Brother משיקה ליין מדפסות חדש, סופר קומפקטי, אלחוטי וחסכוני



אתמול, בשעה טובה, הוגשה עבודת השורשים של רוני- ביתי.
מלבד עבודת איסוף, חקר ושלל שאלות, העבודה כללה נבירה עמוקה באלבומים וקופסאות של תמונות שחלקן הוצאו מהבויידעם ומהמחסן.
אלו היו תמונות שצולמו בעידן בו מצלמה בכל בית לא היתה קיימת שלא לדבר על מצלמות דיגיטליות.

בכדי להכניס את התמונות אל תוך העבודה היה צורך לסרוק אותן. גם סורק הינו מוצר שרק בשנים האחרונות קיים כמעט בכל בית- נפלאות הטכנולוגיה!
ולבסוף- ההדפסה!

אני זוכרת שכשאני הייתי בתיכון- היינו הולכים, הלוך ושוב, לחנות הכלבו השכונתית בכדי לצלם דפים. אם זכרוני אינו מטעה אותי- 30 אגורות לכל דף.
רוני לא היתה צריכה ללכת לשום מקום. גם לא לנסוע. היא ישבה מול המחשב בבית- הזינה את כל פרטי העבודה, סרקה תמונות ולבסוף הדפיסה.
גם את השער שהכנו ויצא תלת מיימדי בגלל הדבקות בשכבות- צולם במכונת הצילום הביתית בכדי שיהיה שטוח ולאחר מכן יכולנו לעשות לו לימינציה בקלות.

עכשיו אתם בטח מתארים לעצמכם את פינת העבודה אצלי בבית.
על השולחן- מחשב, מדפסת וסורק ובסמוך לשולחן - מכונת צילום ענקית.
אז לא. ממש לא!
על השולחן מונח המחשב ולצידו מכשיר משולב של Brother המשמש כ- מדפסת, מכונת צילום, סורק ו-פקס.
כן- הכל במכשיר אחד פשוט!


חברת Brother משיקה בישראל ליין מדפסות חדש קומפקטי במיוחד המציע יכולות הדפסה וקישוריות משופרת לסמרטפונים ומכשירים חכמים אחרים, בעיצוב קומפקטי החוסך במקום.
באמצעות שימוש באפליקציית iPrint&Scan, ניתן להדפיס לסרוק ולבצע פעולות נוספות ישירות מהמכשיר הנייד, ובעצם להעביר את השליטה במכשיר למסך הסמארטפון, כולל הגדלה והקטנה של תמונה, חיתוך ויישור. כמו כן ניתן לסרוק מהמדפסת ישירות למכשיר הטלפון, לבצע ניתוב פקס לשירותי ענן במחשב וכן להעלות ולהדפיס תמונות ומסמכים מאפליקציות פופולאריות כדוגמת Onedrive, DropBox, Flicker, Picassa, Google Drive ועוד.


הליין החדש כולל שלושה דגמים – MFC-J880DW, MFC-J680DW, MFC-J480DW ואידאלי עבור שימוש ביתי ומשרדים קטנים. המדפסות בסדרה החדשה הן אלחוטיות כך שמתאפשרת גישה נוחה לאינטרנט, למובייל ולשירותי ענן, וכוללות גם פקס, סורק ומכונת צילום.
דגם הדגל הינו MFC-J880DW הכולל את טכנולוגיית ה- NFC (Near Field Communication), כלומר יצירת קשר עם המדפסת על ידי סמארטפון או מכשירים חכמים אחרים כאשר המכשיר קרוב אל המדפסת או מחובר אליה.


המדפסות הסופר קומפקטיות (40 ס"מ רוחב X 34 ס"מ עומק X 17 ס"מ גובה) מדפיסות במהירות של עד 27 דפים לדקה בשחור לבן ועד 23 דפים לדקה בצבע, וכוללות מסך LCD פשוט ונוח לניווט והפעלה ומגש הזנה ידני אחורי שבו ניתן לשלב דפים עבים, מעטפות וכו'.
המדפסת הקטנה עמוסה בפיצ'רים רבים ופשוטים לתפעול המאפשרים הדפסה איכותית, שימושים מגוונים והכל בעלות נמוכה.
מחירים החל מ 429 ש"ח.
להשיג בקרביץ וברשתות השיווק הנבחרות.