פיצות הצ'יזי קראסט של דומינוס פיצה


צילומים: קשת זאבי

לאחר שהפתיעה את לקוחותיה עם קמפיין ייחודי לתקופת המונדיאל שכלל את שחקני נבחרת ישראל בתור שליחי פיצה, ואחרי שהשיקה בשת"פ עם חברת פרטנר, לראשונה בישראל, את אפליקציית הזמנות הפיצה דרך הטלוויזיה, דומינו'ס מביאה בשורה שלישית עם סדרת פיצות חדשה ומפנקת במיוחד - דומינו'ס צ'יזי קראסט. פיצות טעימות במיוחד עם מילוי גבינות איכותיות בשוליים. הסדרה תכלול בשלב הראשון 2 סוגי פיצות חדשות: ציז'י קראסט במילוי 100% מוצרלה קלאסי וצ'יזי קראסט במילוי שמנת שום משובחת אשר ימכרו בגודל משפחתי בלבד. הסדרה החדשה צפויה לכלול עוד פיצות בהמשך שיתבססו על העיקרון של מילוי ותוספות בקצה הפיצה.

לאחר ערב משפחתי עם הפיצות החדשות אני חייבת לציין שכולם אהבו אותן. התוספת גבינה בשולי הפיצה פשוט נהדרת!


עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק בדומינו'ס פיצה: "אנו שמחים להשיק בישראל את פיצת הצ'יזי קראסט של דומינו'ס ארה"ב - פיצה משפחתית המציעה מילוי גבינות משובחות שנועדו לתת ביסים טעימים במיוחד לקראת סוף הפיצה. בכך שפתחנו את אפשרות הצ'יזי קראסט לכל התפריט (למעט הפיצות של אסף גרניט), ניתן יהיה להזמין את מילוי הקראסט למעשה עם כל שילוב אפשרי של תוספות ובכך לספק חוויה משדרגת לפיצות האהובות שלנו".


פיצות הצ'יזי קראסט ישווקו בכל בסניפי הרשת החל מהיום, כשלרגל ההשקה תציע דומינו'ס פיצה הטבה מיוחדת: משפחתית צ'יזי קראסט במילוי מוצרלה או שמנת שום + תוספת לבחירה + משפחתית 100% מוצרלה ב- 59.90 שקל כל אחת.

את הפיצות הזמנתי, כרגיל, באמצעות אתר דומינוס.
האתר מאוד קל לתפעול ומאוד נוח שלאחר ההזמנה יש באנר המראה את קצב התקדמותה.





דומינו'ס פיצה