חדש על המדף

 


 צילומים: ארז בן שחר סטודיו רחב, יעל האן, יחצ
 
 
שתהיה לכולנו שגרה טובה, בריאה ושמחה עם אמירות אישיות ומחממות מבית סטודיו "אהבה קטנה"
סטודיו "אהבה קטנה" מציע לשמח את יקיריכם ואת עצמכם עם מוצרים מעוצבים, עטופים באמירה אישית, תומכת ואוהבת – שילוו את היקרים לכם בכל אחד מימי השנה! הסטודיו הישראלי מתמחה בעיצוב וייצור מתנות עליהם אפשר להדפיס שם וכל כיתוב שרוצים – שכיף לתת וכיף לקבל!
כל מוצר מוצע במגוון עיצובים מקסימים ומקוריים כמו חוף ים ומגדלור, חלל, פרחים ועוד, עליהם ניתן להוסיף שם ומשפטי השראה, כמו למשל:
כל יום הוא הזדמנות חדשה,  365 ימים קסומים,ריח של בית,לא כל יום הוא טוב, אבל בכל יום יש משהו טוב,לפעמים הדברים הקטנים ממלאים הכי הרבה מקום בלב,הדרך הכי טובה לחזות את העתיד היא להמציא אותו,הכל אפשרי – בדרך שלך,מכל האהבות שיש לחלום, ביקשתי לי אותך, love is in the air ,All you need is love

בין המוצרים:
יומן שבועי: יומן ספירלה לשנת 2021-2020. מידות: 17*24 ס"מ. מוצע בכריכה קשה או רכה. מחיר: 37- 47 ש"ח (תלוי בסוג הכריכה)
שלט ימי הולדת וימים שמחים: מוצר מקורי וייחודי של סטודיו אהבה קטנה. על השלט, העשוי מעץ, רשומים שמות ותאריכי ימי ההולדת, ימי נישואין ואירועים משמחים. השלט מחולק לחודשי השנה (לפי הלוח העברי או הלועזי, לבחירה), כשמכל חודש נוצרת שרשרת תליונים של ימיו השמחים. במשך הזמן ניתן להוסיף לשרשרת עוד תליונים עם שמות ומועדים. התליונים מוצעים בצורות לב ועיגול. מידות השלט - 37*10 ס"מ. מחיר: שלט עם 30 תליונים מודפסים: 280 ש"ח; שלט עם 30 תליונים לא מודפסים: 169 ש"ח
 

 
 
 נר ריחני: נר בניחוח נעים, בתוך קופסת שימורים מעוצבת, לבחירה במגוון דוגמאות. על הקופסה ניתן להוסיף שם וכיתוב. מידות: 9*8.5 ס"מ. מחיר: 68 ש"ח (נר גדול), 38 ש"ח (נר קטן)
מחברת אישית: מחברת ספירלה עם כריכה מעוצבת, 70 דפי שורות, בגודל A5. כריכה קשה או רכה. מחיר: 28 – 35 ש"ח (תלוי בסוג הכריכה)
 פד לעכבר: איכותי ונוח לעבודה. גודל 21*18 ס"מ. מחיר: 29 ש"ח
בית מזוזה: מעוצב כמבחנת זכוכית שקופה באורך 15 ס"מ, עם פקק שעם אטום היטב, להגנה על הקלף. כולל תליון עץ עליו מודפס שם המשפחה. מידות: 4*20.5 ס"מ. דבק דו צדדי חזק במיוחד. מחיר: 58 ש"ח
 

 
 
את הפריטים אפשר להזמין בקלות באתר הסטודיו https://ahavaktana.co.il ולקבל במשלוח ישיר לבית.
 
 


חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה: טוסטים מתובלים ופריכים מלחם פשתן
חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה להכין בבית טוסטים מתובלים ופריכים מלחם פשתן - עשירים באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים ודלים מאוד בפחמימות - שטעימים עם הכל! הם נהדרים עם מבחר ממרחים, גבינות, דגים, סלטים, ירקות, חמוצים או בשרים קרים.
 
לחם הפשתן מיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית. הלחם עשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, והוא מכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הלחם לא מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים והרכבו תורם לתחושת שובע. כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.
 



 
 
מתכון לטוסטים מלחם פשתן, מתובלים בשמן זית, פפריקה, אורגנו ומלח גס
מצרכים:
כיכר לחם פשתן של "ביכורים"
שמן זית כתית איכותי (בבקבוק תרסיס ייעודי, או בקערית עם מברשת למריחה)
מלח אטלנטי גס
פפריקה מתוקה
אורגנו מיובש
 
אופן ההכנה:
¨ לרפד תבנית תנור בנייר אפייה, ולסדר בה את הפרוסות
¨ לרסס (או למרוח) את הפרוסות בשמן זית, ולפזר מעל את התבלינים. להפוך ולחזור על הפעולה גם בצד השני
¨ להכניס לתנור ולאפות כ-45 דקות בחום של 150 מעלות
¨ לבדוק: אם מרבית הטוסט כבר התקשה, לכבות את התנור ולהשאיר בו את הפרוסות עוד כ-10 דקות
¨ להוציא, לצנן ולשמור בקופסה אטומה
 
הגשה:
להגיש עם מבחר גבינות – רכות וקשות, עגבניות, חומוס, טחינה, סלט חצילים, חצילים מטוגנים, בטטות צלויות, מטבוחה, סלט גזר, זיתים, מלפפון חמוץ, פלפל שיפקה, פיטריות, טונה, סלמון מעושן, בשקים קרים, נקניקים, פסטרמות ועוד.
 

 
להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, ודרך אתר החברה (ולקבל משלוח הביתה): https://www.bikurim.co.il
 
 
טבעול משיקה את סדרת מוצרי סנסשיונל (Sensational):המבורגר וטחון עם טעם ומרקם של בשר אמיתי
חברת טבעול מתחילה לשווק בישראל את סדרת מוצרי סנסשיונל (Sensational) המובילה באירופה בקטגוריית בשר ללא בשר. בשלב הראשון יושקו המבורגר ובשר טחון, ללא בשר, ואליהם יצטרפו בעתיד מוצרים נוספים. מוצרי סנסשיונל, המבוססים על חלבון סויה וחיטה, פותחו על ידי נסטלה בשיתוף עם טבעול, ומשווקים תחת המותג גארדן גורמה באירופה, וסוויט ארת' בארה"ב. פיתוח המוצרים בוצע במרכז הפיתוח של נסטלה בסולון ארה"ב, יחד עם שפים ויועצים קולינריים ובשיתוף צוותי טבעול. תחום המזון מן הצומח סומן ע"י נסטלה כיעד אסטרטגי מרכזי והיא מובילה את קטגורית תחליפי הבשר בשוק האירופאי, עם 20% נתח שוק ב- 20,000 נקודות מכירה. בישראל, למרות הפתיחות הרבה של הצרכנים למוצרים המבוססים על חלבון מן הצומח, ההיצע בתחום הבשר ללא בשר עדיין מוגבל. עתה, עם כניסת טבעול לקטגוריה ושילוב המוצרים ברשתות השיווק הגדולות - המוצר יהפוך ממוצר נישה לקטגוריה של מיינסטרים.

מוצרי סנסשיונל מספקים חוויה חדשה של בשר, רק ללא רכיב הבשר הן בעסיסיות, הן במרקם והן בתהליך ההכנה. הסנסשיונל בורגר צמחוני (Sensational Burger), מציע ערך תזונתי גבוה עם 16 גרם חלבון ביחידה, לצד ברזל וסיבים תזונתיים. הוא מכיל פחות קלוריות, פחות שומן ופחות שומן רווי בהשוואה לקציצת בשר ואינו מכיל כלל שומן טראנס או כולסטרול. שילוב של שמנים צמחיים כמו שמן קנולה וקוקוס, מעניק להמבורגר מראה של בשר משוייש. רכז סלק, רימונים, גזר, דומדמניות ופלפל אדום מייצרים צבע אדמדם הדומה לזה של המבורגר בשרי. כאשר מכינים אותו על הגריל או על המחבת, ניגרים מההמבורגר נוזלים הרוחשים על המחבת בריח המאפיין צליית בשר, שבסיומה נהנים מחוויה טעימה של נגיסה עסיסית.

סנסשיונל טחון צמחוני (Sensational Mince), הוא בעל מרקם רך ונוח לעיצוב, ממש כמו בשר טחון שיצא ממטחנת בשר. המוצר מבוסס על חלבון סויה ומיועד להכנת קציצות, קבבים ותבשילים מגוונים. ניתן לצלות אותו על הגריל, לטגן, לבשל ברוטב ולאפות בתנור. ב- 100 גרם סנסשיונל טחון צמחוני יש 17 גרם חלבון, לצד ברזל וסיבים תזונתיים וגם הוא אינו מכיל כלל שומן טראנס או כולסטרול.
סדרת סנסשיונל מאפשרת ליהנות מחוויית בשר עסיסית וטעימה, תוך כדי הפחתת הפגיעה בסביבה - בחירה בסנסשיונל בורגר במקום המבורגר בשרי, מאפשרת הפחתה משמעותית בפגיעה בסביבה: 75% פחות שימוש בקרקעות, 80% פחות שימוש באנרגיה ו-80% פחות פליטת גזי פחמן.
תחום תחליפי הבשר זוכה לעניין גובר בעולם וגם בישראל. ב- 2020 חל זינוק דרמטי של מאות אחוזים במכירות תחליפי הבשר בארה"ב. באירופה הקטגוריה צמחה ב- 25% ב-2020, וב- 16% ב-2019. על פי הערכות GFI (Good Food Institute) עד שנת 2030 מכירות מזון מן הצומח ובשר מתורבת יגיעו לכ- 140 מיליארד דולר.
ההתעניינות באלטרנטיבות לבשר נובעת משיקולים רגשיים ומוסריים, נימוקי בריאות וסוגיות איכות סביבה. למרות שגם בישראל, נרשמה עליה משמעותית במספר האנשים המגדירים עצמם מפחיתי בשר, צמחונים וטבעונים והגיעה לכ- 45% מהאוכלוסייה, מדובר בקטגוריה שנמצאת בתחילת דרכה.



לדברי אבי בן אסאייג, מנכ"ל אסם-נסטלה, "לפני 35 שנה, הפתיעה טבעול את העולם עם חדשנות פורצת דרך, כשהציגה שניצל מן הצומח. מאז, ממשיכה טבעול לעמוד בחוד החנית של עולם המזון מן הצומח. השקת סדרת הסנסשיונל בארץ, מתאפשרת בעקבות החיבור המוצלח עם נסטלה, אשר מביאה לצרכן הישראלי קטגוריה חדשה של בשר טבעוני המנצח בכל הפרמטרים החשובים: הוא מנצח בטעם, והוא מוביל באיכות הרכיבים ובערכים התזונתיים – גם לעומת בשר וגם לעומת מוצרים אחרים בקטגוריה."
 
לדברי סתיו יואלי, מנכ"לית חטיבת מזון מצונן וקפוא באסם-נסטלה, "סדרת סנסשיונל צפויה להפוך למבוקשת לא רק על ידי טבעונים או צמחונים, אלא גם בקרב צרכנים המעוניינים בהפחתת צריכת הבשר שלהם.– בזכות יתרונותיה, הצרכן לא צריך להתפשר יותר, כאשר הוא בוחר להפחית בבשר מן החי. להערכתנו, תוך 5 שנים הקטגוריה החדשה של בשר ללא בשר תצמח להיקף מכירות שנתי של כ- 150 מיליון ₪".

לדברי עדי קוהלי, מנהלת פעילות טבעול ישראל, "מעבר להיבטים הבריאותיים, מדובר בהשפעה משמעותית על כדור הארץ. תעשיית הבשר יוצרת יותר גזי חממה מהתחבורה העולמית. היא מאיצה כריתת יערות גשם, ועושה שימוש בכמות עצומה של מים לגידול בקר. לשם ההשוואה: גידול 1 ק”ג קטניות דורש כ- 2,000 ליטר מים. לעומת זאת, ייצור של 1 ק”ג בשר בקר דורש כ- 15,000 ליטר מים. לנוכח המספרים האלה, שילוב של חלבון מן הצומח בתזונה הוא בעל השפעה חיובית לא רק על גוף האדם, אלא גם על הסביבה."

לרגל חודש המודעות לסרטן השד מטרנה משיקה מהדורה מיוחדת של אריזות כחלק מקמפיין "תדאגי גם לעצמך" להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד בשיתוף עמותת 'אחת מתשע'

חודש המודעות לסרטן השד יצוין גם השנה בחודש אוקטובר בישראל ובכל העולם. כידוע סרטן השד הוא הסרטן הנפוץ ביותר בקרב נשים וכ12% מהנשים בישראל נמצאות בסיכון לחלות בו. לאחרונה פורסם כי בתקופה המורכבת בה אנו נמצאים, כשמגפת הקורונה עדיין בשיאה, נשים רבות דוחות את הבדיקה לגילוי מוקדם בשל חששות להגיע למרכזים הרפואיים מסיבות כאלה ואחרות ומסכנות את בריאותן.
כחלק מהחיבור היומיומי של מטרנה לאשה ולאם, החליטה החברה זו השנה השנייה להירתם להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד, ותעלה בקמפיין המעודד נשים לדאוג לעצמן ולבריאותן ולבצע בדיקה לאבחון מוקדם. כחלק מהקמפיין משיקה מטרנה מהדורה מיוחדת של אריזות ורודות, שיימכרו בסופר פארם ויזכירו לאימהות ללכת ולהיבדק. בנוסף לכך, תשנה את הלוגו שלה לצבע ורוד למשך חודש שלם.
לטובת המהלך, חברה מטרנה לעמותת 'אחת מתשע', שהקימו יחד אתר ייעודי, בו תספק העמותה את הידע המקצועי הנחוץ לאבחון מוקדם. כמו כן, באתר 'אחת מתשע' ניתן למצוא מידע מקיף בנושא. 
 

 
 
קרן זופניק, מנכ"לית חטיבת מזון תינוקות וילדים באסם- נסטלה, אומרת כי "חודש המודעות לסרטן השד חשוב השנה במיוחד. הקריאה לנשים ואימהות לדאוג גם לעצמן ולבריאותן מקבלת משקל רב בימים בהם כולנו מתכנסים בבתים ומנהלים שגרת חיים מורכבת כל כך. הורים רבים, נדרשים להתמודד עם מציאות חדשה בה הדאגה לבריאותנו ולבריאות משפחתנו הופכת מורכבת, אך חשובה מתמיד. מטרנה הנמצאת בקשר יומיומי עם אלפי הורים, נשים ואימהות גאה להירתם לסיוע בהעלאת המודעות לביצוע בדיקה חיונית זו. אנו מאמינים כי הלוגו הוורוד שיופיע על כל אריזת מטרנה הנמצאות בבתיהן של עשרות אלפי משפחות יהווה תזכורת לביצוע בדיקה חשובה זו, עבור נשים רבות בכל פעם שיעשה שימוש באריזה הוורודה. בכך נזכה להיות חלק משיפור איכות החיים של משפחות רבות בישראל. גילוי מוקדם מציל חיים."
לדברי סיגל רצין, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע', "אנו רואות כי מאז פרוץ מגפת הקורונה, נשים נמנעות מבדיקות לגילוי מוקדם. חשוב לציין כי הסרטן לא מתחשב בקורונה, ויש ללכת ולהיבדק כמובן בתנאים המאפשרים זאת ובשמירה על הכללים. אנו קוראות גם לנשים צעירות להיות ערניות ומודעות לשינויים שחלים בגופן במהלך תקופות שונות בחיים, ובהן גם הריון והנקה, ובנוסף לנהל שגרת חיים בריאה, המיטיבה איתן". עוד אומרת רצין כי, "אנו מברכות על שיתוף הפעולה עם חברת מטרנה. זו השנה השנייה שמטרנה נרתמת לסייע, לעלות מודעות ולהציל חיים של נשים בישראל. כמו שאימא יודעת מה טוב עבור ילדיה, כך היא חשה מה נכון וטוב עבורה. יחד, אנו קוראות לנשים לקחת פסק זמן, גם בתקופה לא שגרתית זו ולפנות לכירורג שד לבדיקה ולתשאול מקיף. גילוי מוקדם מעלה את סיכויי ההחלמה ל- 92%, ומפחית את הסיבוכים ואת הצורך בטיפולים מורכבים, ואנחנו מזמינות את כולכן לבקר ולפנות אלינו בכל שאלה"
לינק לאתר הייעודי של מטרנה: https://www.materna.co.il/take-care-of-yourself


חדש ובלעדי מד"ר פישר: מדקס (Medex) אל-סבון אקטיבי יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים
ד"ר פישר משיקה את מדקס (Medex), אל-סבון אקטיבי, יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים. מדקס פותח במעבדות המחקר של ד"ר פישר,על מנת לתת מענה מהיר במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים. נבדק במעבדות מוסמכות חיצוניות המתמחות במיקרוביולוגיה ונמצא בעל יעילות מוכחת תוך 5 שניות כנגד החיידקים הנפוצים העיקריים.
מדקס מכיל קומפלקס רכיבים אקטיביים לניקוי יסודי, עדין ויעיל במיוחד לשמירה על היגיינת העור ובריאותו. כמו כן אינו מייבש את העור. מכיל מרכיבי לחות בשילוב ייחודי, מועשר בויטמין E ופרו ויטמין B5 לריכוך ושמירה על גמישות העור והלחות האידיאלית בעור. התכשיר נבדק דרמטולוגית ומותאם לעור רגיש.
מעבדה חיצונית ומוסמכת בדקה ומצאה: מדקס קוטל 99.99% מהחיידקים תוך 5 שניות:
  • E. coli - גורם נפוץ לדלקת בדרכי השתן, עלול לגרום להרעלת דם, דלקת ריאות ודלקת קרום המוח.
  • Staphylococcus aureus – גורם לדלקת ריאות, דלקת בקרום הלב, נגעים מורסתיים בעור, עלול לגרום להרעלת דם והרעלות מזון.
  • Pseudomonas aeruginosa – גורם לדלקת ריאות ועלול לגרום להרעלת דם. גורם עיקרי למחלות בבתי חולים.
  • Streptococcus faecalis – גורם לדלקות בלב, במערכת השתן וכיס המרה.
  • Enterobacter aerogenes – גורם לזיהומים בדרכי השתן ומהווה גורם לזיהומים שניוניים בבתי חולים
 

 
 
רחצת ידיים היא הפעולה החשובה והפשוטה ביותר על מנת להימנע מזיהומים ומחלות. על פי משרד הבריאות הישראלי, שטיפה תכופה של הידיים במים וסבון הינה האמצעי הטוב ביותר להפחתת מספר החיידקים והווירוסים על פני הידיים. בעקבות התפשטות מגפת הקורונה בכל העולם עלתה מאוד המודעות לחשיבות רחצת הידיים במים ובסבון כחלק מהמאבק בנגיף.
פעולה פשוטה שמצילה חיים: הידיים שלנו באות במשך כל היום במגע עם חפצים ומשטחים המזוהמים עם חיידקים אותם אנו עלולים להכניס לתוך הגוף שלנו כאשר אנו נוגעים עם הידיים בפנים, באף, בפה. לכן, מומלץ על רחיצת ידיים במים וסבון וניגובם במגבת נקייה על מנת להסיר את גורמי המחלות מן הידיים.
מחקרים מראים כי הקפדה על רחיצת ידיים במים וסבון הפחיתה את שיעור מחלות המעיים והשלשולים ב-31% ומחלות בדרכי הנשימה ב-21%.

תכולה: 1 ליטר, מחיר 24.90 ₪, 500 מ"ל
מחיר 14.90 ₪
ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.
 
 

"מבצע חפיף" – טיפול למניעה והשמדת כינים בקרב כל ילדי ישראל, והילדים יחזרו ללימודים בראש נקי
למרות הריחוק החברתי ולמרות שרוב התלמידים לא נמצאים במסגרות החינוכיות, העקשנות של הכינים מצליחה להרשים ולהפתיע. הורים רבים עדיין מדווחים שהם מוצאים עצמם מטפלים בראשם של הילדים בהשמדה ומניעת כינים.
מלבד היעילות שבריחוק החברתי למניעת הדבקה בנגיף הקורונה, מזמין הסגר הזדמנות חד פעמית לבצע טיפול למניעת והשמדת כינים כך שהתופעה תמוגר כליל. כעת זה זמן טוב לדאוג שכל הילדים בגן או בכיתה, יעברו טיפול נגד כינים באמצעות התכשירים המתאימים, כך שכשהילדים יחזרו ללימודים, הם ישובו בראש נקי.
"מבצע חפיף": ההגיון שעומד מאחורי המבצע הוא פשוט - אם כל הילדים יעברו טיפול באותו תקופה, לא יהיה אף ילד עם כינים בכיתה או בגן ובכך מפחיתים את סיכויי ההדבקה למינימום.
 

 
 
כיני הראש הם למעשה חרק טפיל הנמצא על בני אדם בלבד, ובעיקר על ראשי ילדים, אולם הם יכולים להימצא גם על ראשי מבוגרים. הנקבה חיה חודש אחד ומטילה כ-6 ביצים ליום. בזמן ההטלה, הכינה מפרישה חומר דביק המצמיד את הביצה לשיערה ולאחר כ-6-10 ימים, מרבית הביצים בוקעות. אילו שלא בקעו לא תתפתחנה לכינים. גודל כינה בוגרת הינו 2-3 מ"מ, בעלת 6 רגליים, צבעה לבן-אפרפר והיא נדרשת למזון כל 3-6 שעות.
כיצד ניתן לזהות הידבקות: סימן ההיכר לזיהוי הידבקות הוא הגרד בראש, המתחיל מספר שבועות לאחר ההדבקה עם התרבות הכינים. הגירוד המציק והטורדני נובע מתגובת הגוף שלנו לחומר שהכינה מפרישה בעת מציצת העור באזור הקרקפת. בעת בדיקה לאיתור הדבקות חשוב לפרוס מגבת בהירה על כתפי הילד כדי שניתן יהיה לזהות את הכינה. לאחר שימוש במסרק צפוף שיניים, ניתן להיעזר גם בזכוכית מגדלת.
כללים לשמירה על היגיינת השיער: ראשית, חשוב להימנע ממגע שיער בשיער ומשימוש משותף בחפצים הנוגעים בשיער. לבעלי שיער ארוך, יש לאסוף את השיער בקוקו או בצמה. כמו כן, שימוש יומיומי בתכשירים דוגמת סדרת סרקל אקטיב של ד"ר פישר המכילים רוזמרין המומלץ למניעת הידבקות בכינים. במקביל יש להקפיד על שגרת טיפול יומיומית וסירוק השיער באופן קבוע לאחר הרחצה באמצעות מסרק מיוחד, כמו מסרקל של ד"ר פישר. בנוסף יש לבצע בדיקות תקופתיות של השיער, לפחות אחת לשבוע.
במקרה של הידבקות: לא להזניח ולטפל מיד כשהבעיה מתעוררת. יש לכבס את כל הבגדים, המצעים והמגבות במים חמים בדרגת חום של 60 מעלות במשך כ-30 דקות או בניקוי יבש. במקביל יש לנקות היטב מברשות, מסרקים ושאר אביזרי שיער בתמיסה קוטלת כינים למשך כשלושים דקות. יש לבדוק את הראשים של כל בני המשפחה, הילדים והמבוגרים ולטפל במקרה הצורך. וכמובן סירוק השיער במסרק צפוף שיניים מידי יום במשך 10 ימים, כדוגמת מסרקל של ד"ר פישר.
ד"ר פישר מציעה שלל פתרונות איכותיים לטיפול מקיף ולמניעת כינים עם סדרת סרקל אקטיב לשימוש יומיומי. תכשירי הסדרה מכילים שילוב ייחודי של ושמנים צמחיים הידועים כחומרים דוחי כינים.
סרקל אקטיב שמפו ומרכך לטיפול מחוזק עברו בדיקות בטיחות מחמירות: דרמטולוגית, אופטלמולוגית, אל דמע ובדיקת סנסיטיב להתאמה לעור רגיש במיוחד. הם מכילים פרו ויטמין B5 המעניק לשיער לחות, רכות וגמישות למראה שיער בריא ובריח נעים מאוד. המוצרים מכילים שילוב ייחודי ויעיל במיוחד של תמצית רוזמרין עם ארבעה שמנים ארומטיים המסייע בהגנה ובשמירה מירבית על היגיינת השיער ובכך מפחית את את סכנת ההידבקות בכינים. בין השמנים- שמן עץ התה, שמן עץ הנים, שמן גרניום ושמן למון גראס. תכולה: 450 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪, להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת וברשתות המובחרות.
מסרקל אקטיב– מסרק צפוף שיניים העשויות מפלדת אל-חלד להסרה נוחה ויעילה במיוחד של כינים וביצי כינים. מדובר בדור הבא של מסרקי הכינים עם טכנולוגיית שיני היהלום, פטנט ייחודי, העוזר ללכוד כינים וביצי כינים ביעילות מרבית. סירוק תדיר של השיער במסרק צפוף שיניים פוצע את הכינים ובכך מונע מהן להתרבות על השיער. למסרקל ידית נוחה לאחיזה לסירוק קל ויעיל, המתאים לכל סוגי השיער, עדין ובטוח לשימוש. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪, להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת וברשתות המובחרות.
סרקל אקטיב – תרסיס טיפולי המאפשר השמדת כינים וביצי כינים באמצעות מתז פשוט ונוח וללא חומרי הדברה. התכשיר מכיל קומפלקס ייחודי של סיליקונים לריכוך השיער ולהקלה בהסרת ביצי הכינים בעת סירוק בעזרת מסרק צפוף שיניים. כמו כן, מכיל שילוב של 6 שמנים 100% טבעיים – שמן רוזמרין, שמן עץ התה, שמן עץ הנים, שמן גרניום, שמן אנדירובה ושמן הלמון גראס להשמדת כינים וביצי כינים.