חנות קונספט חדשה למותג קליניק CLINIQUE





קליניק, מותג הקוסמטיקה המוביל,  המחדש בהתמדה את השירות ללקוחות ומשפר עבורן את חווית הקנייה של מוצרי טיפוח ואיפור, משיק חנות קונספט ראשונה למותג בישראל.


החנות החדשה, בקניון הזהב בראשל"צ, כמו כל חנויות המותג ברחבי העולם, מציגה את הקונספט החדשני של קליניק: "Service as You Like it" –קונספט המאפשר לתת ללקוחה ייעוץ, טיפול ואיפור באופן אישי יותר, כמו שהיא רוצה. כעת, בחנות שכולה קליניק, ניתן להזמין את הצרכנית לבחון מקרוב את המוצרים ולגלות מוצרים חדשים תוך שהיא מנווטת באופן עצמאי בחנות.


בארץ- החנות של קליניק היא צעד נוסף בהתפתחות המותג.
מדובר בחנות קונספט הבאה לחזק את המודעות למותג וליצור חוויה משלימה לחווית הקנייה אותן מכירות לקוחות קליניק מרשתות הפארם.
כמו בחנויות הקונספט בעולם, תעניק החנות שרותים וטיפולים מיוחדים, מתוך מטרה לחזק את המותג ולבנות לו קהל לקוחות נאמן גם בחנות וגם ברשתות הפארם.


היועצות של קליניק בחנות, עברו הכשרה קפדנית, והן מייעצות ללקוחות על איפור וטיפוח העור, החל מפירוט של שגרות טיפוח יומיות ועד טיפים לאיפור, במפגש של אחת-על-אחת.



החנות החדשה מציעה אזור התייעצות נוח על מנת ליצור חוויה מזמינה.
בנוסף, קיים בחנות גם חדר טיפולים, בו יינתנו ללקוחות 6 סוגים של טיפולי פנים בין 5 ל- 20 דקות הטיפול.
כל אלו יציעו ללקוחות המותג וכן ללקוחות חדשות חוויה ראשונה מסוגה וביחד עם נקודות המכירה הקבועות של המותג ברשתות הפארם, תתחזק המודעות למותג ולערכיו.


בחנות יוצגו סרטונים שידגימו את השימוש במוצרי הטיפוח. תצוגת המוצרים מקלה על הלקוחות לשרת את עצמן. "בר הצבעים" היפהפה מציג לראווה את מותגי האיפור הפופולריים ביותר של קליניק למבקרות בחנות, כדי שיוכלו להתנסות בהם בעצמן.


חנות קליניק, שדירת הצעירים, קניון הזהב ראשל"צ
קומת כניסה



מוצרים מעניינים אותם תוכלו  למצוא בחנות:

 השפתונים החדשים של קליניק- Lip Pop Colour + Primer



השפתון בגוון ניוד בהחלט מחמיא לשפתיים ולמראית עין נראה שאפילו נותן אשליית נפח מסוימת.



למשפחת השפתונים החדשה 16 גוונים המאפשרים לכל אחת למצוא את הגוון שהיא אוהבת.





 Just Browsing Brush-On Styling Mousse – ג'ל מוס לגבות

גבות חלקות, בוהקות ומעוצבות במרחק משיחה אחת בלבד - Just Browsing Brush-On Styling Mousse החדש של קליניק הוא הפתרון המושלם להגדרת הגבות במראה עמיד למשך כל היום וללא כל לכלוך או טרחה. פורמולת הג'ל-מוס החדשנית מעניקה מגע עדין של צבע ומרסנת גם את הגבות הסוררות ביותר ליצירה מידית של גבות במראה מלא וסמיך יותר.


הודות לפורמולת הג'ל-מוס המבטיחה עמידות ל-24 שעות, מאפשרJust Browsing Brush-On Styling Mousse משיחה קלה וחלקה. הפורמולה משלבת רכיבי סיליקון ליצירת שכבה דקה המקבעת את הגבות במקומן, מונעת מריחה או הכתמה של התכשיר ומעניקה עמידות במים ובהזעה תוך שמירה על תחושה טבעית.

המיני-אפליקטור כולל מברשת המקלה על משיחת צבע במראה טבעי ומסייעת לקבל מראה גבות משודרג. למשיחה, יש להיעזר בצד העבה של המקל למשיחת המוס על החלק הפנימי של הגבה במשיכות כלפי מעלה. לאחר מכן, יש למשוח את התכשיר לרוחב הגבות עצמן בתנועות משיכה. לסיום, יש להיעזר בקצה המקל למילוי אזורים דלילים או להארכת קצות הגבה.


Just Browsing Brush-On Styling Mousse החדש יוצר גבות מלוטשות עד כדי שלמות ומתאים לכל סוגי הגבות: דקות או דלילות, גבות הזקוקות למילוי או גבות מלאות יותר שיש לקבען במקומן. התכשיר זמין בארבעה גוונים מחמיאים: Soft Blonde, Soft Brown, Deep Brown ו-Brown/Black.




Skinny Sticks
4 גוונים של עפרונות עיניים אולטרה-דקים, לשרטוט מדוייק צמוד לקו הריסים, במשיחה אחת, קלה ונטולת מאמץ


 עפרונות ה- Clinique Skinny Sticks החדשים הנם  אייליינר אולטרה-דק, לשרטוט קו מדויק במשיחה אחת, קלה ונטולת מאמץ, ללא כל צורך במחדד וב- 4 גוונים מהממים.
הקוטר של Clinique Skinny Sticks הוא 2/3 מקוטרם של עפרונות רגילים ולכן הם מאפשרים משיחה בסמוך לקו הריסים ליצירת מראה ריסים מלא וסמיך יותר.

משחי את Clinique Skinny Sticks לתוספת של הילת צבע עשירה ונועזת שתעצים את המראה. המוצר זמין ב- 4 גוונים, המאפשרים ליצור שילובי צבעים רבים.


ארבעה שימושים שונים ל-The Skinny:
תיחום כפול: לשרטט קו דק על קו הריסים. להתאים לו צבע שונה מלמעלה ולשרטט קו נוסף ליצירת מראה כיפי ורענן.
טוויסט על מראה עיניים חתולי וקלאסי: לעדכן את מראה העיניים הקלאסי עם כנף בת שני קווים עם הבזקי צבעים. היעזרי בתוחם בצבע כהה ועקבי אחר צורת העיניים הטבעית תוך עצירה ממש מחוץ לזוויות העיניים החיצוניות. היעזרי בצבע בהיר לשרטוט קו סמוך לקו הריסים התחתון, לצד הקו הכהה. המשיכי עם הקו הבהיר כלפי חוץ. למראה דרמטי יותר, האריכי את הכנף.
עין חתול ישרה: גררי את התוחם בקו ישר לרוחב העפעף והאריכי את הקו החוצה, עד קצה הגבה בערך. צרי קו דק או עבה בהתאם למידת הנועזות הרצויה של המראה.
לעיניים עם עפעפיים נפולים ולמראה עיניים פתוח: זהו מראה תוחם כולל שמתאים לשעות היום ופותח את העיניים מיד. שרטטי קו דק מתחת לקו הריסים התחתון. כעת, היעזרי בהבזק צבע נוסף לשרטוט קו לרוחב רובו של העפעף. טשטשי את הגוון הנוסף במשיכות מעלה, לעבר הקפל החיצוני של העין.

Clinique Skinny Sticks הם עפרונות עיניים מוכווני-פרטים המגיעים ממש לקו הריסים ויוצרים מראה ריסים מלא וסמיך יותר. עפרונות אולטרה-דקים אלה עשירים בצבע ומחליקים ללא כל קושי על הריסים לקבלת מראה מוגדר וטבעי. אין צורך במחדד. העניקי לאיפור שלך גימור בדמות גבות וריסים מוגדרים. עכשיו זה ממש קל.

הגוונים:
01-שחור
03-חום כהה
04-ירוק זית
05 – כחול רויאל

העפרונות החדשים נבדקו על ידי רופאי עיניים ובטוחים לשימוש בעיניים רגישות ובקרב מרכיבות עדשות מגע.





מסקרת Chubby Lash Fattening
ריסים דקים וחיוורים הופכים לנועזים ועתירי נוכחות תוך משיחות ספורות, באמצעות מברשת האוברסייז.
3 גוונים שיתאימו לכל גוון עין: שחור, כחול עמוק וטורקיז עמוק.

 Chubby Lash Fattening Mascara החדשה של קליניק שיוצרת ריסים עתירי נפח ונוכחות במשיחות ספורות בלבד של מברשת האוברסייז. רוצה להפוך ריסים דקים וחיוורים לריסים נועזים שאי אפשר להתעלם מהם? המברשת של קליניק מרפדת את ריסייך מבלי להכביד ולהעיק.

משפחת Chubby Stick מתרחבת כעת עם צירופה של Chubby Lash Fattening Mascara. הוסיפי רמז של צבע שימקסם את מראה הריסים החושניים שלך עם המסקרה החדשה בגווני שחור, חציל, טורקיז עמוק או כחול עמוק. צבעי פופ סקסיים וכיפיים אלה הושחרו בכדי ליצור את הריסים המסוגננים שישלימו את המראה שלך והם באים בהרכב הניתן לבנייה בשכבות.


צבעים משתלבים
זקוקה לעדכון מהיר של המראה? העצימי את צבע עינייך הטבעי עם מסקרה בגוון תואם. גוונים מנוגדים ידגישו את צבע עינייך. בדקי את הצירופים הבאים ומצאי את השילוב הנכון שיהפוך את עינייך למוקד תשומת הלב:

עיניים כחולות: Jumbo Jet (שחור) או Two Ton Teal (טורקיז עמוק)
עיניים ירוקות/חומות: Massive Midnight (כחול עמוק)
עיניים חומות בהירות (אגוז): Two Ton Teal (טורקיז עמוק)

המראה
לריסים עזים ויפים, התחילי בבסיס הריסים כשאת אוחזת את המברשת אופקית על מנת להשיג ריסים שמנמנים עד למקסימום. לחצי על השורשים ועגלי. לאחר מכן, משחי את המסקרה כלפי מעלה בכדי להעניק לריסים ציפוי אחיד וחזרי עד להשגת המראה הרצוי.

המסקרה החדשה של קליניק נבדקה על-ידי רופאי עיניים והיא בטוחה לשימוש לבעלות עיניים רגישות ומרכיבות עדשות מגע.