SPRING- Perfume House




אני מאוד אוהבת דברים יפים לבית, ואם הם מפיצים ריח טוב- מה טוב!

על כן אני מאוד אוהבת מפיצי ריח, בייחוד כאלו המגיעים בבקבוקי זכוכית יפייפיים המעשירים את תפאורת החדר ובסיום השימוש יכולים להוות כלי לזר פרחים קטן.

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק מוצרי בישום ריחניים לבית: דיפיוזר ובושם אריגים בניחוח white flowers.

חברת SPRING מחברת את פנים הבית לפריחת הפרחים הנפלאה שמחוצה לו ומכניסה הביתה ריחות נעימים במיוחד הארוזים בכלים מקסימים!



white flowers - ניחוח קורן ומתוחכם של פרחים לבנים, יסמין, לילי וחבצלת העמקים השזורים בזר ריחני העטוף בניחוח של מאסק ועצים לבנים המותירים אחריהם שובל של ניחוחות מהפנטים. 

דיפיוזר ריחני
דיפיוזר ריחני, עשוי בקבוק דקורטיבי בשילוב עם נצרי ראטן לבישום הבית.
הבקבוקים- שבו את ליבי!

הם מוסיפים המון נוי לחדר ומפיצים ריחות מעלפים!




בושם אריגים
בושם אריגים, עשוי מפורמולה של בושם לבדים ואריגים על בסיס אלכוהול ותמציות בושם, משאיר את האריג ריחני לאורך זמן.

אני אוהבת להניח אותו על גבי כוננית הספרים. כך, דרך בקבוק הזכוכית משתקפים צבעי כריכת הספרים והמראה נראה כמו בקבוק לבה גועשת.


את מבשם האריגים אני משפריצה על הספות והמיטות לאחר כל רחצה של הבית. זה עוזר לי להשלים את פעולת הנקיון במקסימום רעננות וריח מעולה.

את מוצרי ספרינג ניתן להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לבירור נקודת מכירה קרובה: 09-8999981
SPRING הנו בית לבישום המתמחה בייצור ובעיצוב בשמים, מוצרי טיפוח, סבונים בעבודת יד ומוצרי בישום לבית, המועשרים בחומרים טבעיים.
מגוון הבשמים של SPRING משווקים ברשת APRIL לצד פרפומריות מובילות ברחבי הארץ .