חדש בשווקים

 

 

 

 

 

 

 צילומים: מעיין עופר, סטודיו אוסם, יחצ


ירידת מחיר של האבוקדו בשווקים
"חקלאי גרנות" משווקת לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאים אבוקדו ממותג במחיר שווה לכל כיס
התארגנות החקלאים מציינת בימים אלה שלוש שנים להקמתה, תקופה קצרה בה הפכה לשחקנית מרכזית ומשפיעה של שיווק פירות וירקות לרשתות המזון • עם פתיחת עונת האבוקדו משווקת החברה אבוקדו מובחר מסוג אטינגר באריזת רשת ובתפזורת תחת מותג "חקלאי גרנות"
"חקלאי גרנות", חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, משווקת אבוקדו ממותג בתפזורת, באריזות רשת ובאריזות נספק, תחת מותג "חקלאי גרנות". בימים אלה משווק אבוקדו מסוג אטינגר, שנחשב לזן האהוב ביותר על הישראלים, לאחר שסיימה שיווק אבוקדו מסוג גליל שפתח את העונה בתחילת ספטמבר. האטינגר צפוי להיות משווק עד לסוף השנה, כשבהמשך יצטרפו אליו זנים נוספים בהם האס, פוארטה ופינקרטון. בחודשים האחרונים ניתן היה להשיג אבוקדו באיכות נמוכה ובמחיר יקר, זאת משום שנמכר שלא בעונה. "חקלאי גרנות" מבקשת להבהיר לצרכן, כי רצוי וכדאי לרכוש אבוקדו בעונה בלבד ומגורם מוסמך, ובכך להבטיח את איכותו ומחירו הזול.
על פי מחקרים, האבוקדו נחשב לשומן בריא, כ- 20% מהרכבו התזונתי הם שמנים בעלי תכונות המונעות כולסטרול, תהליכי חמצון ומחלות לב. יש בו כמות גבוהה של ויטמינים, חלקם ויטמינים מסיסים בשמן, שהעיקרי ביניהם הוא ויטמין E. זהו נוגד חמצון חשוב ביותר והוא מגן על הרקמות מפני נזקי חמצון, קרינה והרעלה. האבוקדו מכיל את כל חומצות אמינו החיוניות, מה שהופך אותו לבעל חלבון מלא. יש לכך ערך רב לצמחונים, לטבעונים, לתינוקות וילדים ולאנשים בתהליכי הבראה. הוא מכיל גם פחמימות – בעיקר סיבים תזונתיים שעוזרים לתהליך העיכול. האבוקדו עשיר מאוד באשלגן ודל בנתרן ולכן מתאים לבעלי נטייה למחלות לב וכולסטרול. באבוקדו יש ברזל, סידן, מגנזיום וויטמין C.
כיום נחשב אבוקדו גרנות לגורם מוביל בענף האבוקדו הישראלי, עם כ-33% מהפרי הנקטף בארץ. כ-35,000 טון פרי מגיע לבית האריזה מדי שנה מכ- 25,000 דונם של מטעים באזור גרנות. בית האריזה אבוקדו גרנות בו הושקעו בשנים האחרונות מעל 30 מיליון שקלים הינו מהגדולים והמתקדמים בעולם וממוקם באזור התעשייה הצמוד לקיבוץ גן שמואל. כ- 70% מהתוצרת מיועדת לייצוא, כ-12,000 דונם אבוקדו נטעו בעשור האחרון בהשקעה של מעל 100 מיליון שקלים ועוד אלפי דונמים צפויים להינטע בשנים הקרובות. אבוקדו גרנות הינה הפעילות המרכזית של גרנות בתחום הצומח. במסגרת זו גרנות, מלווה, תומכת ומעודדת את המשקים בנטיעת מטעי אבוקדו, בגידולם, באריזתם ובשיווקם בארץ ובעולם.
לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל חקלאי גרנות, "נדאג לכך ששם המותג שלנו יהווה הבטחה לאיכות התוצרת, טריות הפרי וטעם משובח. בכוונתנו לספק אבוקדו באיכות מצוינת במספר אופנים ורמות בשלות, ואנו מקווים שכמות וזמינות הפרי בשווקים יוכלו לשמור על מחירו הנמוך לכל אורך העונה". 
 

 
 
כשרות: הרב אפרתי ובד"צ עדה חרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 5 – 10 ₪ לק"ג (המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות השיווק). להשיג ברשתות שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, יוחננוף, מגה, חצי חינם, בשווקים הסיטונאים ובחנויות המתמחות.





למען הסביבה: אסם-נסטלה משיקה ערגליות ועוגיות מיני ממולאות בשקית נייר

השינוי של קופסת הקרטון יוביל לחיסכון של 35 טון נייר ו -6 טון פלסטיק בשנה.

כחלק מהאחריות ומהמחויבות של אסם-נסטלה לשמירה על איכות הסביבה, ערגליות, המותג האייקוני בישראל מזה 40 שנה, ועוגיות מיני ממולאות אהובות נפרדות מאריזות הקרטון וישווקו באריזת שקית בלבד. זאת כחלק ממהלך כולל של הפחתת שימוש באריזות מוצרים בשנים הקרובות על מנת לעמוד ביעדי הקיימות שהציבה לעצמה אסם נסטלה עד לשנת 2025.

בהמשך לצעדים שכבר נעשו, כעת העוגיות האהובות ערגליות ועוגיות מיני ממולאות יעברו מאריזת שקית בתוך קרטון לאריזת למינט איכותית השומרת על הטריות, הפריכות, ונוחות השימוש – ותחליף את אריזות הקרטון שהיו עד כה. השינוי בהפחתת קופסת הקרטון יוביל לחיסכון של 35 טון נייר ו 6 טון פלסטיק בשנה. בנוסף, במחקר פנימי שנעשה באסם-נסטלה, עלתה העדפה מובהקת לאריזה החדשה לאור ההשפעה החיובית על איכות הסביבה ועל שמירת טריות המוצר.
 

 

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "אנחנו באסם-נסטלה ממשיכים לקדם את התוכנית הרב שנתית שלנו לשמירה על הסביבה, הגברת המחזור והפחתת השימוש בפלסטיק ובקרטון. מהלך המעבר לשקיות למינט במקום קרטון, הוא חלק משמעותי באג'נדה שלנו לשמירה על הסביבה ועל כדור הארץ. מהלך הסרת אריזות הקרטון מביא לחיסכון משמעותי בשימוש בנייר ובפלסטיק ובכך להקטין את כריתת העצים ופליטות הפחמן. אנחנו מוסיפים עוד ועוד צעדים בנושא הקיימות ושמירה על הסביבה מתוך הבנת המשמעות שלנו כשחקן מרכזי בקטגוריה להובלת שינוי חברתי וסביבתי בנושא. מהיום- אפשר ליהנות מאותו טעם אהוב בשקית ניתנת למיחזור השומרת על טריות המוצר."




לקראת החורף אסם-נסטלה משיקה מיני קרוטונים מיקס ארבע טעמים: מקסיקני, שום בצל, ים תיכוני וקמח מלא

החורף מתקרב ואיתו המרקים המגוונים. בישראל נרשמת חיבה יתרה למרק והצרכן הישראלי מכין עשרות סוגי מרקים במהלך החורף. כדי לגוון את החוויה אנחנו משתמשים בקרוטונים או תוספים אחרים שיעניקו עומק, טעמים נוספים וקראנצ'יות למרק.

קטגוריית הקרוטונים בישראל גדלה ב 27% בשנתיים האחרונות, ונמכרת במיוחד בחורף - פי שתיים מחודשי הקיץ. הצרכן הישראלי אוהב לצרוך אותם בצורה יומיומית, מגוונת ורחבה יותר, אם במרקים או בסלטים מגוונים בשילוב ירקות חיים או מבושלים ואפילו פירות.

לקראת החורף הקרוב, אסם-נסטלה משיקה מהדורת חורף קולינרית טעימה ומנחמת במיוחד של מיני קרוטונים MIX בארבעה טעמים מנצחים לשילוב נהדר: מקסיקני, שום בצל, ים תיכוני וקמח מלא.

קרוטונים מיקס בטעמים הם מוצר ייחודי מתובל בטעמים אהובים ומתאפיין במרקם פריך ומתאים כתוספת מגוונת ומשביעה לכל סוג של מרק, סלט ירקות טריים או מבושלים, וגם כנשנוש. המוצר עומד ברפורמת המזון ואינו מסומן

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "אסם נסטלה גאה להשיק את מיני קרוטונים מיקס בארבעה טעמים מנצחים וטעימים. הקרוטונים יעניקו גיוון לכל מרק או סלט ויוסיפו חוויה מגוונת, מרקם קראנצ'י וטעם ייחודי. הקרוטונים איכותיים ופריכים במיוחד ועשויים מבצק שנאפה במיוחד עבורם, לשמירה על הפריכות לאורך זמן".
 

 

להשיג ברשתות השיווק
בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית




חדש מקלינקס: טישו מועשר בתמציות אקליפטוס ומנטול להקלה על גודש באף ובאריזה הניתנת למיחזור
• קלינקס Natural Fresh - ממחטות טישו לנשימה קלה בניחוח אקליפטוס מנטול, המסייעות בהקלה של אף גדוש וסתום
• קלינקס Natural Fresh מגיע באריזת קרטון ללא פלסטיק הניתנת ל-100% מיחזור
קלינקס, המותג האהוב המוכר בזכות נייר הטישו הרך והאיכותי שלו, מבית ענקית מוצרי הצריכה, קימברלי קלארק, מרחיב את פורטפוליו המוצרים שלו ומשיק לקראת החורף את קלינקס Natural fresh, טישו ייעודי המסייע בפתיחת אף סתום ומקל על הנשימה הודות תוספת תמציות אקליפטוס ומנטול. Natural Fresh אידיאלי לשימוש בעיקר בתקופת החורף, המאופיינת בשפעת וצינון.
כידוע, בתקופת החורף רבים סובלים מאף גדוש או אף אדום ומגורה וגם נתוני סטורנקסט מצביעים על גידול של כמעט 50% בשימוש בטישו בחודשי החורף אל מול חודשי הקיץ. לטובת עונת החורף המלווה רבים באף גדוש וקשיי נשימה פיתחו בקלינקס את Natural Fresh, טישו תלת שכבתי המועשר בתמציות אקליפטוס ומנטול. הסגולות של שמן האקליפטוס והמנטול ידועות כמנקות את דרכי הנשימה, מסייעות בפתיחת סינוסים, ומקלות על הצטננות ומחלות נשימתיות שונות.

כמו כן, בחברת האם של קלינקס, קימברלי קלארק, פועלים כל העת לפיתוח מוצרים סביבתיים ככל שניתן ולכן הטישו החדש ישווק באריזת קרטון ללא פלסטיק הניתנת ל-100% מחזור.
 

 

ניתן להשיג את ה- Kleenex Natural freshברשתות השיווק והפארם החל מחודש נובמבר 2021.