FEMINA 2016 COLLECTION קולקציית ההלבשה התחתונה של פמינה לשנת 2016





קולקציית 2016 של חברת FEMINA מאופיינת בסימן היופי הנשי האולטימטיבי, כשהדגש הוא על מתן מענה לטעמה העיצובי ולצרכיה היומיומיים של כל אישה ואישה.
רשת פמינה מתעדכנת בטכנולוגיות החדשניות ביותר, הבדים המתקדמים ביותר ופיתוחי עיצוב חכמים עם מפרט שמעניק את כל הפרטים החשובים על כל דגם ולא מתפשרים על הנוחות שלך .


קולקציית 2016 מאופיינת בשילובים מעניינים של מגוון גזרות,חיתוכים ובדים שונים על מנת לחדש ולהפוך את החזיות למעניינות ונחשקות יותר .
סוגי בדים, כגון בדי רשת בגדלים שונים ,בדי סטן, בדי מיקרו פייבר עדינים ואיכותיים ושלל רקמות ותחרות, כשכולם מבטאים את ההשראה הרכה והנשית .


הקולקציה זמינה בשלל צבעים חדשים ומפתים החל ממגוון אדומים ,כחולים שונים מפטרול עד כחול עמוק, צבעי פסטל המשלבים גווני פודרה ,ורוד עתיק ואפרסק בוהק.
צבעי גוף ,לבן, קרם ושחור - צבעים קלסיים אשר נמצאים בכל קולקציה שלנו.


הקולקציה מועשרת באביזרים כגון תכשיטים, אבני קריסטל, סרטי סטן ושיפון , מוטיבים של גימור על גבי הפריט מחזקים את הקו הנשי והאלגנטי

ניתן למצוא מענה לטרנדים העכשווים ולצד פריטי בייסיק ופריטים קלאסיים ועל זמניים כשהדגש הוא על נוחות מירבית, תמיכה מקסימלית ובדים רכים שיהפכו לחלק בלתי נפרד מעורך.


העונה משיקה פמינה ליין הלבשת לילה romantic sleepwear
“נג'ליזה” במראה רומנטי וסקסי, אשר עוצבה בהשראת האישה של פמינה שהינה אלגנטית, נשית ובטוחה בעצמה .
הפריטים עשויים מבדי סאטן קרפ איכותיים וסמי מבריקים, בדי שיפון ותחרות, ומועשרת באבני קריסטל, סאטן ופרחים רקומים .
צבעוניות הקולקציה מביאה לידי ביטוי את הצבעים הסקסיים והרומנטיים ביניהם שחור, אדום, קרם עדין ניוד וורוד מעושן ובהיר .
בין הפריטים ניתן לראות כותונת, בייבי דולים וחלוקי סאטן, כותונות שיפון קצרצרות עם תחתון תואם וכותונות תחרה שקפקפה עם תחתון תואם.



הטרנדים המובילים את הקולקציה :

Abundant Florals- פרחים עזובים וקמלים
הטרנד מושפע מפריחת הדובדבן והפרחים הרומנטיים שבאחוזה אנגלית.
הצבעים והחומרים מושפעים מ"אוצרות העבר" כגון בגדי וינטג'' , עבודות יד ורקמות עשירות, תכשיטים היסטוריים ופריטים משידות האיפור העתיקות...
התרגום העכשווי להשראה זו הינה במשחק של צבע וגודל הפרחים שמתבטא בשילובים אקספרסיביים ואומנותיים אך עדיין תוך שמירה על הרמוניה.

Blue Obsession - אובססיה לכחול
התרגום לטרנד עשיר זה מתבטא בבדים החל מצבעי טורקיז ועד לכחול עמוק.
אבנים, קריסטלים ותכשיטים בוהקים מבטאים את השראת השמש שמנצנצת על גבי המים והגלים...

תחושות ספורטיביות : Sport Vibes
הספורט הפך לטרנד עולמי וגלובאלי ותופס מקום מחוץ לחדרי הכושר בתפקיד פריט לבוש חדש ואופנתי בארון הנשי, חזיית הספורט נותנת מגוון פתרונות החל מספורט אתגרי ועד ליוגה ואף נוחה במיוחד ללבישה לאורך כל היממה...
חזיית הספורט של פמינה הינה נוחה, פונקציונאלית, טכנולוגית ואופנתית,הרוכסן הקדמי, מאפשר סגירה קלה ונוחה,לולאה פנימית שמתחת לרוכסן מקלה על המתח בעיקר למידות הגדולות. הכתפיות איקס בגב מחזיקות היטב את החזה כך שהכתפיות לא גולשות מהכתפיים כך שהאישה יכולה להתרכז באימון ללא הפרעה

Retro Bottoms-
העונה חזרה מובהקת של תחתונים עם מותן גבוהה מהרגיל.
הטרנד חוזר ומגיע לפי כל כללי ה burlesque הצרפתי ומתורגם בצורה מעודנת על ידי שימוש בתחרות, רקמות ובדים אלסטיים במיוחד על מנת להחמיא לקימורים הנשיים.
הגזרה שמחמיאה לגוף הינה עם מותן גבוהה ופתח רגל נמוך תוך שימוש בחיתוכי אורך לשם הארכת הסילואט.

סיפור אהבה :Love Story
אדומים מכל הקשת החל מאדום אש, לאדום ורדרד ועד לאדום קוראל..
גזרות מגוונות של חזיות מרופדות ודאבל פוש אפ ואף חזיות ללא ריפוד עד מידות גדולות...
רקמות סופר עדינות פירחוניות, בדי ז'קארד טכנולוגיים ורקמות גיפור עשירות הן חלק בלתי נפרד מטרנד צבעוני זה, שבו תשומת הלב לפרטים הקטנים ביותר משתלב עם האפשרות ללבישה יום יומית.

Basic Forever: בייסיק לנצח
דגמים נוחים ופרקטיים הפכו לקלאסיקה של ימינו ונמצאים בכל ארון של האישה המודרנית.
חברת פמינה דואגת בכל עונה למצוא בדים, טכנולוגיות חדשות, קאפים איכותיים, רכים ונעימים במיוחד והכל על מנת לייצר חזיות שיהיו תומכות ונוחות ללבישה לאורך זמן ויהפכו לעור שני.
בקולקציית 2016 אנו ממשיכים בפיתוח ריפוד הספייסר שהינו ריפוד קל ונושם הנותן מענה גם לנשים שאוהבות ריפוד וגם לאלה שרגילות ללכת בחזיות לא מרופדות.

פיתוח של חזיית טי שירט SOFT CUP שהיא נעימה במיוחד למגע ולבישה בזכות הקאפ הרך שלה והבד שרך כמשי...
פיתוח של חזיית טי שירט ללא ריפוד עפ בד מיוחד שסרוג בצורה כפולה. סריגה זו הינה חזקה ואלסטית כאחד מה שמאפשר תמיכה מרבית וכן שצירה על המראה הטבעי של החזה.
פיתוח של חזיית סטרפלס חדשה פוש אפ בשילוב תחרה בחגורה. הקאפ החלק בשילוב התחרה וטבעת עם אבני קריסטל נותן קריצה אופנתית למוצר בסיסי.

פיתוח חזיית הנקה ללא ריפוד מבד כותנה האיכותי ותומך שעולה עד מידות גדולות.
תשומת לב רבה הושקעה בגמורים נקיים כגון כתפיות ONE PIECE (שמוכנות מאותו בד), סיומות בונדינג, קאפים מוברשים מבפנים למגע נעים והכל על מנת ליצור מוצר עדין, איכותית ומתוחכם .



A video posted by Keshet Zeevy (@keshetzeevy) on


טווח המחירים בקולקציה
99-199 ש"ח

ניתן להשיג ב-
רשת חנויות פמינה: תל אביב דיזנגוף סנטר | רמת גן, רחוב תובל 15 | נתניה, קניון סיטי | חולון, מרכז פרימיום סנטר | נצרת, קניון וואן | באר-שבע, קניון מול 7 | נשר, מתחם וואן גבעתיים קניון עזריאלי הפתיחה בקרוב!
ברשתות: אפרודיטה, המשביר לצרכן ו- H&O, דונה ויקטוריה, את ובחנויות הלבשה תחתונה מובחרות