ליהנות מכל העולמות: לראשונה ברשת דומינו'ס פיצה ישראל - בצק פיצה מכוסמין מלא!


 

בעידן בו אנו מודעים יותר לתזונה ולבריאות שלנו ושל ילדנו, חיטת הכוסמין העתיקה חוזרת וצוברת אהדה רבה בזכות הערכים התזונתיים שלה. הכוסמין מהווה מקור מצוין לסיבים תזונתיים ולמינרלים כמו סידן, אבץ, ברזל ומגנזיום, לא מעט קהלים בישראל כבר צורכים אותה בקביעות בלחם ובתפריט היומי שלהם. רשת דומינו'ס פיצה החליטה לקחת את זה כהזדמנות לפניה לקהלים חדשים ולשלב את חומר הגלם הזה בלב התפריט עם פיתוח ייחודי של בצק כוסמין מלא וטרי הנפתח במקום ושומר על המרקם הפריך. פיצה מבצק כוסמין תכיל כ-80% קמח כוסמין מלא המספק סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים דגנים מלאים מגבירים את תחושת השובע ומכילים פחות קלוריות. לצד 100% מוצרלה המכילה חלבון איכותי, ויטמינים ומינרליים מרוטב העגבניות הטרי וכהצעת הגשה לארוחה שהיא גם כיפית אך גם מזינה – פשוט חותכים זריז סלט קטן של ירקות טריים לצד הפיצה והרי לכם ארוחה מושלמת.


הדס יריב טכנולוגית מזון ומוסמכת בתזונה שליוותה את המהלך מציינת כי "בפיתוח הבצק התחשבנו בערכים התזונתיים וביתרונות התזונתיים שמביאה אלינו חיטת הכוסמין המלאה בלי לוותר על הטעם והטריות של הבצק. בצק הכוסמין ידוע בטעמו האגוזי המתקתק ובטקסטורה ומרקם פריכים שלא מתקשים מדי בניגוד לתחליפי קמח חיטה אחרים. פיצה מבצק כוסמין עם תוספות של ירקות טריים כגון- עגבניות, פטריות, פלפלים וברוקולי לצד סלט או ירקות חתוכים מתובלים בשמן זית מספקת גיוון לארוחה מזינה לכל בני המשפחה".
הבצק החדש יושק לקהל הרחב החל מיום שלישי 20/05 ומחירה של הפיצה יהיה זהה לפיצות הקלאסיות של המותג ללא תוספת מחיר. בצק הכוסמין יוצע בגודל של משפחתית וניתן להזמין אותה גם כאופציה טבעונית או בלי קשה. לרגל ההשקה הרשת יוצאת במבצע אטרקטיבי של משפחתית כוסמין + משפחתית 100% מוצרלה + 2 תוספות ב- 56 ₪ לפיצה.


עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה בישראל: "כרשת המובילה את תחום הפיצות בישראל, אנו חשים מחויבות ורצון לתת אלטרנטיבות לכלל קהלי האוכלוסייה השונים. לאחר מבחני טעימה ותהליך פיתוח ארוך הצלחנו ליצור פיצה המספקת איכות וערכים תזונתיים גבוהים באופן משמעותי וזאת מבלי להתפשר על הטעם והאיכות המוכרים של דומינו'ס".