חדש על המדף

 

 

צילומים: יעל האן, ביופט, סטודיו אוסם, VITAKRAFT , יחצ


חוגגים את חג האהבה עם פתיבר לבבות

פתיבר אסם האהוב מוביל את שוק הביסקוויטים בישראל עם כ 70% נתח שוק.

כמובילי שוק וכמכתיבי טרנדים, פתיבר אסם גאה להציג את המהדורה שתיגע ישירות בלב הצרכנים לקראת חג האהבה (ט"ו באב)  הקרב ובא –

מהדורת פתיבר לבבות, מהדורה מרגשת וטעימה של ביסקוויט פתיבר בצורת לב.

 פתיבר אסם הוא הביסקוויט המושלם להכנת קינוחים טעימים או כנשנוש טעים לצד הקפה או התה. כעת המוצר האהוב מגיע במהדורה מיוחדת , מרגשת ומפתיעה לרגל חג האהבה בה הצרכנים יכולים להעניק את העוגייה הטעימה בצורת הלב לאנשים היקרים להם ולחלוק את אהבתם לקרוביהם.

 לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "פתיבר אסם הוא מותג מיתולוגי ואהוב, ויחד עם זאת טרנדי ויצירתי. אנו גאים להוביל את שוק הביסקוויטים בישראל ולהפתיע את הצרכנים שלנו בכל הזדמנות. לקראת חג האהבה אין מהלך ראוי יותר משינוי צורתו האייקונית של הפתיבר והפיכתו ללב מעניק אהבה. זוהי מהדורה שתיגע בלב הצרכנים שלנו ותייצר חגיגה של אהבה וטעמים."

 


ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
כשרות: בד"צ העדה החרדית.

 

 אסם משיקה רוטב ויניגרט אסיאתי, לטעם ייחודי בסלט

 המטבח האסיאתי מלא במאכלים מגוונים ולא שגרתיים, שהפכו לחלק משגרת יומנו, בעיקר בשל התיבול המיוחד שלהם. לא רק לנודלס וסושי יש את התיבול הספציפי שלהם אלא גם לסלט. עם כניסתו של טרנד האוכל האסיאתי והתבססותו בישראל, אסם נסטלה משיקה רוטב ויניגרט אסיאתי לסלט, לתיבול מדויק ואיזון טעמים בדיוק כמו במקור.

 

בשנים האחרונות, הפך הסלט למנה העיקרית וצרכנים רבים מחפשים אחר דרכים לשדרג אותו. בין אם ע"י הוספת חומרי גלם מזינים כמו קטניות, דגנים, אגוזים, ובין אם ע"י הוספת רוטב עשיר בטעם, כזה שיחבר בין רכיבי הסלט ויצור מנה טעימה במיוחד.  הטרנד האסייתי בכלל וסלטים אסיאתיים בפרט, כדוגמת סלטי שורשים, נפוצים יותר ויותר ואנו מביאים פתרון מלא לתיבול סלטים מהסוג הזה.

 

רוטב ויניגרט אסיאתי החדש הוא מוצר ייחודי המביא ניחוחות וטעמים של המטבח האסייתי של סויה, שום, ג'ינג'ר ועוד, בעל מרקם שמחבר את הרוטב עם הסלט לקבלת טעם נפלא.

הרוטב החדש מצטרף לסדרה האסייתית המצליחה של אסם שנועדה להנגיש את המטבח האסיאתי לבשלנים הביתיים, בעזרתה תוכלו להכין מגוון רחב של מנות אסייתיות בקלות ובהנאה. ועכשיו גם סלטים אסיאתיים מגוונים.

 

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: " אסם נסטלה ממשיכה להוביל קו חדשני ויצירתי המתאים לטרנדים הכי חמים בעולמות הקולינריה הישראלית. אנחנו גאים לסייע לצרכנים שלנו להכין אוכל בכל וריאציה שיאהבו עם מוצרי תיבול עשירים ייחודיים וטעימים לקבלת תוצאות קולינריות מעולות ללא מאמץ".


 

 להשיג ברשתות השיווק
בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית

 


אסם מרחיבה את מגוון הרטבים האסייאתים שלה ומשיקה רוטב לטיקה מסאלה - מנת הדגל המובילה במטבח ההודי

 

המטבחים האסיאתיים, ההודיים וכל מה שקשור למזרח הרחוק - הפכו מזמן לחלק בלתי נפרד מהקולינריה הישראלית, למדנו לרכוש את הטעמים המופלאים ואף לבשל בסגנונות שונים. גם המסעדות האסייתיות וההודיות מהוות חלק מהיום-יום של הישראלים, שהתאהבו זה מכבר בטעמים הייחודים והאקזוטיים שהמטבח האסייתי מציע.

 

כעת אסם נסטלה מרחיבה את היצע הרטבים המעולים שלה ומשיקה רוטב נוסף למגוון - רוטב לטיקה מסאלה. מנת הטיקה מסאלה היא מנת הדגל המסורתית, מוכרת ואהובה מאד במטבח ההודי, מנה בעלת טעם עשיר ואותנטי, שכבשה את העולם בקסמיה. מדובר בעוף מבושל היטב ברוטב מסורתי ייחודי שלא כולם מצליחים להגיע לאיזון טעמים הנדרש כדי שהמנה תהיה טעימה ואותנטית בדיוק כמו במקור. לצורך כך משיקה אסם את הרוטב הייחודי במתכונת קלה להכנה מיידית - להוסיף, לבשל ולהגיש.

 

כחלק מהמגמה של אסם נסטלה לסייע לצרכן הביתי לבשל בבית כמו במסעדות הטובות ביותר- הרוטב החדש מכיל בתוכו עגבניות, שום, ועשיר בתבליני מסאלה מהמטבח ההודי. הוא בעל תווית נקיה, כלומר - כל הרכיבים איכותיים ומוכרים בכל בית. המוצר זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה ברחבי הארץ. הרוטב יסייע לצרכן לדייק בטעמים ולהגיע למרקם ולאיזון הראוי. כך בלי מאמץ ניתן להגיע לתוצאות קולינריות מרשימות וטעימות.

 הרוטב החדש לטיקה מסאלה מצטרף לסדרה האסייתית הקיימת שמנגישה את המטבח האסיאתי לבשלנים הביתיים, בעזרתה תוכלו להכין מגוון רחב של מנות אסייתיות בקלות ובהנאה. הסדרה כוללת חמישה רטבים: רוטב אסייתי למוקפץ, רוטב סויה קלאסי, רוטב בנוסח סצ'ואן ורוטב לפאד תאי.

 לדברי ליעד שובל, מנהלת הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: " אנחנו באסם נסטלה גאים להוביל קו חדשני בכל מגוון המוצרים שלנו, החל מהמוצר הבסיסי ועד לרטבי התיבול, הכל על מנת לסייע לצרכן שלנו לבשל אוכל בריא וטעים ברמה של מסעדה – בלי מאמץ ובלי צורך לצאת מהבית בקונספט של להוסיף, לבשל, להגיש. הרוטב החדש פותח במיוחד לישראלים שלא מתמחים בבישול הודי אך אוהבים ומעוניינים בטעם הזה והוא מצטרף לסדרה קיימת שנחשפה לצרכן הישראלי והתקבלה באהבה. הסדרה האסייאתית היא סיפור הצלחה, כובשת בטעמים ובדיוק שלה 40% משוק רטבי התיבול האסייאתים, אנו שמחים להיות חלק חשוב מהמטבח של הצרכנים שלנו, להוביל טרנדים חדשים ולהיענות לצרכים חדשים ומגוונים".

 


למתכונים כנסו לאתר בישולים:  https://www.bishulim.co.il/

להשיג ברשתות השיווק
בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית

 

ערגליות במילוי תות שדה וערגליות במילוי בטעם שוקולד בשקית אחת השומרת על הסביבה

 ערגליות הוא אחד המותגים המובילים והאהובים בקטגוריית העוגיות. כולנו גדלנו עליהן והן מלוות אותנו מילדות ועד לבגרות, בין אם כנשנוש קטן ליד הקפה, לאירוח של חברים או בטיולים משפחתיים.

לאורך השנים אסם חידשה את סדרת המוצרים והשיקה מילויים חדשים וטעימים כמו תפוז, פטל ותפוח לצד השוקולד והתות המסורתיים.

בפעם הראשונה, אסם מערבבת את הטעמים האהובים למי שאוהב גם וגם, ולא מוותר על שום טעם, ומשיקה את ערגליות מיקס - בשקית אחת תוכלו למצוא גם ערגליות במילוי תות וגם ערגליות במילוי שוקו.

כמו כן, כחלק מאחריותה של אסם לשמירה על איכות הסביבה, המוצר יושק באריזת שקית בלבד ללא אריזת הקרטון המוכרת של ערגליות, כחלק ממהלך כולל של הפחתת שימוש באריזות מוצרים.

 לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "השקת ערגליות מיקס היא נדבך נוסף בהשקעה ובפוקוס שאנחנו שמים על הצורך לתת לצרכנים את הפינוק הקטן ברגעים שהם הכי צריכים אותו במהלך היום. 'ערגליות' הוא מותג אהוב ומבוקש של אסם מזה שנים, ואנחנו בטוחים שהצרכנים הישראלים יאהבו את השילוב המיוחד של הטעמים השונים והאהובים בשקית אחת אשר מעניקים חווית טעם חדשה. מהיום כבר לא צריך להתווכח מה יותר טעים אם השוקו או התות, אלא אפשר לגוון ולהנות משני הטעמים יחד בשקית אחת".


 

כשרות: בד"ץ העדה החרדית.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

 

תחרות "תינוק השנה של גרבר" נוחתת בישראל

לאחר כעשר שנים של סיקור ייחודי ומרגש ברחבי העולם, תחרות "תינוק השנה של גרבר" מגיעה גם לישראל. התחרות הינה חגיגה גדולה של התינוקות ומשפחותיהם ברחבי העולם, המבטיחים יחד עם גרבר להמשיך ולהפיץ אושר ושמחה בהלימה לערכי המותג.

 

בלוגו של החברה מופיעה דמותה של תינוקת, שהפכה לתינוקת הכי מפורסמת בעולם. התינוקת היא אן טרנר קוק שהיום היא בת 95 ובבגרותה הפכה למורה וסופרת ספרי מסתורין. דמותה אוירה על ידי דורותי גרבר, ונבחרה על ידי החברה, במסגרת תחרות שנערכה ב-1928 לבחירת לוגו החברה. וכך, עד היום היא התינוקת המוכרת ביותר בעולם המתנוססת על הלוגו האייקוני של מוצרי גרבר האהובים.

 

תחרות התינוק של גרבר קיימת כבר למעלה מעשור ברחבי ארה"ב והניבה כבר לא מעט סיפורים מרגשים שהפכו את המותג לשם נרדף של חמידות (cuteness) ושמחת חיים של תינוקות. למעשה, האייקון כל כך מזוהה שכל הורה שתפגשו יכול להישבע שהוא רואה בו את התינוק שלו. עתה, התחרות מגיעה לישראל תחת הקונספט הלועזי Feeding cuteness to the world (מזינים את העולם בחמידות) כך שגם הורי ישראל יוכלו להפיץ עוד אושר ושמחה בעולם עם התינוק הייחודי שלהם.

 


 

 

התחרות תחל ב-5 ליולי 2021, למשך שישה שבועות במסגרתם הציבור יוזמן לבחור בכל שבוע תינוק אחד אשר יזכה בתואר "חביב הקהל" ובערכת מוצרים מפנקת מתנת גרבר. בנוסף, יבחרו השופטים עוד ארבעה תינוקות בכל שבוע שייקראו ארבעת הפיינליסטים. בשיאה של התחרות יבחר צוות שופטים מבין כלל חביבי הקהל והפיינליסטים את התינוק עם הסיפור ששבה את לבם ויזכו אותו בתואר "תינוק השנה של גרבר" ובפרס לעיצוב חדר תינוקות חלומי.

 

צוות השופטים יכלול הורים מנוסים ומעורבים במיוחד ביניהם דנה גרוצקי-אמא לשתי בנות ומנחת טלוויזיה, עומר מילר-אבא לשלושה ושף ורוית דגן, מנהלת שיווק רפואי ותוכן מדעי בחטיבת מזון תינוקות וילדים באסם-נסטלה.

 

התחרות תערך באתר ייעודי: www.gerberbabyoftheyear.co.il אליו יוכלו ההורים להזין את פרטי ותמונות התינוק/ת, בתוספת תכונות אופי וסיפורים המאפיינים את החמידות והייחודיות של התינוק שלהם כמו למשל:

  • חיוך מיליון דולר
  • ישן כמו תינוק
  • חברותי
  • מסמר האירוע

·         אח מושלם

  • כובש לבבות
  • גאון של אמא ואבא
  • מאהב קטן

 

על המועמדים להיות בין הגילאים חצי שנה- לשלוש, והורים או אפוטרופסיים משפטיים יכולים להגיש מועמדות עד לתאריך ה- 16.8.

 

לדברי ליהי דר, מנהלת שיווק בחטיבת מזון תינוקות וילדים באסם-נסטלה: "כל תינוק שבא לעולם שובה את ליבנו מיום היוולדו כאשר הוא מביא איתו את האישיות ושמחת החיים הייחודית לו. גרבר, מותג תזונת התינוקות הוותיק והאהוב, מזה 90 שנה, הפך לאייקון עולמי ומוביל במדדי המעורבות והאמון בקרב הורים מרחבי העולם כולו וכך גם בישראל. אנו נרגשים להשיק לראשונה את התחרות בישראל ולתת במה לספר את הסיפור הייחודי של כל תינוק ולחגוג את שמחת החיים שהם מכניסים לחיינו."

 

 

ביופט משיקה את CAT YUMS, סדרת חטיפים מפנקים לחתולים מבית המותג האירופאי 'ויטהקרפט' בטעמים אהובים

 סדרת החטיפים המפנקים "קט יאמס" של המותג האירופאי 'ויטהקרפט', מתאימים לכל סוגי החתולים בכל הגילאים ומעוצבת באריזה חמודה וידידותית. החטיפים הטעימים מכילים מעל 70% רכיבים מן החי , ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים וללא תוספת סוכר, מגיעים בטעמים האהובים על חתולים: בטעם גבינה מפנק, בטעם נקניקיות כבד טעים במיוחד, בטעם סלמון ובטעם עוף.

 


 מחיר מומלץ לצרכן: 16 ₪. להשיג בחנויות המחמד המובחרות

 

ביופט משיקה קולר NOVO לכלבים וחתולים להדברת קרציות ופרעושים

 לקראת ימי הקיץ החמים המעלים את הסיכוי להופעת פרעושים וקרציות, חברת ביופט משיקה סדרת קולרים להדברת קרציות ופרעושים מבית המותג סולאנו. הקולר החדש מסדרת NOVO הינו מוצר מהפכני, המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת של שחרור מבוקר לאורך זמן תוך שימוש בחומרים חדשים מהיעילים והבטוחים בעולם. הקולר קוטל וגם דוחה סוגים רבים של קרציות תוך 24 שעות ומונע מהן להעביר מחלות ואף קוטל את הפרעושים תוך 24 שעות מענידת הקולר.

 


הקולר, אשר מגיע בדגם לחתולים ולכלבים, מקנה ראש שקט לשישה חודשים, הוא עמיד במים ומיוצר מחומר פלסטי 100% הידרופובי. הקולר לכלבים בטוח לשימוש על גורים צעירים ומגיע בשני גדלים, כלבים עד 8 קילו וכלבים מעל 8 קילו.

 סולאנו,  אשר נוסדה בישראל בשנת 2012, עוסקת בפיתוח וייצור פתרונות הדברה חדשניים נגד טפילים בחיות מחמד. מגוון הפתרונות המיוצרים על ידי החברה מכילים רכיבים באיכות הגבוהה והמתקדמת ביותר ומספקים פתרונות יעילים ובטוחים לטיפול בטפילים וכן, פתרונות של טיפול מונע. סולאנו שמה לה למטרה לשפר את איכות חייהם של חיות המחמד בישראל ובעולם ולהוביל את תחום פתרונות ההדברה נגד טפילים בחיות המחמד תוך שימוש מתמיד בחדשנות טכנולוגית וידע עשיר. לשם כך משקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח מוצרי הדברה יעילים לאורך זמן ובטוחים לטיפול בטפילים חיצוניים בקרב חיות מחמד.


 

מחיר מומלץ לצרכן : החל מ-221 ₪

להשיג בחנויות מזון וציוד לחיות מחמד המובחרות וברשתות המזון הגדולות.

 

חדש בסדרת קידס מולטי ויטמין של ד"ר פישר: קידס קצף אמבט ויטמינים

כל הורה יודע היטב שהמקלחת היומית יכולה להפוך לאטרקציה משל עצמה. אם לילדים חשוב לשחק עם צעצועים ולהשפריץ מים, להורים חשוב לשמור על היגיינת הגוף והעור, להסיר לכלוך ולשמור על בריאות עורם של הילדים. איך עושים זאת יחד?

במחשבה על השילוב האולטימטיבי לחגיגת בריאות מהנה באמבטיה עם הילדים, סדרת קידס מולטי ויטמין של ד"ר פישר מתרחבת ומשיקה - קידס קצף אמבט ויטמינים. 


 

כמו כל התכשירים בסדרה, גם קידס קצף אמבט ויטמינים מועשר בקומפלקס ויטמינים עשיר וחדשני, המותאם במיוחד לילדים - למראה עור בריא ולהזנת העור. ויטמינים A, C, ו-E  הידועים כאנטי- אוקסידנטים ומסייעים בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה ויובש, למראה עור בריא וגמיש. כמו כן, מועשר בויטמין B3 ופרו-ויטמין B5, המסייעים בהענקת לחות, רכות וגמישות ולמראה עור חיוני ובריא.

קידס קצף אמבט ויטמינים יעניק לילדך חוויית אמבטיה קסומה ונעימה השומרת על בריאות וניקיון העור עם הריח האהוב של הסדרה. אל החברים המצוירים בסדרה מצטרף הפיל החמוד. מתאים לשימוש יומיומי, מנקה את העור בעדינות, אינו מייבש, מזין את העור ומעניק לו מגע רך. נבדק דרמטולוגית ועבר את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתו לעור רגיש. בנוסף, קצף האמבט ללא דמעות.

תכולה: 750 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 16.90 ₪, כעת במחיר השקה: 13.90 ₪, להשיג ברשתות הפארם, השיווק, בתי המרקחת ובחנויות הנבחרות

ד"ר פישר קידס מולטי ויטמין הינה סדרה מקיפה של תכשירי רחצה לילדים, המועשרת בקומפלקס ויטמינים עשיר המותאם במיוחד לילדים - למראה עור ושיער בריא ומלא חיים. תכשירי הסדרה מגיעים בריח ייחודי ועדין ובעיצובים שילדים אוהבים עם ציורי חיות צבעוניות לחוויית רחצה מהנה.

הסדרה כוללת:

·         שמפו ויטמינים: שמפו ללא דמעות למראה שיער בריא ומלא ברק, בעל נוסחה עדינה המותאמת לשערם של ילדים. מקל על הסירוק ומותיר את השיער נקי, רך וללא קשרים.

·         אל סבון ויטמינים: סבון נוזלי המנקה ומזין את העור בעדינות ומעניק לו לחות ומגע רך.

·         שמפו + מרכך ויטמינים: שמפו ומרכך בתכשיר אחד, ללא דמעות. גם חוסך זמן, גם מקל על סירוק הקשרים וגם מותיר את השיער רך, מלא ברק, נעים למגע ונקי.

·         מרכך ויטמינים: בעל נוסחה עדינה, ללא דמעות, המותאמת במיוחד לשערם של הילדים, למראה שיער בריא ומלא ברק. מקל על הסירוק ומותיר את השיער נקי, רך וללא קשרים.