רשת האופנה המובילה Renuar חידשה והרחיבה את חנות הדגל של המותג בקניון עופר הגדול בפתח תקוה


 

צילומים: קשת זאבי


רשת האופנה המובילה רנואר חידשה והרחיבה את חנות הדגל של המותג בקניון עופר הגדול בפתח תקוה לכ-800 מ"ר בהשקעה של כ-8 מיליון ש"ח.
החנות המחודשת שנפתחה ממשיכה את הקו הברור של חנויות הענק של הרשת במקומות מרכזיים ואסטרטגיים כמו זה ומציעה ללקוחותיה מגוון רחב יותר בארבע מחלקות אופנה עיקריות: נשים, גברים, אביזרי אופנה ונעליים.


לרגל הפתיחה התקיימה מסיבת ענק שכלל מגוון הטבות והנחות, כל שעה- הטבה חדשה!


הקונספט שמוביל את המותג בשנים האחרונות מצליח להביא לקהל הישראלי חווית קנייה חדשה ויוצאת דופן שנותנת מענה לקמעונאות האונליין לצד הקמעונאות הפיסית. החנות המחודשת היא עוד אבן דרך למיצוב מותג האופנה כמוביל בשוק האופנה הישראלי ומחזיקה במאפיינים מובהקים של חנות דגל.



על העיצוב והתכנון חתום משרד העיצוב הקמעונאי "בילגוראי פוזנר" שממשיך את המודל שפיתח עבור רנואר ועיצב את החנות עם חומרי גלם עכשוויים במטרה שתהיה עדכנית ונכונה. בנוסף החנות מציעה שילוב של טכנולוגיה אודיו ווידאו לצד טכנולוגיה עיצובית בחלל.
לדברי נעמי סימן טוב מנכ"ל עופר הקניון הגדול פתח תקוה: "הכפלת שטח רשת האופנה רנואר בקניון מ – 400 מ"ר ל – 800 מ"ר,  והפיכתה לחנות קונספט של הרשת, החדישה והמשוכללת  ביותר בישראל, מהווה נדבך נוסף בתנופת ההתחדשות של הקניון.
תנופה זו כוללת כניסה של מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים, התחדשות של חנויות הקיימות כבר בקניון, ומותגים המעוניינים לפתוח סניפי ענק כחנויות קונספט.  זאת, כחלק משיפור התמהיל המסחרי וחווית הקנייה, במטרה להמשיך ולהוות  עבור קהל לקוחותינו מרכז קניות מועדף,  ולהעניק חווית בילוי וקניה ברמה הגבוהה ביותר".



אודות רנואר
קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה את רשת החנויות אשר מונה כיום למעלה ממאה ועשרים סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי TWENTYFOURSEVEN, אשר רשת החנויות שלו מונה כיום למעלה מחמישים סניפים בפריסה ארצית.