Desigual לקיץ 2018




הקולקציה החדשה של Desigual לאביב, קיץ 2018 מפתיעה אותנו עם מגוון רחב של פרטים וצבעים ססגוניים המושפעים מחוויות וסיפורים המגיעים מטיול במדינות שונות ברחבי העולם. הקולקציה מקבלת השראת מהאור במיאמי, מהאריחים הפורטוגזים העטורים בצורות וציורים, מהגנים הבוטניים של לוס אנג'לס, ומהרחובות והשווקים הצבעוניים של הודו.


בקיץ זה נחשף לבגדים בהדפסים שונים ומגוונים, עם כותנה קרירה, ובדים טבעיים, ז'קטים קלילים, בלייזרים וז'קטים גדולים במיוחד, בצבעים מונוכרומטיים המשולבים עם פיסות בדים בצבעים מבריקים.

השמלות הסרוגות עם הדפסים מפתיעים, הן ללבוש המנצח בעונה זו. הן מגיעות בשלל דגמים: ארוכות, קצרות, רחבות, צרות ומידי, כול אחת יכולה להתאים לעצמה את הסגנון ההולם, או האהוב עליה.


הז'קטים וה T SHIRTS מגיעים עם הדפסים מרהיבים, נוצצים, בצורות של כוכבים ובצבעי זהב ומתאימים ללבוש בלילה. בעוד שהפרחים ילוו את הקולקציה ליום ובסוף השבוע אין כללים, צבעים בהירים, פרחים מעוטרים, אותם נראה על שמלות ארוכות, חולצות בסגנון בוהו- שיק כשבמקביל בגד הים, הביקיני הטרופי המאוד נשי ינצח בחוף הים.


אבני חן, רקמות זכוכית ופרטים נוצצים בהשראה ים – תיכונית, מקשטים את הלבן המושלם, הג'ונגל, הגנים הבוטניים, מקומות אקזוטיים מרוחקים, הם מקור ההשראה לקולקציה זו. העשירה בהדפסים של אננס ופירות טרופיים, בצבעים ססגוניים להפליא כשהקו המנחה הוא לבוש נוח ופונקציונלי.

המראה הימי מגיע עם 100% כותנה או בגדי פשתן סטרצ'ים ומשולב עם פאצ'ים, הבלייזרים והז'קטים מותאמים באופן משולם עם שמלות סרפן בגוון כחול צי, המשולבות באופן בלתי צפוי עם הדפסים חדשים, פסים, פרחים ושכבות בדים המעניקים מראה Desigualי ייחודי ומפתיע.


השילוב האהוב של Desigual בין מראה קז'ואל ונוחות יבלוט במיוחד בקולקציית WORKDAY המציעה לבוש יומיומי לעבודה, המאופיינת באלגנטיות ופורמליות אך גם בקז'ואל ושיק מסוגנן: ז'קטים בסגנון צבאי, שם שרוולי קימונו, גרסה של ג'ינס עם מעטפת קימונו, סווטשרט אסימטריים המשלבים פריטים נועזים.

בקולקציית הדנים, מכנסי הג'ינס, הז'קטים, והשמלות נפגוש הדפסים מפתיעים בדומה למשיחות המכחול של ציירים שהגיעה בהשראת המסעות שלנו לפריס. במקום הראשון ממשיך לככב הז'קט האקזוטי המשלב סריגה פתוחה, אך הפעם הוא חוזר בסגנונות ובצבעים חדשים ומפתיעים של ורוד וכחול על כל גווניו השונים לכול שעה ביום.


Desigual החדשה, שום דבר אינו דומה לקודם, הרגשות מוצאים את דרכם לקולקציה החדשה כדי להמציא מחדש את היום-יום באופן מפתיע, בלתי צפוי ועשיר בשילובים מעניינים המאפשרים לנו לברוח מהשגרה ולהרגיש את החיים באופן שונה.



ואחרי שתפסתי את תשומת הלב שלכם עם כל הצבעוניות המשגעת הזו, אני מבקשת, יותר מפציה- בבקשה שימו לב לשמש כשאתם יוצאים מהבית.
השמש הולכת לככב בחודשים הקרובים והעור שלכם מאוד רגיש. בבקשה תשמרו עליו!

אני ממליצה לכן על ספריי הגנה השקוף בעל הגנה גבוהה במיוחד 50SPF מתאים לעור בהיר מאד מבית סקין גארד.


המוצר החדש מגיע במיכל ספריי בגודל של 300 מ"ל - אריזת ענק חסכונית!
מתאים לעור בהיר מאוד
מספק הגנה גבוהה ורחבה במיוחד
בעל מקדם הגנה SPF50
עמיד במים
מאפשר התזה נוחה על העור
מרקם שקוף ועמיד
היפואלרגני
ללא פארבנים
עומד בתקן האירופאי המחמיר UVA BALANCE המעניק הגנה מרבית מקרני UVA / UVB


ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.