חדש על המדף


צילומים: טל אזולאי, יח"צ

 
סבון איורוודה 100% טבע למותג ההודי לסבונים טבעיים 
medimix המותג ההודי לסבונים טבעייםmedimix מציע סבון איורוודה 100% טבעי, המבוסס על שמן קוקוס טהור ו-18 צמחי מרפא
אפשר להשתכר מריח מדהים? המותג ההודי לסבונים טבעייםmedimix מציע סבון איורוודה 100% טבעי בניחוח משכר, המבוסס על שמן קוקוס טהור ו-18 צמחי מרפא – שכיף לתת ולקבל!
בחירת הצמחים, הגדלים באזור הרי ההימלאיה, אינה מקרית: על פי האיורוודה (מסורת מרפא הודית עתיקה), הם בעלי סגולות מיוחדות. השילוב המיוחד של הצמחים מטפח ומטפל בעור. הסבון מנקה את העור ביסודיות אך בעדינות ועם זאת הוא מזין את העור, מבלי לייבשו. הסבון מתאים לכל סוגי העור, לשימוש על עור הפנים והגוף. זה הזמן להתפנק ולטפח את העור!
במגוון הצמחים בסבון: נים, כוסברה, ליקוריץ (שוש קירח), ג'ינג'ר (זנגוויל), קצח, כמון, קיסוסית (קוצנית וסינית), ברברית הודית, אקורוס קלמוס (דגל מתוק), ארז הימלאי, כורכום, זרעי פרג, סמילקס סיני, אמבליה (אברשאי), הולארנה פאבנסנס, שרעול, גוגול ועפרית.
הסבון בעל תקן GMP והוא אינו מכיל כימיקלים, פטרוכימיקלים, צבעים מלאכותיים, ריחות סינתטיים, דטרגנטים או שומן מן החי.

הסבון מוצע בשלושה גדלים: 75 גרם, 125 גרם ומארז מיוחד הכולל 48 סבונים אישיים to go.

מחירים: 125 גרם: 28 ש"ח.
75 גרם: 20 ש"ח.
מארז של 48 סבוני to go אישיים: 95.90 ש"ח (את המארז ניתן להשיג רק באתר http://www.uherbals.co.il/).

להשיג ברשתות וחנויות טבע ברחבי הארץ ובאתר: http://www.uherbals.co.il/


המותג בייביסיטר משיק חיתול חדש

בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל והמשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק חיתול חדש, שיחליף את המוצר הנוכחי על המדף. אחרי תהליך פיתוח ארוך, בו לקחו חלק הורים רבים, ובמטרה לתת מענה מדויק לצרכיהם ודרישותיהם של הורים מחתלים בישראל – החיתול החדש מציג שורה של חידושים ושיפורים לצד הפרמטרים המצוינים שכבר קיימים בחיתולי בייביסיטר; הוא סופג כ-30% יותר מהמתחרים המובילים*, רך ונעים יותר למגע מהחיתול הנוכחי וגם גמיש יותר – שילוב שיוצר עיטוף מושלם. החיתול מציג שיפור נוסף ומשמעותי – הוא נבדק דרמטולוגית לעור רגיש ולכן מתאים לעורם הרגיש של תינוקות. החיתול גם שודרג ברמת הנראות והוא בעל עיצוב חדש וייחודי.
חיתול משופר עם עיצוב ייחודי שמציע להורים מחתלים מוצר מעולה במחיר נגיש.
מעבדת SGS העולמית מצאה: חיתולי בייביסיטר סופגים יותר מהמתחרים המובילים*
דו"ח מעבדת SGS העולמית מראה כי חיתולי בייביסיטר סופגים כ-30% יותר מהמתחרים המובילים*, כאשר ספיגת החיתול היא, על פי סקרים, הפרמטר העיקרי בבחירת החיתול.
החיתול הסופג ביותר*, עכשיו טוב עוד יותר!
החיתול החדש של בייביסיטר, עם טכנולוגיית ה-DRY TECH לספיגה מוגברת, עכשיו עם תוספת שכבה רכה ונעימה במיוחד למגע עורו של התינוק, ובעל מערכת סגירה עם גמישות משופרת המותאמת לגוף התינוק. כל אלו מאפשרים עיטוף מושלם ומניעת דליפות. החיתול נבדק דרמטולוגית ונמצא מתאים לשימוש לתינוקות עם עור רגיש. כל אלו מסייעים לשמור על עור התינוק יבש לאורך זמן וללילה שלם.
העיצוב החדש של חיתולי בייביסיטר, מוצע לצרכנים עם איורים ייחודיים ומדליקים, ובמידות 3, 4, 4+ ,5 ו- 6, כאשר לכל מידה עיצוב ייחודי משלה.
מעל 90% מההורים מרוצים מהחיתול החדש**
בסקר שערכה החברה, נמצא כי 91% מלקוחות בייביסיטר ציינו שהחיתול החדש איכותי יותר ו-93% ציינו שהחיתול החדש נוח לשימוש.

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"ל השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה: "בפיתוח החיתול החדש של בייביסיטר, כמו בכל מוצרינו, הושם דגש על מענה מיטבי לצרכים של הצרכנים שלנו, כדי להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר. היה לנו חשוב לחדד ולדייק את הדרישות ואני גאה לומר, כי הצלחנו להגיע לתוצאה מצוינת, המהווה קפיצת מדרגה עבור המותג בייביסיטר. החיתול החדש שלנו, מציע אלטרנטיבה מעולה בשוק החיתולים, עם חיתול בעל ספיגה מנצחת, רך, גמיש ומותאם לעור רגיש. אך לא פחות חשוב, מוצע גם במחיר נגיש".
מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, דיגיטל, ובנקודות המכירה, הן במגזר הכללי והן במגזר החרדי והערבי.
את מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג באתר האונליין של המותג, באתר האונליין של סופר-פארם, וכן ברשתות המזון, ברשת Be ובחנויות נבחרות.
בייביסיטר הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, דוקטור עור, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

* עפ"י בדיקות מעבדת SGS מינואר 2020. נבדק בעזרת תמיסת מלח על מידה 4 למול חיתולי האגיס פרידום דריי ופמפרס בייבי דריי
** מחקר התנסות (CUT) בקרב 123 אימהות, חברת New Sense Research, דצמבר 2019



סנובון - ג'ל לניקוי אסלות עם אפקט בישום

סנו משיקה סנובון ג'ל לניקוי אסלות עם אפקט בישום מוגבר של ניחוחות פרחוניים, לאווירה מרעננת וקסומה בחדר השירותים.
בשילוב ניחוחות ייחודיים: מגנוליה ונרולי, לוטוס וסחלב שישאירו לאחר הניקיון
בישום פרחוני, נעים וריחני.
סנובון עם אפקט הבישום המוגבר קוטל 99.9% מהחיידקים, מכיל מלח לימון לניקוי עוצמתי והסרת אבנית ומבריק את האסלה.
 
 
• 750 מ"ל באריזה
מחיר: 8.90 שקלים (לפי אתר זאפ)
להשיג בכל רשתות השיווק
 


מדגל מציעה את "יהלום 75 גרנד" - כיור פרימיום איכותי של פדנטיקס (PEDANTIX), גדול במיוחד ועם אחריות לכל החיים

הכיור נשחק מרוב עבודה בחודשי ההסגר? חברת "מדגל" מבית "פלסאון" (משנת 1973), מהמובילות בתחום הברזים, ארונות האמבט המעוצבים וכיורי הפרימיום ,PEDANTIX מציעה את "יהלום 75 גרנד" – כיור גרניט איכותי של פדנטיקס, גדול במיוחד, שלא מפחד מעבודה קשה – שכן הוא עם אחריות לכל החיים!

הכיור מותאם למטבח הישראלי והוא נוח מאוד לשימוש יומיומי, להכלה של כלים מלוכלכים ולשטיפת תבניות גדולות וסירים גבוהים. הוא בעל קווים ישרים, באורך של 77 ס"מ ובעומק 21 ס״מ (המתאימים לרוחב ארון פנימי 76 ס״מ). לכיור יש אפשרות ל-5 חורים, למשל: לברז מטבח, ברז פילטר למי שתיה, סבון כלים, סבון ידיים וכד', והוא כולל פתח ניקוז לטוחן אשפה. אפשר לבחור בין התקנה אינטגרלית (אפס) להתקנה שטוחה. מוצע בצבעים: לבן, יסמין, אפור מטאלי או שחור מטאלי.
כיורי הגרניט של PEDANTIX מיוצרים מסלע גרניט, שהוא מחצב טבעי, איכותי וחזק במיוחד, המעניק להם קשיות גבוהה, חוזק ועמידות בפני שריטות. מרקם הכיור יוצר מראה אחיד והומוגני ורכיב הצבע, שהוא חלק בלתי נפרד מהרכב החומר, מונע שינוי גוון ומבטיח את יציבות צבע הכיור. בהיותו עמיד בפני חומרי ניקוי חזקים, הכיור מתנקה בקלות ובנוחות. להשגת איכות התקנה אופטימלית, מותאמים כל הכיורים של פדנטיקס להתקנה אינטגרלית או שטוחה, כבר במהלך ייצורם במפעל באירופה.
 
לפדנטיקס עוד מבחר כיורי פרימיום בגדלים שונים. מוזמנים להתרשם מהקטלוג באתר www.madgal.co.il.
להשיג בחנויות קרמיקה ברחבי הארץ.
 
***
"מדגל", מהמובילות בתחום הברזים בישראל משנת 1973, נרכשה ב-2015 על ידי חברת פלסאון ישראל. החברה מספקת מגוון פתרונות למגזר הפרטי בתחום ברזי המטבח והאמבט, וברזיה מהווים סטנדרט קבלנים בבנייה הרבויה החדשה. שם החברה הולך לפניה בזכות מוצריה והשירות המעולה שהיא מעניקה ללקוחותיה לאורך השנים, תוך הקפדה על אספקת מוצרים איכותיים, פרקטיים ומעוצבים, במחירים הוגנים ומשתלמים. החברה הוותיקה והאיכותית דוגלת בדינמיות ובהתחדשות. ב-2019 מדגל השיקה כ-100 דגמים שונים של ארונות אמבט, במגוון עיצובים ומחירים. ב-2020 החברה רכשה את PEDANTIX ונכנסה לתחום כיורי הפרימיום למטבח. מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקןISO 9001 ותקנים בינלאומיים מחמירים.


סנו ספארק – קפסולות למדיח כלים
עם נוסחת ה- Active Shine Power החדשנית להברקה מושלמת

סנו ספארק משיקה קפסולות למדיח הכלים עם נוסחת ה- Active Shine Power החדשנית להברקה מושלמת.

קפסולות סנו ספארק למדיח הכלים מכילות נוסחה ייחודית, המשלבת בפעילות הניקוי גם מלחים אלקאליים ואנזימים, המנצחים במלחמה בלכלוך קשה ובהסרת שומנים, ללא צורך בהשריה, וכן רכיבים המונעים כתמים וקורוזיה בכלי זכוכית ונירוסטה.



פעילות הניקוי הדו-שלבית שמבצעת קפסולת סנו ספארק-אקטיב שיין פאואר, מתאפשרת הודות למבנה המיוחד של הקפסולה ולמרכיבים הייחודיים שבתוכה. התוצאה, כלים נקיים ומבריקים!
סנו ספארק –אקטיב שיין פאואר – לכלים בוהקים.
50 קפסולות באריזה.
מחיר: 45 שקלים (לפי אתר זאפ)

להשיג בכל רשתות השיווק