חברת האופנה קרייזי ליין משיקה את קולקציית הקפסולה של סיגל דקל לעונת אביב קיץ 2018‎





צילומים: קשת זאבי, יח"צ

אחת מהגאוות הישראליות בתחום האופנה היא רשת קרייזי ליין.
מדובר ברשת משפחתית הנותנת תחושה של חמימות ארצישראלית לצד שיק אירופאי.

ועתה, לאחר נסיון מוצלח במיוחד, חברת האופנה המובילה קרייזי ליין ממשיכה בשיתוף הפעולה הפורה עם המעצבת סיגל דקל, להמשך הפקת קולקציות קפסולה יחודיות שיצאו אחת לחודש ויופצו בין 90 חנויות הרשת והאתר לקנייה און ליין.סיגל דקל שבעברה ניהלה רשת אופנה מצליחה משלה בשנים האחרונות וכיום מונתה למעצבת ראשית בחברה.

לדברי המעצבת סיגל דקל: "קולקציית הקפסולה החדשה שעיצבתי לקרייזי ליין עוצבה מתוך גישה של חקר והבנת השוק, מגמותיו וצרכיו. היה לי חשוב לשמור על כתב היד המאפיין אותי ועם זאת להנגיש לקהל רחב ומגוון".
באופן טבעי נוצר החיבור בין השתיים ויחד נולדה קולקציה אופנתית ונשית לצד הקפדה על הפרטים הקטנים, בדים עשירים ואיכות בלתי מתפשרת עבור הלקוחה של קרייזי ליין. "סיגל דקל" המעצבת בחרה להדגיש את הנשיות בפריטים שמתאימים לכל שעות היום המורכבים מבדי פשתן וכותנה ומתאימים לאקלים הישראלי ובמיוחד לעונת הקיץ, פריטים רבים מחויטים ועשויים בצורה מדויקת ומוקפדת, וכמובן שימוש בחומרים טובים ואיכותיים.



על קולקציית הקפסולה של המעצבת "סיגל דקל" לקרייזי ליין לאביב קיץ 2018
בקולקציה החדשה אחת ממקורות ההשראה של המעצבת היו "קיפולי נייר של האוריגמי" בדים משולבים בעלי צורות גאומטריות שונות (פסים, משבצות וכו') וגם בחיתוכים גאומטריים בגזרות עצמן. "הכפלה" של השימוש בחיתוכים הגיאומטריים יוצרת עומק ודיוק. עם זאת היא באה לידי ביטוי בהפשטה של הרעיון, בצורה כזו שהוא מלווה את הבגד ולא משתלט עליו. הגאומטריה באה לידי ביטוי במקום לא שגרתי של מתפרים בקווים אלכסוניים – המלווים את קווי הגוף, בהזזת קו התפר מהצד לכיוון הקדמי וכך נוצר גב שגולש לכיוון הקדמי ועוטף אותו.

"

החיתוכים הגאומטריים מופיעים בשלל חולצות בקולקציה, וניתן למצוא שילובי בדים המאפיינים לכתב ידה של המעצבת, בשמלות ארוכות באורך מקסי וקצרות יותר באורך מידי.
הגזרות מגוונות מאוד, אך לכולן מכנה משותף, הן מלוות את קווי הגוף ולא נצמדות אליו. הקולקציה מאופיינת בצבעוניות קלאסית, נקייה עד מונו כרומטית של שחור אוף וייט ושמנת עם נגיעות קלות של ורוד ותכלת עתיקים.
הבדים עשויים מויסקוזה, כותנה, וואל ופשתן. כולם חומרים טבעיים, נושמים המתאימים לקיץ הישראלי.



 

ניתן להשיג את קולקציית הקפסולה של המעצבת "סיגל דקל" ברשת חנויות קרייזי ליין: חנות האינטרנט, רמת אביב, איילון, עזריאלי, גבעתיים, גן העיר, הזהב, רוטשילד, אונו, ביאליק, חולון, בת ים, גינדי, ערים, פקר, שבעת הכוכבים, רננים, הגדול, חובבי ציון, רחובות, הרצל רחובות, קניותר, קריון, גרנד חיפה, חדרה, חיפה, הרצל חיפה, נהרייה, עיר ימים, השרון, ביג נצרת, נצרת, עמק סנטר, ביג כרמיאל, אשקלון, גרנד באר שבע, ביג באר שבע, סטאר, ביג אשדוד, אילת, ביג אילת, מודיעין, מלחה, הדר, יפו, קינג גורג, אשקלון, סיטי אשדוד,ביג באר שבע, גראנד באר שבע, כרמיאל, חוצות אלונים, ביג טבריה,עמק סנטר, סטאר אשדוד,אורות, הראל, ביג אשדוד, צ'ק פוסט חיפה.