סדנת טרריום של Green capsule (כדאי לקרוא עד הסוף, מישהו יקבל במתנה השתתפות בסדנא)

 







צילומים: קשת זאבי


לכבוד יום ההולדת של אריאל, בן הזוג שלי, הזמנתי לנו שני מקומות בסדנת טרריומים של Green Capsule
כי דגדג לי ללמוד את הסודות להכנת טרריום מושלם וכי ידוע שכשלאריאל יש יום הולדת- הוא מקבל ממני מתנות שאני רוצה לעצמי.... 😆 (אם אין אני לי, מי לי?).
 
 ככה נראו הטרריומים לפני תחילת העבודה:




טרריום, למי שלא מכיר, הוא כלי זכוכית עם מגוון צמחים. בתוך הכלי מתקיים מיני עולם עצמאי המדמה תנאי מזג אוויר טרופי: לחות גבוהה וחום היוצרים יחד מופע פוטוסינטזה המעניק תנאים אידאליים לשגשוג הצמחייה וזאת כמעט ללא התערבות חיצונית שלנו.
אז, הגענו לסטודיו מקסים בלב תל אביב ונגלו לעיננו מגוון טרריומים יפיפיים, צמחים שונים, פיסות עצי סחף, חלוקי נחל בצבעים שונים, אבנים מיוחדות, קונכיות ענק שחורות מאיי סיישל ועוד פריטים מקסימים לשילוב בטרריומים.
 


אגב, עינת, המדריכה, היא בוגרת בצלאל ובשני העשורים שקדמו לקורונה עסקה בארגון ועיצוב אירועי ענק על כל המשתמע מכך. עם פרוץ הקורונה לחיינו היא הפכה את הלימון ללימונדה ופתחה עסק לסדנאות ומכירת טרריומים מדהימים, ככה שהסדנא היא לגמרי הכי שיק ועיצובית שיש. 
 

 
במהלך הסדנא עינת הפליאה אותי בידע שלה. כלומר, ידעתי שאני מגיעה לסדנא מקצועית אבל זה היה הרבה מעבר למקצועיות שציפיתי לה. בשלב הראשוני קיבלנו הרבה ידע תאורתי שהועבר לנו תוך כדי צפייה במצגת עשירה בפרטים ודוגמאות. קיבלנו סקירה על ההיסטוריה של הטרריום, על התהליך המדעי שעוברת קפסולת הזכוכית היפה הזו ואיך המנגנון הסגור המקסים הזה מתפקד כבועה טרופית העומדת בפני עצמה.

 
 
התחלנו בעבודה ואריאל ממש נשאב לתוך תהליך העיצוב (תראו בתמונות), מה ששימח אותי מאוד, כי בכל זאת- מדובר ביום ההולדת שלו וגם הוא צריך ליהנות מהמתנה שבחרתי לעצמי 🙃
 

 


תוך כדי העבודה עינת, כמו פיה טובה, ריחפה סביבנו ונתנה עצות והסברים אודות הגיזום והעיצוב של האלמנטים הצמחיים, עימוד האובייקטים הנלווים ונתנה פתרונות לבעיות שעלולות לצוץ בבית ועוד.
 
 
בכשלוש שעות מהנות במיוחד למדנו את יסודות העיצוב וגילינו מהן האופציות מבחינת צבעוניות, טקסטורות וכיוצא בזה.
 
 
 
בסופה של הסדנא יצאנו עם שני טרריומים יפייפיים (של אריאל הגדול ושלי הקטן) ואתם יכולים לראות בתמונות המצורפות את תהליך הבנייה של הטרריום שהכין אריאל, ממש משלב הכלי הריק ועד לסיום המושלם.
 

 
 
 לפני שנפרדנו מעינת, סיפרתי לה על קבוצת הפייסבוק שלי סוקולנטים succulent lovers , והחלטנו, עינת ואני יחד, על פעילות מיוחדת בה תינתן לזוכה שובר להשתתפות בסדנא, אז גם אתם בהחלט מוזמנים להגיע ולהשתתף- זה הקישור לפעילות והיא תסתיים ב- 30.12.2020
 
פרטים על הסדנאות הקרובות אפשר לראות באתר בקישור הבא: https://greencapsule.co.il/workshops-category/

לתיאום סדנא או לרכישת טרריום כמתנה לעצמכם או לאהוביכם:
Facebook : Green capsule
Instagram: #Green_Capsule
WWW.GreenCapsule.co.il
עינת גפן 054-4414123