חדש ומחודש 12.7.19


דומינו'ס פיצה משיקה New York Pizza
פיצה דקה דקה עם 6 משולשים ענקיים ומיקס גבינות ייחודיות ובנוסף תוספת מתנה/

עצמו לרגע את העיניים, דמיינו שאתם פוסעים לכם בכיף ברחובות ניו-יורק התוססת כשלפתע אתם מבחינים מרחוק בתור ענק בדרך לפיצרייה הכי נחשבת בעיר. כמובן שאתם חייבים לבדוק על מה המהומה! הגעתם, המתנתם, התיישבתם ומולכם מגש של פיצה משפחתית דקה דקה, רוטב עגבניות איכותי, מיקס גבינות משובחות ומיוחדות במינן ועל הדרך שמו לכם תוספת מתנה, און דה האוס! עכשיו תפתחו את העיניים, קולטים? זה לא חלום – דומינו'ס פיצה משיקה New York Pizza משפחתית הנחתכת ל-6 משולשים במקום 8, כך שכל משולש דק דק וענק. מעליו מפוזרות גבינות ייחודיות של קשקבל, פרמז'ן ומוצרלה טרייה המחזקות את הטעמים של כל סלייס. כדי להשלים את הטעם מקבלים תוספת מתנה – רצוי איזה נקניק מגניב סטייל ניו יורק.


הפיצה החדשה תצא במהדורת קיץ Special Edition החל מיום שני 08/07 למשך כשלושה חודשים בלבד. בדומינו'ס כמובן מפרגנים עם השקה חגיגית והטבה מיוחדת: משפחתית New York Pizza + משפחתית 100% מוצרלה ב-59.9 שקל כל אחת. 59.9 שקל באיסוף עצמי.

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה בישראל: "רשת דומינו'ס פיצה עוקבת ומקבלת השראה מהטרנדים המובילים בעולם הקולינריה זאת במטרה לחדש ולהציע מגוון אפשרויות וטעמים לקהל לקוחותינו. כרשת אמריקאית אנו גאים להעניק ללקוחותינו את החוויה הניו-יורקית עם פיצה חדשה שהגיעה אלינו לסניפים הישר מרחובות העיר התוססים ומשלבת חומרי גלם טריים ואיכותיים. New York Pizza עברה תהליך פיתוח ממושך שכלל התאמות ומבחני טעימה ממושכים עד שהגענו לטעם הפריך. כעת כל מה שנותר לכם לעשות הוא לקפל את הפיצה בצורה אנכית, בדיוק כפי שעושה הניו-יורקר הממוצע, ופשוט ליהנות מהביס."

מותג מזון הבריאות GREENY השיק שמן גרעיני דלעת בכבישה קרה, עשיר בערכים תזונתיים
מותג מזון הבריאות האורגני GREENY השיק מוצר חדש: שמן גרעיני דלעת המופק בכבישה קרה, בעל טעם וארומה עשירים.
השמן, מתוצרת חברת "אלפא ג'י אייץ'" האוסטרית, מופק מגרעיני דלעת מובחרים, בתהליך של כבישה קרה השומר על ערכיהם הבריאותיים. השמן מופק מגרעינים שלא הונדסו גנטית והוא מכיל 100% חומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או חומרי טעם וריח.
הנטורופתית יערה איכילוב כהן מציינת, ש"לשמן גרעיני דלעת המופק בכבישה קרה איכויות בריאותיות רבות: הוא עשיר באבץ, מגנזיום, נוגדי חמצון, ברזל, חלבון, אומגה 3 וויטמינים כמו E ו-K. מומלץ להשתמש בו בסלטים, ממרחים ותבשילים ולהימנע מחימומו, כדי ליהנות מיתרונותיו התזונתיים ומטעמו הטרי", אמרה.
לשמן טעם עשיר. הוא מתאים לתיבול סלטים וירקות טריים, על גבינות, מטבלים, רטבים, ממרחים, תבשילים ועוד. בשל טעמו המרוכז, מספיק לשים ממנו כמה טיפות לשדרוג כל מאכל או סלט. מומלץ לאחסן במקרר או במקום חשוך וקריר, מתחת ל-20 מעלות. אינו מתאים לטיגון.
כשרות – רבנות ראשית לישראל ובד"ץ בית יוסף.


מחיר: 59.90 ש"ח לבקבוק של 250 מ"ל. השמן מוצע במבצע 1+1 עד סוף חודש אוגוסט.
להשיג ברשתות מזון, בהן: יוחננוף, מחסני מזון, רשת שקדיה, לגעת באוכל, נקודת טבע ובחנויות הטבע המובחרות.


חברת "ביכורים מזון ומאפה" השיקה – "קרקרים פשתן" בטעמי שום, זעתר ובטעם טבעי

חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מרחיבה את ליין מוצרי הפשתן ומשיקה סדרה של קרקרים פשתן טבעונים ופריכים, ב-3 טעמים – שום, זעתר וטעם טבעי.
הקרקרים המיוחדים, המיוצרים מזרעי פשתן טחונים, עשירים בחלבון (כ-40 גרם חלבון ב-100 גרם), באומגה 3, בסיבים תזונתיים, והם מכילים רק 1 גרם פחמימות בקרקר. הקרקרים מכילים זרעי פשתן, גלוטן חיטה, שום, שמן צמחי, שומשום, בצל, מלח ומים. (הקרקר בטעם זעתר מכיל גם זעתר).
הקרקרים אינם מכילים חומרים משמרים, רכיבים מהונדסים גנטית או רכיבים מן החי, והם ללא תוספת סוכר. הם נהדרים לנשנוש כמו שהם, וטעימים מאוד גם עם מגוון ממרחים כמו טחינה, גבינות, ירקות, חומוס, חמוצים, זיתים, טונה, סלמון מעושן, פסטרמה ועוד.
הקרקרים מצטרפים לסדרת לחמי הפשתן של "ביכורים", הכוללים לחמניות ולחם טריים, המיוצרים מזרעי פשתן טחונים, ומשווקים באריזות מיוחדות השומרות על טריותם זמן רב. הקרקרים, כמו הלחמים, הם בחירה מצוינת עבור ספורטאים וטבעונים. תכולת הפחמימות הנמוכה שבהם מקנה להם יתרון עבור מי שמעוניין בתזונה דלת פחמימות (גם סוכרתיים) והתכולה הגבוהה של סיבים תזונתיים המקנים תחושת שובע, מסייעת בשמירה על משקל תקין.
לאחר הפתיחה –אם נשארו קרקרים... – מומלץ לשמור בהקפאה.


כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית והרבנות מעלה אדומים.
מחיר: 25 –28 שקל (למשקל של 150 גרם). הקרקרים ארוזים ב-3 אריזות נפרדות לשמירה מירבית על הטריות.
להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ.
***
לחמי ביכורי פשתן מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.

מותג הרחצה "כיף" גאה להשיק סדרה מיוחדת לקיץ

"כיף" מרחיבה את סדרת תחליבי הרחצה ומשיקה ניחוחות חדשים של גלידה, מפנקים ומועשרים בלחות: סורבה מנגו, מסקרפונה פירות יער ומנטה קפואה.
"כיף", המותג המוביל בישראל בתחום הרחצה, משיק לכבוד הקיץ מהדורה מיוחדת של תחליבי רחצה חדשים, מפנקים ומרעננים במיוחד וכולם חתומים על ידי הפרזנטורית ומובילת קמפיין המותג, הזמרת והשחקנית המצליחה נועה קירל.
התחליבים החדשים מועשרים בלחות ומגיעים בניחוחות מרעננים של גלידה: סורבה מנגו, מסקרפונה ופירות יער ומנטה קפואה - בפורמולה מועשרת בלחות המעניקה לעור תחושת רכות מלטפת, והופכת כל מקלחת לחוויה מרעננת עטופה בניחוחות מטריפים.
סדרת תחליבי הרחצה של "כיף" מתאימה לכל סוגי העור, משאירה את עורך נקי, גמיש ורענן. הפורמולה החדשה מועשרת בחמאת שיאה, ויטמין E ואלוורה היוצרת חווית ניקוי מלטפת ותחושה של עור נמרץ ורענן המבושם בעדינות בניחוח הנשאר לאורך שעות ארוכות.
סדרת תחליבי הרחצה החדשה מצטרפת למגוון הרחב של "כיף", הכולל את סדרת תחליבי הגלידות, תחליבי הרחצה MILK ושמפו ומרכך BE EXTRA ORDINARY שהושקה לאחרונה בפורמולה משופרת, ההופכים את חוויית הרחצה למפנקת, קלילה ואנרגטית. בהמשך השנה צפויות הפתעות חדשות "מוי כיף".


מחיר: 19.909 שקל לתכולת 700 מ"ל**

נקה 7 סירוק קל -סדרת מוצרים חדשה להתרת קשרים המותאמת לילדים

נקה 7 מרחיבה את קו מוצרי הילדים ומשיקה סדרת מוצרים חדשה מועשרת בשמן זרעי ענבים ורוזמרין, לשמירה על שיער נקי, קל לסירוק, רך, נעים למגע ומלא ברק.
נקה 7 מרחיבה את סדרת מוצרי הילדים ומשיקה סדרה חדשה "סירוק קל" לשמירה על שיער נקי, קל לסירוק, רך, נעים למגע ומלא ברק. בין המוצרים בסדרה :שמפו, מרכך, קרם לחות ותרסיס להתרת קשרים בניחוח מפנק ונעים במיוחד בעיצובים חווייתיים שילדים אוהבים.
מוצרי הסדרה:
  • מועשרים בשמן רוזמרין - מסייע לשמירה על שיער נקי ומותיר תחושת רעננות וניקיון.
  • מועשרים בשמן זרעי ענבים – עשיר בויטמין E ואנטי-אוקסידנטים. מעניק ברק ותורם למניעת קשרים.
  • מכילים פרו-וויטמין B5 - - עוטף את השיער בלחות, מונע יובש וחשמל סטטי.
  • ללא פרבנים.
  • היפואלרגניים.
  • נבדקו דרמטלוגית.

פירוט המוצרים והמחירים ****בסדרת "סירוק קל":
  • שמפו "סירוק קל", 12.90₪ תכולה: 750 מ"ל
  • מרכך "סירוק קל", 12.90₪ תכולה: 750 מ"ל
  • קרם לחות "סירוק קל", 14.90₪, תכולה: 350 מ"ל
  • תרסיס לשיער "סירוק קל", 14.90₪, תכולה: 350 מ"ל
מוצרי נקה 7 לא נוסו על בעלי חיים
את מוצרי נקה 7 סירוק קל ניתן יהיה להשיג ברשתות השיווק והפארם


פמפרס משיק את החיתול הטוב ביותר שלו - בישראל
החיתול המומלץ לעור התינוק על ידי ארגון בריאות עור מוביל בעולם (SHA) מגיע לישראל.
אהבה ומגע של הורים לתינוק לא ניתן לחקות ובוודאי שלא להחליף, אולם בכל הנוגע לחיתולים שילבש לגופו תמיד אפשר וחובה לכוון להכי טוב שיש. על כן במותג פמפרס, מותג החיתולים מספר אחד בעולם, מסרבים לנוח וממשיכים לשפר ולשכלל את החיתולים על מנת להעניק לתינוק שלכם את הרכות, הנוחות וההגנה הטובים ביותר לעורו העדין.
מותג פמפרס משיק בישראל את החיתול הרך והנוח שלו בעולם - החיתול עוטף את התינוק ברכות, נוחות והגנה שעוד לא הכרתם. כמו המגע הראשון.
השכבה הפנימית של החיתול מרופדת בדוגמת לבבות חדשה וייחודיתהמעניקה לעור התינוק
תחושה רכה כנוצה בעודה מרחיקה מעור התינוק רטיבות ולכלוך.
בזכות חדשנות זו, קיבל החיתול את המלצתו של ארגון בריאות עור מוביל בעולם (Skin Health Alliance).


מאפיינים נוספים של החיתול:
  • חדש! החיתול מכיל מחוון ייחודי אשר מסייע לכם לדעת מתי כדאי לעבור מידה.
כאשר הסוגר של החיתול לא מגיע לספרה הגדולה ביותר (3), כדאי לעלות מידה
  • לחיתול צדדים רכים וגמישים אשר שומרים על החיתול במקומו על ידי התגמשות עם כל תנועה של התינוק.
  • לחיתול מד רטיבות בכל המידות המשנה את צבעו כשהחיתול רטוב, ומסייע לכם לדעת מתי כדאי להחליף חיתול.
  • פמפרס מוודאת שהבטן העדינה של תינוקכם מוגנת באמצעות פתח קדמי ייחודי המסייע בהגנה על חבל הטבור (במידות 1 ו- 2 בלבד).
  • החיתול החדש מגיע עם איורים גרפיים חדשים אשר צויירו בעבודת יד ליצירת מראה הרמוני ומתוחכם.
  • הגדלת כמות החיתולים במידות 1 ו- 2 ב- 20-25%!
  • חדש - מידה 6!
חידוש בסדרת אולווייז: Always Platinum

החידוש של Always Platinum הינו השילוב הייחודי של שני סוגי השכבות השונים:
  • הסוג הראשון כאמור נמצא במרכז התחבושת: שכבת רשת ייחודית נעימה מאוד למגע תודות לפיתוחים חדשניים, שתפקידה להשאירך עם תחושת יובש והגנה מרבית, בעזרת יכולת ספיגה חזקה הנחוצה במיוחד לנוחיותך.
  • הסוג השני של השכבות נמצא בצדי התחבושת, עם שכבת מגן שאינה ארוגה עם מעין כריות קטנטנות באזור המגע עם הרגל (הכנפיים), עבור תחושת נוחות במהלך היום. בנוסף ישמשו המיקרו-כריות כמחסומי צד מפני דליפות בצידי התחבושת.
  • שכבת מיקרו-כריות לתחושת רכות
  • שכבת מיקרו-כריות לתחושת רכות
  • רשת סופגת ייחודית

תחבושות Always Platinum יושקו ברשתות שופרסל ו-Be החל מ-25.6.19, במחיר המומלץ לצרכן: 24.90 שקל.
*המחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי