לחשוב מחוץ לחדר אקו דרייב קווסט – Eco Drive Quest מרחב בריחה חווייתי ברכבי גולף בגני יהושע




צילומים: קשת זאבי

מסתבר שאני בכלל לא מכירה את גני יהושע, למרות שאני כבר ארבעה עשורים חיה בתל אביב.
היום גיליתי את הגן הטרופי, גן המוזיקה, גן הסלעים, גן הוורדים, שבע התחנות ועוד הרבה פינות חמד יפייפיות שאני מקווה שעוד אחזור אליהן בקרוב.
הגילוי נעשה באמצעות משחק המבוסס על עקרון חדרי בריחה- איסוף רמזים ופתירת חידות בתחנות שונות. משחקים תוך כדי נסיעה בגני יהושע במכוניות גולף נחמדות של Echo Drive Quest.



במרחב הבריחה אקו דרייב קווסט – Eco Drive Quest, מבית Trippy, ה"חדר" הוא גני יהושע, ובמקום לנסות ולברוח החוצה, המבקרים דווקא יכנסו לרכבי גולף חשמליים בהם ינווטו במרחבי פארק גני יהושע הקסום, יכירו פינות נסתרות ויפצחו חידות ערמומיות. כל זאת כדי להגיע למטרה הסופית – להצליח לנטרל את הפצצה שהטמין פרופסור כאוס המטורף – לפני שהיא תהרוס לנצח את האיזון האקולוגי בתל אביב.


כדי להגיע למטרה ולעבור בין הרמזים יקבלו המשתתפים בתוך רכבי הגולף ערכת כלי עזר הכוללת זכוכית מגדלת, משקפת, מפה של הפארק עם רמזים, ועוד שלל אביזרים, ביניהם אפילו מצבר, בעזרתם פותרים את החידות.
בדרך לפתרון נהנים המשתתפים ממפגשים מרתקים עם עולמות החי והצומח בפארק ולומדים להכיר את המערכת האקולוגית המורכבת והמופלאה שמתקיימת בלב העיר.


עם הרכבים עוברים בפינות קסומות בפארק כמו גן הסלעים, הגן הטרופי, אתר 7 טחנות, וגם אגמים, גשרים ושלל פינות ירוקות ברחבי הפארק.
בכל אחד מן האתרים תחכה חידה אחרת, שעל מנת להגיע לפתרונה, צריך להתחבר אל הטבע – להקשיב לציוץ הציפורים, לבדוק את מי האגם, ובעיקר להיות ערניים לסביבה. כל המשימות במשחק לקוחות מעולמות האקולוגיה, ובמהלך פתירתן, לומדים גם קצת על החשיבות של שמירה על הטבע.


החוויה מתאימה כבילוי משפחתי (מומלץ החל מגיל 6 ומעלה) וגם המבוגרים ימצאו אתגר בחידות ובניווט בין אתר לאתר.


מחיר: 115 שקל לאדם, מינימום 4 אנשים למשחק. משך הפעילות כשעה וחצי
לפרטים והזמנות 1700-700-412 או באתר http://bit.ly/2OLHr1z 



חמוד ביותר ומתאים גם למשפחות וגם לחברים ומקומות עבודה.