בצבע רוזה: "יקבי כרמל" יוצאים במבצע ורוד לרגל חודש המודעות לסרטן השד


בין התאריכים 14.10.18 ועד 30.11.18, יצאו "יקבי כרמל" במבצע במהלכו יועבר לעמותת "אחת מתשע" התומכת בנשים המתמודדות עם סרטן השד ופועלת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם ומציל חיים של המחלה, שקל אחד על כל בקבוק סלקטד רוזה שיימכר 

נדב ארנס מנכ"ל יקבי כרמל ציין " יקבי כרמל מתגייסים באהבה ובמחויבות אישית של יקב כרמל ועובדיו למען עמותת אחת מתשע, להגברת המודעות לסרטן השד, פעילות של שילוב בין עסקים ופעילות למען הקהילה היא חלק מהאסטרטגיה של החברה". 


























 
 
 
 
על סלקטד רוזה של יקבי כרמל:
סדרת Selected היא סדרת היינות המובילה והנמכרת בישראל למעלה מארבעה עשורים. הסדרה מציגה מגוון רחב של יינות נגישים, עסיסיים ונעימים לשתייה, המותאמים לחיך הישראלי ולכל המשפחה, מעניקים תמורה גבוהה למחיר וחוויה של שתייה קלילה ומהנה במגוון הזדמנויות ולשפע של רגעי שמחה משותפים.
Selected רוזה – יין סמוק, חצי יבש, המופק מענבי גרנאש, טמפרניו וזינפנדל. היין מאופיין בניחוחות פרי טרי, פטל ותות שדה, ואיזון נעים בין מתיקות קלה לחמיצות מרעננת.
אוכל מתאים: מנות בשר קרות, סלטים, קישים, ארוחות קלות ועוד.
על יקבי כרמל
היקב ההיסטורי הגדול של המדינה עבר מהפך בעשורים האחרונים ומייצר כיום יינות בסדרות שונות, מיינות שולחניים בסיסיים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות, ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.