"השוקו שלי"- שוקו ללא סוכר וללא תחליפי סוכר מבית יטבתה




יטבתה משיקה מוצר חדש, "השוקו שלי".
מדובר במשקה שוקו ללא תוספת סוכר וללא תחליפי סוכר, במתיקות טבעית הנובעת מפירוק הלקטוז שבחלב.
המטרה העומדת מאחורי המוצר היא שהצרכן יחליט בעצמו אם יש צורך להמתיק את השוקו, ואם כן- בכמה סוכר.




 
אצלנו בבית אנחנו נחלקים לכמה קבוצות בנושא המתוק:
אריאל, בן זוגי, לא נוגע בסוכר. בשבילו פינוק זה כוס חלב ביד אחת ופולי קקאו טבעיים (לא קלויים) ביד השנייה. מבחינתו, רוב המאכלים והמשקאות המצויים בשוק הינם בבחינת "רעל".
רוני, מתבגרת הבית, צורכת מעט מאוד מתוק.
עידו, בן ה- 10, ואני- כמהים למתוק באופן דיי מוגזם.


למען ההתנסות והסיקור, קיבלנו הביתה שלשה בקבוקי "השוקו שלי" של יטבתה.
אודה ואתוודה- הייתי סקפטית בנוגע לכמה יאהבו את השוקו.

רוני, המתבגרת שצורכת מעט סוכר, מאוד אהבה.
עידו חזר הביתה מעט אחריה ורצה לטעום, הייתי בטוחה שלא יאהב והוא הפתיע אותי ואמר שהוא לא מרגיש שחסר לו סוכר.
לי- היה חסר הסוכר.
אריאל- קרא את רשימת המרכיבים ונתן אישור בכך שאמר שמוצא חן בעיניו המשקה.




עברו מספר ימים והמבחן האמיתי היה- האם הבקבוקים ישארו במקרר מלאים או שבאמת ישתו מהם.
כי הרבה פעמים מגיעים אלי הביתה מוצרי מזון ושתייה להתנסות ולאחר הטעימה הראשונית אף אחד לא נוגע בהם שוב, לא כי הם לא טעימים אלא כי לא רגילים לצרוך אותם אצלי בבית.
גם שוקו הוא לא משהו שניתן למצוא אצלנו בבית.

ובכן.... שלושת הבקבוקים הסתיימו לגמרי! רוני ועידו (כן, גם עידו שאוהב סוכר מאוד) שתו מן השוקו ונהנו!
אם כך- מבחינתי מדובר בהצלחה גדולה!

כדאי!