מטחנות מלח הארץ



כל מי שעשה דיאטה בחייו מכיר את המתכון להכנת עוף בתנור באופן הכי דיאטתי שיש-
מצפים תבנית בנייר כסף מכינים הגבהה לעוף בעזרת "במה" מנייר כסף ומניחים את העוף עליה.
מפזרים מסביב מלח גס ומכניסים לתנור.

המלח הגס סופח את כל השומן, יוצר קראסט בחלק החיצוני של העוף וכולא נוזלים בפנים העוף.
התוצאה- טעימה ודיאטתית!



עד היום, את המתכון הטעים טעים הזה הכנו עם ה- Salt N' Easy  של חברת מלח הארץ. מלח בשלל טעמים שונים שמכניס ארומה נהדרת לתבשילים השונים.

לשמחתי, חברת מלח הארץ מחדשת שוב ויוצאת עם ליין מטחנות מלח ושפע תבלינים לתיבול מיידי של כל מנה.


סדרת המטחנות החדשה של "מלח הארץ" מכילה תערובות טבעיות ועשירות של מלח ותבלינים שמשדרגות כל מנה אריזת המטחנה שימושית, מעוצבת וטרנדית ומוסיפה "לייף סטייל" וייחודיות למטבח ולשולחן האוכל הביתי.

תיבול באמצעות המטחנות הינו יעיל ושימושי, תערובות המלח והתבלינים פותחו על ידי שף והן מכילות מגוון עשיר של עד 16 סוגי תבלינים ועשבי תיבול ומייתרות את הצורך בתבלינים נוספים. כמה סיבובים קלים של המטחנה – והרי לכם מנה מתובלת בצורה טבעית וחוויה אנינה לכל המשפחה.


בסדרת המטחנות תוכלו למצוא מגוון יפה של מלחים ובהם:
  • מלח טבעי – גבישי מלח טבעיים וגולמיים שנאספו בבריכות המלח. גבישי המלח לא נשטפו ולא עברו שום תהליך עיבוד. הם עשירים במינרלים מהים כגון מגנזיום, סידן ואשלגן והם נמצאים במטחנה בתצורתם הטבעית והגולמית המעניקה חוויה קולינרית בכל מנה.
  • מלח הימלאיה – מלח טבעי ייחודי המופק מסלעי מלח גרוסים מהרי ההימלאיה. בעל צבע ורוד טבעי וארומה מיוחדת- מלח זה הוא טרנד בכל העולם, מעניק לכל מנה ולכל תבשיל טוויסט ייחודי ומעשיר אותם בטעמים עמוקים ועשירים.
  • עשבי תיבול – תערובת של מלח ים ושל מבחר 8 עשבי תיבול טריים ונפלאים כמו נענע, כוסברה, טימין, טרגון, קצח ועוד. התערובת מושלמת לתיבול סלטים, מרקים ומאפים מלוחים, ותעשיר את טעמה של כל מנה.
  • גריל – מלח ים עם תערובת עשירה של 16 תבלינים כמו פלפל אדום, בצל, זעתר, כורכום, טימין, רוזמרין, פפריקה, פלפל אנגלי, שום, מוסקט, קינמון ועוד. מושלמת לתיבול עוף, בשר ודגים, ומעניקה טעם עשיר לכל מנה.
  • איטלקי – תערובת מלח ים עם תבלינים בסגנון איטלקי. מכילה מלח ים עם תערובת מפולפלת של 14 תבלינים כמו פפריקה מתוקה, פפריקה גרוסה, פפריקה מעושנת, פלפל אדום, פלפל שטה, תה ירוק, קליפות הדרים, בזיליקום, שום, רוזמרין, אורגנו, מרווה ועוד. מעניקה טעם איטלקי נפלא למנות פסטה, פיצה, מרקים ועוד.

בשבוע החולף השתמשתי במטחנות המלח בשלל בישולים והתוצאות היו נהדרות!
מלבד הטעמים הטובים של המלחים, העבודה עם המטחנות מאוד קלה ונוחה והמראה היפה של המטחנות מוסיף סוג של קישוט (שימושי) לשולחן האוכל.

המטחנות ניתנות למילוי חוזר וזו עוד נקודה חיובית בהן.


מטחנות מלח, באופן כללי,  נמכרו עד היום באריזות קטנות ובמחירים גבוהים כשל מוצרי סופר-פרימיום. כעת, משיקה "מלח הארץ" את מטחנות המלח והתבלינים במטחנות גדולות ומעוצבות המכילות 300 גרם (במטחנת מלח הימלאיה) ו-250 גרם (בארבעת המטחנות האחרות) ובמחיר אטרקטיבי מומלץ לצרכן של 12.90 שח למטחנת המלח הטבעי ו- 15.90 ₪ למטחנות האחרות.–סדרת המטחנות זמינה בכל רשתות השיווק ורשתות המזון. כל המוצרים בסדרת המטחנות החדשה של "מלח הארץ" כשרים פרווה בהשגחת הבד"ץ של העדה החרדית ירושלים.

רצועות עגל ברוטב שמנת

חומרים:
רצועות עגל של "אדום אדום"
חמאה (או לשומרי כשרות- שמן זית)
פטריות שמפניון
בצל
שום
עלי בזיליקום
שמנת (לשומרי כשרות- תחליף שמנת מסויה)
מלח עשבי תיבול של מלח הארץ
פלפל שחור
אגוז מוסקט

ההכנה:
פרסו את ה-בצל, שום ו-הפטריות וקצצו את עלי הבזיליקום.
טגנו אותם.
הוסיפו את רצועות העגל ובשלו עד למידת העשייה הרצויה.
הוסיפו את השמנת.
תבלו באמצעות התבלינים



הביאו את התבשיל לרתיחה ובשלו על אש נמוכהף תוך כדי ערבוב לעוד כ- 5 דקות.



בתיאבון!

אודות "מלח הארץ":
"מלח הארץ",  הינה יצרנית המלח בארץ ישראל מאז 1922. המלח המשובח של ארץ ישראל,  מופק בתהליך טבעי ממימיו הצלולים של הים האדום, מניב מלח ים נפלא, טבעי וטהור. מותג "מלח הארץ" מוביל את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציע מגוון רחב של מלחים בטעמים במרקמים ולשימושים שונים, אותם ניתן להשיג ברשתות השיווק.