PORTCARE סדרת בוסטרים אקטיבית

 









 

צילומים: קשת זאבי


בשנים האחרונות התגברה ההכרה בכל הנוגע לטיפוח עור הפנים באמצעות "בוסטרים"  והרצון העז ליהנות מעור פנים רענן, נעים למגע וגמיש, מניע לחיפושים אחר מוצרי טיפוח טבעיים ואפקטיביים.

חברת PORTCARE הישראלית התגייסה למטרת מחקר ופיתוח במיוחד עבור מטרה זו, ועמלה במרץ במעבדות חברת הקוסמטיקה שלה על פיתוח מוצרים חדשים, באמצעות מחקרים קליניים ומדעיים בלעדיים.
מותג הקוסמטיקה המתמחה בעולמות האנטי אייג'ינג פיתח קו מוצרים פעילים המיועדים לשימוש מקצועי ואישי לשיקום וטיפוח העור. כל המוצרים עוברים את הבדיקות המחמירות ביותר ולהם רישיון משרד הבריאות, תאריך תפוגה ועמידה בתקנים בינלאומיים מחמירים.
בית המותג דוגל בשמירה על איכות הסביבה ולכן לא מוצריו לא נוסו על בעלי חיים והחברה שמה לה למטרה לתקן ולשפר את מצב העור של לקוחותיה, במיוחד באקלים הארץ ישראלי ולהניב תוצאות ארוכות טווח הניכרות לעין באופן טבעי. 
 

 

בימים אלו, משיק המותג הקוסמטי PORTCARE  סדרת בוסטרים אקטיבית,
ללא בישום, צבעים או כימיקלים מזיקים, המשלבת ויטמינים ומינרלים הגורמים לפיסול תווי הפנים, המרצת מחזור הדם והתעוררות מערכת העור ללא תהליך כירורגי פולשני.
הבוסטרים פותחו במעבדות המתקדמות בארץ והסדרה כוללת 4 בוסטרים שונים שביחד מייצרים את התוצאה הרצויה.



בוסטר הבהרה מיוחד לקיץ - SNOW BOOSTER
בוסטר הבהרה חזק במיוחד על בסיס חומצה גליקולית בשילוב צמח ייחודי DARKOUT אשר פועל להבהרת העור. בעל פעילות הבהרה, נוגד חמצון ומגן על העור מפני נזקים סביבתיים, משפר את גוון העור, מפחית את הופעת הפיגמנטציה ותורם לעור זוהר וחלק.

בוסטר אנטי פולשן אקסטרקט - ECOLOGY BOOSTER
בוסטר אנטי אייג חזק במיוחד אשר פועל כנוגד חמצון. בעל פעילות אנטי אייג'ינג, נוגדת חמצון ומגנה על העור מפני נזקים סביבתיים. בנוסף, הבוסטר מסייע בהפחתת הנזק החמצוני שנגרם כתוצאה
מהתקפות חיצוניות רבות העומדות בפני העור באופן יומיומי. מעלה את גמישות העור ורמת הטורגור בעור (מידת המוצקות והגמישות של העור). מכיל קוקטייל ייחודי של מינרלים: מגנזיום, אבץ ונחושת. אשר גורמים להעלאת אנרגיה התאית ATP, וזאת על ידי העלאת רמת החמצן בעור אשר מגבירה את הסינתזה של קולגן .

בוסטר להרגעה -RELAX AND DRINK BOOSTER
בוסטר הרגעה שפועל להרגעת העור, לשיקומו ומתן לחות. הבוסטר בעל רכיב ייחודי – צמח הלוטוס בשילוב תמצית מלפפונים אשר פועלת להרגעת העור, לשיקום ומתן לחות. בנוסף, הבוסטר בעל פעולה מתקנת אשר משקמת את מחסום האפידרמלי, מעלה את רמת הידרציה (לחות) בעור, מרגיעה נפיחות ומתאימה לכל סוגי העור.

HIDRATE ME BOOSTER - סרום לחות
בוסטר לחות המכיל רכיבים פעילים להעלאת רמת הלחות בעור והידרציה. לבוסטר השפעה מרעננת מיידית המותירה את העור בריא יותר וקורן. בשימוש קבוע, הסרום הינו אמצעי יעיל מאוד במניעת היווצרות קמטים הנגרמים כתוצאה מהתייבשות.

חשוב לציין כי השימוש בבוסטרים מומלץ לצד עיסוי ייחודי לעור הפנים המתמקד בהמרצת המערכת הלימפאטית ומיצוק מערכת השריר. העיסוי מסייע בריענון, חידוש ומיצוק עור הפנים.


מחירי הבוסטרים 250-360 שקלים.

את סדרת הבוסטרים החדשה ומידע על עיסוי עור הפנים הייחודי ניתן לרכוש, לאחר התאמה, אצל קוסמטיקאיות בלבד, באמצעות אתר הבית
טלפון שרות לקוחות: 1-700-707-773