מותג השעונים Guess משיק קולקציית שעונים לסתיו 2018 ולקראת שעון החורף



בין הטרנדים שמובילים את העונה רצועות בטקסטורות שונות, ההופכות את השעון לתכשיט של ממש. רצועות עור בטקטורת נחש, רצועות במראה מתוכשט ואופנתי. שעונים במראה קלאסי ושעונים שבהם לוגו המותג מקבל את קדמת הבמה. הצבעוניות היא של חומים, טוטאל לוק מטאלי - כסף, זהב וזהב ורוד.






בנוסף, מותג השעונים Guess , מותג שוויצרי, צעיר, תוסס והרפתקני, מציע מגוון שעוני אופנה לגברים לנשים במגוון סגנונות, מספורט אלגנט ועד שיקי ומתוחכם. השעון הוא לא רק צורך פונקציונאלי אלא משמש כאביזר אופנה אייקוני.



טווח שעוני Guess: 399-599 שקל אחרי הנחה

המבצע תקף ברשת חנויות פלאנט: הביטחון 4, פתח תקווה , כפר סבא, פלאנט מחוגים ותכשיטים, קניון ערים טל: 09-7668383, בנדה – חטיבת הראל, ביג בית שמש, אילת, פלאנט צ'אפלין קניון מול הים, טל: 08-6326110, בני ברק, פלאנט המומחה, חזון איש 3 פינת רבי עקיבא, טל: 03-5794507, קרית ביאליק, קאמבק הפיטאי,קריון דרך עכו 192, טל: 04-8777144

המבצע בתוקף עד 28.10.18 או עד גמר המלאי, אין כפל מבצעים והנחות, ט.ל.ח.



מותג השעונים Guess , מותג שוויצרי, צעיר, תוסס והרפתקני, מציע מגוון שעוני אופנה לגברים לנשים במגוון סגנונות, מספורט אלגנט ועד שיקי ומתוחכם. השעון הוא לא רק צורך פונקציונאלי אלא משמש כאביזר אופנה אייקוני.
מותג האופנה Guess הוקם ב- 1980 והחל להתפרסם בעיקר כמותג ג'ינס. מייסד המותג פול מרסיאנו החל בעבודתו מתוך הרצון ליצור את החלום האמריקאי. בשנת 1983 החלו בתעשיית השעונים של המותג. בית האופנה Guess הפך עם השנים לאחת מאימפריות האופנה הגדולות והמצליחות בעולם. כיום הוא משווק לכל רחבי העולם ונחשב למוביל טרנדים עולמיים בשוק האופנה והאקססוריז תכשיטים, שעונים, תיקים, הנעלה ועוד. 


מותג השעונים Guess משווק בישראל בבלעדיות על ידי חברת פלאנט.