מותג היוקרה MontBlanc משיק את קולקציית Homer


מותג היוקרה MontBlanc (מון בלאן), המשווק בישראל בבלעדיות על ידי חברת פלאנט, משיק את קולקציית 'Homer', אשר עוצבה כהומאז' להומרוס, מחבר האודיסאה. הקולקציה כוללת סדרת עטי יוקרה עם אלמנטים מהמיתולוגיה היוונית כגון הסוס הטרויאני.

העטים של MontBlanc (מון בלאן), מקולקציית 'Homer', מעוטרים בסמל הסוס הטרויאני ומעבירים את האותנטיות של האומנות היוונית של ימי הביניים. קולקציית עטי היוקרה 'Homer' של MontBlanc (מון בלאן) מציעה פריטים במהדורה מוגבלת. עט ציפור מהודר עם מוטיב הסוס הטרויאני המפורסם, ששימש להכנסת לוחמים לתוך טרויה, העט מעוצב כצללית של ראש וכתפיים של סוס, עם שילוב של חריטה המדמה את קסדת הלוחם. פריט זה נועד לאספנים ומגיע במהדורה מוגבלת ל- 1,581 יחידות צבעוניות ומעוטרת בסגנון יווני קלאסי.




עט נוסף בקולקציה מעוצב בהשראת אכילס וחלקו האחורי מעוטר בתבליטי קשקשים כמו שריונו של אכילס וכל עיטורי הזהב על חלקי המתכת משקפים את האומנות היוונית, בראש העט מופיע מוטיב הסוס המשויך לקולקציה.

הקולקציה מציעה גם מחברת אלגנטית מהודרת בצבע כחול רויאל עם תבליט של הסוס הטרויאני. כל העטים בקולקציה מגיעים כעט נובע, עט כדורי, רולר, עיפרון מכני


מחיר מחברת מהודרת מסדרת "Homer": 346 שקל
טווח המחירים בסדרת העטים: 3,725 שקל- 19,704 שקל

ניתן להשיג בבוטיק של מון בלאן בקניון רמת אביב ובממילא, ירושלים ובחנויות העטים המובחרות.