33%)! בנוסף, החטיפים מועשרים בשבעה ויטמינים (ויטמין C, ויטמין E, ויטמינים מקבוצה B - 5B, 6B, 1B, 3B, 12B), במינרל מגנזיום ובסיבים תזונתיים. בכל חטיף רק 1.3 – 1.7 גרם סוכר (שהם סוכרים מהפרי).
החטיפים מתאימים כארוחה קלה וכנשנוש. כל חטיף ארוז בעטיפת אלומיניום השומרת על תכולתו וטריותו. קל ונוח לקחת אותו לכל מקום – לעבודה, לטיול, לבית הספר, לחדר הכושר או ליהנות ממנו בבית. 
 

 
 
כשר חלבי (חלב עכו"ם).
משקל: 50 גרם.
מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 ש"ח.
להשיג ברשת סופר פארם, BE, חצי חינם, טבע קסטל, חנויות נוחות, בתי טבע, חדרי כושר, בתי מרקחת, מכולות ועוד.