מה בלוק?


צילומים: קשת זאבי


שמן גוף Oil 360ºFace & BodyTreatment Oil מבית קרליין


נוסחה ייחודית המכילה שמנים חיוניים מועשרים באומגה 3,6,9 ויטמינים ואנטי-אוקסידנטים. מעניקה לעורך הזנה, לחות ויכולת לסייע בשיקום נזקי גיל וסביבה. מתאימה להזנת עור הפנים, הרגעת מתח ומסייעת בהפחתת סימני מתיחה בעור.

פורמולת oil 360◦פותחה במרקם קליל במיוחד בשילוב אופטימלי של שמנים מזינים כמו חוחובה, זרעי ענבים, רוזמרין, קלנדולה והיפופאיה המעשירים את העור בויטמינים חיוניים הפועלים גם כנוגדי חמצון. שמנים מרגיעים כמו לבנדר ואקליפטוס המעניקים הזנה מידית ומרגיעים רגישויות ומתח.
מריחה יומית, מעניקה לעור תחושה נינוחה ורכה במידית. מסייעת בשיפור מראה הקמטוטים ובהפחתת היווצרות קמטים חדשים.

הוראות שימוש:
למרוח מספר טיפות מהשמן על עור נקי, לעסות בתנועות עדינות על כל הפנים והצוואר, ו\או על אזורים בעיתיים בגוף עד לספיגה מלאה.

מרכיבים עיקריים:
שמן זרעי ענבים והיפופיאה- עשירים בוויטמינים וחומצות אומגה. מסיעים לריכוך של סימני צלקות ומתיחה. מסייע בשיפור ניזקי העור הנגרמים כתוצאה מתהליכי הזדקנות, חשיפה לשמש, קרינה וזיהום סביבתי.
שמן חוחובה, רוזמרין וקלנדולה – נספגים בקלות, עשירים בוויטמינים חיוניים וחומרי לחות המסייעים בהנעת תהליכי התחדשות בעור. מסיעים בעידון וריכוך קמטוטי יובש.
שמן לבנדר ואקליפטוס- מרגיעים מתח בעור, מסייעים במניעת אדמומיות ולשמירה על הלחות הטבעית בכל מזג אוויר.

מחיר: 59.90 שקל, לתכולת: 100 מ"ל


ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר הסחר www.careline.co.il


מסכת מגנט מוזהבת
מוצר פרימיום, בעל תועלות רפואיות, אשר פותח למטרת טיפוח והצערת עור הפנים.
מרכיבי המסכה הייחודית, בנויים מתרכובות סינרגטיות ופעילות של מינרליים, שמנים צמחיים, ויטמינים ומרכיבי אנטי- אייג`ינג מוכחים.

שיטת המגנט הנעזרת בהסרת מרכיבי המסכה, מפעילה תועלות קוסמטיות מגוונות. המרצת מחזור הדם, הבאת חמצן ואנרגיה מחודשת לתאי- העור והסרת עודפי עור קרטניים מתים, הפעולה נקראת "דיטוקס" (ניקוי רעלים). דבר, התורם לעור נקי, בהיר , רענן, עם נראות צעירה ,מתוחה וזוהרת במיוחד!

בקבוקון סרום חוטי זהב 24K המצורף לקיט, מכיל חוטים זעירים של זהב , השרויים בסינרגיה עם מרכיבים לחותניים למיום העור ולמילוי קמטים. ממרכיביו העיקריים : חומצה היאלרונית במשקל מולקולרי נמוך, ויטמינים פעילים כמו: אסטר VC,NMF ועוד.

המסכה מתאימה לכל סוגי העור והתוצאות נראות מהטיפול הראשון.

 
http://srcosmetics.co.il

מים מיסלריים מסדרת Hydrabio של המותג הצרפתי הדרמו-קוסמטי "BIODERMA"


המים מיסלריים של 'BIODERMA' מסדרת Hydrabio, תמיסה מיסלרית לניקוי מושלם של עור הפנים והאיפור, מנקה בעדינות, מעניקה לחות לעור, תודות לפורמולה Aquagenium הייחודית, אשר פותחה על ידי מעבדות ' BIODERMA' צרפת. המים המיסלריים מחזירים לעור את יכולתם הטבעית לשמור על הלחות והאיזון הנדרש. הנוסחה הייחודית שפותחה עבור סדרת Hydrabio מעלה את סבילות העור לגירויים ואדמומיות, מותירה את העור רך וגמיש ומסייעת בשמירה על לחות העור.
הגירויים היומיומיים כגון מזג אוויר, זיהום, מתח וכדומה, גורמים לעור שלנו להיות שביר יותר, מגורה ולאבד את הזוהר הטבעי שלו. על מנת לשקם אותו, העור זקוק לעזרה ביצירת הלחות ההכרחית אשר יוצרת איזון טבעי ושמירה על העור. סדרת HYDRABIO עשירה בקומפלקס ייחודי אשר חודר לעומק העור ויוצר עור לח, נינוח, גמיש וקורן לזמן מתמשך.

המים המיסלריים הם מים רכים המכילים בתוכם מולקולות שמן זעירות (אינן נראות לעין) שבפגישתם עם העור הן “ממגנטות” אליהן את השומן, הלכלוך ושאריות איפור שהצטברו על העור, באופן קל, נעים וללא צורך בשפשוף העור.

המותג ביודרמה הינו אחד ממותגי הדרמו-קוסמטיקה המובילים בעולם, מיוצר בצרפת ומשווק במעל ל-90 מדינות והינו אחד משלושת המותגים המומלצים ביותר על ידי רופאי עור בצרפת. כל מוצרי ביודרמה מכילים פטנטים ביולוגיים הכפופים למחקרים קליניים ונערכים תחת פיקוח של רופאי עור מומחים, מדעני ביודרמה מאמינים כי הקלה זמנית בלבד איננה מספיקה כדי לטפל ברוב בעיות העור. לפיכך, הם  מציעים פתרון הוליסטי מדויק ושיקומי לכל אחד ואחד מסוגי העור המאזן ומחדש את התהליכי הפיזיולוגיים והטבעיים של העור ומאפשרים לעור לחזור למצבו המקורי. לביודרמה סדרות שונות לטיפול ביניהן: עור יבש, עור רגיש הסובל מאדמומיות, עור שמן הנוטה לפצעונים ופגמים, סדרה להגנה מהשמש ועוד.


מחירים לצרכן:
69.90 שקל ל – 250 מ"ל
34.90 שקל ל – 100 מ"ל
להשיג ברשתות הפארם



סדרת מוצרי ההגנה מהשמש של Avene
אוון (Avene) הוא מותג דרמו קוסמטי, הנותן מענה לכל סוגי העור, ומיוצר על ידי חברת התרופות הצרפתית המובילה פייר פברה. מוצרי Avene, מותג הדרמו-קוסמטיקה הנמכר באירופה*, מבוססים על המים הטרמליים ממעיינות העיירה Avene בדרום צרפת. המים הטרמליים נחקרו במעל 150 מחקרים שונים, כאשר 50 מהם אף פורסמו במגזינים מדעיים מובילים. במחקרים נמצא כי הם בעלי תכונות מרגיעות גירויים, מסייעים להפחתת תחושת גרד ומרככים את העור.

מוצרי Avene פותחו במעבדות המחקר והפיתוח של חברת התרופות הצרפתית "פייר פאברה". כל המוצרים מיוצרים על פי סטנדרטיים קפדניים ועוברים מבחני יעילות תחת בקרה דרמטולוגית. הם מכילים מרכיבים חדשניים שנבחרו ונבחנו בקפידה.

המים הטרמליים של אוון מהווים את הבסיס למגוון הרחב של מוצרי המותג והם נשאבים ישירות מהמעיין לבקבוקים. המים מכילים כמות מזערית של מינרלים ובכך אינם מייבשים את העור. המים מועשרים בסיליקה אשר מעניק להם תכונות של ריכוך העור והם מתאימים גם לעור רגיש.

מוצרי ההגנה מהשמש של Avene מהווים את אחת מסדרות הדגל של המותג. מוצרי הסדרה מספקים הגנה בטווח רחב של קרני ה- UVA – ו-UVB עם SPF50+. הסדרה מאופיינת במתן הגנה רחבה מפני השמש עם מספר מסננים נמוך ביותר. ליתרון זה חשיבות גבוהה, הואיל ומסנני קרינה עשויים לגרום לרגישויות שונות בעור וככל שמספרם נמוך, כך קטן הסיכון לתגובה אלרגית. המוצרים מכילים גם פרה-טוקופריל שהינו אנטי אוקסידנט עוצמתי המגן מפני רדיקלים חופשיים. בנוסף, מכילים המוצרים גם את המים טרמליים של אוון, בעלי תכונות מרגיעות ונוגדות גירויים בעור.
בנוסף, ל- Avene קרם הגנה עם 100% מסננים מינרליים ללא חומרי בישום, ללא פראבן, עמיד
מאוד במים, היפואלרגני.מתאים למבוגרים ולילדים ובמיוחד לעוסקים בפעילות ספורטיבית.

Avene, כחברה שפועלת למען הסביבה, חרטה על דגלה את ההגנה על האוקיינוס במסגרת פרוייקט ""Skin Protect, Ocean Respect ולכן הוציאה ממוצריה את הסיליקונים לטובת הגנה על האלמוגים והחיים באוקיינוס.
את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארם, בקופות החולים ובבתי מרקחת נבחרים.


מותג הטיפוח GLYSOMED משיק לכבוד פסח מארז טיפוח
במארז:
קרם ידיים - קרם ידיים המיועד לטיפול בעור הידיים הקרם מכיל קמומיל, אלנטואין, חומצה לקטית, גליצרין וסיליקון.
קרם גוף - קרם גוף עשיר בשמנים בוטניים ומכיל קמומיל, חומצה לקטית, גליצרין, אלוורה, ויטמין E ופנתנול. בעל מרקם קליל יותר מקרם הידיים, ריח מרענן. העניק לעור מראה אחיד ויפה.
ליפ באלם - קרם השפתיים מכיל שעוות דבורים, קמומיל, חמאת שיאה, שמן חמניות, ויטמינים A,D,E ומנטול. הליפ באלם שומר על הלחות ונותן מראה שקוף של גלוס, לכן יפה בפני עצמו.

המותג GLYSOMED הינו אחד מהחברות המובילות בעולם בתחום הטיפוח. מוצרי הטיפוח מבוססים על מאתיים שנות ידע וניסיון. המוצרים מכילים חומרים פעילים כמו חומצה לקטית לחידוש העור ותמציות צמחיים טבעיות ללחות רפוי ושיפור גמישות העור. מותג אירופאי המציע פתרונות לטיפול וטיפוח יום יומי של עור הגוף הידיים והשפתיים.
מחיר המארז: 79 שקל.
*מוצרי הטיפוח GLYSOMED נבדקו דרמטולוגית ואינם גורמים לאלרגיה או לגירוי.


להשיג באתר  https://www.glysomed.shop ואצל הקוסמטיקאיות המורשות ברחבי הארץ


 ד"ר פישר מרחיבה את סדרת SILVER לשיער כסוף ומשיקה מרכך ומסכה לשיער

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת SILVER לשיער כסוף ומשיקה לצד השמפו גם מרכך ומסכה לשיער ומעניקה בכך פתרון מקיף, ייחודי ומעמיק לבעלי שיער כסוף ובעלי שיער בגווני בלונד פלטינה.
טרנד השיער האפור והכסוף כבר נמצא כאן כדי להישאר! יותר ויותר נשים וגם גברים מחליטים שלא לחכות לזמן ולהופעתו הטבעית של השיער האפור וצובעים את שיערם. בנוסף, קיימת מגמה חדשה בקרב נשים וגברים הגאים בשיערם האפור/ הכסוף הטבעי.
מעבדות ד"ר פישר פיתחו את סדרת SILVER הכוללת שמפו, מרכך ומסכה לשיער, המסייעים בנטרול הגוון הצהוב ובהגנה על גוון השיער מפני הצהבה. הסדרה מסייעת בהעמקת גווני שיער כסופים ובהעמקת הברק הטבעי של השיער.
הסדרה מיועדת לבעלי שיער –אפור/כסוף אשר מעוניינים לשמור ואף להעמיק את גווני השיער ולבעלי שיער בגווני בלונד פלטינה המעוניינים לשמור על צבע השיער ולסייע בהארכת חיי הצבע ומראהו האחיד.
שמפו SILVER של ד"ר פישר הינו מוצר אהוב ומצליח המכיל נוסחה עשירה, המשלבת פיגמנטים ייחודיים, המסייעת בנטרול גוון צהוב ובהגנה על גוון השיער מפני הצהבה ובהעמקת גווני שיער כסופים. תכולה 400 מ"ל, מחיר: 29.90 שקל.

עתה מצטרפים אליו שני מוצרים חדשים נוספים:
מרכך לשיער SILVER של ד"ר פישר המסייע בהתרת קשרים, הזנה וריכוך השיער. המרכך מכיל נוסחה עשירה, המשלבת פיגמנטים ייחודיים, המסייעת בנטרול גוון צהוב ובהגנה על גוון השיער מפני הצהבה. המרכך מועשר בתמציות שקדים, קמומיל וג'ינסנג ובפרו ויטמין B5 ובויטמין E, למראה שיער חזק, בריא, חיוני ומלא ברק.
תכולה 400 מ"ל, מחיר 29.90 שקל
מסיכת הזנה SILVER של ד"ר פישר לטיפול אינטנסיבי, להזנה ולריכוך השיער. מכילה נוסחה עשירה, המשלבת פיגמנטים ייחודיים, המסייעת בנטרול גוון צהוב ובהגנה על גוון השיער מפני הצהבה. הנוסחה הייחודית משלבת סרמידים, סיליקונים ותמציות שקדים, קמומיל וג'ינסנג. מועשרת בפרו ויטמין B5 ובויטמין E להזנת השיער, לסיוע בריכוך ולהעשרה בלחות. למראה שיער חזק, בריא, חיוני ומלא ברק. תכולה 300 מ"ל, מחיר 39.90 שקל


ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק השונות



מגבוני קמיל בלו לניקוי עור הפנים
מגבונים לתינוק הם אחד מהמוצרים הנפוצים ביותר בשימוש בקרב הורים לתינוקות וילדים. השימוש במגבונים הוא מגוון: לאחר כל החתלה, לניקוי הידיים וכל חלקי גופו של התינוק הרך, אך למה להגביל את השימוש בהם רק עבור תינוקות? תמיד טוב שתהיה בתיק חבילת מגבונים לניקוי הפנים בסיום יום ארוך, כשעדיין אין אפשרות להגיע הביתה ולמקלחת הפרטית המפנקת.

מגבוני קמיל בלו של ד"ר פישר רכים ועדינים עם בישום עדין לניקוי מושלם של עעור הפנים. המגבונים מועשרים בתמצית פרחי הקמומיל להרגעת העור, מכילים פרו- ויטמין B5 ואלנטואין, המסייעים בשמירה על בריאות העור ומותאמים לחומציות הטבעית של העור. המגבונים היפואלרגניים, ללא פראבנים, ללא SLS ו-SLES וללא אלכוהול וצבע.


מחיר לצרכן: מארז רביעיית מגבונים: 19.90 שקל, ניתן להשיג במבצעים שונים ברשתות השיווק והפארם.