ברליץ לילדים ונוער - קיץ 2020


חווית קיץ באנגלית במרכזי הלימוד של ברליץ ברחבי הארץ לילדים בכיתות א' עד יב' והשנה גם בזום !
השנה אנו נכנסים לעונת הקיץ והחופש הגדול עם חוסר ודאות. הקורונה שבשה את השגרה, ואין עדיין ודאות לגבי פתיחת שנת הלימודים בספטמבר. לכן, הקיץ היא הזדמנות מצוינת לשלב בין בילויים להשלמת הלימודים החסרים, ביניהם לימודי האנגלית. 
 
 
בברליץ מציעים קורסי קיץ באנגלית לילדים ולנוער, בכיתות א' עד יב', אשר מתאימים לדרישות הלימודיות של משרד החינוך, תוך מתן דגש על דיבור השפה. כל קורס קיץ מועבר על ידי צוות ההוראה הטוב בישראל ועל פי הטכניקות שהפכו את ברליץ להיות בית הספר המוביל בעולם לשפות זרות. בסוף הקורס, ייהנו הילדים מיתרון על פני שאר חבריהם לכיתה וגם יהיו מלאים בחוויות משבועיים שהם הרבה מעבר לשוקו ולחמנייה.
מטרתם של קורסי הקיץ של ברליץ היא לחזק את ביטחון הדוברים בשיחה שוטפת, זאת תוך תרגול בדרכים של משחק, סדנאות ופעילויות המעניינים את בני הנוער. בין השאר יעסקו בפעילות ספורט, שיחות ערות על סרטים אהובים, קריאה משותפת של ספרים, משחקי חברה, צפייה משותפת ומודרכת בסרטים ללא תרגום ועוד. התרגול מסייע בהבנת הזמנים השונים באנגלית, בהכנתם של המשתתפים לשנת הלימודים הקרובה. הילדים מתקדמים בהבנת השפה, דבר המסייע בביטחון העצמי שלהם ובערך העצמי, וכן מספק ערכים של מנהיגות והעצמה. 
 
בברליץ מציעים שתי אפשרויות לקיום קורסים הקיץ: קורסים קבוצתיים פרונטליים המתקיימים במרכזי ברליץ ברחבי הארץ או לימודים מהבית אמצעות זום למי שרוצים בכך:
קורסים קבוצתיים פרונטאליים (עד 8 משתתפים), שני מחזורי לימוד: 19-31 ביולי, 2020 וב- 2-13 באוגוסט 2020 (ללא ימי שישי). הקבוצות מחולקות על פי גילאים: כיתות א' עד ז' בין שעות 9-12:30 (עם אפשרות לצהרון עד השעה 16:00) וכיתות ח' עד יב' בין השעות 13-16:30. מחיר: 2436 ₪ כולל ערכת לימוד (תוספת לצהרון שכולל ארוחת צהריים 800 ₪).
 
לימודי בית באמצעות זום, היא אפשרות חדשה אשר נוספה בעקבות הקורונה. בתקופה זו הציעה ברליץ לתלמידיה לימודי שפות מהבית באמצעות תוכנת הזום. במהלך חודשים אלה, צברו בברליץ ניסיון רב בשיטת לימוד זו, ואף הבחינו כי לימודי האון ליין מתאימים לבוגרים כמו גם לילדים. מיועדים לקבוצות קטנות של 4-6 משתתפים ופתוחים במגוום תאריכים גמישים. מחיר: 1262 ₪ כולל חומרי לימוד דיגיטליים.