חווה זינגבויים יוצאת לשיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם עם קבוצת אסתי לאודר



 



אסתי לאודר היתה אשה עם הרבה חזון והמון אומץ.
בתקופה בה נשים לא היו יזמיות ולא נשאו חלק גדול מכלכלת המשפחה, יצרה הגברת לאודר בושם ובהמון נחישות, בלי לקבל "לא", הצליחה להיות פורצת דרך ולגרום לחנות מייסיס לשווק אותו. עד אז לא מכרו מוצרי פרפומרייה במייסיס. לנו כיום זה נשמע כמו מהלך עסקי קל יחסית אך באותה התקופה (שנות ה-40 של המאה הקודמת) זו היתה פריצת דרך של ממש.



בהמשך הקימה אסתי לאודר את אימפריית ההקוסמטיקה הידועה והמוכרת, המובילה את תחום הקוסמטיקה בעולם כולו.



כחצי מאה לאחר מכן, בארץ, הקימה חווה זינגבויים את האימפרייה שלה.
חווה, ממש כמו אסתי לאודר, בנתה את עצמה במו ידייה. היא לא באה ממשפחה עם הון גדול ועסקים חובקי עולם. חווה החליטה, למדה, העזה והקימה את המותג הנושא את שמה וכיום היא מוכרת בכל רחבי העולם בזכות המוצרים הנהדרים שלה ובזכות הידע הרב אותו היא משלבת בקוסמטיקה.



חווה זינגבויים ואסתי לאודר שינו את מעמד הנשים. נכון, זו נשמעת אמירה בומבסטית אבל זו האמת.
אסתי לאודר נתנה לנשים רבות השראה לנסות ולהעז ולפרוץ את גבולות הבית והחברה.
חווה זנגבויים לימדה את בנות ישראל שלהיות קוסמטיקאית זו גאווה ולא משהו שצריך להצניע. היא הצליחה לפרוץ את המחסום הגברי ואת הסטיגמה על המקצוע וכיום מלמד קוסמטיקאיות בקורסים משולבים עם בית החולים הגדול ביותר בישראל, כאשר גם רופאים למדים ממנה.

לשבת באירוע בו חווה מדברת- זו חוויה מעצימה בהחלט ואני ממליצה לכל אישה ללמוד ולשאוב השראה ממנה וממוטי בעלה- העזר שכנגדה.

וכעת, לאחר כל ההקדמה הזו- בשורת השנה בתחום הקוסמטיקה והאיפור:

חווה זינגבויים יוצאת לשיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם עם קבוצת אסתי לאודר!

שיתוף פעולה ראשון מסוגו יוצא לדרך: חוה זינגבוים, מובילת הקוסמטיקה הרפואית בישראל, ומי שמעמידה מעל עשור דורות של קוסמטיקאיות פארארפואיות, חוברת לקבוצת החברות אסתי לאודר וביחד הם יקימו את האקדמיה הבינלאומית לאיפור.
שיתוף הפעולה נותן למעשה מענה ראשון מסוגו, גם בקנה מידה עולמי לוואקום הקיים בשוק לאורך שנים. לראשונה יוכשר הדור הבא של המאפרים ושל יועצי היופי, שיהיה בקיא בשתי דיסציפלינות: גם איפור וגם הבנת העור.

לדברי אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל "כחברה, המובילה את תחום הקוסמטיקה בעולם ובארץ וכמי שמחויבת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב ביותר, החלטנו להכשיר עובדים ולהפוך אותם לאמנים גם בתחום האיפור וגם בתחום טיפוח העור. עובדים אלו יוכשרו לעבודה גם בנקודות המכירה בפארמים וגם בחנויות האיפור המקצועיות שלנו כמו מאק ובובי בראון".

ע"פ החזון של האקדמיה הבינלאומית החדשה, הבוגרים ילמדו גם את השיטות והסודות של מותגי האיפור העולמיים, אך גם את "הכימיה של העור", במטרה להפוך לסמכות מקצועית עליונה בכל הקשור באיפור המתחשב ומתבצע רק לאחר אבחון העור ומתוך ראייה של בריאות וטיפוח העור. פרופיל המאפר ויועצת היופי יהיה קרוב לפרופיל של אמן, המבין ומחבר Skin עם Make-up".

לדברי רווח, שתוף הפעולה עם חוה זינגבוים יכלול בעתיד גם את כל יועצות היופי העובדות כבר בחברה. הכוונה היא שגם הן תלמדנה את סודות העור לצד שיעורי איפור וכך יועמדו יועצות בנקודות המכירה, בעלות ידע נרחב שיוכל להעניק את השרות הטוב ביותר ללקוחות.



לדברי חוה זינגבוים, האקדמיה תקים מערך לימודים ייחודי, בו ילמדו איפור מקצועי בפיקוח התמ"ת/משרד הכלכלה, בשיתוף עם המותגים הבינלאומיים של קבוצת החברות אסתי לאודר: אסתי לאודר, קליניק, מאק, בובי בראון וסמאשבוקס.
תוכנית הלימודים תכלול, כאמור, גם לימודי תורת העור בצורה מעמיקה לצד הכימיה של מוצרי האיפור ותעניק ידע רב המשלים את יכולת האבחון של המאפרים.

לתוך מערך לימודים זה, ייושמו הדרכות ממדריכי האיפור של כל מותגי קבוצת החברות, שיתרמו לסילבוס הנלמד את פילוסופיות המותגים יחד עם הדרכת טכניקות האיפור המיוחדות של כל מותג, כך שבסופו של מסלול הלימודים ייצא כל תלמיד עם ראייה כוללת (כולל לימודי העור) ובינלאומית (מותגי האיפור של אסתי לאודר) של תחום האיפור.
בנוסף, כחלק מסילבוס הקורס יועמקו נושאים רבים, ביניהם: טיפוח וסטיילינג אישי (נראות המאפר), היגיינה, פתיחת העסק, ניהולו ושיווקו, טקטיקות בהתנגדויות מכירה, הכנת התלמידים להשתלבות בעולם המקצוע, עם התמחויות: כלות, הפקות אופנה, טלוויזיה ועוד.

לדברי רווח, המאפרים שיוכשרו באקדמיה הבינלאומית לאיפור, יהוו את חוד החנית של הענף. הם יוכשרו לקריירה של מאפר, שיוכל להשתלב גם בעבודה תחת אחד המותגים הבינלאומיים בקבוצת החברות, בשילוב ידע מתחום לימודי תורת העור. סטנדרט הלימודים הגבוה יקנה למאפר יכולת הבנה ואבחון נכונים במקצוע שירכוש.
התמקצעות זו אצל המאפרים תשדרג את המקצוע כולו ותעלה את רמת המוטיבציה של קהלים חדשים להיכנס לתחום האיפור.
מהמהלך צפוי להרוויח גם הצרכן הסופי: אנשי המקצוע שיוכשרו באקדמיה יהיו מקצועיים ובעלי ראייה בינלאומית של כל סגנונות וטכניקות האיפור, כולל הבנה טובה יותר של צרכי העור.

הקורס הראשון באקדמיה הבינלאומית לאיפור יפתח ב-01-08-16.
הרישום נפתח ב-21-06-16.

לנרשמים תנתן מזוודת איפור מפוארת הכוללת את כל המוצרים המופיעים בתמונה המצ"ב