חדש על המדף ומידע חשוב לגבי ההתגוננות מנזקי השמש


חברת "גרין לייט" פיתחה והשיקה לאפה ללא גלוטן
לראשונה, גם נמנעים מגלוטן וחולי צליאק יכולים ליהנות מלאפה איכותית וטעימה, כמו כולם. חברת "גרין לייט", המובילה בשוק הלחמים והמאפים ללא גלוטן, פיתחה והשיקה לאפה ללא גלוטן!

"החברה השקיעה למעלה משנה בפיתוח המוצר, כאשר האתגר הגדול היה לפתח מוצר שיהיה גמיש ונוח למילוי – ממש כמו לאפה רגילה וכל זאת, בלי לוותר על הטעם", ציין עופר אליאב, מנהל השיווק והמכירות ב"גרין לייט".
"לא היה פשוט למצוא את תהליך הייצור הנכון ואת האיזון המדויק בין המרכיבים, כדי שלאפה ללא גלוטן - תקבל את התכונות, המרקם והטעם של זו עם הגלוטן. אנו שמחים שהצלחנו לפתח לאפה שאינה נקרעת ושנטעמת טרייה וטעימה", אמר.
"הידע והניסיון הרב שצברנו במשך למעלה מ-30 שנה בפיתוח מוצרים כשרים לפסח וללא גלוטן, מאפשרים לנו להמשיך ולפתח מוצרים נוספים ומיוחדים - התואמים למוצרי המאפה הרגילים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר", הוסיף.

הלאפה נטולת גלוטן, לקטוז, קזאין, שומן טרנס וחומרים משמרים. כדי לשמר את תכונות הטריות, הלאפה מוקפאת בהקפאה עמוקה מיד בתום אפייתה. מאוחר יותר היא מועברת להקפאה רגילה, וכך היא גם משווקת. לפני השימוש נותר רק להפשירה במשך כמה דקות בטמפרטורת החדר, וליהנות מלאפה טרייה שאפשר למלא בכל טוב: סלטים; נתחי עוף צלויים עם רצועות חסה; חומוס-טחינה עם פטרוזיליה; לאבנה עם זעתר ושמן זית; חביתה עם גבינה בולגרית; ירקות צלויים או טריים עם שמן זית ומלח גס; גבינת שמנת ורצועות סלמון מעושן; אבוקדו עם בצל סגול וירוק; ממרח שוקולד ועוד.
הלאפה מצטרפת למגוון מוצרי הלחמים והמאפים שפיתחה החברה ובהם מבחר לחמים (לבן, חלה, כפרי ועוד), לחמניות שונות, פיתות, בסיס לפיצה, באגט צרפתי, בייגל אמריקני, פיצה מרגריטה, עוגות, מאפי עלים ועוד.


המוצר כשר פרווה בהשגחת הרבנות יבנה ובד"צ חתם סופר בני ברק.
המחיר: 16.90 ש"ח לאריזה במשקל 240 גרם. בכל אריזה 3 לאפות.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע.


Johnson's baby מציגה מהפכה וחדשנות בקטגוריית טיפוח התינוקות
Johnson & Johnson, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי המוביל, יוצא במהלך מהפכני בקטגוריית טיפוח התינוקות הכולל חידוש של מוצרי Johnson's baby. במסגרת המהלך שמה ג׳ונסונס® את חווית ההורה במרכז, מעניקה פתרונות בריאותיים לתינוק ומתאימה את מוצריה לצרכי ההורים ובכך מחדשת ומשיקה מוצרים עם רכיבים משופרים ומציגה עיצוב מחדש לאריזות הסדרה.
מוצרי הסדרה כוללים פורמולות חדשות שהינן 100% עדינות, ללא צבעים, פראבנים, פתאלטים וסולפטים. בנוסף, במוצרים החדשים הושם דגש גם על שימוש בחומרים טבעיים יותר.
במסגרת המהלך, מושקת גם סדרה חדשה - ג׳ונסונס® מגע כותנה (JOHNSON’S® CottonTouchTM ( אשר פותחה במיוחד לעורם העדין של תינוקות בני יומם. המוצרים פותחו במיוחד ע"מ להעצים את אפקט המגע העדין של ההורה ולשפר את חוויית יצירת הקשר עם התינוק . הסדרה פותחה בהשראה מבד הכותנה אשר אהוב כל כך בהיותו רך, נספג ואוורירי ולכן שילבו את הכותנה במוצרים, זאת על מנת להעניק לתינוק תחושה של רכות מפנקת. הסדרה כוללת 3 מוצרים - ג'ונסונס® תרחיץ ושמפו, מגע כותנה, ג'ונסונס® מגע כותנה תחליב לחות לפנים ולגוף , ג'ונסונס® שמן תינוקות לעור, מגע כותנה.
עוד כחלק מהמהלך המהפכני, המותג עבר שינוי משמעותי גם בנראות ובעיצוב שלו בכדי לספק סטנדרט גבוה יותר של פרקטיות. למרבית המוצרים נוספו משאבות לחיצות לשימוש פונקציונלי ביד אחת.
מחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון נמסר כי ״התחלנו במהלך המהפכני בקטגוריית טיפוח התינוקות מתוך מטרה של העצמת חווית ההורה והתפתחות בריאה יותר של התינוק. אנו מביאים בשורה להורים ולתינוקות ומציעים מוצרים חדשניים ואיכותיים עם רכיבים טבעיים, זאת מתוך השאיפה להמשיך ולהיות שותפים מלאים של ההורים בהתפתחות התינוק ולהמשיך להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר עבור תינוקם.״


סדרת מוצרי התינוקות שח ג'ונסון כוללת:
סדרת מוצרי ג׳ונסונס® מגע כותנה ((JOHNSON’S® CottonTouchTM
ג'ונסונס® תרחיץ ושמפו, מגע כותנה – מחיר מומלץ לצרכן – 23 שקל
ג'ונסונס® מגע כותנה תחליב לחות לפנים ולגוף - מחיר מומלץ לצרכן – 33 שקל
ג'ונסונס® שמן תינוקות לעור, מגע כותנה - מחיר מומלץ לצרכן – 27 שקל
ג'ונסונס® שמפו לתינוק 750 מ"ל – מחיר מומלץ לצרכן – 27 שקל
ג'ונסונס® אל סבון לתינוק 750 מ"ל-מחיר מומלץ לצרכן – 23 שקל

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות השיווק הפארם ורשתות התינוקות.



סדרת תחליבי הרחצה פרוטאין יוגורט מתרחבת עם תחליב יוגורט אוכמניות מבית המותג הוואי

המותג הוואי מציג את תחליב רחצה יוגורט אוכמניות. תחליב רחצה במרקם עשיר, בניחוח אוכמניות יחד עם פרוטאין היוגורט. סדרת תחליבי הרחצה עם פרוטאין היוגורט פותחו עם רכיב זה במטרה להעניק לעור לחות אקטיבית.
• מעניק עד 80% עור רך ונעים יותר
• מסייע בהגנה על העור מפני יובש ונזקי מזג האוויר
• מכיל קרם לחות
• רמת PH מותאמת לחומציות הטבעית של העור
סדרת הוואי תחליבי רחצה פרוטאין היוגורט, מתאימה לרחצת גוף וידיים, לכל סוגי העור. פרוטאין היוגורט נספג במהירות בעור ומעניק את האיזון המושלם לטיפוח הגוף, למראה עור בריא ורענן.


הסדרה כוללת ארבעה תחליבים: יוגורט אוכמניות, יוגורט קוקוס, יוגורט שקדים ויוגורט ווניל ודבש.
מחיר מומלץ לצרכן: 10.90 שקל, תכולה: 700 מ"ל
ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ


חדש מסקין גארד לקיץ 2019:Skin Gard Surfers

קרם הגנה לפנים 50SPF מבית סקין גארד פותח בעקבות הטרנד המתפשט של ספורט ימי הכובש את כל הגילאים החל מחוגים בבתי ספר, קייטנות לילדים ועד תחרויות טריאתלון למבוגרים. הקרם מותאם במיוחד לעוסקים בספורט ימי, גלישה, שייט או שחיה, בעל עמידות גבוהה במי ים. הגנה רחבה של SPF 50 שומרת על עור הפנים בזמן הפעילות הספורטיבית המתקיימת לאורך זמן ובחשיפה רציפה לשמש.
לקרם אפקט כפול של הגנה והענקת תחושה נינוחה על העור עם מרכיבי לחות והרגעה.

בין המרכיבים העיקריים:
• אצת AstaPure® - אצה הגדלה בערבה ופותחה בשיתוף אוניברסיטת בן-גוריון שבנגב. תנאי האקלים המדבריים יצרו באצה מנגנון הגנה מפני אובדן לחות, התייבשות ונזקי השמש. האצה מכילה נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים) החזקים פי 500 מוויטמין E. נוגדי החמצון מנטרלים את נזקי הרדיקלים החופשיים ומונעים את נזקי קרינת ה-UV.
• מסנני קרינה –מסננים פיזיקליים - ללא מסננים כימיים.
UVA – מסננים החוסמים מעל 90% מקרינת UVA ומגנים על העור מפני נזקי קרינה, עוזרים למנוע הופעת כתמי שמש וקמטים.
UVB – מסנן קרינה בדרגת SPF 50. מסייע להגנה מפני כוויות שמש ונזקי עור.
• ויטמינים – ויטמין E ופרו-ויטמין 5B מעניקים לחות, מנטרלים רדיקלים חופשיים ומונעים נזקי חמצון.
• מרכיבי לחות והרגעה – מכיל ביזבולול (מיצוי של פרחי בבונג), שמן היפופיאה ואלנטואין המעשירים את העור בלחות ומרגיעים רגישות ואדמומיות.

• מתאים לעור רגיש
• עמידות גבוהה במים
• אינו מכיל פראבנים
• היפואלרגני
• עומד בתקן האוסטרלי ובתקן האירופאי המחמיר UVA BALANCE ומומלץ על ידי האגודה למלחמה בסרטן כמוצר לשימוש יומיומי.


מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 שקל לתכולת: 60 מ"ל
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.
חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קרליין (אשר בבעלות חברת קוסמפארם) אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן. המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון, רשתות הפארם ולקוחות נוספים בעצמן.
(מתבסס על מחיר בסניף שופרסל קרית שמונה חודש אפריל 2019)


מתוקתקת- הקופסא שתשדרג לכם את הבית
בשנים האחרונות חלה תפנית גדולה במודעות למען השמירה על איכות הסביבה וכיום ילדים מגיעים לבית הספר כשהכריכים מצויים בקופסאות פלסטיק ולא בשקיות..
מלבד השיפור באיכות הסביבה, הכריכים שומרים על צורתם המקורית לאורך כל היום ולא נמעכים בתיק תחת עומס הספרים והמחברות.
אבל, מה לגבי הטריות של הכריכים? ואם רוצים, נגיד, לשלוח מזון שעלול לדלוף החוצה? כגון- סלט, פסטה, פירות שעלולים להגיר מיץ.

בדיוק בשביל מקרים כאלו נוצרו קופסאות "מתוקתקת", שמלבד השימוש היומי כקופסאות לכריכים, יכולות לשמש כקופסאות למזון מוכן המונח במקרר או בהקפאה, אמצעי לשמירת מזון המשונע לטיול, פיקניק או ארוחה עם חברים וגם- לשמירת חפצים שונים, מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה ועוד...




היתרונות של הקופסאות רבים:

  • ניתן לחמם איתן מזון במקרוגל.
  • ניתן לרחוץ אותן במדיח הכלים.
  • הצבעוניות שלהם (שלשה צבעים) מעולה למשפחות בהן החמות, הגיסה והאחות חושקות בקופסאות שלך ומנכסות אותן לעצמן. מעכשיו כל משפחה יכולה להחליט שבכל בית יהיה צבע אחר וכך כל קופסא שניתנה כהלוואה תחזור לביתה המקורי.
  • לקופסאות גדלים שונים.
  • הקופסאות קלות לסגירה ופתיחה באמצעות ארבע כנפיים מתקפלות.
  •  לכל קופסא פס גומי לאיטום מקסימלי. את פס הגומי ניתן להסיר על מנת לשטוף את מכסה הקופסא היטב, ולאחר מכן להחזירו למקומו בקלות.
  • הקופסאות, למרות פיגמנט הצבע, שקופות, וכך ניתן לאתר בקלות מה נמצא בכל קופסא מבלי לפתוח אותה.
  • הקופסאות נכנסות בקלות האחת לתוך השנייה ובכך מאפשרות אכסון קל, ללא ערבובייה וללא תפיסת מקום מיותר במגירה.
כעת, יצאו ב"מתוקתקת" עם סט קופסאות חדשות, שקופות לכמרי, במראה זכוכית. ממש מגניב!
לפרטים נוספים: https://www.facebook.com/metukteketbox


Cleaning Block - בלוק ניקוי אקולוגי רב שכבתי

Cleaning Block הוא בלוק ניקוי המיוצר מסיבי זכוכית ממוחזרת, בטכנולוגיית פטנט מיוחדת שמאפשרת לקבל בלוק נקבובי ורב שכבתי שמסיר בקלות לכלוך עיקש, שומנים, כתמים וחלודה ללא צורך בשימוש בחומרי ניקוי ו/או בחומרים כימיים אחרים.


אפקטיבי
הודות למבנה הרב שכבתי של בלוק הניקוי, הוא מצליח להסיר בקלות וביעילות שומנים ולכלוך קשה במיוחד בצורה מהירה ויעילה. האפקטיביות של בלוק הניקוי גבוהה כל כך, שהוא מצליח גם היכן שמוצרי וחומרי הניקוי הכימיים האחרים נכשלו!

ללא כימיקלים
בלוק הניקוי אינו מכיל כימיקלים מזיקים, נטול ריח וגזים רעילים. ניתן להשתמש בו עם מים בלבד!
בשיטת הייצור לא נעשה שימוש בשרפים או בחומרים רעילים והוא מנקה בקלות וביעילות ללא צורך במוצרי ניקוי כימיים.

אקולוגי וידידותי לסביבה
בלוק הניקוי הוא מוצר אקולוגי, שעשוי מחומרים ממוחזרים.
לא רעיל, לא אלרגני, נטול ריח, בטוח לעור ואינו מזיק לבריאות. בטוח לחלוטין לניקוי ברזים ומשטחי בישול.


שלושת המוצרים הראשונים בסדרה שיושקו בישראל הם:
• Cleaning Block KITCHEN - בלוק ניקוי למטבח
• Cleaning Block W.C - בלוק ניקוי לאמבטיות וחדרי שירותים
• Cleaning Block GRILL - בלוק ניקוי לגריל.

מיוצר ע"י: POLYDROS,S.A, מדריד; ייבואן בלעדי: י.ד. יבוא-קל בע״מ; שיווק והפצה: BHW ייבוא ושיווק בע"מ
 
את המוצרים ניתן להשיג ברשת רמי לוי, רמי לוי וברשתות השיווק המובחרות


מידע חשוב, עכשיו כשהקיץ כבר פה
ענת יהב, שהקימה לפני 23 שנים את חברת 'SUNWAY' המתמחה בייצור ביגוד מיוחד, כובעים ובגדי ים מבדים מתוחכמים חוסמי קרינה, מעניקה מספר עצות חיוניות לפני שנחשפים לקרני השמש:
  • הקרינה חזקה במיוחד בין השעות 9:00 ל-16:00. לכן, מומלץ להימנע מחשיפה לשמש בזמן זה ולחפש את הצל.
  • עורם של ילדינו דק, עדין ודורש הגנה מרבית. קו ההגנה העיקרי על העור המומלץ ע"י רופאי העור הינו בד חוסם קרינה,בדרגת UPF50+ החוסם 98% מקרני UVA ו-UVB ללא הגבלת זמן.לשם השוואה, חולצת טריקו רגילה מגינה בדרגת 8UPF בלבד. אזורי גוף שנותרו גלויים יש למרוח בשכבה נדיבה של קרם הגנה 15 SPF ולחדש מריחה בהתאם לתכשיר שרכשתם. מומלץ לא לחשוף את עורם של תינוקות עד גיל חצי שנה לקרני השמש.
  • הקרינה החוזרת מהחול פוגעת בעור גם כשנמצאים בצל ומתחת שמשיה לכן, חשוב להקפיד על הגנת העור בכל זמן השהות בחוץ.
  • הפנים נוטות להישרף יותר מכל איבר אחר בגוף, חשוב שנלמד כבר מגיל צעיר את הילדים כי כובע הינו פריט לבוש הכרחי בקיץ. לילדים ולמבוגרים מומלץ לחבוש כובע רחב שוליים שיגן על כל אזורי הפנים, האוזניים, העורף ולהצטייד במשקפי שמש להגנת העיניים.
  • יש להקפיד לשתות הרבה מים.
  • מתלבשים על בריאות העור ומצמצמים חשיפה יומיומית לשמש. בדרך לעבודה, בגן הילדים, בטיול בעגלה, ברכיבה על אופניים. החשיפה לשמש רבה ומסוכנת ודורשת שינוי הרגלי התנהגות. חינוך הילדים להתנהגות חכמה בשמש מגיל צעיר תעזור להם ליהנות מעתיד בריא. בכל גיל חשוב להגן על העור כך שאתם מוזמנים לתת דוגמא אישית ולהגן גם על עצמכם.
  • כיום, ניתן לרכוש ביגוד חוסם קרינה ממגוון סוגי בדים כך שכל המשפחה יכולה ליהנות משהות בטוחה בשמש באופן יומיומי, בשעות הפנאי ובבילוי בים ובבריכה. הסטנדרט הבינלאומי מגדיר רק בד בדירוג 50 ומעלה כחוסם קרינה.