צרכנות החודש

 
צילומים: יח"צ, קשת זאבי


קולקציית קיץ 2019 למותג הסנדלים Grendha
Grendha , מותג סנדלי וכפככפי קז'ואל לנשים מבית Grendene Brazil, משיק את קולקציית קיץ 2019. המותג שואב השראה מהרבגוניות של נשות ברזיל והעולם ויוצר קולקציה מגוונת בה כל אישה יכולה למצוא את הסנדל והכפכף שלה !
כמותג הידוע בסנדלים היפהפיים שלו, Grendha תמיד מחדש את עצמו, ומתרגם את מגמות האופנה המרכזיות לסנדלים וכפכפים מגוונים ונגישים.
קולקציית קיץ 2019 , מתאפיינת באופנה שמחה, צבעונית ומלאת חיים, עם שילובים אתניים לצד הטרנד האופנתי של צמות וחרוזים, אשר מעניקים לסנדלים טאץ' אמנותי.
הקולקציה מתגאה גם בדגמים עם חישוקים צבעוניים, אבני חן ותכשיטים אשר מעניקים לסנדלים טאץ' של תחכום עבור מראה אלגנטי יותר. גם הטרנד הקלאסי לא נותר מאחור, עם דגמים המשלבים הדפסים של בעלי חיים עם פריטים ייחודיים ממתכת יצוקה, בסנדלים שמתאימים לנשים בכל גיל.


מידות הנעליים לנשים : 36-42
מידות הנעליים לילדות: 21-35
מחירים: החל מ- 79 שקלים ועד 170 שקלים .
להשיג: שנקין 8 תל אביב, יהודה מרגוזה 38 יפו, בחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה www.ipanema.co.il

מסיכת פילינג קפה של המותג SR Cosmetics

מסכת פילינג קפה לניקוי העור ולחידוש מרקמו.
מרכיבי המסיכה עשירים בנוגדי חמצון וויטמינים חיונים שמותירים את העור רך, בהיר וחלק כמשי.
ניתן להשתמש במסיכה כפילינג:  למרוח שכבה דקה - לעסות את העור עם מים למשך דקה אחת ולשטוף (אם העור רגיל) או כמסכה (אם העור שמן) להניח שכבה בינונית להמתין 10 דקות ולשטוף -  אחת לשבוע..
המסכת פילינג לא מתאימה לעור דלקתי.
















מחיר: 420 שקלים.
ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המוסמכות.

ד"ר פישר אולטרסול משיק סדרות בלעדיות להגנה המתקדמת ביותר לקיץ 2019
סדרת אולטרסול SPECTRUM הינה סדרה פורצת דרך המבוססת על טכנולוגיה ייחודית, המסייעת לראשונה גם בהגנה מפני קרינת HEV (High Energy Visible light) - קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה. הטכנולוגיה מסייעת להגנה מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. מחקרים שפורסמו לאחרונה מעידים על נזקים הנגרמים לעור גם מחשיפה לקרינת HEV המעודדת יצירת רדיקלים חופשיים מזיקים הגורמים להזדקנות מוקדמת של העור, להיווצרות קמטים ולרפיון עור.
מחיר: ספריי שקוף או תחליבי/ תחליב הגנה 69.90 ₪ (200 מ"ל), קרם פנים 59.90 ₪ (50 מ"ל).


ד"ר פישר מרחיב את סדרת אולטרסול Free ומשיק את אולטרסול Free Kids - סדרת תכשירי הגנה המיועדת לילדים עם עור רגיש.
המוצרים בסדרה הינם ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע וללא רכיבים מן החי. תכשירי הסדרה מכילים קומפלקס אנטי אוקסידנטים, המותאם במיוחד לילדים, המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך. תכשירי הסדרה במרקם קליל, נספגים במהירות, אינם שמנוניים, היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתם לעור רגיש. הסדרה מכילה תחליב הגנה SPF50 (200 מ"ל) וקרם פנים SPF50 (50 מ"ל).





סדרת קמיל אל סבון לידיים : Clean & Nourish
ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קמיל אל סבון לידיים ומשיקה אל-סבון חדש Clean & Nourish בצבע לבן ובריח נפלא להזנת העור.
התכשיר החדש, בדומה לתכשירים הקיימים בסדרה, מוצע בבקבוק מלבני רחב ויציב, הינו חסכוני ונוח במיוחד, בתכולת 1 ליטר ובעל משאבה קלה ונוחה לשימוש.
בשונה מהבקבוקים העגולים שנמצאים כיום בשוק, לבקבוק זה יש יתרון משמעותי – ניתן להצמיד אותו לקיר או לשיש ובכך תופס פחות מקום.
כמו שאר התכשירים בסדרת קמיל של ד"ר פישר, גם אל סבון Clean & Nourish עבר בהצלחה את מבדק סנסיטיב (נמצא כמותאם לעור רגיש) ונבדק דרמטולוגית.
קמיל אל סבון לבן מצטרף לסדרת קמיל אל סבון לידיים המכילה שלושה תכשירים:
• קמיל אל סבון כחול – Clean & Fresh – לניקוי יסודי ולתחושת רעננות
אל סבון היגייני לידיים ולגוף, המועשר בתמצית לבנדר המסייעת לרענון והרגעת העור.
• קמיל אל סבון צהוב – Clean & Moisture – לניקוי יסודי ולהעשרה בלחות
אל סבון היגייני לידיים ולגוף, המועשר בחמאת שיאה המסייעת להעשרה בלחות.
• קמיל אל סבון ורוד – Clean & Nourish – לניקוי יסודי ולהזנת העור
אל סבון היגייני לידיים ולגוף, המועשר בוויטמין E ושמן זית מסיס המסייעים לניקוי יסודי ולהזנת העור.
כל מוצרי הסדרה מותאמים לרמת החומציות הטבעית של העור.


מחיר מומלץ ליחידה: 14.90 שקלI תכולה: 1 ליטר
ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בבתי המרקחת ובחנויות המובחרות

חברת "ביכורים מזון ומאפה" השיקה - "לחמניות פשתן" טריות
מעתה אפשר להשיג לחמניות פשתן טריות! חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מרחיבה את ליין לחמי הפשתן ומשיקה "לחמניות פשתן" טריות, המשווקות באריזה מיוחדת השומרת על טריותן זמן רב.
הלחמניות מיוצרות מזרעי פשתן זהובים מקנדה, הנטחנים במאפייה עצמה, סמוך ללישה ולאפייה, כדי לשמר את ערכיהם התזונתיים. כמו כן, תהליך האפייה משלב טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת להכין מהזרעים הטחונים לחמניות טעימות ועשירות בערכים תזונתיים. מייד בתום האפייה נארזות הלחמניות באריזה מיוחדת ומבוקרת, השומרת על טריותן זמן רב. עד כה שיווקה החברה לחמניות פשתן קפואות.
הלחמניות עשירות באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, ומכילות כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-2 גרם בלחמניה במשקל 50 גרם). הן גם לא מכילות סוכר או ממתיקים מלאכותיים. התכולה הגבוהה של חלבון ואומגה 3 הופכת את הלחמניות לבחירה מצוינת עבור ספורטאים וטבעונים. תכולת הפחמימות הנמוכה שבהן מקנה להן יתרון עבור מי שמעוניין בתזונה דלת פחמימות, כולל סוכרתיים. התכולה הגבוהה של סיבים תזונתיים (המקנים תחושת שובע), מסייעת בשמירה על משקל תקין.
האריזה המיוחדת, השומרת על הטריות, מאפשרת לקחת את הלחמניות ללא חשש ובנוחות לכל מקום.
אחרי פתיחת האריזה, מומלץ לשמור את הלחמניות הנותרות במקרר או במקפיא. למי שאוהב מרקם קריספי, מומלץ לטסטר את הלחמנייה.


כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.
מחיר: 18 – 22 שקל לאריזה במשקל 250 גרם. בכל אריזה 5 לחמניות.
להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ.

לכבוד יום העצמאות משיקה "נווה התבלין" סדרה של תערובות תיבול באריזות חגיגיות בצבעי כחול-לבן, מעוטרות בדגל ישראל

חברת "נווה התבלין", המתמחה בייצור ושיווק תבלינים ותערובות תיבול מיוחדות, השיקה לכבוד יום העצמאות וההכנה המסורתית של מטעמים "על האש", סדרה של 4 תערובות תיבול מעולות - באריזות חגיגיות בצבעי כחול-לבן, מעוטרות בדגל ישראל.
סדרת התערובות כוללת: "ברביקיו של נווה", "גריל עוף", "תבלין על האש" ו"פילדלפיה". התבלינים מוצעים במיכלים שקופים עם מכסה מתברג, מחולק, פרקטי ונוח לשימוש, המאפשר להכניס כפית למיכל, או לבזוק תבלין מהחלק המחורר.

• תערובת "ברביקיו של נווה" כוללת מלח גס, פלפל שחור גרוס, שום גרוס, כוסברה וקימל.
• תערובת "גריל עוף" כוללת פפריקה מתוקה, כמון, מלח ושום.
• תערובת "תבלין על האש" כוללת פפריקה מתוקה, פלפל שחור, מונוסודיום גלוטמט, מלח, שום, כמון וכורכום.
• תערובת "פילדלפיה" כוללת פפריקה מתוקה, חרדל, מלח, אורגנו, טימין ובזיליקום.

התערובות מתאימות לתיבול בשר, עוף, דגים וירקות. אפשר לתבל עימן את מה שרוצים רגע לפני הצלייה, או להשרות את הבשרים, הירקות או הדגים במרינדת תבלינים מספר שעות ואף לילה מראש. את המרינדה ניתן להכין מחצי כוס שמן זית או קנולה, מעורבב עם 5 כפות תערובת תיבול. אפשר להוסיף למרינדה דבש או סילאן, לפי הטעם.
ניתן להשתמש בתערובות גם לצלייה בתנור של בשר, עוף, תפוחי אדמה, ירקות ועוד.


המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ יורה דעה.
מחיר: 10 ש"ח למשקל של 100 גרם.
להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות.


Orbit משיקה אריזת בעלת סגירה חוזרת לטעמים האהובים
מרס ישראל מרחיבה את מותג המסטיקים המוביל בישראל, Orbit, ומשיקה לראשונה בישראל Orbit Bags. מדובר באריזה קומפקטית של 42 יחידות המותאמת למגוון שימושים ברכב, בתיק בבית ובמשרד. אורביט בשקית מהווה הרחבה לסדרת אורביט המוצעת בבקבוקונים, אריזות סטיקס ומעטפות. ומעתה גם באריזה האייקונית. אריזת הbags הינה המוצר הנמכר ביותר של אורביט באירופה.

Orbit Bags, מציעה חדשנות בקטגוריית המסטיקים בישראל, מציגה חווית שימוש נוחה עם פס סגירה לשמירת הטריות, אפשרות למילוי הבקבוקונים וחווית צריכה במגוון שימושים. אורביט שקיות החדש יושק בשלב ראשון בשלושה מהטעמים המוכרים והאהובים ביותר על הקהל הישראלי: טעמי מנטה חריפה ומעודנת ובטעם פירות ומנטה.
שקיות אורביט מותאמים לאורח החיים הישראלי ששם למטרה ערכים של קלילות, נגישות נוחות שימוש במוצר נגיש ומופחת נפח, שאפשר לקחת לכל מקום. לאור הצלחת בקבוקוני אורביט, שנמצאים כמעט בכל רכב, תיק ומשרד בישראל, Orbit Bags הן החידוש המתבקש הבא לכל חובבי הפרקטיות ואיכות הסביבה
 מחיר מומלץ לצרכן 7.90 שקל.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובכל נקודות המכירה בארץ.

יום העצמאות באווירה מושלמת של כחול ולבן ברשת פעמית סטור
רשת "פעמית סטור", המתמחה בכלים חד פעמיים מעוצבים ומוצרים משלימים, מציגה לקראת יום העצמאות - יום ההולדת של מדינתנו קולקציית כלים חד פעמיים, שיהפכו את הפיקניקים והמנגלים של יום העצמאות לחגיגיים ופטריוטים במיוחד.
הכלים בקולקציית החג, מגיעים בצבעי הדגל – כחול ולבן. בין העיצובים ניתן למצוא פסים בכחול לבן, נקודות בכחול ולבן, דגלי ארץ ישראל ועוד....
הכלים עשויים מנייר ידידותי לסביבה, כך שבתום הפיקניק, כל שנותר לעשות הוא להשליך לפח (ובלי נקיפות מצפון..)
הכלים משתלבים בסידור שולחן החג ומהווים פתרון מדליק, נוח וחסכוני לאירוח אירועי יום העצמאות בבית ומחוצה לו.


להשיג ברשת "פעמית סטור" ברחבי הארץ.


חדש בישראל:"המנגליסט" -מדליק פחמים אקולוגי עם ראש גפרור להדלקה עצמית

"המנגליסט" הוא מדליק פחמים אקולוגי ומהפכני שנדלק באופן עצמאי (ללא צורך בגפרורים) ונשאר דולק זמן רב!
מדליק הפחמים שתוכנן ועוצב ע"י מהנדס שוודי בהתאם לתקנים המחמירים בעולם, מיוצר בטכניקה ייחודית משאריות קנה סוכר ומולסה, בשילוב ווקס צמחי ברמה של כ-60% ליצירת בעירה איכותית וממושכת.

• אקולוגי
• ללא תוצרי נפט
• חסר ריח
• אינו רעיל
• משך בעירה רצוף של כ-7 דקות
• באישור מכון התקנים הישראלי!

אופן השימוש:
מדליק הפחמים מחולק ל-20 "אצבעות הדלקה עם ראש גפרור", שארוזות בשתי עטיפות ניילון פנימיות לשמירה על טריותו ואיכותו ומגיע באריזת קרטון בעלת משטח הדלקה (בדומה לקופסת גפרורים).
כדי להשתמש במנגליסט יש לערום ערימת פחמים קטנה בתוך המנגל, להוציא "אצבע" אחת ולהעביר את ראש הגפרור שלה על גבי משטח ההדלקה שבצד האריזה. את המנגליסט הדולק מניחים בתוך ערימת הפחמים וזהו! המנגל מוכן!


מחיר: החל מ-4.90 שקלים לחבילה (20 אצבעות)
להשיג ברשת רמי לוי ובחנויות המובחרות


Cleaning Block - בלוק ניקוי אקולוגי רב שכבתי

מהפכת הניקיון של Cleaning Block (קלינינג בלוק) - בלוק הניקוי האקולוגי והידידותי לסביבה שמיוצר בספרד מאז 1961 מגיעה לראשונה גם לישראל.
Cleaning Block הוא בלוק ניקוי המיוצר מסיבי זכוכית ממוחזרת, בטכנולוגיית פטנט מיוחדת שמאפשרת לקבל בלוק נקבובי ורב שכבתי שמסיר בקלות לכלוך עיקש, שומנים, כתמים וחלודה ללא צורך בשימוש בחומרי ניקוי ו/או בחומרים כימיים אחרים!
מיוצר ע"י: POLYDROS,S.A, מדריד; ייבואן בלעדי: י.ד. יבוא-קל בע״מ; שיווק והפצה: BHW ייבוא ושיווק בע"מ

הודות למבנה הרב שכבתי של בלוק הניקוי, הוא מצליח להסיר בקלות וביעילות שומנים ולכלוך קשה במיוחד בצורה מהירה ויעילה. האפקטיביות של בלוק הניקוי גבוהה כל כך, שהוא מצליח גם היכן שמוצרי וחומרי הניקוי הכימיים האחרים נכשלו!
בלוק הניקוי אינו מכיל כימיקלים מזיקים, נטול ריח וגזים רעילים. ניתן להשתמש בו עם מים בלבד!
בשיטת הייצור לא נעשה שימוש בשרפים או בחומרים רעילים והוא מנקה בקלות וביעילות ללא צורך במוצרי ניקוי כימיים.
בלוק הניקוי הוא מוצר אקולוגי, שעשוי מחומרים ממוחזרים.
לא רעיל, לא אלרגני, נטול ריח, בטוח לעור ואינו מזיק לבריאות. בטוח לחלוטין לניקוי ברזים ומשטחי בישול!

שלושת המוצרים הראשונים בסדרה שיושקו בישראל הם:
• Cleaning Block KITCHEN - בלוק ניקוי למטבח
• Cleaning Block W.C - בלוק ניקוי לאמבטיות וחדרי שירותים
• Cleaning Block GRILL - בלוק ניקוי לגריל.


את המוצרים ניתן יהיה להשיג החל מחודש יוני 2019 ברשת רמי לוי, רמי לוי וברשתות השיווק המובחרות
למידע נוסף היכנסו לאתר - www.cleaningblock.co.il