קפסולת נעלי החורף לנשים של רשת SCOOP וליאת אשורי





הסטייליסטית ליאת אשורי חיה את השטח, היא לא יושבת כל היום במשרד ויכולה לתת לרגליה לנוח. היא הולכת, סוחבת, מטפסת במדרגות ורוב היום נמצאת על הרגליים. כך גם חברותיה, גם אלו שעסוקות רק בקריירה וגם אלו האוחזות הן את שרביט האם הצריכה לרדוף אחרי ילדיה בגינה הציבורית וגם את שרביט נשות הקריירה.



עקב כך (תרתי משמע...) הבינה ליאת אשורי שיש צורך בנעליים שיהיו גם יפות וגם נוחות להליכה ושאין צורך להתפשר על אחד מהפרמטרים.

היום הושקה קפסולת נעלי הנשים שעיצבה ליאת אשורי לרשת ההנעלה SCOOP וזאת לאחר הצלחת הקפסולה לגברים בקיץ האחרון.

לצד נעליים בצבעים קלאסיים תוכלו למצוא גם נעליים עם דוגמאות זברה, ניטים משושים, אבזמים מוזהבים ועוד...



ולצד עקבים דקיקים וגבוהים אפשר לראות עקבים מרובעים, רחבים ונמוכים המתאימים להליכה מרובה.




קולקציית קפסולה שחורה:
קולקציית הנעליים לנשים, עוצבה על דגלו של הצבע השחור, אותו אשורי מאוד אוהבת. מטרת הקולקציה היא להעניק לנעליים גזרה ודגם מנצח, שמתאים לכל פריט לבוש. קולקציות נעליים רבות מתבססות על צבע מיוחד שגונב את ההצגה ומסנוור בגוונים מהפנטים מבלי לשים דגש על גזרת הנעל ושימושה. בקולקציה זו בחרה אשורי לעשות שימוש בצבע השחור בלבד המעניק תחכום, עניין ומסתוריות.

הקולקציה בעיצובה של אשורי כוללת נעלי אוקספורד, מגפונים ומגפיים.

הגזרות:
מניסיונה הרב בסטיילינג, אשורי שמה דגש רב על גיוון הגזרות המוצעות בקולקציה. לטענתה: "ישנה חשיבות רבה במגוון הגזרות, שיאפשרו  התאמה  למגוון הופעות  לבוש כמו: מכנסי סקיני צרים, מכנסיים רחבים, חצאיות, שורטים ושמלות. בעזרת מגוון גזרות הנעליים, הקולקציה מאפשרת התאמה אישית לכל אישה ולכל פריט במלתחה".


ההשראה – נשים:
לדברי אשורי: "במסגרת העבודה אני פוגשת במגוון נשים רבות. במהלך שהותי עימם אני מתקשרת, מתחברת, מכירה אותן ומגלה כמה הן חזקות, עמוקות ומלאות השראה וחיות.  המגוון הרב אליו אני נחשפת, מוכיח כמה שונה ומיוחדת כול אחת, ממגישת חדשות, שחקנית תיאטרון, עקרת בית, זמרת, גננת, אשת עסקים או רקדנית".

לדבריה: "השראת הקולקציה נבעה מהנשים הרבות שאני זוכה לפגוש בחיי, המפרות אותי ומעניקות לי בלי משים לב, טיפים והשראות אותם שילבתי בכול נעל בשילוב נגיעה מהסטייל שלי...."

אשורי מסכמת: "בקולקציית הקפסולה החדשה לנשים של סקופ, יש בכול דגם משהו שייתן טוויסט ושדרוג למראה הכללי, עם דגש על נוחות".





ליאת אשורי חיה ונושמת אופנה עם ניסיון ויידע רב (למעלה מ-15 שנים) ולאור המגוון האינסופי שאליו היא נחשפת והעובדה שהיא מכירה מקרוב מה נשים רוצות באמת, היא יודעת להתאים לכל אחת מה שנכון בשבילה. כך גם בקולקציית הקפסולה החדשה, אשורי מציעה דגמים מושלמים המתאימים לכל אחת ולסגנון האישי שלה.


אלו הנעליים שבחרה לקחת מהחנות רוני שלי. מזל שאנחנו באותה המידה, כי אני ממש אוהבת את מה שבחרה!





מחירים לצרכן:
נעלים החל מ – 250 ש"ח
מגפונים החל מ – 230 ש"ח
מגפים החל מ – 400 ש"ח


את הקולקציה יהיה ניתן להשיג ברשת חניות SCOOP