חטיף במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה וגלידת בייגלה מלוח עם במבה


 

 
 
 
 
 
 
צילומים: קשת זאבי
 
רשת גולדה ובמבה אסם במהלך מרגש וראשון מסוגו המשלב את הטעמים האייקונים והאהובים במוצר אחד של הנאה ישראלית אמיתית:

במבה במילוי קרם בייגלה מלוח זמינה ברשתות השיווק החל מה-1 ביולי וגלידת בייגלה מלוח עם במבה תהיה זמינה בכל סניפי רשת גולדה ברחבי הארץ החל מה-11.7.
 

 

במבה וגולדה – שני מותגים אייקונים ואהובים הידועים בחדשנות מוצרית ייחודית וקהל צרכנים נאמן, חוברים יחד למהלך ראשון מסוגו במסגרתו משיקים מוצר חדש וקייצי במיוחד:

במבה משיקה מהדורה מיוחדת עם הטעם המוביל והאהוב של גולדה – במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה אותו ניתן יהיה למצוא על המדפים בכלל רשתות השיווק בפריסה ארצית, כשבמקביל גולדה משיקה בסניפי הרשת גלידה בטעם החטיף האהוב והנמכר - גולדה קרם בייגלה מלוח עם במבה שתוצע למכירה גם כמארז קיץ ייחודי של תיק ים הכולל קילו גלידה, רוטב בייגלה מלוח ואריזת במבה במילוי בייגלה מלוח גולדה.
 

 

מדובר במהלך ייחודי, נועז ואפילו "היסטורי" עבור שני המותגים שלטובת שיתוף הפעולה חולקים את הערכים והשפה שלהם עם מותג חיצוני : במבה "מאמץ" לראשונה בתולדותיו מותג אחר שאינו מבית אסם, ולוגו גולדה יופיע לראשונה על אריזת מותג לא שלהם. שיתוף הפעולה היצירתי בין שני המותגים בא לידי ביטוי לא רק בחיבור הטעמים, אלא גם בנראות על מדפי החטיפים ברשתות השיווק, עם אריזה נוצצת ובולטת בצבע כסף מטאלי, בדומה לשקיות הכסופות של גלידת גולדה. המלצה שלנו: את החטיף הקייצי הזה מומלץ לאכול קפוא.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה: "אנחנו שמחים ונרגשים להשיק את המהלך החם של קיץ 2021 עם שילוב כוחות של שני מותגי העל הישראלים האהובים. השילוב בין במבה וגלידה גולדה מעניק חוויה כפולה ומפנקת הן לאוהבי הבמבה במילוי מכל הגילאים והן לחובבי גלידה גולדה הרבים. מבחינתנו מדובר בשילוב נפלא שכל כך מזוהה עם הקיץ הישראלי".




עדי ארז אביטל סמנכ"לית שיווק קבוצת Anita וגלידה גולדה: בכל שיתוף פעולה של קבוצת ANITA מה שמוביל אותנו הוא יצירת חיבור רגשי והעמקת הקשר עם הצרכנים הנאמנים. החיבור עם במבה כמותג אייקוני בתרבות הישראלית, מהווה צעד נוסף שכן מעבר לחוויית הטעם הייחודית והמעניינת של חיבור בין מלוח ומתוק, מדובר בחיבור תרבותי ישראלי וערך מוסף שכל אחד יכול להזדהות אתו .


מארז קיץ גולדה קרם בייגלה מלוח עם במבה כולל: תיק ים, קילו גלידה, צנצנת 300 גרם של בייגלה מלוח, במבה במילוי בייגלה מלוח גולדה וכמובן כוסות גביעים, כפיות ומפיות.


מחיר : 130 ש"ח בסניפי גולדה או 139 ש"ח במשלוחים.


במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה יימכר באריזות 60 ו- 150 גרם
כשר פרווה, בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות