חדש על המדף


צילומים: קשת זאבי, לירן אגסי, בועז נובלמן, טל אזולאי, אייל קרן, sell360pro, יעל האן, מיכאל כץ, twentythree



"אביב ירוק" משיקה פיצות טבעוניות מקמח חיטה מלא, ללא לקטוז וחומרים משמרים

הסדרה המיוחדת כוללת פיצה מרגריטה עם גבינה טבעונית, ופיצה מרגריטה בתוספת זיתים ירוקים

חברת "אביב ירוק" משיקה פיצות מרגריטה טבעוניות מקמח חיטה מלא 100%, ללא לקטוז וחומרים משמרים.
הסדרה המיוחדת כוללת פיצה מרגריטה - עם רוטב עגבניות וגבינה טבעונית, ופיצה מרגריטה בתוספת זיתים ירוקים.
את הפיצות אין צורך להפשיר: רק לשים בתנור שחומם מראש ל-200 מעלות, ולאפות 10- 12 דקות להשחמה קלה. בתיאבון!



למה קוראים לפיצה מרגריטה? פיצה מרגריטה היא גירסה של פיצה נפוליטנה, והיא הפיצה האיטלקית הנפוצה והמוכרת בעולם. הפיצה עשויה מבצק שמרים שטוח שעליו רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה ועלי בזיליקום.
בעת שהותה באזור נאפולי הזמינה מרגריטה, מלכת איטליה, פיצות מאופה הפיצות הפופולארי, רפאל אספוזיטו. אחת מהן, שהוכנה במיוחד לכבודה, היתה עם רוטב עגבניות, מוצרלה ובזיליקום – במטרה לסמל את צבעי הדגל האיטלקי (לבן, אדום וירוק). הפיצה מאוד מצאה חן בעיניה ובשנת 1906 נקראה על שמה.

יש לשמור בהקפאה עד לשימוש.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית.
מחיר: .29.90 ש"ח לאריזה במשקל 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע.


חברת "אחוה" משיקה עוגה חדשה בסדרת מוצרי המאפה: עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד
עוגת קראנץ טעימה להפליא מבצק שמרים נימוח במילוי עשיר של שוקולד עם קיפול בדומה לעוגות שמרים של קונדיטוריה • העוגה החדשה תהיה חלק מסדרת המאפים של אחוה הכוללת עוגת שמרים שוקולד, קינמון, פרג וקרמל המשווקות במחיר שווה לכל כיס
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה וטעימה להפליא בסדרת המאפים מתוצרתה: עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד. העוגה החדשה מבית המאפה של אחוה היא הקרובה ביותר לעוגת קונדיטוריה, עשויה מבצק שמרים נימוח, מלופפת בתנועת קיפול ועם מילוי עשיר של שוקולד, נימוחה בפה ובעלת טעם של אפייה ביתית. העוגה תשווק באריזה של 400 גרם, נהדרת לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה. מומלץ לחמם לפני ההגשה.
סדרת העוגות הביתית של "אחוה" כוללת עוגת שמרים שוקולד, קינמון, פרג וקרמל. העוגות איכותיות וטעימות, נמכרות במחיר שווה לכל נפש של כ- 9 שקלים בלבד. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה": "אנו שמחים להביא לצרכן מוצרי מאפה טעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר השווה לכל כיס. אנו משווקים את העוגות באריזות ייעודיות הניתנות לחימום, על מנת ליהנות מטעם של אפייה ביתית בקלות ובנוחות". 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 9 שקלים לעוגה באריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.


"LITTLE LOVIES" – סדרת סוכריות במגוון טעמים נהדרים
בסדרה סוכריות טבעוניות במבחר טעמי פירות, מתוקים וחמצמצים. רק 5.7 קלוריות לסוכריה!

מעכשיו אפשר להשיג את "ליטל לוביז" ((LITTLE LOVIES – סדרת סוכריות קשות במתיקות מעודנת ובמגוון טעמים נהדרים - ללא סוכר, שומן, גלוטן, נתרן, צבעי מאכל מלאכותיים או חומרים משמרים. הסוכריות, המיוצרות בחברת "caring candies" מדרום אפריקה, הדוגלת במוצרים בריאים יותר, מיובאות בידי "שניידר שירות ושיווק".
בסדרה סוכריות טבעוניות (ויג'ן פרנדלי) בטעמי פירות, במבחר טעמים מתוקים וחמצמצים: באריזה הסגולה סוכריות בטעמי פטל, דומדמנית שחורה ותותי פרוטי, ובאריזה הירוקה - טעמי תפוח, דובדבן, קלמנטינה ולימון חמצמץ.
בכל סוכריה 5.7 קלוריות בלבד! הסוכריות הצבעוניות מכילות תמציות של חומרי טעם וריח וצבעי מאכל טבעיים, המופקים מצמחים (סלק, כרוב אדום, פפריקה, כורכום ועוד), וממתיק מופחת קלוריות שמופק מסלק. הסוכריות לא מכילות פרי. כל סוכריה בצורת לב, עטופה באהבה ובאכפתיות בנייר הניתן למיחזור.
כשרות: מהדרין פרווה, בהשגחת בד"ץ קייפטאון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר: כ-13.90 ש"ח לאריזה במשקל 100 גרם.
להשיג בחנויות טבע, בתי מרקחת וחנויות פרטיות ברחבי הארץ.



"מלח ים אטלנטי מתובל" - במטחנה מהודרת, ומציעה מתכון לתפוחי אדמה צלויים, פריכים וטעימים

יפה, שימושי וטעים: חברת "נפטון" (משנת 1980), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, מציגה "מלח ים אטלנטי מתובל" במטחנה מהודרת – לתיבול של מגוון מאכלים וסלטים ומציעה מתכון לתפוחי אדמה צלויים, פריכים וטעימים.

המטחנה האיכותית שקופה וניתן לראות את גבישי המלח, מנוקדים באדום ובירוק של תבלינים שונים ובהם פלפל אדום, פלפל ירוק ועשבי תיבול. המטחנה נוחה מאוד לשימוש ויפה להניחה על השולחן, לשימוש המסובים. המלח ללא מונוסודיום גלוטמט, צבעי מאכל או חומרים משמרים. 

כשרות - פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע.
מחיר: 11.90 – 13.90 ש"ח (למטחנה במשקל 85 גרם).
להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, יש חסד, פרש מרקט, שוק מהדרין ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.

"נפטון" מציעה מתכון לתפוחי אדמה מעוכים וצלויים, עם מלח ים אטלנטי מתובל
חומרים:
8 תפוחי אדמה בינוניים או 20 קטנים, שטופים ולא קלופים (מזן שמתאים לצלייה תנור)
מלח ים אטלנטי מתובל של "נפטון"
שמן זית

אופן ההכנה:
• להרתיח מים עם מעט מלח בסיר מתאים, ולבשל את תפוחי האדמה בקליפתם, בסיר חצי מכוסה, רק עד שסכין ננעצת בהם בקלות (לא לבשל עד שהם מתפרקים). לסנן
• לחמם מראש (כ-10 דקות) תנור ל-200 מעלות
• לרפד תבנית בנייר אפייה. לפזר בנדיבות שמן זית ולפזר מלח ים אטלנטי מתובל. להניח מעל את תפוחי האדמה החמים עדיין, במרחק זה מזה
• לחרוץ בעדינות כל תפוח אדמה ולמעוך אותו בעזרת תחתית משומנת של כוס או מועך תפוחי אדמה, עד שהוא נשבר ומתפקע. לפזר מעל עוד שמן זית
• לצלות בתנור כ-20 דקות, להגביר חום ל-220 מעלות ולצלות עוד כ-10 דקות - עד שתפוחי האדמה מזהיבים-משחימים
• מגישים. אם יש צורך, מתבלים בעוד מלח ים אטלנטי מתובל





חברת "מעדני יחיעם" משיקה פסטרמהחדשה בסדרת הנקניקים הפרוסים: פסטרמה בתיבול שווארמה
פסטרמה בטעם חדש ומקורי מחזה הודו מובחר בתיבול של תערובת תבלינים בטעם של שווארמה, מכילה 18% חלבון ורק 3% שומן • מצטרפת לקטגוריית הנקניקים הפרוסים של "מעדני יחיעם" ותשווק באריזת 300 גרם
חברת "מעדני יחיעם", יצרנית מוצרי הנקניק, פסטרמות ונקניקיות מקיבוץ יחיעם, משיקה פסטרמה חדשה בסדרת מוצרי הנקניק הפרוסים: פסטרמה בתיבול שווארמה. הפסטרמה בטעם חדש והאהוב על הישראלים, מיוצרת מחזה הודו מובחר, בתיבול של תערובת תבלינים בטעם של שווארמה. המוצר עשיר בחלבון ודל שומן, מכיל 18% חלבון ועם 3% שומן בלבד. פסטרמה הודו בתיבול שווארמה תצטרף לקטגוריית המוצרים הפרוסים בקופסאות של "מעדני יחיעם" ותשווק באריזת 300 גרם.
סדרת הנקניקים הפרוסים של יחיעם כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר, ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין מוצרי הסדרה, נקניקי פסטרמה של פעם, פסטרמה ברביקיו מ 100% רכיבים טבעיים, כתף בקר מעושן, סלמי איטלקי, פסטרמה מעודנת עם דבש ועוד. בנוסף, מייצרת יחיעם נקניקי בוטיק הכוללים את הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סרוולט ועוד. לאחרונה השיקה יחיעם סדרת נקניקיות פרמיום חדשות – נקניקיות צ'וריסו ונקניקיות בסגנון צרפתי, הזוכות להצלחה. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 23.90 – 26.90 ₪ לאריזת 300 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.


 גבינה טבעונית חדשה: פרוסות בסגנון קלאסי מופחת שומן ונתרן במתכון משופר וללא סימון אדום
פרוסות בסגנון קלאסי מרכיבים צמחיים בעלת 9% שומן בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז וללא חומרים משמרים, מופחת שומן ונתרן • הגבינה הטבעונית החדשה הנה ללא סימון אדום, נפלאה לשימוש בכריכים, טוסטים, פיצות ועוד, ללא חשש מאלרגנים
מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו", משיק גבינה צהובה טבעונית חדשה: פרוסות בסגנון קלאסי מופחת שומן ונתרן במתכון משופר. הגבינה החדשה עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז, כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס והיא ללא חומרים משמרים. הגבינה נהדרת לשימוש בכריכים, טוסטים, פיצות ומאפים, ללא חשש מאלרגניים והיא מושקת במתכון משופר של הגרסה הקודמת של המוצר. הצהובה החדשה מצטרפת לסדרת הגבינות הקשות של משומשו הכוללת צהובה 18%, גוש בסגנון מוצרלה, מלוחה מופחת שומן 5% ועוד. לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית, במיוחד עבור אלו שלא יכולים לצרוך מוצרי חלב והתקשו לספק לגופם את כמות הסידן היומית.
לפני כשנה השיקה "משומשו", המצויה בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת "הדר פוד", סדרת ממרחים טבעונית בסגנון גבינות שמנת, הכוללת ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד, ובנוסף ממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. כל המוצרים מכילים סידן ברמה גבוהה, ללא חומר משמר וללא אלרגנים.
מוצרי "משומשו" מיוצרים במפעל החברה בקיבוץ גן-שמואל. החברה מייצרת גבינות טבעוניות ותחליפי בשר לשוק המוסדי והקמעונאי, כשכל המוצרים הינם ללא סויה, ללא גלוטן וללא לקטוז. בין מוצרי החברה מגורדת לפיצה ואפייה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז'ן טבעוני ועוד. 
כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 ₪ לאריזות 200 גרם.
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.


"תבואות" מציעה מתכון טעים עם פסטה פוזילי מקמח דורום מלא: מאק אנד צ'יז עם בשאמל וגבינות משובחות

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים, טבעיים ואיכותיים, מציעה להכין מנה מנה! פסטה מאק אנד צ'יז מפוזילי מקמח דורום מלא אורגני, בשאמל וגבינות משובחות.

"פוסילי פסטה מקמח דורום מלא אורגני" היא פסטה איכותית, תוצרת איטליה, המכילה אך ורק קמח סמולינה מחיטת דורום אורגנית מלאה ומים, ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים.

קמח מלא עשוי מטחינת כל גרעין החיטה וכידוע, מרבית הסיבים התזונתיים, הוויטמינים והמינרלים נמצאים בקליפה ובנבט הגרעין. בהשוואה לפחמימות ("תוספות") אחרות, האינדקס הגליקמי של פסטה נמוך (כלומר, היא מתעכלת לאט ומספקת אנרגיה לזמן ארוך) ופסטה מחיטה מלאה - משביעה אף יותר מפסטה רגילה. היא אף משביעה לזמן ארוך יותר אם מכינים אותה "אל דנטה". יתרון נוסף טמון בעובדה שהיא מכילה ויטמינים (E ו-B), נוגדי חימצון, חלבון, חומצות שומן ומינרלים כמו ברזל, מגנזיום וסליום.



הפסטה כשרה פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת ארגון STAR-K.
מחיר: 8.90 ש"ח לאריזה במשקל 500 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il

"תבואות" מציעה מתכון למאק אנד צ'יז:
חומרים:
1 חבילה של פוסילי מקמח דורום מלא אורגני של "תבואות" (500 גרם)
75 גרם חמאה
3.5 כפות קמח לבן
4 כוסות חלב
3/4 כפית מלח
1/4 כפית פלפל לבן
1/2 כפית שום גבישי
1/4 כפית אגוז מוסקט
100 גרם גבינת גאודה מגוררת
100 גרם גבינת צ'דר מגוררת
50 גרם גבינה בולגרית מפוררת
** לפיזור מעל: 50- 100 גרם גבינת מוצרלה מגוררת (מי שמעדיף טעם דומיננטי יכול לבחור אמנטל, קשקבל, פקורינו או צ'דר)

אופן ההכנה:
• להכין את הפסטה לפי ההוראות אך להשאירן מעט נוקשות (כ-2 דקות פחות מהזמן שלרוב אתם מכינים). לסנן, לשטוף ולהשאיר בצד.
• להמיס את החמאה בסיר. להוסיף את הקמח ולערבב היטב. להסיר מהאש. להוסיף את החלב, לערבב ולהחזיר לאש נמוכה-בינונית, להוסיף תבלינים. לערבב עד שהרביכה מסמיכה. להסיר מהאש.
• להוסיף את הגבינות ולערבב.
• לחמם תנור ל-180 מעלות.
• לשמן תבנית פיירקס מתאימה. לערבב את האיטריות ותערובת הבשאמל והגבינות, ולשטח את התערובת בתבנית. לעטוף ברדיד אלומיניום ולאפות 20 דקות.
• להוציא מהתנור ולהסיר את הרדיד. לרסס במעט שמן זית ולפזר מעל את המוצרלה. להחזיר לתנור לעוד 10-15 דקות, להשחמה.





המותג "לה קט" מציג: פינוקים מושלמים לחתולים

המותג לה קט מרחיב את סדרת המזון האיכותי לחתולים ומשיק חטיפים ומזון בשימורים חדשים אשר עונים על צרכיו התזונתיים של החתול ודואגים לפנק אותו.

"לה קט", המותג האהוב לחתולים, מרחיב את סדרת המזון האיכותי לחתולים עם מוצרים חדשים:

ליין של חטיפים בשרניים וטעימים במיוחד בצורת מקלות בשר לחתולים, בשלושה טעמים : כבש, סלמון ועוף. החטיפים מיוצרים באירופה ומכילים רכיבים איכותיים, אינם מכילים צבעי מאכל וחומרי טעם מלאכותיים וללא תוספת סוכר. כל אריזה מכילה 5 מקלות בשר במשקל כולל של 30 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: 15 ש"ח.

ליין של מזון שישה שימורים חדש במרקם מוס ובמרקם פטה, בשלל טעמים מיוחדים: פטה טונה עם סרדינים, מוס עוף עם לבבות וכו'. השימורים במשקל 100 גרם מיוצרים באירופה במפעל מתקדם ומכילים חומרים איכותיים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. מגיעים באריזה נוחה לשימוש.

מחיר מומלץ לצרכן: 7.5 ש"ח.
להשיג בחנויות המחמד וברשתות השיווק.



דור חדש בהדברה! K3 נמלים- פיתיון ג'ל, קוטל נמלים בבית ובחצר
קוטל נמלים חדשני לבית ולחצר, יעיל וקל לשימוש, מתאים לקטילת נמלים בקן ומחוץ לקן
חדש!
חברת סנו משיקה מזרק חדש בעל יעילות מוכחת לקטילת נמלים בבית ובחצר, המהווה פתרון חדשני לחיסול הנמלים בבית ובסביבתו ולמניעת התרבותן בפינות מסתור.
פיתיון ג'ל- קוטל נמלים, מאפשר הדברה ביתית פשוטה בשיטת "עשה זאת בעצמך" ללא מגע יד אדם עם החומרים וללא ריסוס. הפיתיון מושך אליו את הנמלים בחיפוש אחר מזון ומים, הן אוכלות אותו, חוזרות אל הקן ושם מרעילות נמלים אחרות והנמלים בקן נקטלות. השימוש קל ויעיל!
בכל אריזה יחידה אחת.
מחיר: 49.90 שקלים (לפי אתר מייסופרמרקט)

להשיג ברשתות השיווק
המשרד להגנת הסביבה קובע כי שימוש בתכשיר זה בניגוד להוראות התוית עלול לסכן את בריאותך ואת איכות סביבתך


סנו מרחיבה את סדרת 99.9% ומשיקה שני מוצרים נוספים המיועדים לרצפה

99.9% נוזל לחיטוי וניקוי רצפות- הנוזל מתאים לכל סוגי הרצפות ומבטיח השמדה של 99.9% מהחיידקים. מהיום – הרצפה גם נקיה ומבריקה וגם מחוטאת מחיידקים.
נוזל לרצפות 99.9% החדש משלים את סדרת המוצרים 99.9% שפותחה בסנו במטרה לאפשר חיטוי קל ומהיר למשטחים ואזורים בבית ובסביבתו.
מחיר: 18.90 – 26.90 שקלים (לפי אתר פרייסס)

99.9% מטליות לחות לחיטוי ולניקוי הרצפה- המטליות משמידות 99.9% מהחיידקים, מנקות ומבריקות בקלות וביעילות ומתאימות לכל סוגי הרצפות. המטליות נוחות לשימוש, עם פתח מיוחד למגב. הן חד פעמיות, ללא צורך בדלי ובכמויות גדולות של מים. גדולות במיוחד! 70*40 ס"מ.
מחיר: 15.90 – 18.90 שקלים

סדרת 99.9%, מתמחה בהשמדת חיידקים, ניקוי, חיטוי ושמירה על ההיגיינה בבית






הסדרה כוללת:
• 99.9% מתז לחיטוי משטחים - נוזל לחיטוי מהיר המתאים גם למשטחים עדינים, באריזת 750 מ"ל.
• 99.9% מתז לחיטוי וניקוי יסודי - חומר חיטוי וניקוי עוצמתי בתוספת חמצן פעיל להסרת שומנים ואבנית, באריזת 750 מ"ל.
• 99.9% בייבי לחיטוי וניקוי של סביבת התינוק - חומר לחיטוי וניקוי של סביבת התינוק, בטוח לשימוש ומיועד למשטחים הבאים במגע עם התינוק כגון: משטחי החתלה, צעצועים, כיסאות אוכל ועוד, באריזת 750 מ"ל.
• 99.9% מטליות לחות לחיטוי וניקוי יסודי – מטליות לחות לחיטוי ולניקוי יסודי, לנוחות לשימוש גם מחוץ לבית. 150 מטליות לחות ב-3 אריזות של 50 מטליות כל אחת.


נוזל לרצפות מסדרת 99.9% - בבקבוק של 2 ליטר
מטליות לחות לרצפה 99.9%- באריזה של 10 יחידות
להשיג ברשתות השיווק